Dazir
![]()
Aloituksia
541
Kommenttia
409
- 0211
PERJANTAI 21 TAMMIKUUTA
Kohta täytyy tavata isä. Aspan työntekijä kävi jo. Matkalla poikkean kuitenkin apteekissa. Parempi etten puhu isälle Vil0210- 0210
HAUSKAA VAPPUA ENSIMMÄINEN TOUKOKUUTA
HURRAA! Nyt on Toukokuu. Toukokuussa onkin paljon hyvää. Vappu ja Ätienpäivä: JEE! Sitten on Eurooppa-päivä jostain syys1210- 0210
- 1209
MAANATAI 28 MAALIKUUTA
PÄIVÄÄ! TERVEISIÄ MANNAKIRKOSTA! Toisinsanoen Viadialta. Nyt on ainakin pakastimelle töitä. Se se vasta nimitäin kulutta2208NUOREN NAISEN TISSIT OLIVAT HYVIN PIENET
Ja hän oli sen vuoksi surullinen. Eräänä päivänä nainen kohtasi haltijattaren. Mikä sinua surettaa? Mä haluun isot tissi0208- 0206
SUNNUNTAI 12 KESÄKUUTA
Anteeksi etten ole pariin viikkoon kirjoittanut. Missäköhän silmälasit tehdään? Samperi, kun he keksisivät itsestään puh1206MIKÄ ON MAAILMAN KUULUISIN ELOKUVAREPLIIKKI?
No tietysti se on: my name is Bond James Bond.0204MIKÄ ON PERUSKOULUN TÄRKEIN TODISTUS?
9. Luokan todistus eli päättötodistus. Se nimittäin vaikuttaa siihen, millaiseen ammattikouluun haet. Ja tutkintotodistu0204LAUANTAI 12 MAALISKUUTA
Viikkosiivous tehty. Olen minä jo ethtinyt tiskaamaankin ja saunaan. Ei siihen jotenkin vaan kyllästy. Internet toimii m1204- 0204
JOS SINUA LAPSENA KIUSATTIIN KOULUSSA
Niin miten voit nyt aikuisena palata sinne? Ryhtymällä opettajaksi. Ja miksi juuri opettajaksi? Silloin osaat olla tarpe3203- 0202
MIKSI HEHKULAMPPUJA ON NYKYÄÄN NIIN VAIKE SAADA?
Koska ne on korvattu kaiken maailman LED- ja säästölampuilla.0202PERJANTAI 13 TOUKOKUUTA
Sanotaan, että jos 13 päivä sattuu olemaan Perjantaina niin se oneopäonnenpäivä, mutta minä en ole taikauskoinen. Tänään1202- 1201
MERIPOIKA KINGKKONG
Lähti kauas Hongkong. Tapas neiti Singsong. Pani väliin kondom. Kondom meni vingvong. Tuli pieni Pingpong. Made in Hongk0200