Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

73

Kommenttia

7437

1. Joku tommonen a mullakin oli ennen. Mulla oli siinä panssarilasi ja takakannen suoja, niin pysy ehjänä. Tietenkin se panssarilasi oli ihan tuusan nuuskana, mutta sen vaihdoin. Annoin sen sitten äitille. Ja sen jälkeen s puhelin. Tää nykyinen on se joka sinne vessanpyttyyn putos, josta tein alotuksenkin ja hyviä neuvoja täältä sain. Ihan täys toimiva puhelin on tää vielä. Semmosta se vähän on kun on monta rautaa tulessa niin sattuu ja tapahtuu. Täytyy välillä oikein sanoo itelle, että jaksaa jaksaa. Niin sitten taas jaksaa, mutta ei se tätä koheltamista vähennä. Nytkin on ranteet ja polvi kipeenä, kun tein äkkikäännöksen matolla ja se lähti alta, mutta puhelin pysy ehjänä. Tässä on siis se lompsakuori.