Paljonko fetissinne ovat teille maksaneet?

Anonyymi

Onko täällä muita ketkä miettineet omien fetissien kustannuksia?
Onko pysynyt kohtuullisena tai onko mennyt enemmän kuin pitäisi?

Itselleni tuli ihan yllättäen eilen vaan mieleen tehdä vähän tutkimusta omasta "harrastuksesta", eli crossdressingistä. Aikalailla 500-1000e vuoteen mennyt tasaisesti muutaman viime vuoden ajan.
Mielestäni tämä ei ole paha, koska jollain menee tämä ja enemmänkin tupakkaan ja alkoholiin, joita minä en käytä.

Mites muut?

53

3259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole sillätavalla tullut laskettua, mutta kai se euro on jotenkin konsutloinut omaa "harrastustani" tai toisinpäin, että kustannukset ovat jotenkin pysyneet kasassa.

      Ja kuten sanoit, kaipa meillä jokaisella on meidän oma paheemme, jonka rajoista täytyy pitää kiinni.

    • Anonyymi

      About 25 000 € 🤭

      • Anonyymi

        Missä ajassa? :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ajassa? :O

        About 15 vuodessa 🤔


    • Anonyymi

      Vuosikymmenten saatossa dominoille muutaman tonnin.

    • Anonyymi

      Sukkahousut ovat minulle SE juttu. Tätä vaatekappaletta löytyy eri hintaisena muutamasta eurosta viiteenkymmeneen. Minulla menee sukkiksiin arviolta noin 300 euroa vuodessa. Aika monta tuhatta euroa olen siis uhrannut. Mutta se on ollut rahan arvoinen ilo

    • Anonyymi

      Jos käy mummoilta ostaa niiden vanhoja
      Mekkoja hameita puseroita ym.... niin edullisesti

    • Anonyymi

      olen aina halunnut olla miesten käytössä vaikka itsekin mies joskus saanut jopa maksun yleensä uimarannan suihinotoista pyytämättä

      • Anonyymi

        yhden päivän ottanut suihin7 kertaa pyytämättä maksettu yhden kerran myös mustalle isolle annoin peppua se riitti sille päivälle


    • Anonyymi

      Alkaen 90-luvulta, 90-luvulla muutama pari Adidaksen satiinishortseja tuli ostettua, niistä nyt ei vielä montaa sataa markkaa tullut, mutta 2000-luvulla on euroissa varmaan muutama tonni mennyt erinäisiin kiiltäviin vaatteisiin, satiinia, tuulipukuja, ym.
      Joitain harhaostoksia olen myynyt (kaikki kuvissa kiiltävältä näyttävä ei olekaan sitä mitä pitäisi olla), mutta ei niistä varmaan ole kuin enintään ykkössatasia saanut yhteensä takaisin. Varmasti on ainakin 15-20 kertaa enemmän rahaa kulunut tähän.
      Pahimpana vuonna paloi yli 800 euroa xD
      Uutena jos ostaa niin äkkiä palaa paljon rahaa. Käytettynä taas rahaa palaa hukkaan postimaksuina. Kirppiksiltä taas ei oikein ilkeä ostaa jos joku tunnistaa... :P

      • Anonyymi

        Vähän väliä olisi vaikka missä houkutuksia tarjolla, mutta pitää yrittää jotain itsekuria pitää ja rajoittaa himojaan, kaikkea ei voi saada vaikka kuinka houkuttelevalta ja jopa edulliselta näyttäisi :P Entisiäkin fetissivaatteita on vaikka kuinka paljon, vaikka tosiaan joitain myynyt, ja jotkut on päätyneet tuhoutuneena roskiinkin.


      • Anonyymi

        Tuo on ilkeä kun tuotekuva ei vastaa todellisuutta. Mullakin käynyt tolleen muutaman kerran.
        Toinen on se kun tilaat kiinasta, niin välillä ne koot heittää aika pahasti ja yleensä en jaksa alkaa säätäämään palautuksen kanssa. Ulkomailla yleensä parempi koko valikoima kuin suomessa.

        Eräälle ystävälle kävi silleen hassusti, että tilasi kiinasta jonkun mekon, mutta koko heitti aika pahasti ja päätti myydä torissa Suomessa. Hänen joku sukulainen oli ostanut sen ja tunnistanut hänet. Sanoi sitten että möi jonkun muun puolesta, mutta silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ilkeä kun tuotekuva ei vastaa todellisuutta. Mullakin käynyt tolleen muutaman kerran.
        Toinen on se kun tilaat kiinasta, niin välillä ne koot heittää aika pahasti ja yleensä en jaksa alkaa säätäämään palautuksen kanssa. Ulkomailla yleensä parempi koko valikoima kuin suomessa.

