Sanotaan, että jos 13 päivä sattuu olemaan Perjantaina niin se oneopäonnenpäivä, mutta minä en ole taikauskoinen. Tänään nimittäin sain nähdä pitkästä aikaa Viljaa. Vilja ei ollut muuttunut yhtään. Juttelimme lyhyesti tunnekuviosta. Viljan kanssa tilanne ei ainakaan voi eksaloitua, mutta Essin kanssa voi olla toinen juttu, jos en jätä häntä rauhaan. Kaveripohjalta tietysti vosi, jos Essi nyt haluaa sitäkään. Potkuoyörän jarru on korjatttu. Aia miten niinkö jarru? No kun siinä on vain etujarru: tavallinen vannejarru.
PERJANTAI 13 TOUKOKUUTA
1
107
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno päivä ja pyöräsi taas kunnossa. Olet kyllä rakastunut Essin ja et huomaa Viljaa.Onko Essi lomalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006