Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6

  1. Tämä+ollut+mukava+https://m.jdsports.fi/product/musta-adidas-verryttelyasu-miehet/462538_jdsportsfi/
  2. Olen+nyt+aikuisiässä+oleva+mies,+jolla+on+fetissi+tuulihousuihin.+Tuulihousut+ovat+kiinnostaneet+minua+jo+pienestä+pojasta+asti.+Housuissa+kiehtoo+niiden+ohut+ja+liukas+materiaali,+joka+suhisee+kivasti.Huomasin+himoni+tuulihousuja+kohtaan+jo+varhaisessa+lapsuudessani.+Lastenhoitajallamme+oli+välillä+päällään+kiiltävät+mustat+tuulihousut,+joiden+lahkeisiin+änkesin,+kun+hän+istui+lattialla.++Kenties+tämän+seurauksena+sain+ensimmäiset+tuulihousuni.+Innostuneena+halusin+olla+housut+jalassa+ulkoleikkien+lisäksi+myös+sisällä.++Ala-asteen+aikana+ymmärsin+tykkääväni+katsella+tyttöjen+käyttävän+tuulihousuja.+Ala-asteen+kohokohtani+oli,+kun+sain+mikrokuitukankaasta+valmistetun,+todella+ohuen+tuulipuvun.+Koko+prosessi+alkoi+kotiin+tullessani,+kun+huomasin+keittiössä+urheiluliikkeen+kassin.+Kurkkasin+kassiin+ja+lumouduin+siellä+odottavaan+pukuun+täysin.+Kokeilin+sitä+salaa+päälle+ja+toivoin+kovasti,+että+se+oli+tarkoitettu+minulle.+Puku+tuntui+kiihottavalta+päällä,+ohut+pinta+ja+vuori+olivat+jotain+uuden+tuntuista,+aikaisemmat+tuulihousuni+olivat+joko+topattuja,+tai+hieman+paksumpia.+Tämä+kokemus+rajasi+hetkessä+fetissiäni+kohti+ohuita+tuulihousuja.+Ala-asteen+lähentyessä+loppuaan,+aloin+ostamaan+itse+tuulihousuja.+Uutena+kuviona+tuli+niiden+rikkominen+ja+sotkeminen+kaatuilemalla.+Saatoin+kompastua+tahalleen+asfaltille,+jolloin+housujen+polvi+alkoi+väsymään+ja+lopulta+kului+puhki.+Tästä+siirryin+tuulihousujen+saumojen+ratkomiseen,+joka+osoittautui+itseäni+eniten+kiihottavaksi+rikkomistavaksi.+Venyttelin+rajusti,+jolloin+tuulihousut+repesivät+saumasta,+usein+haarasta+tai+pyllystä.+Usein+housut+ratkesivat+hetkessä,+jolloin+repeämä+oli+todella+suuri.+Housujen+hajoaminen+harmitti,+mutta+kiihotus+vei+aina+voiton.+Tämän+jälkeen+parsin+housut+kasaan+salaa+äitini+ompelukoneella,+jos+korjattavaa+enää+oli.+Yläasteen+alkaessa,+olin+jo+tuhonnut+useat+tuulihousut.+Mukaan+tuli+tuulihousujen+sotkeminen+omilla+nesteillä.+Yläasteella+löysin+nykyisen+upean+tyttöystäväni.+En+kertonut+hänelle+fetissistäni+useisiin+vuosiin+ja+pidin+omistamani+tuulihousut+piilossa.+Vuosien+edetessä+halusin+kuitenkin+tehdä+aloitteen.+Aloin+vaivihkaa+kylvämään+tuulihousujani+esille+huoneeseeni,+joita+tarjosin+tyttöystävän+käyttöön.+Kun+tuulihousuni+sujahtivat+ensimmäistä+kertaa+hänen+jalkaan+pitkän+odotuksen+jälkeen,+jotain+kuohahti+sisälläni.+Olin+todella+kiihottunut.Rohkaistuin+tapauksesta+ja+päätin+ostaa+tyttöystävälle+oman+tuulipuvun.+Piilotin+sen+huoneeseeni+osittain+esille,+kuten+olin+tehnyt+omien+tuulihousujeni+kanssa.+Lopulta+puku+löytyi+ja+se+päätyi+kovaan+käyttöön.+Tyttöystävä+kehui+sitä+usein.+Tuulihousut+eivät+kuitenkaan+olleet+hänen+päällään+kanssani+ja+pääsin+vain+nuuhkimaan+niitä+vieraillessani+tyttöystävällä.+Ajan+kuluessa+aloin+kuitenkin+näkemään+tuulihousuja+myös+yhdessä+ollessamme,+nam.+Saatoin+kosketella+hänen+tuulihousupyllyä+hiukan,+mutta+en+halunnut+näyttää+intoani.+Olimme+asuneet+yhdessä+vuosia,+ennen+kuin+uskalsin+kertoa+fetissistäni.+Elämäni+jännin+paljastus.+Tyttöystäväni+mielestään+fetissini+oli+söpö,+eikä+siinä+ollut+mitään+noloa.+Onneksi+kerroin,+tästä+alkoi+yhteinen+taival.+Olemme+rikkoneet,+sotkeneet+ja+harrastaneet+seksiä+tuulihousut+päällä.+Myös+tyttöystävä+kiihottuu+minun+kiihottuessa.+Kerta+toisensa+jälkeen+fetissistäni+tulee+luontevampaa.