Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
Mistänäitäoikeintulee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
348
Kommenttia
12018
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuinka monta ääntä ajattelit noilla ilmoituksilla kerääväsi seuraaviin eduskuntavaaleihin? Vai tähtääkö heti pressaksi....
17.07.2025 20:36
Vai että ihan PATMOS-sivusta paljastaa... No jopas jotain. Suuri arvoistus lienee se, että miten kyseinen sivusto ja kirjoittaja suhtautuu esim aborttiin tai homojen avioliittoihin? Onko niistä käyty kyseisellä sivustolla tasapuolista keskustelua? Onko kumpikin saanut yhtä paljon palstatilaa?
PS. Eli mitä merkitystä on jollain täysin yhteen suuntaan vinossa olevassa sivustolla tai sen "uutisilla" tai sen kommentoijilla, kun kyseessä on pelkkä sokea yhden aatteen propaganda...
17.07.2025 20:31
Vai että on kirkosta eroaminen jokaisen "oma asia"? No olen kyllä samaa mieltä, mutta sitä ihmettelen miksi kukaan ei ole kertonut tätä Räsäselle? Miksi ihmeessä hänen pitää "pohtia"
eroa julkisuudessa ja julkisesti?
17.07.2025 18:33
Ei kun aitolainen haluaa näin pitkittää ketjua, jotta hän voi aloittaa sen uudestaan "koska se edeltävä tuli täyteen". Kohta on siis varmaan luvassa osa kaksi. Ja senkin hän tukkii täyteen omia tekstejä, joista voi sanoa, että kun on lukenut niistä yhden, niin on lukenut kaikki. Ynnä sitten hän on vielä ilmeisesti niin tyhmä, että ei ymmärrä että ihmiset kyllä tajuavat kuka on noiden kaikkien "yskähdösten" takana...
17.07.2025 15:52
Edelleen osotan niitä muita nikkejä. Minnehän ne ovat jääneet...?
17.07.2025 15:29
No tätäkin tarkoitin sillä, että palstan laitauskovilla ei ole mitään hajua siitä, miten yhteiskunta oikein toimiin. He hehkuttavat Räsästä täällä kuin jumalasta seuraavaa, vaikka kyseinen rouva on pelkkä rivikansanedustaja, joka ei yksinään voi yhtään mitään. Ei muuta kuin painaa nappia niin kuin hallitusohjelmassa lukee....
17.07.2025 15:28
Jaha. Ja nytkö sinulle tuli autuas olo kun sait itsesi vainotuksi? Muista kuitenkin että tästäkään rikoksesta ei sinua eikä sinun uskontovereistasi ristiinnaulata, eikä viedä leijonien iltapalaksi, eikä edes ruoskita.
Jonkun pikku sakon voivat kaverisi saada, mutta sekään ei kaada ketään taloudellisesti. Ja sitten ei muuta kuin julistamaan kuinka julma tämä maailman on ja kuinka julmuus merkki siitä, että lopun ajat ovat jo ovella.
16.07.2025 01:17
Minä kirjoitin että se annettiin ulko-ovella. Ei siis sisäpuolella. Ynnä missä kohtaan minä sanoin että tarrojen jako olisi häirinnyt? Ynnä mitä se sinulle kuuluu missä näyttelyissä minä käyn? Pitäisikö minun kysyä sinulta lupa siihen? Minä nyt vain tykkään taiteesta.
Taiteella tarkoitan sitä, että se herättää kysymyksiä. Oikea taide ei ole pelkkää viihdettä. Maailman paras elokuva on muuten "Yksi lensi yli käenpesän", joka on hyvin monitasoinen kertomus mielisairaalastra.
Vaikka minusta se on kertomus kommunistisesta yhteiskunnasta. Ohjaaja Milos Forman oli loikannut Tsekkoslovakista Prahan kevään jälkeen. Elokuvassa on yksi suora viittaus myös Berliinin muurin radio-ohjelman kautta. Se puuttuu kokonaan kirjasta.
Kerron tämän siksi, että sinäkin Arto TTT ymmärtäisit miksi taide on hienoa ja miten se eroaa viihteestä. Niin ja maailman paras viihde-elokuva on muuten Tappajahai, josta nyt ei filosofisia syvyyksiä löydy. Se on muuten tehty samana vuonna kuin Käenpesä.
15.07.2025 22:05
Ei tämä mene tuolle porukalle jakeluun. Ei sitten niin millään. Tämä on juuri sitä samaa porukkaa, joka aikanaan oli valmis julistamaan lähes sodan Malesialle. Siellähän heidän kavereita oli vangittuna pari päivää, koska he olivat rikkoneet maan lakia jakamalla uskonnollista materiaalia.
Siellä on siis laki, joka kieltää moisen toiminnan. Suomessa vastaavaa lakia ei ole. Haastatteluissa kertoivat kokeneensa "henkistä kidutusta". Ja totta kai lentokentällä heitä vastassa oli Mika Niikko, persujen silloin kansanedustaja, joka oli saapunut paikan päälle kerämään julkisuutta eli siis ääniä....
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/malesiassa-vangitut-suomalaiset-saapuivat-suomeen-olemme-kokeneet-henkista-kidutusta/7183058
15.07.2025 21:49
Koeta nyt tajuta, että näyttelytila on suljettu tila, eikä avoin kuten lestojen kesäpäivät. Lisäksi ei tarrojen jakaminen millään tavalla häiritse itse tapahtumaa. Eivät jakajat pitänee puheita eivätkä huudelleet millään tavalla.