        Eräälle ystävälle kävi silleen hassusti, että tilasi kiinasta jonkun mekon, mutta koko heitti aika pahasti ja päätti myydä torissa Suomessa. Hänen joku sukulainen oli ostanut sen ja tunnistanut hänet. Sanoi sitten että möi jonkun muun puolesta, mutta silti.

        Kiinasta tilatessa saa melkein ottaa numeroa - pariakin suuremman koon kuin täällä. Joskus kyllä heittää paremmillakin valmistajilla koot.
        Ainakaan itseäni ei haittaa vähän löysempi istuvuus, mutta liian pienillä fetissivaatteilla ei oikein saa kovin hyviä "tuloksia" aikaan :P
        Yksi ebaylta kokeeksi ostettu kiinalainen halpa satiinipusero mulla on, kooksi otin XXL:n, mutta onpahan kumminkin vain juuri ja juuri sopivan kokoinen, ehkä pikemminkin kokoa M vastaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinasta tilatessa saa melkein ottaa numeroa - pariakin suuremman koon kuin täällä. Joskus kyllä heittää paremmillakin valmistajilla koot.
        Ainakaan itseäni ei haittaa vähän löysempi istuvuus, mutta liian pienillä fetissivaatteilla ei oikein saa kovin hyviä "tuloksia" aikaan :P
        Yksi ebaylta kokeeksi ostettu kiinalainen halpa satiinipusero mulla on, kooksi otin XXL:n, mutta onpahan kumminkin vain juuri ja juuri sopivan kokoinen, ehkä pikemminkin kokoa M vastaava.

        Ebay/amazon/wish tuotekuvissa on monesti kokotaulukko, jossa näkee koot sentteinä. Noista siis itse tulee tilattua, mutta varmaan muissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ilkeä kun tuotekuva ei vastaa todellisuutta. Mullakin käynyt tolleen muutaman kerran.
        Toinen on se kun tilaat kiinasta, niin välillä ne koot heittää aika pahasti ja yleensä en jaksa alkaa säätäämään palautuksen kanssa. Ulkomailla yleensä parempi koko valikoima kuin suomessa.

        Eräälle ystävälle kävi silleen hassusti, että tilasi kiinasta jonkun mekon, mutta koko heitti aika pahasti ja päätti myydä torissa Suomessa. Hänen joku sukulainen oli ostanut sen ja tunnistanut hänet. Sanoi sitten että möi jonkun muun puolesta, mutta silti.

        Toisaalta on käynyt niinkin, että naisten vaate onkin kooltaan isohko, vaikka olen siis mies. Nytkin on päällä punainen naisten satiinipyjama, koko L, joka yleensä on sopiva, mutta tässä onkin niin pitkät lahkeet ja hihat, että lahkeet meinaa mennä kantapäiden alle ja hihat yltää pitkälle kämmeniin saakka :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta on käynyt niinkin, että naisten vaate onkin kooltaan isohko, vaikka olen siis mies. Nytkin on päällä punainen naisten satiinipyjama, koko L, joka yleensä on sopiva, mutta tässä onkin niin pitkät lahkeet ja hihat, että lahkeet meinaa mennä kantapäiden alle ja hihat yltää pitkälle kämmeniin saakka :P

        niin ja tämä on ihan Suomesta suomalaiselta naiselta ostettu :P


    • Anonyymi

      Minun fetissini on savottamiehen pallit. Ei maksa mutta vaikea löytää kuvia tms.

      • Anonyymi

        Toivotan onnea ja menestystä että saat niitä vielä joku päivä.


    • Anonyymi

      Latex/kumi mun fetissi

      Noin 2-3 tonnia vuodessa,mutta olo niin taivaallinen että on hintansa väärti!

      Lomittaja n42

      • Anonyymi

        Ovat kyllä ihania.


      • Anonyymi

        😊Kuulostaa hyvälle.


    • Anonyymi

      Fetissinäni on tuulihousut ja osana sitä niiden rikkominen. Nautin siitä, kun housujen sauma repeää rajusti venyteltäessä.

      Fetissini alkoi pikkupoikana ja on jatkunut nyt pitkälle aikuisikään. Tuulihousuni olen ostanut uutena tai välillä kirppareilta. Housuja on nyt n. 50 kpl ja laskujeni mukaan olen rikkonut n. 100 kpl (vuosia vierinyt). Yhdet tuulihousut ovat maksaneet keskimäärin 40e. Kyllähän siitä hintaa tulee kerrakseen. Lisäksi olen ostanut tyttöystävälleni pari kalliimmat tuulipuvut, jotka ovat menneet rikki leikeissä.

