Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
- 0262
MISTÄ TIETÄÄ ETTÄ APINA ON VIISAAMPI KUIN IHMINEN?
Apina älysi lopettaa kehittymisen riittävän ajoissa, mutta ihminen kehittyy edelleen.4259NO MITEN SIINÄ JUTUSSA KÄVI
Kun Autsralialainen sai bumerangin synttärilahjakasi? Hän tuli hulluksi siinä vaiheessa, kun yritti heittää entisen pois3258LEHMÄT JUTTELIVAT HUULUNLEHMÄNTAUDISTA
Tiedätkä, ett' hullunlehmäntautia oin taas liikkeellä? Kyllä minä siitä olen kuullut, mutta eihän se nyt minuun tartu ku2255- 2255
VIIKON PÄÄSTÄ
Ei mulla ollu tarkotus loukata sua, anteeks. Eikö? Essi hyvä, kun sä et teidä kaikkea. mä olen ihastunu suhun. Halusin2253MIKSI ELÄKKEEN NIMI ON ELÄKE?
Koska elävä ihminen ei oikein voi olla kuolekkeellakaan.4253- 3252
KUINKA SAAT TAMPERELAISEN SEKOPAISEKSI
Viet hänet Näsinneulaan ja sanot että "nurkassa on mustaa markkaraa". Ai ei seonnut? No sitten voit kysyä pyöriikö hän1252SAAKO TURUN MURTEESTA MITÄÄN SELVÄÄ?
Kyllä saa, mutta Rauman murteesta ei ota pirukaan selvää.1252MIKSI KUUSSA EI ASU KETÄÄN?
Koska puolenkuun aikaan niin monelle iskisi varmasti ahtaanpaikankammo.1251NUORI OPETTAJATAR OLI MUUTTANUT PIENELLE KYLÄLLE
Sieltä ei vain tahtonut löytyä sopivaa miestä. Läheisen maatilan väki oli kyllä tietoinen asista. Opettajatar kun oli jo1251- 1251
- 0251
MITEN TEHDÄ ITSESTÄNI HUOMATTAVAMPI
Miten teen itseni huomattavaksi? Työpaikalla on yksi miellyttävän näköinen nainen. Voin tietenkin myös kirjoittaa hänell10250- 1249
KALLEN VAARIN KUULO OLI JO NIIN HUONO
Että viimeksi ukkosn lyödessä olohyuoneen nurkkaan hän hihkaisi: TULKAA SISÄÄN!1248- 5247
MIKSI NORJALAISISTA EI OLE NIIN PALJON VITSEJÄ
Kuin ruotsalaisista? Ruotsalaisilla on enemmän huumorintajua.1245SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Hyppäsivät pendolinoon. Juna lähti Tampereelta. Kunten varsin hyvin tiedämme, pendolino kiihtyy erittäin nopeasti. Siinä0245