Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Verum_an_falsum
profiilit
Verum_an_falsum
Verum_an_falsum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
4471
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaavamainen+ajattelu,+yksityiskohtiin+tarttuminen,+vaikeus+hallita+kokonaisuuksia.+Ei+niissä+ole+valittamista.+Sinun+pitää+tehdä+elämästäsi+oman+näköistäsi+eikä+ajatella,+että+on+vain+yksi+oikea+tapa.
Tuo+huono+muisti+onkin+sitten+jo+toinen+asia.
18.01.2022 22:15
Ei+sinun+tarvitse+matkia+neurotyypillisiä+ihmisiä.
Miten+olisi+tukiryhmä,+missä+on+ihmisiä,+jotka+ymmärtävät+sinua?
Jos+runoja+ei+muista,+niin+ne+voi+lukea+ihan+yhtä+hyvin+suoraan+kirjasta.
Mitä+ovat+kehittävät+leikit?
Oma+isäni+osallistui+ehkä+lumiukon+tekoon+tai+etsi+meitä+kun+menimme+piiloon+tai+pelkästään+valvoi,+ettei+lumitunneli+kaadu+päällemme+jne.
18.01.2022 22:09
Niin+voikin!+Itse+en+ole+koskaan+tuntenut+seksuaalista+rakkautta,+mutta+platonista+kylläkin.
JOO,+JOO!!!+"Ei+ole+parisuhdetta+ilman+seksiä,+nussintaa,+ahterin+nuolentaa+jne"+TIEDETÄÄN!
Buddhalaiset+sanovatkin,+että+oikea+on+se+kenen+kanssa+tuntee+olonsa+rauhalliseksi,+eikä+se,+jonka+kanssa+tekee+mieli+ajaa+viittäsataa.
18.01.2022 21:57
Onhan+Jahvella+exänsä+Asera.
Jahve+seisoi+toksisen+maskuliinisuuden+puolella+ja+ajoi+vaimonsa+pois,+joka+tosiasiassa+oli+sen+äiti+ja+alkoi+leikkiä+kukkulan+kuningasta+yksin.
Hän+siis+nai+isänsä+vaimon+ja
Otti+myöhemmin+eron
"Älkää+tehkö+niin+kuin+minä+teen+vaan+niin+kuin+minä+sanon".
18.01.2022 21:50
Naiset,+joilla+ei+ole+miestä+sanovat,+että+hyvät+miehet+ovat+jo+käytössä.
Naiset,+joilla+on+mies+sanovat,+että+he+ottivat+vahingossa+maanantaikappaleen+muitten+joukosta.
Tämä+todistaa,+että+hyviä+miehiä+ei+ole+olemassakaan.
Jos+olisi,+niin+naiset+varmasti+synnyttäisivätkin+mieluummin.+Miehet,+katsokaa+peiliin!
18.01.2022 21:43
Ei+siihen+mitään+miehiä+tarvita.+Vibraattorilla+hommat+hoituu+nopeiten+ja+parhaiten!
18.01.2022 21:37
Niin,+kun+he+ovat+tulleet+yhdeksi+lihaksi/yhtyneet,+niin+miehen+on+kuljettava+koko+loppuelämä+kalu+vaginassa.+Heitä+ei+saa+erottaa.+🤣
18.01.2022 21:35
Tiedän+sen.
+Itse+olen+paneutunut+Pistis+Sofian+opiskeluun.
Vedatekstit+muistuttavat+paljon+gnostilaisuutta+ja+ajattelin,+että+termejä+vaihtamalla+on+helpompi+ymmärtää+mitä+toinen+tarkoittaa.
Tietenkään+Vedateksteistä+ei+löydy+Jeesuksia+tms,+koska+kyseessä+on+kaksi+eri+oppia.+Ei+Pistis+Sofiakaan+tunne+Krishnaa.
Kaikki+tiet+vievät+Roomaan
18.01.2022 19:12
Nyt+erehdyt.
18.01.2022 17:24
Mikä+sitten+on+ensimmäinen+mysteeri+gnostilaisuudessa+ellei+kristus?
