Lapset ja nuoretVastattu 4v

Leginssit jalassa

Nuoret tytöt kävelelee taskuttomissa housuissa (herättää huomiotta) Housusut repaleisena.Onko se joku konsti herättää huomiota.(miksei samantien perse paljaana)? Onko ne niin kiimaisia,että ne on vain penistä vailla.? I…
MobiililaitteetVastattu 4v

Vanha hyvä kännykkä

Olis se vaan hienoa kun olis nois vanhat kännykät edelleen käytössä.Mutta kun ei enään saa akkuja.Nää3g puhelimet riittäis mulle ihan hyvin.Sopii hyvin taskuun (mulla on se simpukkamalli edelleenkin johon olen ollut eri…
YhteiskuntaVastattu 4v

PERINTÖÄ ODOTELLESSA

Kyllä tosissaan vituttaa toi perinnön odottelu Maaliskuun seitsämäs päivä ilmoitin väestörekisteriin kuoleman (isäni)Ei ne perkeleet saa mitään aikaiseksi ja testamenttikin on kaikkineen todistajineen ja allekirjoituksi…
VetyautotVastattu 4v

Vety automobiili

Kysyn vaan miksi vetykaasu on bannattu.? Koska pienillä muutoksilla voidan muuttaa fossiiliset polttomoottorit vedyllä toimiviksi.?????????
VerotVastattu 4v

ENERGIA VERO

Sähkönsiirto vero on suurelta osin KUSETUSTA. Halutaankonko me maksaa jotain saatanan sähkön siirtoveroa kun ei ole selvää tietoa edes RAHANKULUSTA kenen pers taskuun ne menee(.Kyllä sieltä selityksiä löytyy) Nimimerkki…
MediaEi vastauksia

media tyrkytys

On se vaan elämä muuttunut tasapäiseksi kun ei ole muuta kuin tarjota muuta kuin paskaa.!Uusinta uusinnan jälkeen televisiosta ei ole tullut muuta kuin SONTA LAATIKKO.! Se on vaan mennyt siihen malliin että me joudutaan…