- Tietysti joku hölmölän tyyppi rupee ehdottee jotain seksi teatteria ja yrittää linkin kautta.Täällä ei julkaista semmosta PASKAA.!
- Mitäs tossa nyt on ihmeellistä.?
- Toisen maailman sodan aikaan venäjä olis ottanut turpaansa jos ei amerikka olis antanut viljaa rahaa.Perehdyppäs historiaan vähän tarkemmin.
- Sitä paskiaista ei käy kiitäminen mokomaki natsi terroristi.Jos ampuu ydinaseen niin sillä kuittaa oman kuolemantuomionsa ihan täys älykääpiö.
- Vääränlaiset pillerit.
- Johan on hölynpölyä.
- Korjaus se on PASSI eli kahvipassi.
- Okei.
- Mitähän toikin siansaksa on.???
- Hyvä kun on suomessa viellä tota sananvapautta.
- Ärrältä saat ison mukin kahvia kun vain nappaat sen huomiota herättämättä 1.70 ekee ja joka kuudes muki on ilmainen kun käytät kahvipassia.
- Mielestäni tolle venäjän natsille ei tarvi olla kohtelias kun mietit mitä se on saanut aikaiseksi.Että voi ihmisestä tulla tommonen hirviö kun saa liikaa valtaa.
- Maksa sää sitten ylläpito.
- Joo kuinkahan pitkään siinä menee ennen kuin tiedot on verottajalla kun käydään nää helvetin prosessit läpi.Etanakin eteenee nopeammin.
- Mä en kerää rahaa vaan ostan aina 999.9 hopeata silloin kun mulla on varaa.Se on niin sanottua jätkän kultaa. aina kun saan kilon täyteen niin sitä iloisempi olen.Uskon että hopean arvo viellä moninkertaistuu.Esim: sähköautot muukin elektroniikkateollisuus tiedän että hopean hinta on pidetty aliarvostettuna jo vuosia.
- On se vaan kumma ko sun perse on senssuroitu.Imeisesti on jotain semmoista mikä on multa sennssuroitu kyllä olis kiinnostavaa nähä mitä sull on näytettävää.!!!!!!
- Mikä sää oot arvioimaan mun peenistä kun et oo edes nähnytkään sitä HÄH.??????
- Niin kysymys käy mihinkä ihmeessä me tarvitsemme tuota BIGHTECHIÄ. Tänäänkin näin kuinka ulkomaalainen penkoi roskapönttöjä löytäänkseen aarteen muodossa alumiini,(tyhjä tölkki arvoltaan 0.15centtiä) Ja hänellä on arviolta tommoinnen 800-100 euroa maksava puhelin.!!!!! Joo ja mää vaan tykkään tästä vanhasta simpukka puhelimesta merkiltään NOKIA. 3G
- MIKSI TULI HETI VAROITUS HAKKEREISTA.!!!!!!!
- Elikkä globalisaatio onko meillä hilibileillä mitään keinoa vastustaa tätä ilmiötä.Mielestäni 3G on ihan riittävä.????