Tylytin naista

Anonyymi-ap

Nainen kuvitteli että olisin kiinnostunut tutustumaa ja parisuhdekin tuli puheeksi mutta sanoin etten ole kiinnostunut naisesta joka leikkii instagram mallia ja ottaa kuvia itsestään koko ajan someen ja tuijottaa kännykkää 6 tuntia päivässä. Siitä se sitten pahoitti mielensä.

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin. Täällä nyt sitten mieluummin kurppien kanssa keskustelet 🤔

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­N­­y­­­m­­f­o­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17747859Q

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aloittaja on täysin oikeassa. Tämä väitteeni ei edes vaadi perusteluja. Siinä se elämä juuri valuu hukkaan jos keskittyy vain teknologiaan eikä muihin ihmisiin.

    • Jos ei tykkää niin ei tykkää mutta voi sen hieman nätimmin ja kohteliaasti vittuilemattakin kertoa.

    • Ei kuulosta uskottavalta tapahtumakuvaukselta. Outoa täällä rehelliseksi tunnettujen viinamiesten ja muiden foorumilla.

    • Anonyymi

      Häippäsin kans, kun mies vaan räpläsi puhelinta. Suoraan vaan ovesta ulos. Ei olla nähty sen jälkeen.

      En kattele sitten hetkeäkää ja varmasti sanon v..tumaisesti minäkin. Ei mitään tapoja eikä kykyä priorisoida elämän tapahtumia. Tuntuu, että moni reppana vielä kuvittelee, että tekee jonkun vaikutuksen suurella sosiaalisuudellaan.

      Just. Oon kyllä somettanut sen verran, että tiedän mitä tylsää ja merkityksetöntä paskaa se on. Ei tee vaikutusta.

    • Anonyymi

      No se lienee kyseisen naisen oma ongelma tuskimpa hän itsekään olisi tykännyt jos olisit mieluimmin selannu kännyä kun viettänyt aikaa hänen kanssaan et ite sanoisin että sä olit olet se voittaja tuossa tilanteessa turhan herkkä hipiäin nainen jos noi pienestä itseensä otti

    • Anonyymi

      Vain idiootit tylyttää!

      Fiksu hoitaa homman kotiin asiallisesti ja kunnioittavasti: sanoo suoraan ja riittävän selkeästi ettei valitettavasti ole kiinnostunut/ei ole tunteita, vaikka toinen on mukavan oloinen ihminen/kaunis/fiksu (tms. aidosti positiivinen asia ihmisestä).

      Sinänsä AP hyvä, että sanoit ja nainen tajusi että on kyse on huonosti käyttäytyvä idiootti. Ei sellaisia kannata ottaa poikaystäväksi.

      • Anonyymi

        Mutta jos ap oli kiinnostunut, mut liiallinen sometus häiritsi.

        Vähän sama, kun joku kiinnostava mies olis seksiringissä, juoppo tai nisti, mut jos lopettaisi, niin olisi mieluinen kumppani. Auttaako semmoiseen käytökseen päänsilitys ja pitkämielisyys?

        Itseä ärsyttää, että suhde/juttelu pitää lopettaa teennäisesti ja selitellen. Pelkkä tää oli tässä riittää ilman selityksiä. Tinderissä ei tarvitse edes sitä.

        Tietty jos on jo suhteessa, niin joku loppuveto on syytä esittää.

        Ikinä ei kannata alkaa kyseleen, että mikä vika minussa on, se ei auta, mutta itsetunto vaan heikkenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos ap oli kiinnostunut, mut liiallinen sometus häiritsi.

        Vähän sama, kun joku kiinnostava mies olis seksiringissä, juoppo tai nisti, mut jos lopettaisi, niin olisi mieluinen kumppani. Auttaako semmoiseen käytökseen päänsilitys ja pitkämielisyys?

        Itseä ärsyttää, että suhde/juttelu pitää lopettaa teennäisesti ja selitellen. Pelkkä tää oli tässä riittää ilman selityksiä. Tinderissä ei tarvitse edes sitä.

        Tietty jos on jo suhteessa, niin joku loppuveto on syytä esittää.

        Ikinä ei kannata alkaa kyseleen, että mikä vika minussa on, se ei auta, mutta itsetunto vaan heikkenee.

        Fiksu antaa palautteen kauniisti. Oli tilanne mikä vaan. Tylyttäminen kertoo aina joko keskenkasvuisuudesta tai että on kyseessä idiootti.

        Jos toinen kysyy miksi, sitten on aiheellista sanoa syy rehellisesti, mutta senkin voi muotoilla kauniimmin esim. Koen, että jään toiseksi installe ja etsin ihmistä, joka haluaa olla läsnä parisuhteessa. Asia kannattaa muotoilla käyttäen periaatteena: kohtele toista kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu antaa palautteen kauniisti. Oli tilanne mikä vaan. Tylyttäminen kertoo aina joko keskenkasvuisuudesta tai että on kyseessä idiootti.

        Jos toinen kysyy miksi, sitten on aiheellista sanoa syy rehellisesti, mutta senkin voi muotoilla kauniimmin esim. Koen, että jään toiseksi installe ja etsin ihmistä, joka haluaa olla läsnä parisuhteessa. Asia kannattaa muotoilla käyttäen periaatteena: kohtele toista kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.

        Et sinä sitä määrää miten esim minä saan johonkin esim minuun kohdistuvaan häirintään reagoida.