18.01.2022 17:17
Mania+(maanisuus)+on+mielialahäiriö,+jossa+mieliala+on+epänormaalisti+ja+pysyvästi+kohonneena+ja+kiihtyneenä+mielialana,+jota+jatkuu+vähintään+viikon.+Mieliala+voi+myös+olla+ärtyisä.+Maanisessa+tilassa+oleva+henkilö+voi+ajautua+hakemaan+mielihyvää+tavoilla,+joista+on+hänelle+itselle+haittaa.+Hän+voi+esimerkiksi+käyttää+rahaa+yli+varojen,+sortua+uhkapeleihin+tai+SOPIMATTOMAAN+SOSIAALISEEN+KÄYTÖKSEEN.+Maanikkoa+on+kuitenkin+vaikea+hoitaa,+sillä+hän+itse+kokee+olonsa+hyväksi.
Manian+oireisiin+kuuluu+tyypillisesti
ylikorostunut+itsetunto,
vähentynyt+unen+tarve,
puheliaisuus,
kokemus+ajatuksen+kulun+lennokkuudesta,
huomiokyvyn+häiriintyminen,
lisääntynyt+päämäärätietoinen+toiminta+ja
taipumus+sellaiseen+mielihyvää+tuottavaan+toimintaan,+jolla+on+suuri+mahdollisuus+johtaa+kärsimystä+aiheuttaviin+seuraamuksiin.
[Wikipedia,+korostukset+minun]
18.01.2022 17:10
Tuohon+aikaan+oli+pyhäkköporttoja.+Epäilenpä,+että+tuo+on+vain+varoitus,+että+älkää+te+ryhtykö+noudattamaan+tuota+pakanallista+oppia.
17.01.2022 23:05
Miksei+Adam+olisi+voinut+olla+itse+portto?
Oletko+tehnyt+aikamatkan,+kun+noin+tarkkaan+esi-isäsi+historian+tiedät?
17.01.2022 23:01
"Älkää+luottako+valheen+puhujiin".
Itsehän+sinä+valhetta+puhuit+kun+sanoit,+että+kyseessä+oli+omena.
Sinuun+ei+siis+saa+tuon+Raamatun+käskyn+perusteella+luottaa.
17.01.2022 22:59
Kukaan+meistä+ei+TIEDÄ+mitä+tapahtuu+ruumiin+kuollessa.
17.01.2022 22:34
Itsekin+monesti+luulin,+että+pitelen+totuutta+käsissäni+kun+luin+erilaisia+filosofioita,+mutta+sitten+kun+niitä+tuli+liikaa+ne+antoivatkin+minun+ymmärtää,+etten+oikeastaan+tiedä+mitään.
17.01.2022 22:30
Hokemat+ovat+rasittavia.
Olisin+kiitollinen+jos+"miksi+valitsette+saatanan"+ottaisi+joskus+hänkin+vastaan+uutta+tietoa+tai+hankkisi+sitä+itse+sen+sijasta+että+toistaa+iskulauseitaan.
17.01.2022 22:28
Käännän+tuon+gnostilaisittain,+öhöm:
Lausumaton/Isä+on+alkuperäinen+Nārāyana,+koko+kosmisen+ilmentymän+alkulähde.
Kristus,+joka+on+ensimmäinen+elävä+olento+ja+syntynyt+aivan+luomisen+jälkeen,+on+Nārāyanan+poika.+Nārāyana+astuu+ensimmäisenä+aineelliseen+maailmankaikkeuteen+Jeesuksena.
17.01.2022 22:12
"On+TOTUUS+ja+RAKKAUS+raukkoja+varten!"+🤣
17.01.2022 21:22
Ihmisen+Poika+tulee+kuninkuudessaan,+Jumalan+valtakunta+tulee+voimissaan,+näkevät+Jumalan+valtakunnan.+Sama+asia+ovat+selvästi.
Jeesusta+ei+saanut+tuntea+enää+lihan+vaan+hengen+mukaan+eikä+ketään,+joka+väitti+nähneensä+messiaan+saanut+uskoa.+Myöskään+jumalan+valtakunta+ei+tullut+näkyvästi.
Ihmisen+oli+löydettävä+nämä+sisältään+ja+opetuslasten+joukossa+varmaankin+oli+muutama,+joka+sen+ehti+saavuttaa+ennen+kuolemaansa.
Yksinkertaista.
17.01.2022 21:08
199 / 224