Vapaa kuvaus

Aloituksia

534

Kommenttia

396

1. MIES MENI RAVINTOLAAN KOIRAN KANSSA

Tv:ssä oli juuri menossa Kalpan peli. Kun Kalpa sitten sai "rankkarin" niin koira alkoi heittää voltteja takaperin. Muil
    Vitsit
    0
    130
  2. MISTÄ TEITÄÄ ETTÄ JÄNIKSET

Lisääntyvät nopeammin kuin oravat? Oletko sitten koskaan yrittänyt nussia pussa.
    Seksivitsit
    0
    130
  3. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

Kilpailivat siitä, kuka pääsee nopeiten Rovaniemeltä Helsinkiin? Ruotsalaisella oli vesiskootteri, joten hän pääsi ainak
    Suomalainen
    0
    129
  4. ALOKAS OLI LÄÄKÄRINTARKASTUKSESSA

Koska ei halunnut armeijaan. Hän päätti esittää sokeaa. Herra tohtori, silmissäni taitaa olla vikaa: en näe mitään. Istu
    Armeijavitsit
    0
    129
  5. TORSTAI 21 HUHTIKUUTA

Ihan normaali työpiäivä. Kaikki olivat paikalla.
    Rakas päiväkirja
    1
    129
  6. LEHMÄT JUTTELIVAT HUULUNLEHMÄNTAUDISTA

Tiedätkä, että hullunlehmäntautia oin taas liikkeellä? Kyllä minä siitä olen kuullut, mutta eihän se nyt minuun tartu ku
    Eläinvitsit
    0
    129
  7. MIKSI MUNKIT EIVÄT MENE ARMEIJAA?

Jos he saisivat mennä sinne niin nunnat häviäisivät Suomesta.
    Armeijavitsit
    1
    129
  8. MIKÄ ON PERUSKOULUN TÄRKEIN TODISTUS?

9. Luokan todistus eli päättötodistus. Se nimittäin vaikuttaa siihen, millaiseen ammattikouluun haet. Ja tutkintotodistu
    Koululaisvitsit
    0
    128
  9. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

Kilpailivat siitä, kuka keksii veilä paremman nimen tietokoneelle, kuin Pnetium. Rontium, ehdotti ruotslainen. Norjalain
    Suomalainen
    0
    128
  10. TYTTÖYSTÄVÄLLENI TULEE AINA ITALIA MIELEEN KUN HÄN KATSOO MINUA

Muistutatko sinä sitten hänestä jotain kuuluisaa näyttelijää? En vaan pizzaa.
    Koululaisvitsit
    0
    128
  11. MAANANTAI 5 SYYSTKKUUTA

Tänään minulla oli jälleen työpäivä. Essi ja Johanna eivät olleet paikalla. Sen sijaan siellä aloitti yksi uusi asiakas:
    Rakas päiväkirja
    1
    128
  12. PERJANTAI 21 LOKAKUUTA

Olen nyt kotimatkalla, mutta kyllä se lähemmäs puoleen yöhön menee ennen kiin olen kotona. Jo pitää jumakauta olla täysi
    Rakas päiväkirja
    0
    128
  13. MITÄ JOULUPUKKI TEKEE

Kun saa jaettua kaikki lahjat? Parantelee tietenkin krapulaansa. Tapaninpäivänä hän kuitenkin kykynee vielä saunaan.
    Julkkisvitsit
    0
    127
  14. MAANANTAI 7 HELMIKUUTA

Alkuviikon ruoat on taas ostettu. Vilja kävi eilen. Hyvä suhde meillä on ollut. Hiljaa hyvä tulee. Kenenkään muun kanssa
    Rakas päiväkirja
    0
    127
  15. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

Matkustivat etelänavalle. Suomalainen sytytti retkikeittimen, norjalainen avasi säilykepurkit ja ruotsalainen paistoi li
    Suomalainen
    1
    126
  16. MIKSI BLONDIT EIVÄT RAKASTELE?

He pelkäävät sukupuolitauteja.
    Blondivitsit
    1
    126
  17. SUNNUNTAI 27 MAALISKUUTA

Kesäaika on alkanut. Talviiajasta piti jo tulla pysyvät, mutta sitten tuli tuo samperin korono ja pisti kaiken uusiksi.
    Rakas päiväkirja
    1
    126
  18. JOS JUICELL ETULEE PASTSAS

Niin se varmaan pystytetään Heinolaan.
    Julkkisvitsit
    0
    126
  19. MAANANTAI 31 TAMMIKUUTA

Palaveri pidetty. Kaupassa käyty. Illalla minulla on menoa niin nyt on hyvä sauma kirjoittaa. Vilja saattaa soittaa mutt
    Rakas päiväkirja
    0
    125
  20. VAI ETTÄ TÖIHIN?

Nimenne? Leskinen Pauli Matti Juahani. Onko teillä kokemusta tämän alan töitsä? Kyllä. Millaista Olen ajanut Heinolass
    Julkkisvitsit
    0
    124