Päinvastoin, heille huudeltiin ja heidän päälleen heitettiin tavaraa plus uhkailtiin. Mistä ihmeestä olet keksinyt, että he pitivät puheita lestojen vaaroista? Se olisi ollut uskonrauhan rikkomista. Ei tarrat mitään häiriötä kenellekään aiheuta.
Ei niitä tarvitse ottaa vastaan tai sitten ne heittää pois. Kuten tein kun olin katsomassa Tom of Finland näyttelyä. Ulko-ovelle minulle annettiin "HOMO eivät pääsee taivaaseen" esite. Minä otin sen käteeni ja saman tien tiputin sen roskikseen.
15.07.2025 16:51
Koska siellä ei ollut poliisia paikan päällä. Ynnä samalla oltaisiin rikottu Suomen sananvapautta. Ei jotain tarrojen jakelua voi kieltää millään ukaasilla. Perustuslain sananvapauspykälä menee heittämällä sen ohi.
Varsinkin kun noissa tarroissa ei kehoitettu rikkomaan lakia. Eihän Suomen poliisikaan voinut kieltää hakaristeja 6.12 kulkueessa, koska se olisi rikkonut Suomen perustuslakia. Onko tämä tosiaan näin hankala teidän tajuta?
15.07.2025 16:23
Kuule kun minä uskon mieluummin ihan elävää kuvaa kuten tuossa on Wali Hasin videossa on esillä. En mihinkään hihhulijuttuihin, joita täällä on vaikka kuinka paljon. Lisäksi ihmetyttää se, että miksi ihmeessä - jos nuo jutut pitävät paikkansa - ei kukaan AA-porukasta tehnyt rikosilmoitusta lievästä pahoinpitelystä tai uhkailusta? Kuten tekivät tarraporukkaan kuuluneet.
15.07.2025 13:54
Ammut ohi ja kunnolla, kuten sinun on tapana. Ensiksi kyseessä ei ollut sisätiloissa järjestetty tapahtuma, kuten esim taidenäyttely. Toiseksi kyse on tarrojen jaosta joka on verrattavissa mihin tahansa muuhun esitteiden jakeluun. Varsinkin kun kyseessä on täysin avoin tapahtuma, jonne ei myydä lippuja.
Mitä tulee esim pride-kulkueen ja Kaivarin päättöjuhlan tapahtumaan, niin onhan siellä ollut teikäläisiä jakamassa omaa tietoaan. Mutta ei ei heidän päälleen ole syljetty tai heitetty moskaa tai mitään muutakaan. Jos et minua usko, niin tuossa on todistetta suoraan Senaatintorilta. Kohdasta 1.35 eteenpäin.
https://www.youtube.com/watch?v=q4DRTD17FcE
15.07.2025 12:59
Niin mutta onneksi sinä olet puhdasmielinen ja aito etkä ollenkaan tuomitseva. Sinun pikkulusikkamaisia kommenttaja on aina ilo lukea. Näin siksi että ne kun osoittavat että sinulla ei ole koskaan mitään todellista sanottavaa....
PS. Voisitko mainita niitä minun muita "nikkejä" joita olen täällä käyttänyt? Sinullahan tätä ongelmaa ei ole, koska olet aina liikkeellä anona...tiettävästi...
15.07.2025 11:49
Ei ole vieläkään näkyyt ketään? Joko uskalla tulla pois täältä sängyn alta piilosta? Kun pitäisi käydä vessassakin....
15.07.2025 10:57
Voisitko nyt kertoa miten hän on "terrorisoinut" ihmisiä tässä kyseissä tapahtumassa? Tämä jää kyllä aivan täysin pimentoon....
15.07.2025 10:55
Sitä minä vaan ihmettelen, että kun oli esim Tom of Finland - näyttely, niin siellä uskovaiset jakoivat omia esitteitään liittyen homoiluun. Miksi tämä on siis "sallittua" mutta toisinpäin kyseessä on hirvittävä rikos?
Tai miksi uskovaiset menevät maahan, jossa uskonnollisen materiaalin jakaminen on rikos jakamaan uskonnollista materiaalia? Nostavat kovan metelin siitä kun joutuvat tekemisiin poliisin kanssa? Vaikka ovat tietäen rikkoneet lakia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/malesiassa-vangitut-suomalaiset-saapuivat-suomeen-olemme-kokeneet-henkista-kidutusta/7183058
14.07.2025 09:49
Lahtista lainaten "Saatte pojat nähärä, jotta ei se Räsänen mihinkään eroa eikä laitauskovaisten nilikit paina perässä".....
14.07.2025 00:32
Mutta sitten jäisi ne keskiportaan tehtävät hoitamatta siellä suuressa suomalaisessa vientiyrityksessä, jossa aito-lainen on omien sanojensa mukaan töissä....
14.07.2025 00:30
Ei Suviseurat voi rikkoa Suomen lakia antamalla sananvapauden vastaisi määräyksiä. Kyseinen tapahtuma avoin tapahtuma jonne ei myydä lippuja vaan sinne saa tulla kuka tahansa.
Ei tuossa tilanteessa voi komennella mitä alueella saa jakaa ja mitä ei. AA porukka voi samalla periaatteella jakaa omaa materiaalia Kaivopuiston alueen tapahtumassa.
13.07.2025 19:16
7 / 601