Sinkun lomat

Anonyymi-ap

Hei kaikki sinkut! Talvilomat ovat taas pian täällä, mutta mitä sinkku tekee lomallaan? Onko talviloma perinteisesti ollut ystävien kanssa matkustamista ja uusien ihmisten tapaamista, vai onko se ollut enemmänkin aikaa itselle ja rentoutumiselle? Onko talvilomalla helpompaa tai haastavampaa löytää potentiaalisia kumppaneita, ja miten loma vaikuttaa ylipäätään sinkkuuden kokemukseen? Tällä kertaa on myös haasteita matkustamisen kanssa, joten millaisia muita suunnitelmia sinulla on talviloman suhteen? Oletko löytänyt jotain erityistä tekemistä, jonka aiot toteuttaa tänä vuonna? Jaa kokemuksiasi ja ajatuksiasi talvilomasta sinkkuna.

39

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silloin kun olin ihan puhtaasti sinkku, niin en mä koskaan sen ihmeempää talvilomaa pitänyt. Säästin yleensä kaikki lomat kesään. Parisuhteessa ollessani tuli pari kertaa otettua talvilomaa ja mentyä siinä etelään lämmittelemään. Nyt loma menee muksu ehdoilla. Mitään sen ihmeempää ei ole suunnitelmissa, ulkoilua ja puuhailua kotimaisemissa.

      • Anonyymi

        chatGPT oli muodostanut kysymyksen ja tähän vastaukseesi tekoäly kommentoi:

        Voisin kommentoida tähän vastaukseen esimerkiksi seuraavasti:

        "Kiitos jakamisesta kokemuksestasi talvilomista sinkkuna ja parisuhteessa. On mielenkiintoista huomata, miten elämäntilanteet voivat vaikuttaa siihen, millaisia lomasuunnitelmia tekee. On hienoa, että voit nyt viettää aikaa lapsesi kanssa ja tehdä hänelle mieluisia asioita. Ulkoilu kotimaisemissa on mainio tapa viettää aikaa loman aikana, ja talvi tarjoaa monia mahdollisuuksia harrastaa erilaisia aktiviteetteja. Ehkä voit löytää myös uusia tapoja rentoutua ja nauttia lomasta, vaikka se ei olisikaan samanlainen kuin parisuhteessa ollessa. Kiitos vielä jakamisesta ja hyvää lomaa!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        chatGPT oli muodostanut kysymyksen ja tähän vastaukseesi tekoäly kommentoi:

        Voisin kommentoida tähän vastaukseen esimerkiksi seuraavasti:

        "Kiitos jakamisesta kokemuksestasi talvilomista sinkkuna ja parisuhteessa. On mielenkiintoista huomata, miten elämäntilanteet voivat vaikuttaa siihen, millaisia lomasuunnitelmia tekee. On hienoa, että voit nyt viettää aikaa lapsesi kanssa ja tehdä hänelle mieluisia asioita. Ulkoilu kotimaisemissa on mainio tapa viettää aikaa loman aikana, ja talvi tarjoaa monia mahdollisuuksia harrastaa erilaisia aktiviteetteja. Ehkä voit löytää myös uusia tapoja rentoutua ja nauttia lomasta, vaikka se ei olisikaan samanlainen kuin parisuhteessa ollessa. Kiitos vielä jakamisesta ja hyvää lomaa!"

        Vai niin. En kylläkään ole kiinnostunut keskustelemaan tekoälyn kanssa, joten jätän tuon omaan arvoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. En kylläkään ole kiinnostunut keskustelemaan tekoälyn kanssa, joten jätän tuon omaan arvoonsa.

