Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kristiina38
profiilit
kristiina38
kristiina38
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ostin edellisen televisioni Gigantista ja se oli kauhea kokemus: toimitusaika lähes kuukausi, yhteydenotoissa kamala asiakaspalvelu, ongelmia joka asiassa,asentajia ja kuljettajia ei Gigantti " löytänyt" ym. Tv ei kestänyt kauaakaan, tuli uuden hankinta.Soitin paikalliseen sähköliikkeeseen ja kysyin saako TVn ostettua kaukosäädin käteen -menetelmällä. Sai ja hienosti jo samana iltapäivänä kuljettaja-asentaja antoi kaukosäätimem käteen ja Tv toimi hienosti .Hinta oli jopa edullisrmpi kuin Gigantin. Asun Raisiossa, ei ikinä enää Giganttiin.
27.10.2023 14:49
Onko+teillä
09.01.2021 00:02
Aivan+kauhean+julmaa+ja+kieroa+kehuskella+sillä,+että++tuttujen+aviomiehet+muka+olisivat+valmiita+jättämään+puolisonsa+saadakseen+olla+tämän++naikkosen+kanssa,++Parantumaton+luonnevika,
04.01.2021 20:02
Ei+ole+turvallista.+Maksu+peritään+kyllä,+mutta+tilausta+ei+sitten+muka+ole+olemassakaan.+Käsketään+maksamaan+kassalle,++Lukemattomat+selvitysyritykset+Klarnan+ja+Wishin+asiakaskiusaamon+kanssa+ovat+kidutusta+eivätkä+auta+mitään.+Tein+rikosilmoituksen+yritettyäni+kuukauden+selvittää+asiaa+turhaan.
30.12.2020 16:01
Nuoret+on+fiksumpia,+mutta+näillä+pissiksillä+ihme+pajastelupakkomielle+++leviää++kuin++epidemia.+Säälittävää+ja+mautonta+ja+halpaa.+Vaihdevuodet+voi+joillakin+sekoittaa++tyhjän+pään.+Itsekunnioitus+hakusessa.+80-vuotiaalle+tädilleni+saatiin+komeat+tissivaot,+kun+pelleiltiin+pushup+rintsikoiden+kanssa.
19.12.2020 23:18
Sama+juttu+minulla.
19.12.2020 17:42
Rahoja+et+kyllä+saa+takaisin,+9+kk.sitten+maksoin+enkä+ole+maksettuja+tavaroita+saanut.+Wish_aKlarna+automaatti+vastaa+kyselyihin+että+laskuni+on+asetettu+taulukotilaan.Saankohan+tauon+jälkeen+uuden+laskun+maksamastani+tuotteesta,+jota+en+ole+koskaan+saanut.+Klarna+osaa+uhkailun+perintätoimilla,kerran+jo+olen+pelästettynä+maksanut+olemattomasta+"ostosta".
19.12.2020 17:20
Jää+ostoskoriin+ja+rahojasi+et+saa+takaissin.
18.12.2020 16:05
Mikään+yhteydenotto+ei+auta+ja+rahoja+ei+saa+takaisin+eikä+myöskään+tiilattua+ja+maksettua+tuotetta.
16.12.2020 16:51
Ei+rahoja+saa+takaisin+millään.
16.12.2020 16:47
Wkahteen+kertaan.+Wish+ja+Klarna+ovat+huijanneet+minua+v.+2020+kaksi+eri+kertaa.+Olin+pyytänyt+palautusta+maksamalline+tuotteille,+joita+en+ole+saa+nut.+Pyyntöihini+sain+vastauksen+s-postissa,+että+minu8n+on+MAKSETTAVA+laskut,+jollen+laita+heille+kuvakaappausta+Wishin+kanssa+"käymästäni+keskustelusta".+Rikollista+toimintaa.
15.12.2020 14:33
Sama+juttu+minulla.++Toisen+kerran+Klarna+laskutti+jostain+ihme+tilauksesta,+mitä+en+ollut+koskaan+tehnyt.+Eivät+uskoneet+mitään,vaan+uhkailivat+kalliilla+perintätoiminlla,+joten+peloissani+maksoin+tuon+keksityn+laskun.
11.12.2020 15:04
Varoitus:+Asiointi+Wish/Klarnan+kanssa+yhtä+H...vettiä.+Maaliskuussa+ostin+ja+maksoin+2+ostosta,+ei+koskaan+tulleet,+vaikka+näkyvät+tilaushistoriassa.
18.11+tyhmyyksissäni+ihastuin+FB:ssä+tulleeseen+mainokseen+ja+tilasin+mainostetun+laukun.+Maksuni+(52,30€)+näkyi+het1+menneen++pankkitililtäni,+sen+jälkeen+ei+mitään+muuta+ole+tapahtunut.+Laukun++mainos+tulee+edelleenkin+FB:hen+.+Kun+klikkaan+sitä,+näkyy+ostokseni+korissa+ja+kehotetaan+menemään+kassalle+,vaikka+olen+jo+,+vaikka+olen+jo+maksanut.+
Menin+Wishin+chattiin,+ainoa,+mitä+sain+vastaukseksi,+oli+automaattinen+pahoittelu.
Soitin+(vihdoin+löydettyäni+numeron)+asiakaspalveluun.+Siellä+ei+minua+löytynyt+ollenkaan,+ei+edes+tilaushistoriassani+mainittuja+ostoja.+Kehotettin+ottamaan+yhteys++toimittavaan+liikkeeseen.+Tyhmyydestä+sakotetaan,+minulta92,05+euroa.
23.11.2020 15:10
1 / 1