Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
MIES MENI RAVINTOLAAN KOIRAN KANSSA
Tv:ssä oli juuri menossa Kalpan peli. Kun Kalpa sitten sai "rankkarin" niin koira alkoi heittää voltteja takaperin. Muil0130MISTÄ TEITÄÄ ETTÄ JÄNIKSET
Lisääntyvät nopeammin kuin oravat? Oletko sitten koskaan yrittänyt nussia pussa.0130SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka pääsee nopeiten Rovaniemeltä Helsinkiin? Ruotsalaisella oli vesiskootteri, joten hän pääsi ainak0129ALOKAS OLI LÄÄKÄRINTARKASTUKSESSA
Koska ei halunnut armeijaan. Hän päätti esittää sokeaa. Herra tohtori, silmissäni taitaa olla vikaa: en näe mitään. Istu0129- 1129
LEHMÄT JUTTELIVAT HUULUNLEHMÄNTAUDISTA
Tiedätkä, että hullunlehmäntautia oin taas liikkeellä? Kyllä minä siitä olen kuullut, mutta eihän se nyt minuun tartu ku0129MIKSI MUNKIT EIVÄT MENE ARMEIJAA?
Jos he saisivat mennä sinne niin nunnat häviäisivät Suomesta.1129MIKÄ ON PERUSKOULUN TÄRKEIN TODISTUS?
9. Luokan todistus eli päättötodistus. Se nimittäin vaikuttaa siihen, millaiseen ammattikouluun haet. Ja tutkintotodistu0128SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka keksii veilä paremman nimen tietokoneelle, kuin Pnetium. Rontium, ehdotti ruotslainen. Norjalain0128TYTTÖYSTÄVÄLLENI TULEE AINA ITALIA MIELEEN KUN HÄN KATSOO MINUA
Muistutatko sinä sitten hänestä jotain kuuluisaa näyttelijää? En vaan pizzaa.0128MAANANTAI 5 SYYSTKKUUTA
Tänään minulla oli jälleen työpäivä. Essi ja Johanna eivät olleet paikalla. Sen sijaan siellä aloitti yksi uusi asiakas:1128PERJANTAI 21 LOKAKUUTA
Olen nyt kotimatkalla, mutta kyllä se lähemmäs puoleen yöhön menee ennen kiin olen kotona. Jo pitää jumakauta olla täysi0128MITÄ JOULUPUKKI TEKEE
Kun saa jaettua kaikki lahjat? Parantelee tietenkin krapulaansa. Tapaninpäivänä hän kuitenkin kykynee vielä saunaan.0127MAANANTAI 7 HELMIKUUTA
Alkuviikon ruoat on taas ostettu. Vilja kävi eilen. Hyvä suhde meillä on ollut. Hiljaa hyvä tulee. Kenenkään muun kanssa0127SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Matkustivat etelänavalle. Suomalainen sytytti retkikeittimen, norjalainen avasi säilykepurkit ja ruotsalainen paistoi li1126- 1126
SUNNUNTAI 27 MAALISKUUTA
Kesäaika on alkanut. Talviiajasta piti jo tulla pysyvät, mutta sitten tuli tuo samperin korono ja pisti kaiken uusiksi.1126- 0126
MAANANTAI 31 TAMMIKUUTA
Palaveri pidetty. Kaupassa käyty. Illalla minulla on menoa niin nyt on hyvä sauma kirjoittaa. Vilja saattaa soittaa mutt0125VAI ETTÄ TÖIHIN?
Nimenne? Leskinen Pauli Matti Juahani. Onko teillä kokemusta tämän alan töitsä? Kyllä. Millaista Olen ajanut Heinolass0124