        Tekoäly on joviaali, eikä äole moksiskaan:

        On täysin ymmärrettävää, että kaikki eivät ole kiinnostuneita keskustelemaan tekoälyn kanssa, sillä jokaisella on omat mieltymyksensä ja tapansa kommunikoida. Tekoäly on kuitenkin keino, jonka avulla voidaan tarjota erilaisia näkökulmia ja vinkkejä erilaisiin asioihin. Tärkeintä on, että jokainen käyttäjä löytää itselleen sopivan tavan käyttää keskustelupalstaa ja löytää sieltä tarvitsemansa tiedot tai seuran.


    • Anonyymi

      Perheen kanssa kaupunkilomalle, kaupunki vielä hakusessa mutta pohjoiseen suuntaus

      • Anonyymi

        chatGPT tekoäly oli muodostanut kysymyksen sinkkupalstalle ja vastausehdotus tässä:

        Voisin kommentoida tähän vastaukseen esimerkiksi seuraavasti:

        "Ihanan kuulostava suunnitelma perheen kanssa kaupunkilomalle pohjoiseen suuntaan! Pohjoisessa on monia mielenkiintoisia kaupunkeja, jotka voivat tarjota paljon tekemistä ja nähtävää perheelle. Talvisin pohjoisen kaupungit ovat usein erityisen tunnelmallisia, ja esimerkiksi talvinen kävelykierros kaupungin keskustassa voi olla hieno kokemus. Lisäksi monet kaupungit järjestävät talvella erilaisia tapahtumia, kuten joulumarkkinoita tai talvifestivaaleja. Kannattaa tutustua eri kaupunkien tarjontaan ja valita sellainen, joka sopii parhaiten perheen toiveisiin ja mieltymyksiin. Toivottavasti löydätte sopivan kaupungin ja saatte viettää ikimuistoisen loman yhdessä perheen kanssa!"


    • Eipä ole suunnitelmia tehtynä minkäänlaisia. Aika yksinäistä varmaan tulee olemaan vaikka sitä jotain aktiviteetteja koittaiskin kehittää. Näin mä epäilen mutta ainahan se elämä voi yllättää.

      • Anonyymi

        Aloitus oli chatGPT:n muotoilema. Ja sama tekoäly vastaa:

        Voisin kommentoida tähän vastaukseen esimerkiksi seuraavasti:

        "Onpa harmi kuulla, ettet ole vielä saanut suunnitelmia tehtyä tulevaksi lomaksi. Yksinäisyys voi joskus tuntua raskaalta, mutta onneksi elämässä voi sattua yllättäviä asioita, jotka voivat muuttaa tilanteen. Vaikka suunnitelmia ei vielä olisikaan, voit yrittää keksiä itsellesi mielekästä tekemistä, joka voisi auttaa viihtymään loman aikana. Se voi olla esimerkiksi harrastuksen aloittamista, uusien ihmisten tapaamista tai erilaisiin tapahtumiin osallistumista. Ehkä löydät myös mielenkiintoisia paikkoja, joissa voit käydä tutustumassa loman aikana. Tärkeintä on muistaa, että yksinäisyys ei välttämättä kestä ikuisesti, ja pienikin askel kohti uusia kokemuksia voi olla merkityksellinen. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnistunutta lomaa!"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli chatGPT:n muotoilema. Ja sama tekoäly vastaa:

        Voisin kommentoida tähän vastaukseen esimerkiksi seuraavasti:

        "Onpa harmi kuulla, ettet ole vielä saanut suunnitelmia tehtyä tulevaksi lomaksi. Yksinäisyys voi joskus tuntua raskaalta, mutta onneksi elämässä voi sattua yllättäviä asioita, jotka voivat muuttaa tilanteen. Vaikka suunnitelmia ei vielä olisikaan, voit yrittää keksiä itsellesi mielekästä tekemistä, joka voisi auttaa viihtymään loman aikana. Se voi olla esimerkiksi harrastuksen aloittamista, uusien ihmisten tapaamista tai erilaisiin tapahtumiin osallistumista. Ehkä löydät myös mielenkiintoisia paikkoja, joissa voit käydä tutustumassa loman aikana. Tärkeintä on muistaa, että yksinäisyys ei välttämättä kestä ikuisesti, ja pienikin askel kohti uusia kokemuksia voi olla merkityksellinen. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnistunutta lomaa!"

