TruthReallyHurts
![]()
Aloituksia
116
Kommenttia
12444
- 1169
Suomen armeijako alistaa oman kansan??
Muutamilla tuntuu olevan pelko maamme armeijaa kohtaan. Se ilmeisesti ottaa komennon ja pakottaa kaikki piikille tms. �769Uusia kysymyksiä mv-väelle...
1. Miksi mv-lehdessä ei kritisoida mitenkään Venäjän toimia Ukrainan suhteen? Ovatko ne kaikki oikeutettuja?1669Joko... Tai...
Joko kolmas ms syttyy tai joku tappaa P:n. Muut vaihtoehdot ovat kadonneet.069Miten mahtaa asia olla?
Se on joidenkin tahojen mielestä oikein, kun Suomessa osoitetaan mieltä hallintoa vastaan. Eikö niin? Olisikos se yhtä568Näitä asioita Putin on saavuttanut:
1. Ukrainasta on saatu luotua Venäjää kohtaan vihamielisesti suhtautuva kansa pitkäksi aikaa.2768Ymmärrättekö, hölmöt?
Tästä on kyse: "Tartuntamäärien kasvu yhdistettynä hiipuvaan rokoteinnostukseen on katala yhdistelmä, joka säteilee yht1267Ajatuksia Venäjän hyökkäyksestä
1. Tehottomuus? Kyllä vai ei... Ainakin vaikuttaa tehottomalta. Kolonnat jumissa päiväkausia. Se on sitten eri asia, onk362Voi, voi, Jonathan Widell ja MV...
Maanmainio Jonathan Widell iloitsee MV:ssä sitä, miten Turkki torppaa Suonen jäsenyyden Natossa. Pulma on vain se, ett762Miten on, te YYA:n ystävät?
Kuvitteletteko, että jos syttyy suursota, Suomi voi siitä helposti syrjässä pysyä?1259Mitä Putin saa aikaan toimillaan?
Ei yhtään mitään. Entisiä Neuvostoliiton osia hän saattaa pystyä liittämään jossakin määrin Venäjän etupiiriin, mutta si2059Helpotusta jouluun!
Jotta teillä kiireisillä palstan täyttäjillä ei nyt tulisi stressi siitä, kun teidän pitää kiukutella tekstini vuoksi, l257Venäjää ihailevat??
Mistä johtuu, että Venäjää näytetään fanittavan poliittisen kentän molemmilla äärilaidoilla? Putinin opit ja ajatukset357Maskit kauhea asia?
Miten voi olla mahdollista, että Suomen naisten jääkiekkomaajoukkue voitti Venäjän maskit naamalla vastustajien pelatess556MV haluaa kansanäänestyksiä??
MV - tuo puolueeton kaikkien medioiden esikuva - on liikuttavalla tavalla huolissaan kansanvallasta ja demokratiasta Suo656Henkilökohtainen asia? Rokotus?
Jos se on henkilökohtainen asia, miksi sitä pitää täällä päivittäin toitottaa, jos rokotetta ei ottanut?6251