Vapaa kuvaus

Aloituksia

534

Kommenttia

396

1. TÄSSÄ TEHTÄVÄSSÄ TÄYTYY KEKSIÄ AMMATTEJA

Josta muuten todella hyvä esimerkki on latoja. Aletaan miettiä mitä rakennuksia maalla on. Riihiä, talleja, on on mutta
    Arvoitukset
    2
    143
  2. MITÄPÄ TÄNNE SYYTTÄ SUOTTA

Mitään kertomaan. Olen ihastunut ja se riittää.
    Ihastuminen
    0
    143
  3. ILOTYTTÖJEN KESKUSTELUA

Oot sä maistani Viirisäsen munia? Enhän mä ees tunne koko miestä.
    Seksivitsit
    0
    143
  4. SEINÄKIRJOITUS MIESTEN WC:SSÄ

Astu lähemmäs. Se on lyhempi kuin luulet. Naisten wc:ssä Asetu keskemmälle pönttöä. Se on suurempi kuin luuletkaan.
    Seksivitsit
    0
    142
  5. KOULUPOJALLA OLI OLLUT ENSIMMÄINEN ENGLANNINTUNTI

Äidilleen hän kehui kotiin päästyään. Osaan jo sanoa kiitos ja ole hyvä englanniksi. Äiti totesi. Olisi kyllä ihan kiva,
    Koululaisvitsit
    0
    141
  6. MIKÄ ON PERUSKOULUN TÄRKEIN TODISTUS?

9. Luokan todistus eli päättötodistus. Se nimittäin vaikuttaa siihen, millaiseen ammattikouluun haet. Ja tutkintotodistu
    Koululaisvitsit
    0
    141
  7. JOS SINUA LAPSENA KIUSATTIIN KOULUSSA

Niin miten voit nyt aikuisena palata sinne? Ryhtymällä opettajaksi. Ja miksi juuri opettajaksi? Silloin osaat olla tarpe
    Vitsit
    3
    140
  8. MERIPOIKA KINGKKONG

Lähti kauas Hongkong. Tapas neiti Singsong. Pani väliin kondom. Kondom meni vingvong. Tuli pieni Pingpong. Made in Hongk
    Kiinalaisvitsit
    0
    140
  9. MIES MENI RAVINTOLAAN KOIRAN KANSSA

Tv:ssä oli juuri menossa Kalpan peli. Kun Kalpa sitten sai "rankkarin" niin koira alkoi heittää voltteja takaperin. Muil
    Vitsit
    0
    140
  10. MITEN PAINUTAAN VITTUUN?

Näin: AH AH AH AH AH AH AAH UUH OOH YYH EEH IIH ÖÖH ÄÄH MMMM UM YM LIST LIST JYLP JYLP JYLP JYSKYTI JYSKYTI JYSKYTI...
    Seksivitsit
    0
    140
  11. KALLE OLI JO EHTINYT TEINI-IKÄÄN

Mutta hän polttikin tupakan sijasta sikaria. Joku mummo sattui näkemään Kallen puiston laidalla sikari suussa ja kysyi:
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    140
  12. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

Kilpailivat siitä, kuka keittää tijakimmat kahvit. Norjalaisen keittämä kahvi oli kuin kurjen kusta. Ruotsalaisen kanvi
    Suomalainen
    0
    140
  13. TIISTAI 9 SYYSKUUTA

SInänsä tällä päivällä ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta kun juuri nyt ei ole muutakaan tekemistä.
    Rakas päiväkirja
    1
    140
  14. KOULUBUSSIIN NOUSEE JOKA AAMU

Isokoinen musta poika: Hulla-Bulla. Hän sanoo kuljettajalle: Hulla-Bulla ei maksa. Kuski ei uskalla tehdä mitöään, koska
    Koululaisvitsit
    0
    139
  15. TYTTÖYSTÄVÄLLENI TULEE AINA ITALIA MIELEEN KUN HÄN KATSOO MINUA

Muistutatko sinä sitten hänestä jotain kuuluisaa näyttelijää? En vaan pizzaa.
    Koululaisvitsit
    0
    139
  16. MITÄ JUUTALAINEN NAMUSETÄ SANOI LAPSELLE?

Äläs ahnehdi niitä karkkeja.
    Koululaisvitsit
    0
    139
  17. ENSIMMÄINEN MAALISKUUTA

Kuusi vuotta jo täällä. Paljon on ehtinyt tapahtua tässä ajassa. Tänään kävin aika vakavan keskustelun. Nyt olen kotona
    Rakas päiväkirja
    1
    138
  18. PERJANTAI 21 LOKAKUUTA

Olen nyt kotimatkalla, mutta kyllä se lähemmäs puoleen yöhön menee ennen kiin olen kotona. Jo pitää jumakauta olla täysi
    Rakas päiväkirja
    0
    138
  19. MAANANTAI 5 SYYSTKKUUTA

Tänään minulla oli jälleen työpäivä. Essi ja Johanna eivät olleet paikalla. Sen sijaan siellä aloitti yksi uusi asiakas:
    Rakas päiväkirja
    1
    137
  20. KOTKA KARHULA JA KYMI

Yhdistettiin samaksi kaupungiksi, mutta kun uuden suurkaupingin nimestä ei oikein päästy yhteisymmärrykseen niin päätett
    Pohjalaisvitsit
    0
    136