Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Verum_an_falsum
profiilit
Verum_an_falsum
Verum_an_falsum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
4471
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sanoin+jo,+että+kaikki+miehet+tekivät+tuota.+Se+oli+yleistä.+Vähän+niin+kuin+vankilaan+mennyt+heterokin+panee+mieluummin+miestä+kuin+jää+ilman.
21.01.2022 16:21
Barnabaan+evankeliumi+ei+silti+ole+juutalainen,+koska+siinä+on+vaihdettu+Ismael+Iisakin+tilalle.
Se+on+siis+myöhempää+tarinointia.
21.01.2022 14:29
Tuossa+ei+mainita+mitään+homoista.
Seksuaalisia+suuntautumisia+ei+tunnettu+tuolloin+ja+kaikki+miehet+makasivat+toistensa+kanssa.+Miehen+asettaminen+passiiviseen+eli+naisen+osaan+oli+häpeällistä+ja+siksi+kaupungin+miehet+tahtoivat+raiskata+enkelit.
21.01.2022 14:01
Se+oli+alunperin+Loot,+joka+joi+ihan+itse+ja+kännissä+raiskasi+molemmat+tyttärensä.+Mutta+myöhemmin+tätä+tarinaa+muutettiin+ja+syy+vieritettiin+tyttöjen+niskoille,+niin+kuin+aina.
21.01.2022 13:42
Tuolla+perusteella+uskot+helvettiin+ja+kiroamisen+voimaan+ja+saatanaan+ja...
Älä+ole+noin+taikauskoinen!
21.01.2022 13:40
Johanneksen+evankeliumi+on+gnostilaista+perää:
1.+Lausumattoman+toisessa+tilassa+sijaitsee+sekä+Isä,+joka+on+ensimmäinen+sisäänpäin+kääntyvä+mysteeri+ja+khristos,+joka+on+ensimmäinen+ulospäin+kääntyvä.
(Täytyy+muistaa,+että+Jeesus+ja+khristos+eivät+ole+sama+asia)
2.+Lausumaton+emanoi+maailman+monen+mutkan+kautta.
3.+Jeesus+on+säde+jumalallisesta+järjestä,+jonka+ihmiset+olivat+kadottaneet.+Hän+siis+kieltämättä+oli+maailman+valkeus+ja+antoi+elämän+ihmisille,+jotka+häntä+kuuntelivat.
4.+Jeesus+oli+yhteydessä+Isään,+koska+hän+oli+syntynyt+uudesti+ja+hänessä+oli+syttynyt+khristos.
+Samalla+tavoin+kaikki+muutkin+voisivat+olla+yhtä+Isän+kanssa+kun+he+vain+heräisivät+unohduksen+unesta.
21.01.2022 13:37
Raamattuun+se+perustuu+sikäli,+että+se+on+Raamatun+esoteerista+tulkintaa.
21.01.2022 13:04
Autogynefiili+ei+tunne+oloaan+vieraaksi+omassa+kehossaan+vaan+naiseksi+identifioituminen+on+fetissi.+Nykyään+on+mahdollista+muuttaa+itsensä+muistuttamaan+vastakkaista+sukupuolta+paremmin+kuin+pelkillä+vaatteilla+ja+autogynefiilit+käyttävät+hyväkseen+sitä.
Murrosiässä+esiintyy+kaikilla+jonkinlaista+kipuilua.+
Rinnat+muuttavat+tytöt+seksiobjekteiksi+ja+nykyään+heidän+on+helppo+marssia+leikkaukseen+ja+hankkiutua+niistä+eroon+noin.
Tuota+kutsutaan+islamissa+rintojen+silitykseksi.
Vain+dysforia+tekee+ihmisestä+transin+ja+nyt+translakiuudistus+haluaa+poistaa+sen.
21.01.2022 13:01
Tuo+on+niin+kuultu+"rukoile+Jeesusta"+tai+"et+vain+usko+tarpeeksi"!
Typerin+"neuvo"+mitä+on+ikinä+kuullut!
20.01.2022 23:24
Minäkin+olen+ollut+turhan+"omaperäinen".+
Sain+odottaa+kolmekymppiseksi+ennen+kuin+sain+tietää+miltä+ystävyys+tuntuu.
Ihmettelen+aina+miksi+ihmiset+eivät+koskaan+mieti+syntyjä+syviä.+Kyseessä+on+aina+sää+tai+seksi+tai+muoti+tai+jokin+muu+yhtä+tyhjänpäiväinen.
En+muuta+itseäni+muitten+takia.+Olen+teeskennellyt+tarpeeksi.
Maailman+on+aika+muuttua.
20.01.2022 23:19
Kyseessähän+oli+pahoinpitely.+"Nytpä+me+pitelemmekin+sinua+pahemmin+kuin+heitä".
Jos+enkelit+olisivat+saaneet+oman+huoneen+ja+rakastelleet+siellä+keskenään,+niin+luulenpa+ettei+sitä+olisi+pahalla+katsottu.
20.01.2022 22:42
Ei+kun+ihmettelen+kuinka+Jahve+haluaa+halkaista+odottavien+äitien+vatsat+ja+kieltää+itse+abortit.+Jahve+on+pahis,+joka+vaatii+palvontaa.
20.01.2022 21:48
Olemme+kaikki+samaa+tietoisuutta,+kyllä+vain.
20.01.2022 20:23
Sana+on+manas.+Säde+jumalallisesta+järjestä.
20.01.2022 20:16
Jahve+selvisi+murhasta+hengissä+ja+jatkoi+huoraamistaan.
20.01.2022 20:03
Varmasti+niissäkin+kaupungeissa+jokunen+homo+oli+samoin+kuin+vaikka+Jerusalemissa+tai+Turussa.
20.01.2022 20:02
Mutta+kun+hän+"uhrasikin"+vain+alemman+manaksensa,+niin+että+khristos+saavutti+khrēstoksen.+
Jeesus+syntyi+"neitseestä"+kun+hän+syntyi+henkisesti.+Siihen+ei+tarvita+isää+eikä+äitiä.
20.01.2022 19:19
Ja+kun+Jeesukselle+oli+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä,+niin+hän+menetti+tuon+kykynsä,+vai?
20.01.2022 18:52
Juutalaisten+mielestä+tarvittiin+joku,+joka+maksaa+synnit.+Kirjoituksissa+puhutaan+kärsivästä+messiaasta+ja+siitä+kuinka+tämä+otti+synnit+päälleen+kun+temppeli+ensi+kerran+tuhoutui+eikä+voinut+uhrata.
Tämä+saa+loogisen+selityksen+kun+muistamme+ketkä+ja+milloin+sen+kirjoittivat.
20.01.2022 18:47
Sodoman+ja+Gomorran+tuhosi+sitten+demiurgi,+joka+itsetuntoaan+pönkittääkseen+julisti+vähän+väliä+"Minä+olen+jumala,+eikä+muita+ole!"
20.01.2022 18:36
196 / 224