Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DrWhoo
profiilit
DrWhoo
DrWhoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2583
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Terveissiä+Myllypurosta+torakkajahdista.+Tapoin+monta.+On+se+ilkeä+juttu+tuo.+Pojan+asunnossa+ja+koko+talossa+on+jo+pari+viikkoa+ollut+joku+torjuntafirma+laittamassa+torakka-ansoja,+sellaisia+"pahvikoteloita"+joissa+on+jotain+torakoita+houkuttelevaa+ainetta+ja+myrkkyä.+Ovat+kyllä+tehokkaita+siitä+päätellen+että+ovat+täynnä+kuolleita+iljetyksiä.+Torakoiden+määrä+on+huomattavasti+jo+vähentynyt+,+mutta+saapas+nähdä+miten+lopulta+käy,+niistä+ei+niin+vain+pääse+kokonaan+eroon.
Tuokin+on+kaiken+lisäksi+hiljattain+hankittu+omistusasunto.+Tiettävästi+torakkaongelma+on+alkanut+vasta+ihan+vähän+aikaa+sitten.
Jaa+että+uusi+ketju.+Ei+taida+varsinaiseen+ongelmaan+auttaa,+mutta+katsotaan.+Varsinkin+jos+todella+pidetään+kiinni+"sinisyydestä",+silloin+on+paljon+helpompi+vain+ohittaa+kaikki+ilveilevät+muumit.
10.10.2021 18:28
Toivottavasti+mie+en+ole+se+pahin+totistuttaja+kuitenkaan...myönnän+että+joskus+olen+turhan+jyrkkä,+jopa+äkkijyrkkä+kannanotoissani+kun+jokin+asia+ärsyttää+tarpeeksi.+Taidan+olla+aika+kuumaveristä+sorttia..
09.10.2021 17:58
Meillä+on+nyt+Satake+merkkinen,+kevytvalurautainen+pannu,+hunajakennomaisella+pinnoitteella.+Kestävyydestä+ei+ole+vielä+tietoa,+on+ollut+käytössä+vasta+muutaman+kuukauden.+Noi+ei+paljon+maksa,+muutaman+kympin.+Vaikuttaa+kyllä+erittäin+pätevältä+pannulta+tähän+asti.+Sanoisin+että+paras+paisto-ominasuuksiltaan+mitä+olen+käyttänyt.+Ja+mie+olen+sentään+aikamoinen+paistinkääntäjä.
09.10.2021 17:44
Siis+pikemminkin+rangaistus
09.10.2021 12:25
Vastasin+kuitenkin+Edsonin+puolesta+rakentavassa+hengessä..+
Ja+taitaa+olla+Edson+jumalatonta+lajia+kuten+miekiin,+tuskin+voi+siis+olla+ainakaan+luojan+lahja.
09.10.2021 12:13
Suukopua?+Vain+luovaa+ajatustenvaihtoa+asiasta+mistä+hieman+erilainen+näkemys+miulla+ja+amummulla.
09.10.2021 12:08
Kyllä+kyllä,+sinisissä+on+tulevaisuus.+Entinen+idolini+T.Sonni+jo+suuttui+ja+lähti+puolueestamme,+kun+ei+mahtunut+henkisesti+pienen+puoluetoimistomme+ovesta+sisään.+Mutta+kyllä+meistä+pian+tulee+pääminsteristeripuolue.
09.10.2021 11:42
Öö,+vastasinko+edellisessä+vahingossa+ei+itselleni+tarkoitettuun+viestiin..mie+jo+ihmettelinkin+mistä+meikää+noin+ylenpalttisesti+kehut.+Aurorallahan+oli+aina+vähän+samanlaiset+kehumisen+aiheet+minun+suhteeni.
Veetuilu+on+minulle+vieras+laji.+Mutta+voin+vakuuttaa+että+tästälähin+kaikki+kirjautumattomat+viestit+saavat+tylyä+kohtelua.+Milloin+satun+siis+olemaan+paikalla.
09.10.2021 11:30
Nimikirjoitusta+ehkä+vähän+hankala+lähettää+näissä+puitteissa.+Mutta+kiitos+tunnustuksesta.
