Anteeksi etten ole pariin viikkoon kirjoittanut. Missäköhän silmälasit tehdään? Samperi, kun he keksisivät itsestään puhdistuvat linssit, mutta niistä voisi kyllä erittyä silmiin pudhistusainetta. No tietenkin se olisi silmäystävällistä. Silmäystävällinen tarkoittaa, ettei ko. aine rasittaisia silmiä millään tavalla. Minkäs teet oon rillipää enhän muuten sua mä nää. Nuo sanat ovat Antti Pääkkösen yhdestä laulusta. Hän on nykyyän jo aikuinen mies. Antti Pääkkönen on lähtöisin Etelä-Pohjanmaalta. Tapasin Viljan perjantaina. Siitä voisinkin kertoa seuraavaksi.
SUNNUNTAI 12 KESÄKUUTA
1
107
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa kirjoitit meille kaikille lukioille,Moni varmaan olikin jo huolissaan missä olet? Lomallako vai netti paastoa?Kirjoitat niin elävästi. Hyvä iltaa, aamua, kuitenkin hyvää alkava viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108