Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DrWhoo
profiilit
DrWhoo
DrWhoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2583
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin+se+on,+joskus+on+mahdotonta+ymmärtää+miksi+joku+tekee+mitä+tekee.+Edelleen+olen+sitä+mieltä+että+häriköinnin+huomiotta+jättäminen+ja+ennenkaikkea+vain+kirjautuneena+kirjoittaminen+on+ainut+keino+jotenkin+jatkaa+siedettävissä+puitteissa+tätä+hommaa.+Tänäänkin+tulin+palstalle+muutaman+päivän+jälkeen,+aivan+käsittämätöntä+skeidaa+palsta+puolillaan.
08.10.2021 18:35
Kyllä+se+auttaisi+jos+jokainen+todellakin+jättäisi+anomuumit+kokonaan+omaan+arvoonsa.+Häirikkö+saa+voimansa+muiden+huomiosta.+Jos+huomiota+ei+saa,+ei+kukaan+kauan+jaksa+yksikseen+ilveillä.
08.10.2021 17:45
Ainut+keino+"puolustautua"+tuota+vastaan+on+kirjoittaa+vain+kirjautuneena+ja+jättää+täysin+huomiotta+kaikki+anonyymit+kirjoitukset.+Näissä+oloissa+myös+riippumatta+siitä+onko+"allekirjoitus"+vai+ei.+Kaikki+anomuumius+on+lähtökohtaisesti+palstan+häiriköintiä.
08.10.2021 17:25
Ja+juu,+luinpa+tuosta+"huussista+puhaltavat+raikkaat"++ketjusta+vähän+alkua..eipä+uskois+että+noin
"lupsakkaasti"+juttu+luisti+kolmen+äijän+kesken+viel+siihen+aikaan.
03.10.2021 19:51
Juu,+iso+osa+kirjoittajista+oli+ihan+muita.+"Kukkahattuja"+oli+vissiin+kaksi,+toinen+I+ja+toinen+muuan+A-alkuinen.+Ei+amummu.+Olihan+siellä+muiden+muassa+Saksan+Riitukin+ihan+omalla+nimmarillaan.+Eipä+oo+näkyny+häntäkään+enää+näillä+ketjuloilla.
03.10.2021 19:04
Hulluja+nuo+Kontiolahtelaiset.+Toisaalta+mikäs+sen+mukavampi+kuin+oma+giljotiini+pihalla+epätoivottujen+vieraiden+varalta.
Tuskin+tässä+kehtaan+edes+valitella+omia+vaatimattomia+vaivojani,+mutta+tänä+aamuna+heräsin+taas+kohtalaiseen+päänsärkyyn.+Tällä+kertaa+kyseessä+oli+tensio,+eli+jännityspäänsärky.+Johtuu+niskalihaksien+kramppaamisesta.+Tulee+usein+juurikin+huonossa+asennossa+nukkumisesta.+Tää+on+siis+se+toinen+päänsärkylajini+migreenin+lisäksi.++Koko+aamun+kärvistelin+buranan+voimalla,+kunnes+sitten+Impparin+höyryissä+särky+häipyi.+Sauna+on+tuohon+yleensäkin+paras+lääke.+Päinvastoin+kuin+migreeniin,+siinä+sauna+pahentaa+asiaa.
Eli+tällainen+heikko+ja+helposti+särkyväpäinen+oon.
03.10.2021 18:49
Puosu+ei+varmaan+tiedäkkään+että+täällä+saitilla+oli+taannoin+muutamia+runoketjuja,+joissa+kirjoiteltiin+
näitä+sekalaisia+juttuja+runomitassa.+Miekiin+olin+mukana+"salanimellä".+Toki+mukana+oli+monia+muitakin+tämän+palstan+kirjoittajia.+Kuka+milläkin+nimellä.
Esim+"runoraati"+-nimellä+niitä+juttuja+keskuteluhausta+yhä+löytyy,+jos+joku+haluaa+muistella+menneitä.+Vuodelta+2013+siis+suunnilleen.+Osattiin+silloinkin+kettuilla+oikein+runomitassa,+ynnä+jutustella+mukaviakin..
03.10.2021 16:11
Noh+nih,+nyt+kun+ei+olla+enää+aloittelijoita,+se+ikäänkuin+velvoittaa+kirjoittelemaan+piirun+verran+harkitumpia+juttuja+mitä+tuolla+aloittelevien+hiekkalaatikolla..no+jaa,+taitaa+olla+turha+toivo.
03.10.2021 13:50
Taisit+laittaa+aloituksesi+suoraan+"ajavietteen"+alle,+et+aloittelevien+keskustelijoiden+osastolle.+Miuta+ei+haittaa..
03.10.2021 13:28
Sehän+on+erittäin+hienoa+että+vähän+samanlaisissa+elämänvaiheissa+olevat+ihmiset+saavat+tukea+toisiltaan+ynnä+muiltakin+kirjoittajilta+tällaiselta+saitiltakin.+
Olen+ollut+huomaavinani+että+myötätunnon+osoittaminenkin+on+jonkun+mielestä+ongelma+tai+pilkan+aihe.+Se+osoittaa+kyllä+melkoisen+täydellistä+empatian+puutetta.+Sehän+(empatia)+on+kuitenkin+perustavaa+laatua+oleva+ominaisuus+mikä+tekee+ihmisestä+ihmisen.
