Onko muita kohta kuolevia?

Anonyymi-ap

Mun oletettava elinikä on noin 10 vuotta.
Tokihan pääsin eläkkeelle, mutta ei tämä kivaa ole. Ketään en syytä, sillä itse rälläsin sillä kömpijällä.

Jos jollain on jo syntymästä asti heikot kortit, niin se harmittaa.

>simiti<

17

331

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihin sä nyt olet kuolemassa? Ja ei se ole väärin kuolla 83,5vuotiaana

• Mielisairaat tuppaavat kuolemaan muita 10-20 vuotta aikaisemmin. No mitäpä tuosta. En meinannut muutenkaan tällä pallolla viettää turhan pitkään aikaa.

• Anonyymi

Niin. Itse luultavasti kuolen noin 60 vuotiaana. Totuttrlen siihen ja olen sen jo oikeastaan hyväksynyt.

>

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Itse luultavasti kuolen noin 60 vuotiaana. Totuttrlen siihen ja olen sen jo oikeastaan hyväksynyt.

>

Ite taas en ajattele koko asiaa. Lähtö tulee kun on tullakseen. Kaikki kuolevat enen pitkää. Universumikin lakkaa olemasta joku päivä.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ite taas en ajattele koko asiaa. Lähtö tulee kun on tullakseen. Kaikki kuolevat enen pitkää. Universumikin lakkaa olemasta joku päivä.

Totta. Kaiķki aikanaan. Tosin universumin loppu olee synkkä ja väkivaltainen. En halua elää silloin.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Totta. Kaiķki aikanaan. Tosin universumin loppu olee synkkä ja väkivaltainen. En halua elää silloin.

>simiti<

Keskimääräisen lajin elinkaari on noin 2 miljoonaa vuotta. Ei ole ollut yhtään ihmistä maailmankaikkeudessa enää pitkiin aikoihin, kun tuo tulee tapahtumaan.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Keskimääräisen lajin elinkaari on noin 2 miljoonaa vuotta. Ei ole ollut yhtään ihmistä maailmankaikkeudessa enää pitkiin aikoihin, kun tuo tulee tapahtumaan.

Voi kunnihmisellä ei luonnossa ole luontaista vihollista ihmisen pahin vihollinen on ihminen itse ja ihmisiä on ollu olemassa jo kauemmin älyllinen kehitys vaan vei miljardeja vuosia ettäkö ihminen keksi edes ajanlaskun ensin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kunnihmisellä ei luonnossa ole luontaista vihollista ihmisen pahin vihollinen on ihminen itse ja ihmisiä on ollu olemassa jo kauemmin älyllinen kehitys vaan vei miljardeja vuosia ettäkö ihminen keksi edes ajanlaskun ensin

Ei isoimmilla kasvinsyöjäliskoillakaan ollut luontaisia vihollisia.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Homo sapiens on lajina vasta 200 000 vuotta vanha. Me olemme siis hyvin uusi laji.

• Anonyymi

Mummo kuoli vasta 91 iässä. Paranoidinen skitsofrenia.

Jasu

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Homo sapiens on lajina vasta 200 000 vuotta vanha. Me olemme siis hyvin uusi laji.

Tällä hetkellä alkaa näyttää hieman siltä, että Homo Sapiens olisi noin 800 000 - 1 000 000 vuotta vanha laji.

• Anonyymi kirjoitti:

Tällä hetkellä alkaa näyttää hieman siltä, että Homo Sapiens olisi noin 800 000 - 1 000 000 vuotta vanha laji.

Linkkiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mummo kuoli vasta 91 iässä. Paranoidinen skitsofrenia.

Jasu

Ei saa pelotella. Ei jaksa sinne saakka :D

• Anonyymi

Kaikkihan me kohta kuollaan.

xLiner

• Anonyymi

Sitä päivää ootellessa, silloin loppuu kärsimyksetkin. Olis edes tunteeton niin jaksaisi kun mikään ei tunnu miltään. Kunhan kiertää kuin kiekko kehää.

Jasu

• Anonyymi

Pitäny kysy onta kertaa Siitiltä, mutten ole ehdannut. Etten loukkaa. Kysyn nyt kuminkin että juotko sinä alkoholia turruuttaaksesi tuteita?

Auttaako se?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäny kysy onta kertaa Siitiltä, mutten ole ehdannut. Etten loukkaa. Kysyn nyt kuminkin että juotko sinä alkoholia turruuttaaksesi tuteita?

Auttaako se?

Jasu

Soritypot.
        Jasu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      185
      6543
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      96
      5449
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      124
      3421
    4. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      244
      3299
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      86
      2398
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2125
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1786
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      48
      1721
    9. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      47
      1654
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1376
    Aihe