    • Fetissinäni on tuulihousut ja osana sitä niiden rikkominen. Nautin siitä, kun housujen sauma repeää rajusti venyteltäessä.

      Fetissini alkoi pikkupoikana ja on jatkunut nyt pitkälle aikuisikään. Tuulihousuni olen ostanut uutena tai välillä kirppareilta. Housuja on nyt n. 50 kpl ja laskujeni mukaan olen rikkonut n. 100 kpl (vuosia vierinyt). Yhdet tuulihousut ovat maksaneet keskimäärin 40e. Kyllähän siitä hintaa tulee kerrakseen. Lisäksi olen ostanut tyttöystävälleni pari kalliimmat tuulipuvut, jotka ovat menneet rikki leikeissä

      • Anonyymi

        Yhtenä fetissini lajina on mullakin tuulihousut ja esim. satiiniset potkunyrkkeilyhousut.
        Mahtavia runkkuhousuja, mutta en tykkää repiä niitä, vaikkakin pariin housuihin olen repäissyt etusaumaan munan mentävän aukon xD
        Kokonaisia tuulipukujakin takkeineen on jokunen pari, yksi kevyttoppapukukin. Olen ostellut niitä käytettynä ja jos uutena on halvalla tarjouskampanjoissa sopivankokoisena sattunut saamaan.


    • Anonyymi

      olen aina hakenut uusia sauvoja peppuuni nyt löysin suuret moottoroidut geisha-kuulat vaimoni tykkää kun olen aina valmiina niitä hauska käyttää kun antaa kaukosäätimen vaimolle vaikka kaupassa

    • Anonyymi

      Mahtaakohan haaruksista löysät satiiniset haaremihousut olla hyviä runkkuhousuja... :P

      • Kyllä ovat niissä mahtuu elin sojottamaan pystyssä ja ihanaa runkata liukkaan kankaan läpi.


    • Anonyymi

      Joskus tuli mietittyä. On kerääntnyt yli 200 addun, eriman ja puman nylon shortseja. Satiinihousuja, PVC housuja, Moncler, Colmar ja Millet untsikoita, Nickelsonin ja Luhdan toppia. Parkasiten untuvahousuja jne. Onhan noihin vuosien saatossa mennyt useampi tonni,

    • Anonyymi

      Fetissiostoksia ruokkii, kun sattuu oikein hyviä ihanuuksia kohdalle, toisinaan sitten on kyllä pettymyksiäkin.
      Esim. nyt on päällä naisten k. 38 väljän mallinen pinkki satiinipusero, oikein sileä ja ihana eikä maksanut kuin ykköseuroja eräällä nettikirppiksellä. Ajattelin ostaessa että tuosta halvalla runkkurätiksi satiinipaita, mutta olen tykästynyt tähän niin etten ole raatsinutkaan tärvellä tätä vaan pidän tätä mielelläni ihan kotoillessa todella miellyttävän tuntuisena oloasupaitanakin :)
      Pettymyksistä käy esimerkkinä vaikkapa kuvissa satiinisen näköiset kiiltävät housut, jotka todellisuudessa paljastuivatkin vielä karkeammaksi kankaaksi kuin verkkarit, kiiltävä pinta kyllä, mutta eivät liukaspintaisia, joten lähtivät myyntiin miltei samantien, jäivät palauttamatta vaikka tuli uutena ostettua ne :/

    • Anonyymi

      Jotain 500e mennyt vuodessa kun päässyt haistelemaan naisten jalkoja. Joku ei ota mitään.

    • Anonyymi

      Harmi kun perseeseen veto on kalliimpaa. Oon laittanut sievoisen summan huorien perseeseen panemisella. Saan myös henkistä tyydytystä kun toinen joutuu antamaan maksusta. Eli on ollut sen arvosta.

    • Kyllä joskus menee naiseksi pukeutumisen paljonkin rahaa. Jos vaikka näkee kaupassa kauniin hameen ja se on kallis niin se on aina mielessä ja pakko ostaa. Sitten kotiin ja nauttimaan hameesta.

      • Anonyymi

        Pahus. Sivua ei löytynyt.
        Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen.


    • Anonyymi

      olen aina kaipaillut miestä joka repisi pikkarit pois näkis et olen mies nais silti ei oo sattunut kohdalle hintaa en tiiä antaisin kait ilmaseks

    • Anonyymi

      Persepano on fetissini. Mieluusti panen muijia perseeseen ja yli 60 eri persettä oon saanut, monia pannut useamman kerran ja tähän päälle huorien persepanot, niitä käyttänyt n.20 kertaa. Jos en persettä ole saanut hetkeen, käyn huorissa. Pakko saada persettä, se on upeeta panna muijaa perseeseen. Usein saan muijat pienen painostuksen jälkeen antamaan persettä, ulkonäkö ja supliikki mies kun olen. En koe vaikeaksi perseen saamista vaikka suurin osa aluksi vastustaa.