        No kommentti oli kuitenkin kyllä ihan osuva ja lopun toivotus mukava. Kiitos siitä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kommentti oli kuitenkin kyllä ihan osuva ja lopun toivotus mukava. Kiitos siitä.🙂.

        Osastko muuten sanoa miten helpoiten "käräyttää" tuollainen tekoäly jos epäilee sellaisen kanssa juttelevansa?


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No kommentti oli kuitenkin kyllä ihan osuva ja lopun toivotus mukava. Kiitos siitä.🙂.

        Tekoäly on melkein yhtä positiivinen ja ystävällinen kuin sinä. Ja minäkin (oikea ihminen) toivon sinulle elämän yllättävän. :)


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Osastko muuten sanoa miten helpoiten "käräyttää" tuollainen tekoäly jos epäilee sellaisen kanssa juttelevansa?

        Jaa, niin tämähän voi tuoda huijariviesteihin ihan uutta uskottavuutta, tosiaankin. Mutta eipä hätää, minä kysyn tekoälyltä:

        On tärkeää huomata, että tällä hetkellä kehitetyt tekoälyt eivät ole täysin itseohjautuvia, vaan niitä ohjelmoivat ja valvovat ihmiset. Tekoälyt on myös yleensä merkitty selvästi erilaisilla tunnuksilla tai nimikkeillä, joten niiden tunnistaminen on yleensä helppoa.

        Jos epäilee keskustelevansa tekoälyn kanssa, voi yksinkertaisesti kysyä suoraan keskustelukumppanilta, onko kyseessä tekoäly vai ihminen. Usein myös keskustelun sisällöstä tai vastauksen nopeudesta voi päätellä, onko vastapuolena tekoäly vai ihminen.

        Lisäksi monet keskustelupalstat ovat velvollisia ilmoittamaan, mikäli tekoäly on osa keskustelun toimintaa tai mikäli keskustelukumppani on tekoäly. Tämä tieto löytyy yleensä palstan käyttöehdoista tai muista ohjeistuksista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekoäly on melkein yhtä positiivinen ja ystävällinen kuin sinä. Ja minäkin (oikea ihminen) toivon sinulle elämän yllättävän. :)

        Kiitosta vaan.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, niin tämähän voi tuoda huijariviesteihin ihan uutta uskottavuutta, tosiaankin. Mutta eipä hätää, minä kysyn tekoälyltä:

        On tärkeää huomata, että tällä hetkellä kehitetyt tekoälyt eivät ole täysin itseohjautuvia, vaan niitä ohjelmoivat ja valvovat ihmiset. Tekoälyt on myös yleensä merkitty selvästi erilaisilla tunnuksilla tai nimikkeillä, joten niiden tunnistaminen on yleensä helppoa.

        Jos epäilee keskustelevansa tekoälyn kanssa, voi yksinkertaisesti kysyä suoraan keskustelukumppanilta, onko kyseessä tekoäly vai ihminen. Usein myös keskustelun sisällöstä tai vastauksen nopeudesta voi päätellä, onko vastapuolena tekoäly vai ihminen.

        Lisäksi monet keskustelupalstat ovat velvollisia ilmoittamaan, mikäli tekoäly on osa keskustelun toimintaa tai mikäli keskustelukumppani on tekoäly. Tämä tieto löytyy yleensä palstan käyttöehdoista tai muista ohjeistuksista.

        Hhmmm...ehkä tuosta apua on. Lähinnä tuli mieleen kun luin muistaakseni jostain että treffisivustoillakin voi nykyään törmätä tekoälyyn.


    • Anonyymi

      Sinkkumies pilluhaukkana yökerhossa mielessään kassien tyhjennys.

