Mun oletettava elinikä on noin 10 vuotta.
Tokihan pääsin eläkkeelle, mutta ei tämä kivaa ole. Ketään en syytä, sillä itse rälläsin sillä kömpijällä.
Jos jollain on jo syntymästä asti heikot kortit, niin se harmittaa.
>simiti<
Onko muita kohta kuolevia?
17
331
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin sä nyt olet kuolemassa? Ja ei se ole väärin kuolla 83,5vuotiaana
Mielisairaat tuppaavat kuolemaan muita 10-20 vuotta aikaisemmin. No mitäpä tuosta. En meinannut muutenkaan tällä pallolla viettää turhan pitkään aikaa.
- Anonyymi
Niin. Itse luultavasti kuolen noin 60 vuotiaana. Totuttrlen siihen ja olen sen jo oikeastaan hyväksynyt.
> Anonyymi kirjoitti:
Niin. Itse luultavasti kuolen noin 60 vuotiaana. Totuttrlen siihen ja olen sen jo oikeastaan hyväksynyt.
>Ite taas en ajattele koko asiaa. Lähtö tulee kun on tullakseen. Kaikki kuolevat enen pitkää. Universumikin lakkaa olemasta joku päivä.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ite taas en ajattele koko asiaa. Lähtö tulee kun on tullakseen. Kaikki kuolevat enen pitkää. Universumikin lakkaa olemasta joku päivä.
Totta. Kaiķki aikanaan. Tosin universumin loppu olee synkkä ja väkivaltainen. En halua elää silloin.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Totta. Kaiķki aikanaan. Tosin universumin loppu olee synkkä ja väkivaltainen. En halua elää silloin.
>simiti<Keskimääräisen lajin elinkaari on noin 2 miljoonaa vuotta. Ei ole ollut yhtään ihmistä maailmankaikkeudessa enää pitkiin aikoihin, kun tuo tulee tapahtumaan.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Keskimääräisen lajin elinkaari on noin 2 miljoonaa vuotta. Ei ole ollut yhtään ihmistä maailmankaikkeudessa enää pitkiin aikoihin, kun tuo tulee tapahtumaan.
Voi kunnihmisellä ei luonnossa ole luontaista vihollista ihmisen pahin vihollinen on ihminen itse ja ihmisiä on ollu olemassa jo kauemmin älyllinen kehitys vaan vei miljardeja vuosia ettäkö ihminen keksi edes ajanlaskun ensin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kunnihmisellä ei luonnossa ole luontaista vihollista ihmisen pahin vihollinen on ihminen itse ja ihmisiä on ollu olemassa jo kauemmin älyllinen kehitys vaan vei miljardeja vuosia ettäkö ihminen keksi edes ajanlaskun ensin
Ei isoimmilla kasvinsyöjäliskoillakaan ollut luontaisia vihollisia.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Homo sapiens on lajina vasta 200 000 vuotta vanha. Me olemme siis hyvin uusi laji.
- Anonyymi
Mummo kuoli vasta 91 iässä. Paranoidinen skitsofrenia.
Jasu - Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Homo sapiens on lajina vasta 200 000 vuotta vanha. Me olemme siis hyvin uusi laji.
Tällä hetkellä alkaa näyttää hieman siltä, että Homo Sapiens olisi noin 800 000 - 1 000 000 vuotta vanha laji.
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä alkaa näyttää hieman siltä, että Homo Sapiens olisi noin 800 000 - 1 000 000 vuotta vanha laji.
Linkkiä?
Anonyymi kirjoitti:
Mummo kuoli vasta 91 iässä. Paranoidinen skitsofrenia.
JasuEi saa pelotella. Ei jaksa sinne saakka :D
- Anonyymi
Kaikkihan me kohta kuollaan.
xLiner - Anonyymi
Sitä päivää ootellessa, silloin loppuu kärsimyksetkin. Olis edes tunteeton niin jaksaisi kun mikään ei tunnu miltään. Kunhan kiertää kuin kiekko kehää.
Jasu- Anonyymi
Pitäny kysy onta kertaa Siitiltä, mutten ole ehdannut. Etten loukkaa. Kysyn nyt kuminkin että juotko sinä alkoholia turruuttaaksesi tuteita?
Auttaako se?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäny kysy onta kertaa Siitiltä, mutten ole ehdannut. Etten loukkaa. Kysyn nyt kuminkin että juotko sinä alkoholia turruuttaaksesi tuteita?
Auttaako se?
JasuSoritypot.
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1856543Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto965449Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243421Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2443299Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862398Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32125Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191786Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val481721Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471654- 981376