      • Anonyymi

        Perse on hyvää!


      • Anonyymi

        Raakana aukko ammollaan hyvin tarjottuna


    • Pukeudun tytöksi kun toiset maksaa vaatteet.

      • Anonyymi

        Selvää säästöä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvää säästöä!

        Kyllä, toisaalta maksaja saa minut kuten haluaa.
        Jos fetissi pitäisi määritellä minulla se olisi miellyttämisen tarve.


    • Anonyymi

      Muutamia satasia vuodessa oma kenkä fetissi mutta olen tehnyt muutamia videoita, ja niiden myynnillä olen saanut katettua reilu puolet kuluista. fetissiini kuuluu välillä kenkien vandalisointi.

      • Anonyymi

        Fetissinäni on tuulihousut. Myös osana minun fetissiäni on niiden rikkominen. Outoa miten haluaa rikkoa asioita, joista välittää. Missä olet myynyt näitä videoita? Ehkäpä itsekin myisin jotain.


    • Anonyymi

      Paljon. Mutta hyvästä kannattaakin maksaa.

    • Anonyymi

      Kirppiksillä käynti on joskus koitunut kalliiksi kun kiihottavia vaatteita, kuten tänäänkin kiihottavia toppatakkeja olisi ollut kirppiksellä piti edes hypistellä niitä ja tuntea se sileä pinta sormilla... muna alkoi heti jäykistyä... sain kuitenkin vastustettua mielitekoa ostaa niitä tällä kertaa... :P

      • Anonyymi

        No ei se sitten kauaa pitänyt kun kirppiskäynnistä syttyi taas "se" kiima, nyt on sitten tulossa 2 kiiltävää untuvatakkia netin kautta tilattuna... :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se sitten kauaa pitänyt kun kirppiskäynnistä syttyi taas "se" kiima, nyt on sitten tulossa 2 kiiltävää untuvatakkia netin kautta tilattuna... :P

        Nyt on kumpikin saapunut ja ai että ovat taas ihania :) Nämä ihanat kokemukset vaan yllyttää aina etsimään lisää fetissivaatteita, joita tekisi mieli käyttää seksuaalisesti hyväksi :D
        Vaikka siis entisiäkin on jo ihan liikaa...


    • Anonyymi

      On se maksanut lukuisia aterioita ja laukkuja, kenkiä ym kalliinpuoleisia asioita. Kaikki alkoi siitä, kun eräs naisihminen kertoi tekevänsä ihan mitä vaan kanssani pientä korvausta vastaan. Vuosikausia sitä on tehty vaikka mitä hauskaa, mutta on siitä jotain jotunut maksamaankin

    • Anonyymi

      Akka otti koko omaisuudestani puolet, eli noin 1,5 miljuunaa. Että siinä teille fetissi.

    • Anonyymi

      Mitä teette jos muna vaatii ostamaan taas jonkun uuden fetissivaatteen tms. mutta järki sanoo että kaapit on jo ennestään täynnä eikä ole järkevää ostaa lisää?
      Aina tulee selailtua nettikauppoja ja löydettyä jotain joissa on joku kiinnostava ominaisuus :P
      Rahan säästökään ei oikein ole vettäpitävä argumentti kun ei nuo nettikirppisten tuotteet paljoa maksa.
      Toki monista kappaleista yhteensä kertyy jonkinmoinen summa jonka olisi voinut käyttää järkevämminkin...

    • Anonyymi

      Varmaan reilu tonni mennyt yhteensä puhtaasti fetissikäyttöön hankittuihin kamppeisiin: työhaalareita, muutamat saappaat, metsurin kypärä, hengityssuojaimia ja käsineitä. Mp-varusteet kuuluvat sitten muihin harrastuskuluihin :)

    • Anonyymi

      Tollaset 300 ecee. Balettitossuihin ja balettitrikoisiin suurin osa.

      • Anonyymi

        Ei paljoa ole menny vaatteita meillä aina ollu riittävästi myös naisten,aina myös niitä jostain saanu/löytäny kun kulkee oikeissa paikoissa.
        Halvalla on menty


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 157 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      183
      3005
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      152
      2098
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      65
      1955
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1419
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      81
      1338
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1284
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      87
      1154
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1100
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1093
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      22
      953
    Aihe