En++tosin+nyt+ihan+bonjannut+mihin+viittaat,+mutta+joka+tapauksessa+kiva+jos+olet+edes+jossain+määrin+samaa+mieltä+kirjautumisen+hyödyistä+nimenomaan+tällä+palstalla.
09.10.2021 11:21
No+mikäs+nyt+sai+sinut+kirjautumaan,+jos+nimittäin+olet+se+joka+eilen+kirjoitteli+jotain+sekavaa+siitä+että+kirjautuminen+on+ihan+turhaa?
09.10.2021 11:08
Kuten+sanottua,+tää+palsta+edustaa+meikälle+oikeastaan+pelkästään+jonkinlaista+viihteellistä+ajankulua+silloin+tällöin.+Emmie+viitti+useinkaan+tuhlata+"parempia"+ajatuksiani+tämmöiselle+palstalle+jossa+on+aivan+liian+vähän+kirjoittajia+varsinaisen+keskustelun+syntymiselle.+Sikäli+olet+hakoteillä+jos+arvioit+vaikka+meikää+"asiakirjoittajana"+tämän+saitin+perusteella.
09.10.2021 10:52
Saahan+täällä+kaiketi+"allekirjoittaa"+viestinsä+millä+nimellä+tahansa.+Ei+kukaan+nimmariaan+siinä+mielessä+omista.+Se+voi+olla+korkeintaan+huonoa+käytöstä.+En+tosin+ole+varma+sanotaanko+saitin+säännöissä+jotain+tuosta.+Voi+olla+että+sanotaankin.
Joka+tapauksessa+huonointa+mahdollista+käytöstä+on+tahallinen+anonyyminä+kirjoittaminen.+Jotkut+jopa+kuvittelevat+että+heidän+kirjoituksensa+ovat+niin+ylivoimaisen+loistokkaita,+että+toki+jokainen+sellaisen+loistokkuuden+ihan+pikaisella+silmäykselläkin+huomaa.
09.10.2021 10:42
No,+miehän+se+väärentäjä+olen+koko+ajan+ollut.
Ja+tarkoitat+että+kirjoitat+nimmarilla+vain+silloin+kun+kirjoitat+kirjautuneena..no,+aika+loogista+kyllä.+Hyvä+kuitenkin+että+rohkenet+esiintyä+täällä+myös+omana+itsenäsi.+Mitä+tai+ketä+oikeastaan+pelkäät?+Sanansakin+saa+kuuluville+paremmin+sinisenä.
09.10.2021 10:05
Heh+heh+joo,+siekiin+Edson+olet+toisinaan+hyvä+kirjoittaja.+Mutta+kuulut+kuspäihin+pahimmasta+päästä+silloin+kun+otat+anonyymin+idiootin+viitan+yllesi.+Toki+tiedät+sen+itsekkin.+Se+ehkä+erottaa+sinut+monista+muista+kuspäistä.
Toisaalta+mikäs+siinä,+sehän+on+vain+hauskaa+antaa+vähän+saman+tyylistä+skeidaa+takaisin.
Ja+tätä+lajia+on+tulossa+lisää.
09.10.2021 09:42
Oikein+hyvä+ajatus,+kuka+idiootti+lienetkin.
08.10.2021 21:21
Kirjautumattomuus+on+jokaisen+oma+valinta.+Jos+haluaa+olla+idiootti,+sekin+on+oma+valinta.
08.10.2021 21:13
Olet+siis+Edson?
08.10.2021 20:14
Sen+pienen+vaivan+mitä+kirjautuminen+vaatii,+sen+tekee+jos+oikeasti+haluaa+osoittaa+arvostusta+niitä+keskustelijoita+kohtaan+jotka+eivät+ole+täällä+pelkästään+ilkeilemässä+ajankulukseen.+
Mutta+kun+ei+niin+ei.
08.10.2021 19:51
Tuskin+tässä+tapauksessa+mikään+kommentti+"auttaa",
pikemminkin+päinvastoin.
08.10.2021 18:48
Tuollaisesta+toipumiseen+menee+pitkään.
Lukemisesta+puheenollen,+itse+"luen"+eli+kuuntelen+nykyään+paljon+äänikirjoja.+Yleensä+kuuokkeilla.+Niitä+saa+aika+hyvin+kirjastosta+digitaalisesti+lainattua.
08.10.2021 18:46
53 / 130