        Olen törmännyt tähän aiemminkin, että vaikka toinen ihminen tekisi mitä vaan, niin täytyisi kohdella häntä mitä suurimmalla ymmärryksellä ja kohteliaalla ystävällisyydellä. Vaikka toinen olisi ollut itsekeskeinen paska, niin yhtäkkiä minä olenkin se pahis kun sanon siitä suoraan ja kaunistelematta, että kerää paska luusi meidän portinpielestä.

        Ja vitut. Nimenomaan kohtele toista niinkuin toivot kohdeltavan itseäsi. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

        Vähänhän tuo ap hyppäsi kyllä sen naisen silmille, mutta somevastaisuus, vitutus ja torjunta tuli harvinaisen selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu antaa palautteen kauniisti. Oli tilanne mikä vaan. Tylyttäminen kertoo aina joko keskenkasvuisuudesta tai että on kyseessä idiootti.

        Jos toinen kysyy miksi, sitten on aiheellista sanoa syy rehellisesti, mutta senkin voi muotoilla kauniimmin esim. Koen, että jään toiseksi installe ja etsin ihmistä, joka haluaa olla läsnä parisuhteessa. Asia kannattaa muotoilla käyttäen periaatteena: kohtele toista kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.

        Ja miten muuten tuo sinun harrastama nimittely "idioottl" ja "keskenkasvuinen" eroaa tästä kuviosta jotenkin kaiken yläpuolelle?

        Olen jo muutaman kerran sanonut, että vastsöa kun päästiin kristittyjen vallasta, niin heti perään tulee niuhottavia kaksinaismoralistisia ja ylemmyydentuntoisia lumihiutaleita kertomaan miten jokaisen TÄYTYY käyttäytyä, reagoida ja jopa mitä sanoja missäkin tilsnteessa käyttää ja millä kaavalla.

        Totuus on se että tavis tarvii jonkun vallan länget kaulaansa, koska ei osaa itse ajatella omaa napaansa pidemmälle eikä pätkääkään suuremmasss mittakaavassa.


    • Kerrotko siksi, että omatuntosi kärvistelee karkean käytöksesi ja toisen mielen pahoittamisen takia, vai pyritkö aidosti kehuskeemaan iljettävällä käytökselläsi? 🌹👀

    • Anonyymi

      Ylempänä puhuttiin teknologiaan keskittynisestä ihmissuhteiden sijaan. Niin mun mielestä teknologia on hienoo. Opettajapiston rehtorikin teki työajallaan kaiken maailman havaintovälineitä. Ja sitten ne opiston opettajat siellä puku päällä rakenteli auton moottoreista havaintomalleja. Ja kaikki likaset tai epämielyttävät työt teetettiin opettajakokelailla tai amiksen oppilailla. Loppujen lopuks niitä havaintovälineitä oli aikamoinen laatikosto luonnontieteiden ja ammattiaineiden käyttöön. En tiedä käyttikö niitä kukaan, mutta valtio maksoi ja sai opettajat näperrellä. En tiedä onko noita enää jäljellä, mutta jos on, niin ois kiva käydä kattomassa. Ja suunnittelihan se rehtori opetuskonettakin jo 60 luvulla. Näistä uusista asioista kännyköistä ym. En oo niin kiinnostunu, vaikka on mulla youtube kanava ja instagram.

      • Anonyymi

        Mun isoisä aina sanoi, että syy ei ole rahassa vaan käyttäjässä.

        Ite huomaan, että yhteys lemmikkiin kärsii, jos olen somessa. Some ei merkitse mitään, mutta lemmikille olen tärkeintä maailmassa. Valinta ei ole kovin vaikea. Kun poistaa someapit, niin todellisuus vahvistuu.

        Tää palsta ei ole yhtä kokonaisvaltainen ympäristö, vaan sen verran kaksiulotteinen, koska on kirjoitusalusta, että yhteys ei kärsi.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun isoisä aina sanoi, että syy ei ole rahassa vaan käyttäjässä.

        Ite huomaan, että yhteys lemmikkiin kärsii, jos olen somessa. Some ei merkitse mitään, mutta lemmikille olen tärkeintä maailmassa. Valinta ei ole kovin vaikea. Kun poistaa someapit, niin todellisuus vahvistuu.

        Tää palsta ei ole yhtä kokonaisvaltainen ympäristö, vaan sen verran kaksiulotteinen, koska on kirjoitusalusta, että yhteys ei kärsi.
        .

        Niin ja monillehan se some on jo ensisijainen todellisuus, se on ihan päivänselvää.

        Ihan päivänselvää on myös, että ihmiset irl ja some, ei tule toimeen keskenään arjessa.


    • "Minä olen malli Instagramissa."

      "Jaa. Minä olen sotilas Call of Dutyssa."

      • Anonyymi

        Onhan ne ihan mukaviakin tunteita, mutta tuppaa nousemaan joillain hattuun.


    • Anonyymi

      sqain jonkin jämnnän uudenpinimet kun höpötin tyttöjen kansssa ole "idooti".

    • Anonyymi

      Kannattaa vaan sanoa suoraan naiselle ette siellä somessa rikastu kuin harvat ja valitut joten sitä pärstää on turha kuvata sinne someen joka päivä uudella kuvalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      30
      2604
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      1917
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1881
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1682
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1661
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1376
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      186
      1334
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1213
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1091
    10. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1064
    Aihe