Itse+olen+jotenkin+huono+osoittamaan+empatiaani,+voin+joskus+vaikuttaa+kylmältä+ja+välinpitämättömältä.+Se+on+kuitenkin+pelkkää+"pintaa",+jonkilaista+osaamattomuutta+sellaisissa+asioissa.
03.10.2021 12:36
Itsekin+vasta+huomasin+tuon+amummon+siipan+tilanteen,+eli+jälleen+samat+sanat+ja+jaksamisen+toivotukset+kuin+Ravulta.+
Outo+yhteensattuma+että+molempien,+Ceen+ja+amummun+kumppanit+ovat+samaan+aikaan+sairaalassa.
Ja+juu,+pitkä+kuin+nälkävuosi+tääkin+ketju.
03.10.2021 09:45
Piti+kysymäni+sellaista,+että+onkos+Hesassa+päin
paljonkin+ongelmia+torakoista?+Sälli+on+just+muuttanut+Myllypuroon,+ja+siel+on+nyt+myrkytys+menossa.
02.10.2021 19:41
No+mikä+ettei,+voidaanhan+sitä+julistaa+mikä+hätätila+tahansa.+Jospa+nuo+lapsukaiset+siitä+rauhottuisi.
Jostain+luin+että+helssinki+olis+semmosen+jo+jossain+vaiheessa+julistanutkin.
Vaan+on+tää+saunominen+kivempaa+kuin+kylmällä+kadulla+istuminen+kuitenniin.+Ja+täys+pottu+kaljaakin+on.
02.10.2021 19:31
Ja+kapinoitsijat+taas+sulkeneet+Mannerheimintien.+Suosittelisin+vesitykkiä,+jos+ei+auta+niin+kumipatukkaa+jakaukseen.+Ainut+hyvä+puoli+tuossa+on+että+se+tapahtuu+hesassa,+eikä+Turuus.
Ei+maar,+oikeesti+olen+sammaa+mieltä+että+paljon+enemmän+pitäis+ilmaston+eteen+tehdä.+Tuskin+nuoret+idealistit+kuitenkaan+ajoradalla+istumalla+saavat+muuta+aikaan+kuin+liikenneruuhkia+toisaalle+ja+aika+monta+perkelettä,+ynnä+pirusti+aivan+turhaa+työtä+poliiseille.
02.10.2021 18:46
Samat+sanat+ja+toivotukset+kuin+Ravulta+pikaisesti+minultakin.+
Kauhee+kiire+tässä+taasen,+ihan+vielä+ei+jouda+viikonlopun+viettoon.
01.10.2021 16:45
Noo,+meinaakko+että+laatujuomat+mieluummin+parempiin+suihin+kuin+parempiin+haalareihin..+No+pojat+on+poikia,+ja+traditiot+tradioita.+Muuan+Daniel+Ricciardo+aina+voittaessaan+kaataa+kuohujuomat+ajokenkäänsä+ja+juottaa+siitä+muillekkin+podiumille+oleville.+Omituisia+nuo+Australialaiset.
26.09.2021 19:56
Kyllä+oli+isoimmat+varret+toistakymmentä+senttiä+paksua+puuta.++En+edes+tiedä+pensslajikkeen+nimeä,+sellaisia+metrien+korkuisia,+jotain+mäntypuskaa.
Lisäksi+mm+isoja+pihlajamarja+puskia.
26.09.2021 19:49
Ja+tässä+testi+josta+pitäisi+kyllä+saada+täydet+pinnat.+Mie+väsymyksestä+vaiko+hosumisesta+johtuen+klikkasin+jopa+kahdessa+(helpossa)+kohtaa+väärin.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008287137.html
26.09.2021 19:34
Opettavainen+tarina.+Mutta+yhä+nokkelampia+selvitymiskeinoja+tarvittaisiin+myös+miten+vältellä+rouvien+omituisia+päähänpinttymiä.+Siis+kun+muunmuassa+jotkut+puskat+ovat+kasvaneet+muka+liian+suuriksi,+ja+meidän+ukkoparkojen+ne+pitää+pois+hoidella.+Pari+vuotta+tuostakin+olen+marmatusta+kuunnellut,+enää+en+keksinyt+päteviä+tekosyitä+miten+
hommasta+voisi+luistaa.+Moottorisahan+teräketju+poikki,+bensapullo+hukassa,+teräketjuöljy+päässyt+happanemaan..tämmöisiä+ovelia+keinoja+olen+tähän+saakka+käyttänyt.
26.09.2021 19:25
Voi+pyhät+pyssyt+sentään,+Rva+W+pakotti+parturoimaan+puoli+pihaa+komeita+puskia+moottorisahalla.+Olen+naatti.+Toista+tuntia+kun+heiluu+moottorisahalla,+alkaa+kunto+tottumattomalta+pettää.+Varmaan+olin+komea+näky+Uuno+Turhapuro+paita+päällä+ja+verkkarit+jalassa...kas+kun+joku+ohikulkija+ei+soittanut+vallesmannia+paikalle+kun+joku+puolihullu+moottorisahamies+riehuu+jonkun+pihalla..
26.09.2021 17:58
54 / 130