Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sarai
profiilit
Sarai
Sarai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
75
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+tiedä+iästäsi,+enkä+tiedä+onko+tääkin+vaan+jonku+tsoukki.+Mut,+jos+asiat+on+oikeesti+noin+,+dit+haet+itelles+apuu+ja+lähet+pois.+Kenenkää+ei+tarvi+kärsii+henkistä+tai+fyysistä+väkivaltaa+!+Rakasta+itseäsi,+se+on+tärkeintä+❤.+Kukaan,+ei+kukaan+saa+sua+loukata,+vaiks+ois+oma+äiti,+ni+ei+mitään+oikeutta+!!!!!
11.04.2022 01:05
Hm...+hienoo+et+olet+ystävyydestä+onnellinen.+Miksi+kerrot+siitä+täällä+?+Etkö+voi+sanoa+suoraan+?+Mikä+hiton+ongelma+ihmisillä+on+sanoa+suoraan+asioita+?!+Ootteko+kaikki+jotai+saa**tansn+somemaailman+uhreja+?!!+Idiootteja+????!!🤔????
11.04.2022 00:56
Yks+löytyis.+Mut+onneks+en+sentää+ainut+oo,+jotka+noilla+on+varustettu,+toivottavasti+en+😁.+Mut+p.seksi+tai+ylipäätään+seksi+ja+halut,+kai+2+ihmistä+voi+keskenään+sopia+mitä+haluaa+?+Mielestäni+🤔.+Olen+nyt+niiiiiiiiiiiiin+kyllästynyt+kaikkiin+kolmansiin+ihmisiin,+et+olen+loppuelämäni+yksin.+Tän+ymmärtää+ne+jotka+haluu+tai+tahtoo+ymmärtää.+Mulle+ihan+sama+!+RAKKAUTENI+tuskin+loppuu,+mut+en+enää+laita+psyykettäni+muiden+takii+pölkylle+,+et+hölkyn+kölkyn+vaa+☺😙.+Hoitakaa+omat+päänne,+pusui
11.04.2022 00:44
Onko+jollain+ehkä+timanttipi+*llu+???!!!+😂🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
20.02.2022 21:16
☺☺☺☺☺,+miksiköhän+???!!!!😇😇😇😊😊😊
20.02.2022 21:14
Sen+tiedän+kuningatar+😂,+mitä+sä+osaat+☺😙,+osaat+olla+kuningas+alkoholin+ORJA+!!!!+Etkä+never+yhtään+mitään+muuta,+täysin+olematon+luuseri+!!!!!!!!😈😈😈😈😈😈😙
20.02.2022 21:13
Mut+koita+sä+kusi*ää+imee+mieluummin+sitä+!!!+No+tuskin,+osaat+sitäkään+kunnolla,+oot+aika+säälittävä+luuseri,+pusui+😙😙😙😙😙😙
20.02.2022 20:42
No+oisko+tullut+pisteet+porin+täydelliseltä+LESBOLTA+kristalta+😙,+kaiken+osaa,+viedä+kaveriensa+rahat,+tyhjentää+äitinsä++pankkitilin+ym.+ja+ilm.+hyvä+pill*ukin+😂😂😂😂,+hianoo+et+maistuu+😂😂😂
20.02.2022 20:38
Sit+niinku+et+hakkaisin+jonkun,+millä+voimilla+tai+nyrkeillä+😂,+ja+minkä+takia+???+!!!+Juu+rakastan+erästä,+mut+en+elä+hiekkalaatikolla+☺.+Ai+niiiiiin+,+sit+oon+vielä+kuulemma+uhannut+piestä+ja+hakata+jonkun+toisen+😂😂😂.+Menkää+hoitoon+!!!+Olen+löytänyt+teidänkin+"ystävänne"+kuoliaaksi+hakattuna+!!!!+Et+sen+jälkeen+tai+ees+sitä+ennen+koskisin+kehenenkään+!!+Menkää+sairaat+hoitoon+!!!!!!😈😈😙😙😈😈😈😈😈😈
20.02.2022 20:18
Mun+puolestani+sinä/te+saatte+jatkaa+valheellista+elämäänne+,+jos+nyt+kuitenkin+kun+numeroni+vaihdan,+ni+pidätte+mut+poissa+sairaudestanne+?!!!+Nimeäni+en+viel+pysty+vaihtaa,+enkä+osotettani+!!!!!
20.02.2022 19:07
Mut,+no+joo+taas+poistettiin+mun+yks+postaus+☺.+Ei+totuus+mihinkään+silti++häviä+☺.+No+so+,+jatkan+elämääni,+kauheen+SORIIIIIIIIII+!!!+☺😙
20.02.2022 19:03
Mut+minulla+nämä+ihanat+läheiset+❤,+joiden+ansiosta+olen+päässyt+psykiatreille,+pusui+heille+😙,+ja+vielä+ihan+ilmatteeks+😂😙,+mut+tasan+ei+käy+onnen+lahjat,+vai+miten+se+menikään+🤔.....no+nyt+voi+totakin+KAREHTIIIIII,+eiks+niiiiiii+????!!!!😂😂😂😂😂😂,+pusui+☺☺☺☺❤
20.02.2022 15:41
Ai+niinkö+toivot+🤔,+jos+diagnoosin+itsestäsi+haluut+ni+mee+johki+psykiatrille+☺.+Minulla+,+kun+loppujen+lopuksi+kaikesta+pas*kasta+johtuen+ajauduin+psykoosiin,+ni+ainoa+positiivinen+asia,+heiän+testeissään+oli+LESBOUTENI+☺❤.+Siis+ammattitaitoisen+henkilökunnan+☺,+heille+❤
20.02.2022 15:27
Tai+ei+tietty+ois+menettänyt,+mut+kaik+elää+tavallaan+😂,+meit+o+sairait+niii+monnee+junaa+😂
20.02.2022 15:21
Äärettömän+paljon+olen+menettänyt,+liian+paljon+😢,+ei+riitä+toi+kyynel+😢.+HÄN+on+menettänyt+ainoastaan+minut+,++mut+elämä+on+,+kaik+tavallaan+!!!!!!+☺😙
20.02.2022 15:06
No+en+ole+koskaan+muiden+kanssa+halunnut+ongelmia+☺,+mut+kovin+tunnun+muille+olevan+ongelma+???!!!
20.02.2022 14:21
Enkä+koskaan+,+never+ole+puuttunut+kenenkään+muiden+elämään,+minun+puolestani+ihmiset+saavat+elää+ihan+niinkuin+parhaakseen+näkevät.+Niin+olisin+minäkin+OMAN+elämäni+halunnut+elää,+mut+ei...en+saanut+😢.+Mut+silmät+saa+avata,+jos+haluaa+☺.+Jatkan+elämääni,+valitettavaa+teille,😢,+jotka+olette+sen+halunneet+kaikin+tavoin+lopettaa,+ei+onnistu+☺😙
20.02.2022 13:56
No+hui,+voi+voi+ku+elämä+kulkee+eteenpäin+☺
19.02.2022 21:18
Et+oo+suostunut+sitä+oikeata+kukkaas+vastaanottaa+?❤+mikset+?+Pelottaako+suakin+aito+rakkaus+?+Vai+uskotko+toho
N++järjettömään+paskaan+???!!!
14.02.2022 20:08
Numeroni+vaihdan+kun+sitäkin+käytetty+kaikkeen+paskaan+esittäyten+minuna,+mut+sairaat+on+sairaita+!!!+Ja+todellakin+vaihtuu+kaupunki+!!+Pimeetä+sakkia+!!!!!!!!!
13.02.2022 19:00
1 / 4