Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
KUINKA SAAT TAMPERELAISEN SEKOPAISEKSI
Viet hänet Näsinneulaan ja sanot että "nurkassa on mustaa markkaraa". Ai ei seonnut? No sitten voit kysyä pyöriikö hän1232NO JOS KERRAN HELVBETISSÄ ON NIIN KAMALAA
Miksi kukaan yli päänsä edes haluaa sinne? Eikö kaikkien kannattaisi pyrkiä taivaaseen.2231- 1231
MIKSI ELÄKKEEN NIMI ON ELÄKE?
Koska elävä ihminen ei oikein voi olla kuolekkeellakaan.4226SUOMALAINEN SAKSLAINEN JA JAPANILAINEN
Kilpailivat siitä, kenerllä on teknisin etumatka. Saksalainen soitti pihelun kellopuhelimellaan. Japanilainen puhui sorm0225SAAKO TURUN MURTEESTA MITÄÄN SELVÄÄ?
Kyllä saa, mutta Rauman murteesta ei ota pirukaan selvää.1225MIKSI AMERIKKALISET KEHITTIVÄT NATON?
Koska Atlantin valtameren pohjoispuolta on helpompi puolustaaa sillä tavalla. Atlanttihan on kuitenkin maailaman toiseks0224- 1223
MIKSI BASISITINALKU PALAUTTI OSTMANSA MSUIIKKIKIRJAN?
No kun kirjassa luki, että harrasta musiikkia ja siinä oli vain pelkkiä virsiä.3221SANASOKEAN PIÄVIKIRJASTA
Kerran Ville Muttu löysi vinhan vatukon. Ikävä kyllä siellä oli kuitenkin vasta kukassa osa ja sangen harvasa kypsiä. Ni0219LEHMÄT JUTTELIVAT HUULUNLEHMÄNTAUDISTA
Tiedätkä, ett' hullunlehmäntautia oin taas liikkeellä? Kyllä minä siitä olen kuullut, mutta eihän se nyt minuun tartu ku2218- 5217
- 0217
- 0217
- 0216
- 2216
- 3215
SUNNUNTAINA 30 TAMMIKUUTA
Kylpyhuoneen lattia on pesty. Lakanat koneessa ja puhtaat sängyssä. Olen myös tiskannut. Wc:n peilitason lamppu vaihdett1214TIISTA 8 MAALISKUUTA (NAISTENPÄIVÄ)
Ja miehiä vaan pitää aian hakkua. Kalnetrissakin lukee: pyh. miestenpäivä.1214MIKÄ ON RUOTSIN KORKEIN MAATILA?
No sehän on tietysti Eemelin kotitila eli Vaahteramäki.0213