Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OtsiKo
profiilit
OtsiKo
OtsiKo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
GOOGLEkääntäjällä+GOV.UK-sivuilta+viralliset+ohjeet+3.1.22
"Koronavirustesti+(COVID-19)+ennen+matkaa+Englantiin.+Tarvitset+todisteen+negatiivisesta+COVID-19-testistä+matkustaaksesi+Englantiin+ulkomailta.+Testin+tyyppi
Testin+on+täytettävä+suorituskykystandardit,+joiden+spesifisyys+on+≥97+%,+herkkyys+≥80+%,+kun+viruskuormitus+on+yli+100+000+kopiota/ml.
Tämä+voi+sisältää+testejä,+kuten:
nukleiinihappotesti,+mukaan+lukien+PCR-testi
LAMP-testi
antigeenitesti,+kuten+LFD+(lateral+flow+device)+-testi
Tarkista+testipalveluntarjoajaltasi,+että+testi+täyttää+standardit.+Et+ehkä+voi+matkustaa,+jos+se+ei+ole+mahdollista.
Testi+voisi+olla:
kasvokkain+tai+henkilökohtaisesti+suoritettava+testi
itse+tehty+testi+video-+tai+valokuvatodennuksen+kanssa"
Tuo+viimeinen+lause+on+mielenkiintoinen,+eli+omatekemä+dokumentoitu+testi+olisi+virallisesti+hyväksytty!!!!!
03.01.2022 19:47
Olisiko+Ruotsista+tulossa+virtaus+jengimurhiin+tällaisen+lakikäytännön+mukaan?+Tässä+oikeuslaitos+pesee+kätensä+syyllisyyden++näyttövelvollisuudesta+ja+saa+aikaan+tyytymättömyyttä+ja+vihaa.+Olisiko+aika+tutkia+Ruotsin+tilannetta+tällaisesta+perspektiivistä?
21.11.2021 08:14
Mun+Nikon+Coolpix+S9900+kävi+kirkkaassa+lähteessä,+kun+vyöskiinnitys+kamerakotelosta+petti.+Ei+tunnu+enää+olevan+mitään+virkaa.+Alkuun+paistoi+jokin+valo+epämääräisesti,+mutta+nyt+on+ihan+mykkä.+En+usko,+että+se+enää+virkoaa+ainakaan+minun+hermoillani.+Voin+laittaa+sinulle+harrastuspohjaa,+jos+kiinnostaa.
05.11.2021 10:57
1 / 1