Dazir
![]()
Aloituksia
534
Kommenttia
396
MIKSI HEHKULAMPPUJA ON NYKYÄÄN NIIN VAIKE SAADA?
Koska ne on korvattu kaiken maailman LED- ja säästölampuilla.0172KUINKA MONTA KETTUTYTTÖÄ TARVITAAN PALANEEN
Lampun vaihtoon? Kuttehan on eläin. Ei se osaa lamppua vaihtaa.0172OLIPA KERRAN 17 MILJOONAA MUURAHAISTA
Ja kaikki vielä samassa pesässä. Norsu tallusteli joka aamu pesän ohi niin maa tömisi. Lopulta muuraihaiset kyllästyivät0170PERJANTAI 10 KESÄKUUTA
Vilja soittaa. Moi! Moi! olit soittanut. Joo, kun minä vaan sitä, että haluaisitko nähdä. Minunkin täytyy syödä jotain.1170MIKSI TUROS HEVIGEEN BIISIN NIMI ON EI SE MITN?
Se johtuu yksinkertaisesti vain siitä, että tietokone, jolla ko. Biisin sanat tulostettiin niin ei näyttänyt ollenkaan Ä0169KEITOSSA ON MULTAA!
Alokas palvelee täällä isänmaata eikä valita ruoasta. Herra luutnantti: voin kyllä palvella isänmaata, mutta en syödä si0169PERJANTAI 21 LOKAKUUTA
Olen nyt kotimatkalla, mutta kyllä se lähemmäs puoleen yöhön menee ennen kiin olen kotona. Jo pitää jumakauta olla täysi0169MIES MENI RAVINTOLAAN KOIRAN KANSSA
Tv:ssä oli juuri menossa Kalpan peli. Kun Kalpa sitten sai "rankkarin" niin koira alkoi heittää voltteja takaperin. Muil0168MIKÄ ON MAAILMAN VAARALLISN URHEILULAJI?
Syrjähyppy. Miten niin? KJoska siinä ponnistava jalka voi lipsahtaa.0168MIKÄ ON PERUSKOULUN TÄRKEIN TODISTUS?
9. Luokan todistus eli päättötodistus. Se nimittäin vaikuttaa siihen, millaiseen ammattikouluun haet. Ja tutkintotodistu0167- 0167
JOS SINUA LAPSENA KIUSATTIIN KOULUSSA
Niin miten voit nyt aikuisena palata sinne? Ryhtymällä opettajaksi. Ja miksi juuri opettajaksi? Silloin osaat olla tarpe3166- 0166
KESKIVIIKKO 23 HELMIKUUTA
Tänään meidät määrättiin tallitöihin. Tallissa haisi ilkeälle. Lannan luomisen jälkeen ulkoilutimme vuohia. Niitä on 3.0165SUNNUNTAI 19 MAALISKUUTA
TERVE TAAS! Eipä ole tapahtunut mitään erikoista. Kylpyhuoneen lattian pesin. Tätä minä juuri pelkäsinkin, jouduin nimit0165- 0165
- 1165
OLI KULTAHAAÄPRIN MERKKIPÄIVÄ
Vaimo: tehtäskö sitä näin juhlapäivän kunniaks? Mies: no jos sä kerrän tahdot. Vaimo: Kerkiänkö mä risua? Mies: Kyllä r0165- 0165
SUNNUNTAI 12 KESÄKUUTA
Anteeksi etten ole pariin viikkoon kirjoittanut. Missäköhän silmälasit tehdään? Samperi, kun he keksisivät itsestään puh1164