Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
RENGIN NIMI OLI ALBERT
Ja hän koputti piian oveen. Piika huusi: ÄLÄ HÄTÄILE, TULLA KU KEERITÄÄ! Albert vastasi: KYLLÄ SE KERIHTEMÄTTÄHI KELPAA!0206KUMMASSA ON PAREMMAT JARRUT
Potkukelkassa vai rollaatrorissa? No tietysti rollaattorissa, koska siinä on pyörät. Potkelkassa ei nimittäin ole lainka1205SUNNUNTAINA 30 TAMMIKUUTA
Kylpyhuoneen lattia on pesty. Lakanat koneessa ja puhtaat sängyssä. Olen myös tiskannut. Wc:n peilitason lamppu vaihdett1204- 0204
- 1204
- 2203
- 0203
PERJANTAI 6 TOUKOKUUTA 20222
Tulipahan taas käytyä hoitajan vastaanotolla. Hänen nimensä on muuten Vesa-Matti Pitkänen. Mitä ihmeellistä nyt on, että1203TYTTÖ VALITTAA ÄIDILLEEN
Mun miehellä on niin pieni muna. Äiti siihen: pientä mäki oon ikäni saanu.0203KOLMENLAISTA SEKSIÄ
Kuherruskuukausiseksiä, lomseksiä ja eteisseksiä. No mitä ne sittenb oikein ovat? Kuherruskuukausiseksi kestää ensimmäis1203- 0202
MIKSI AMERIKKALISET KEHITTIVÄT NATON?
Koska Atlantin valtameren pohjoispuolta on helpompi puolustaaa sillä tavalla. Atlanttihan on kuitenkin maailaman toiseks0201MIKSI ELÄKKEEN NIMI ON ELÄKE?
Koska elävä ihminen ei oikein voi olla kuolekkeellakaan.4201MITEN TEHDÄ ITSESTÄNI HUOMATTAVAMPI
Miten teen itseni huomattavaksi? Työpaikalla on yksi miellyttävän näköinen nainen. Voin tietenkin myös kirjoittaa hänell10200- 0200
ERÄÄN TOISEN NUORENPARIN HÄÄYÖ MENI AIVAN PILALLA
Mies vain istui sängyn laidalla ja odotti, että turvotus lakkaisi.0199LEHMÄT JUTTELIVAT HUULUNLEHMÄNTAUDISTA
Tiedätkä, ett' hullunlehmäntautia oin taas liikkeellä? Kyllä minä siitä olen kuullut, mutta eihän se nyt minuun tartu ku2198TIISTAI 22 MAALISKUUTA
Tällä viikolla se sitten taas alakaa. nmittäin keäaika. Minkä on sinänsä ihan joonnijjoutavaa. Venäjällä tehtiin ihan fi1196SANASOKEAN PIÄVIKIRJASTA
Kerran Ville Muttu löysi vinhan vatukon. Ikävä kyllä siellä oli kuitenkin vasta kukassa osa ja sangen harvasa kypsiä. Ni0196PERJAINTA 25 MARRASKUUTA
Tapaaminen meni hyvin. karjalanpaista on uunissa. Nyt on lääkkeet ensiviikolle ja maskejakin tarpeeksi, otin ihan tarkoi0196