MITEN TEHDÄ ITSESTÄNI HUOMATTAVAMPI

Miten teen itseni huomattavaksi? Työpaikalla on yksi miellyttävän näköinen nainen. Voin tietenkin myös kirjoittaa hänelle kirjeen ja sujauttaa sen hänen laukkuunsa tai takintaskuunsa. Mutta en tiedä tarkkaan, millaisia ulkovaatteita hän käyttää.

10

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä taas luulen, että oon vähän liiankin huomattavampi. Pitäisi yrittää olla hillitympi ja huomattamattomampi. :/

• Anonyymi

Liiankin huomattavampi :DD

• Tuota noin: voivatko tunteet "vuotaa" sinun mielestäsi? Ja jos voivat niin on parasta, että jatkossa vain vuodat hänen peräänsä. Jos nyt siis ymmärrät, mitä minä tällä tarkoitan.

• Anonyymi

Työpaikalla kai jos jossain on mahdollista harjoittaa ihan sitä perinteisintä tutustumistapaa eli asiaa tikusta, lainata tai muuta vastaavaa. Itseään voi tietenkin tehdä tykö myös keskustelemalla vaikkapa säästä. Taskuihin jätetyt lappuset nyt noin äkkiseltään kuulostavat hieman ala-asteikään kuuluvalta toiminnolta, joka kannattaa jättää kyllä väliin. Samoin kuin kuminpalasten heittely tai rintaliivien selkämyksen napsuttelu tai tuolin vetäminen alta....

• Anonyymi

Totta puhut.
        Itse sain koulun noin kolmannella luokalla rakkauskirjeen Peteriltä. Hän istui edessä ja pyysi takanaan istuvaa antamaan eteenpäin, kunnes minä takapenkkiläinen sain sen. Olihan se aika järisyttävä kokemus avata sitä paperitolloa ja lukea ne tikkukirjaimin kirjoitetut rakkaudesta kertovat sanat. <3 :))

• Kuule: jos sen painoiselta vetää tuolin alta niin todennäköisesti hän istuu loppukevää pyörätuolissa. Ei käy. Ja me miehet emme voi käyttää rintsikoita. Tämä tietenkin riippuu seksuaalisuudesta.

• Sen nyt voi sujauttaa vaikka kenkään.

• Rintaliivejä tytöt alkoivat käyttää ainakin minun kouluaikanani vasta siirryttyään ylä-asteelle.

• Anonyymi

Aloita tutustuminen kaveripohjalta. Älä missään tapauksessa heti paljasta, että olisit kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta. Työpaikalla voi mennä vuosikin ja pidempään sen selvittämiseen, voisiko tunne olla molemminpuolinen. Jos enemmän juttelee, siinä näkisi, onko toinen oikeasti kiinnostava vai tuleeko jotain esille, mikä vie kiinnostuksen. Entisen esimiehen sanoin "kyllähän työpaikalla on sukupuolista kiinnostusta".

• Minulla ei sittenkään taida olla häneen mitään mahdollisuutta. Paitsi, jos jään sinkuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      280
      2554
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1374
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1251
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1241
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      97
      1188
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1185
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1042
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      946
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      890
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      797
    Aihe