Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
TÄSSÄ TEHTÄVÄSSÄ TÄYTYY KEKSIÄ AMMATTEJA
Josta muuten todella hyvä esimerkki on latoja. Aletaan miettiä mitä rakennuksia maalla on. Riihiä, talleja, on on mutta2143- 0143
- 0143
SEINÄKIRJOITUS MIESTEN WC:SSÄ
Astu lähemmäs. Se on lyhempi kuin luulet. Naisten wc:ssä Asetu keskemmälle pönttöä. Se on suurempi kuin luuletkaan.0142KOULUPOJALLA OLI OLLUT ENSIMMÄINEN ENGLANNINTUNTI
Äidilleen hän kehui kotiin päästyään. Osaan jo sanoa kiitos ja ole hyvä englanniksi. Äiti totesi. Olisi kyllä ihan kiva,0141MIKÄ ON PERUSKOULUN TÄRKEIN TODISTUS?
9. Luokan todistus eli päättötodistus. Se nimittäin vaikuttaa siihen, millaiseen ammattikouluun haet. Ja tutkintotodistu0141JOS SINUA LAPSENA KIUSATTIIN KOULUSSA
Niin miten voit nyt aikuisena palata sinne? Ryhtymällä opettajaksi. Ja miksi juuri opettajaksi? Silloin osaat olla tarpe3140MERIPOIKA KINGKKONG
Lähti kauas Hongkong. Tapas neiti Singsong. Pani väliin kondom. Kondom meni vingvong. Tuli pieni Pingpong. Made in Hongk0140MIES MENI RAVINTOLAAN KOIRAN KANSSA
Tv:ssä oli juuri menossa Kalpan peli. Kun Kalpa sitten sai "rankkarin" niin koira alkoi heittää voltteja takaperin. Muil0140MITEN PAINUTAAN VITTUUN?
Näin: AH AH AH AH AH AH AAH UUH OOH YYH EEH IIH ÖÖH ÄÄH MMMM UM YM LIST LIST JYLP JYLP JYLP JYSKYTI JYSKYTI JYSKYTI...0140KALLE OLI JO EHTINYT TEINI-IKÄÄN
Mutta hän polttikin tupakan sijasta sikaria. Joku mummo sattui näkemään Kallen puiston laidalla sikari suussa ja kysyi:0140SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka keittää tijakimmat kahvit. Norjalaisen keittämä kahvi oli kuin kurjen kusta. Ruotsalaisen kanvi0140TIISTAI 9 SYYSKUUTA
SInänsä tällä päivällä ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta kun juuri nyt ei ole muutakaan tekemistä.1140KOULUBUSSIIN NOUSEE JOKA AAMU
Isokoinen musta poika: Hulla-Bulla. Hän sanoo kuljettajalle: Hulla-Bulla ei maksa. Kuski ei uskalla tehdä mitöään, koska0139TYTTÖYSTÄVÄLLENI TULEE AINA ITALIA MIELEEN KUN HÄN KATSOO MINUA
Muistutatko sinä sitten hänestä jotain kuuluisaa näyttelijää? En vaan pizzaa.0139- 0139
ENSIMMÄINEN MAALISKUUTA
Kuusi vuotta jo täällä. Paljon on ehtinyt tapahtua tässä ajassa. Tänään kävin aika vakavan keskustelun. Nyt olen kotona1138PERJANTAI 21 LOKAKUUTA
Olen nyt kotimatkalla, mutta kyllä se lähemmäs puoleen yöhön menee ennen kiin olen kotona. Jo pitää jumakauta olla täysi0138MAANANTAI 5 SYYSTKKUUTA
Tänään minulla oli jälleen työpäivä. Essi ja Johanna eivät olleet paikalla. Sen sijaan siellä aloitti yksi uusi asiakas:1137KOTKA KARHULA JA KYMI
Yhdistettiin samaksi kaupungiksi, mutta kun uuden suurkaupingin nimestä ei oikein päästy yhteisymmärrykseen niin päätett0136