Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MaximiIIian
profiilit
MaximiIIian
MaximiIIian
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
1408
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En kanssa tiedä ovatko aloittamassa uudelleen avoimet ovet. Luulis, koska jostain heidän on kerättävä rahaakin.
20.02.2023 01:01
En halua kehua itseäni, mutta olen mielestäni parasta A-ryhmää kyselyn kaikissa kategorioissa 😎 Ainakin innokas ja yllytyshullu.
Pokrovasta joskus kirjoitinkin tänne. Kesälistalla kärkipäässä. Hariton Tuukkasen olen tavannut hänen keittiömestariaikanaan ja hän on persoonana itse paikan lisäksi kiinnostava kohde. Pokrovassa asuu kaksi munkkia. Voisit pitää seuraa sille toiselle sillä aikaa kun katselen kun Isä Hariton valmistaa meille jumalaiset pelmeninsä 🤤🥰
20.02.2023 00:51
Suon kyllä Tappara-taustaiselle Konnalle mestaruuden 😉
20.02.2023 00:37
Juuri noin, varsinkin poskien osalta, jotka kyllä sotkun munkkikuurin jälkeen paisuivat 10 kg vaikka ryynätäkin piti jonkun verran 😄
20.02.2023 00:36
Mikä on taidetta? Yksi hyvä määre on se, että se herättää jotain tunteita siinä kontekstissa, jossa se on esitetty.
Osa nautintoa on miettiä, mitä juuri koinkaan ja millaisen jäljen se jätti. Mutta juurikin kuten sanot, ei liikaa. Sekin riittää ihan hyvin, että tykkäsin/en tykännyt. Koska kyse on henkilökohtaisesta kokemuksesta joka tapauksessa.
20.02.2023 00:32
Äläs sano, kyllä täällä ätmi-incel-kurppa-jännämies-aisuri-puuma-ongelmatiikan kanssa vois E:lläkin mennä sormi suuhun 😆 Ehkä Freud pärjäisi?
20.02.2023 00:25
2014 ei kansainvälinen yhteisö halunnut uskoa, että Putinin väkivaltainen laajentumispolitiikka ei pysähtyisi Krimin varastamiseen. Oli helpompi leikkiä strutsia ja pistää pienet näennäiset pakotteet päälle. Joten Marinin lausunto on täysin oikea, sanovat ketjun Putin-trollit mitä hyvänsä.
19.02.2023 17:08
Oli, putosi Tepsille välierässä mistä tuli melkoinen suru puseroon tupsukorvaisten piirissä kun hyvin menneen runkosarjan jälkeen odotukset oli tapissa. Kaikki toivoivat Tampereen huudeilla paikallista finaalia ja nyt on vielä kovemmat odotukset siihen.
Vuosikausia on Keskustorin suihkulähde ollut varattuna huhtikuussa Ilveksen mestaruusjuhlille, joten usko ei ole loppunut koskaan ✌️
19.02.2023 16:48
Totta kai, menestys tuo myös vastuuta 😌
19.02.2023 16:34
Kun jonkun kanssa menee johonkin mainituista, on hyvä jos hän on aidosti kiinnostunut tapahtumasta ja halukas reflektio-olusille tapahtuman jälkeen. Mielenkiintoista konserttia tai matsia voi reflektoida vaikka aamuun asti, mutta ei ole pakko. Raveista ei kyllä löydy juteltavaa pitkäksi aikaa, mutta jos tuuri käy, illan operatiiviset kulut saa katettua.
Varsinkin teatteri, kuvataide ja musa ovat sellaisia elämyksiä, jotka voivat pidemmänkin ajan päästä vasta avautua täysin versus on the spot.
19.02.2023 16:30
Ilves menestyi viimeksi 1985, Tapparaa en sekoittaisi samaan syssyyn 😉
19.02.2023 16:21
Tappara on Terästä 💪 Hallitseva Euroopan ja Suomen mestari. Maailmanmestari ei ole, koska IIHF pikkumaisuuttaan ei uskalla päästää seurajoukkuetta kisoihin 😌
Olen jo aika kokenut uuden areenan käyttäjä niin aitio- kuin rahvaan puolella, joten ihan perusteltu valinta.
Disselle sympatiapisteet vähäosaisen puolella olemisesta 😄 Vaikka eipä silti, viime vuonna Tepsi oli kuin Suomi talvisodassa, hopealla. Kodisojan ja Paanasen miljoonat takaavat ettei resursseistakaan ole pulaa. Urheilullinen puoli on silti ollut aika yössä ja johtoporras tupeltanut. Ennustan kuitenkin Tepsille menestystä jatkossa.
19.02.2023 16:18
Hieno juttu, olen kateellinen kun täällä vähän etelämpänä ei ole samaa mahdollisuutta 🤭 Olin armeijassa Tikkakoskella, silloin kuulin ekan kerran ja siitä pitäen fanittanut ko. ilmaisua.
19.02.2023 04:40
Mäkin tykkään Sedakasta. Kirkas- ja puhdasääninen tenori, jonka 65-vuotinen ura jatkuu edelleen.
19.02.2023 04:32
22/25 oikeutti Einsteinin titteliin. Hän olisi hyvä palstalainen tänne suhde-osastolle, kehitettyään suhteellisuusteorian. Moni toistuvasti esiin tuleva suhdeprobleema voisi saada ratkaisunsa.
19.02.2023 04:25
Jos sutina on suunnilleen kevyttä flirttiä silmäpelin kera mihin saa jonkinlaista vastakaikua, on palsta yksiulotteisuutensa takia huono sutina-alusta. Vaikka onhan täällä silmäniskuemoji 😉
18.02.2023 13:19
Itse en ole plösö, vaan kreikkalaisen adoniksen ja dad bodyn välisellä harmaalla alueella, iskäolemukseen hieman kallellaan.
18.02.2023 13:09
Toinen mysteeri; miten voi rakastaa jotakuta muuta enemmän kuin omaa lastaan. Mutta meitä on moneen junaan. Tuon selityksen jälkeen sitä suuremmalla syyllä bileet sen kunniaksi, että elämä kuitenkin kantaa. Voimia kuitenkin varmasti kysynyt ja paljon.
18.02.2023 13:05
Merenranta, viltti, eväät, kaunis ilma.. näihin liittyen on yksi vinkki antaa. Ei kannata syöttää evässämpylöitä sorsaperheelle, vaikka ne kauniisti tulevat tyrkylle. En ainakaan itse saanut kehuja hyvästä luontosuhteesta tyttöystävältä, jolla oli ilmeisesti nälkä.
18.02.2023 12:59
Se varmasti onkin ainoa hyvä syy, päästä pois väkivaltaisesta alistussuhteesta pois. Mutta 14-vuotias on lapsi vielä ja kysymys herää miksi ei se julma mies lentänyt pellolle, vaan lapsi.. ei ehkä ollut vaihtoehto äidillesi, jos pelko oli kantava voima huushollissa. Aina kiva kuulla, että elämä voitti rankasta alusta huolimatta.
18.02.2023 12:50
22 / 71