Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
527
Kommenttia
383
LEEKETITEEEN OPISKELIJOILLA OLI EDESSÄÄN TODELA HANKALA OPINTOVAIHE
Heidän nimittäin piti selvittää, mikä on uupuluu.095- 095
PYYDÄN NYT ANTEEKSI
Kaikilta niilyä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin094- 094
TORSTAI 20 LOKAKUUTA
Edelleen syyslomalla. Pertti on tarjonnut pizzan. Minä vein astiat niiden palautukseen. Sitten tuli taksi. Pertti tiet094LEHMÄT JUTTELIVAT HUULUNLEHMÄNTAUDISTA
Tiedätkä, että hullunlehmäntautia oin taas liikkeellä? Kyllä minä siitä olen kuullut, mutta eihän se nyt minuun tartu ku094- 293
OLIPA KERRAN 17 MILJOONAA MUURAHAISTA
Ja kaikki vielä samassa pesässä. Norsu tallusteli joka aamu pesän ohi niin maa tömisi. Lopulta muuraihaiset kyllästyivät093KOTKA KARHULA JA KYMI
Yhdistettiin samaksi kaupungiksi, mutta kun uuden suurkaupingin nimestä ei oikein päästy yhteisymmärrykseen niin päätett093- 193
TIISTAI 15 HELMIKUUTA
Huomenta! Rahojen pitäisi tulla tänään. Aspan työntekijä tulee 9:ltä. Viljalla on koulua, joten emme näe ennen Perjantai093MITEN SAAT TAMPERELAISEN HULLUKSI?
Viet hänet pyöreään huoneeseen ja sanot, että nurkassan on Janssoninkiusausta ja lukisset oen. heitä lpuksi avain Tammer093TIISTAI 9 SYYSKUUTA
SInänsä tällä päivällä ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta kun juuri nyt ei ole muutakaan tekemistä.193SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Matkustivat etelänavalle. Suomalainen sytytti retkikeittimen, norjalainen avasi säilykepurkit ja ruotsalainen paistoi li192SATU ETELÄ-POHHOJALAASESTA TANKOLAULAAJASTA
Kirijoottanu Martti Innaanen. Oli kerran tyttö, joka oli niin tyhymä, että sei osaaannu yhtähän mitähän. Tytöön nimi oli092- 092
MIKÄ ON PERUSKOULUN TÄRKEIN TODISTUS?
9. Luokan todistus eli päättötodistus. Se nimittäin vaikuttaa siihen, millaiseen ammattikouluun haet. Ja tutkintotodistu091TORSTAI 27 TAMMIKUUTA
Työt tehty. Kaupassa käyty. Vilja laittoi viestin, että Lauantai voisi olla parempi.091TYTTÖYSTÄVÄLLENI TULEE AINA ITALIA MIELEEN KUN HÄN KATSOO MINUA
Muistutatko sinä sitten hänestä jotain kuuluisaa näyttelijää? En vaan pizzaa.091SOKEA MIES OLI AVUSTAJANSA KANSSA KAUPUNGILLA
Mentiin kalakaupan ohi. MITÄS TYTÖT!? Sokea hihkaisi.191