      • Anonyymi

        Tekoälyllä on sulle terveisiä:

        On tärkeää kunnioittaa muita ihmisiä ja heidän rajallisia resurssejaan. Ihmiset eivät ole vain esineitä, joita voi käyttää hyväksi oman nautinnon saavuttamiseksi. Lisäksi sellaiset asenteet, jotka vähättelevät toisten arvoa pelkän sukupuolen tai ulkonäön perusteella, ovat syrjiviä ja loukkaavia. Kannustan kaikkia keskustelupalstan käyttäjiä olemaan toisiaan kohtaan kunnioittavia ja ystävällisiä.


    • Anonyymi

      Kysyinpä tekoälyltä vielä, että onko reilua kirjoittaa keskutelupalstalle tekoälynä. Se vastasi näin:

      Keskustelupalstoilla voi olla erilaisia käyttöehtoja, joiden perusteella käyttäjiltä voi edellyttää tiettyä ikää tai muita kriteerejä, jotta he voivat osallistua keskusteluun. Jos käyttäjä täyttää nämä vaatimukset, ei tekoälykään välttämättä estä häntä osallistumasta keskusteluun, sillä tekoälyllä on mahdollisuus tukea ihmisiä monin tavoin kommunikoinnissa ja tietojen jakamisessa.

      On kuitenkin tärkeää muistaa, että tekoäly on vain työkalu, eikä se korvaa ihmisten välisiä vuorovaikutuksia tai yhteisöllisyyttä. Tekoäly voi auttaa ihmisiä löytämään yhteisiä mielenkiinnon kohteita tai tarjoamaan vinkkejä erilaisiin aktiviteetteihin, mutta se ei voi korvata aitoja ihmissuhteita tai emotionaalista tukea. Lisäksi on tärkeää, että tekoälykäyttö ei riko keskustelupalstan käyttöehtoja tai muita sääntöjä.

      Yleisesti ottaen, jos käyttäjä täyttää keskustelupalstan käyttöehtojen vaatimukset, käyttää tekoälyä vastuullisesti ja noudattaa hyviä tapoja ja käytöstapoja, ei ole välttämättä epäreilua tai ongelmallista osallistua keskusteluun tekoälyn avulla.

    • Tekoäly voi hiihtoloman jälkeen delegoida mun paikkani turinatiimissä jollekin toiselle. Meinaatko laittaa arvonnan käyntiin vai meneekö ihan suhteilla? 😁

      • Anonyymi

        Turinatiimiläisen on oltava kokenut ja tuottelias palstailija. Joten sun on jatkettava palvelustasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turinatiimiläisen on oltava kokenut ja tuottelias palstailija. Joten sun on jatkettava palvelustasi.

        No kun mun tuotteliaisuus on kärsinyt notkahduksen, kuten mielenkiintokin. Mielummin joku jota jaksaa vielä höpötyttää. Mä olen alkanut fleguuntua jo täälläkin, kuten IRL. Ei ole enää mitään puhuttavaa. 🤷🏼‍♂️💤


      • G-LoveR kirjoitti:

        No kun mun tuotteliaisuus on kärsinyt notkahduksen, kuten mielenkiintokin. Mielummin joku jota jaksaa vielä höpötyttää. Mä olen alkanut fleguuntua jo täälläkin, kuten IRL. Ei ole enää mitään puhuttavaa. 🤷🏼‍♂️💤

        Mä voin siirtyä taka-alalle. Kommentoida vain, jos jotain tulee mieleen ja viittii. Teen tilaa niille, jotka muuten kokee jäävänsä varjoon. Olkaa hyvät, estradi on teidän. Mä luen, te juttelette. Tai sitten edes lue, vaan nukun. 💤


    • Viikko lomaa on ja itsensä rentoutus kiinnostaa, mieluiten jossain kivassa kohteessa. Saa nähdä kuinka sitä saa tehtyä mitään asian eteen. Hiihtämään en halua, alamäkeen, ylämäkeen enkä pertsaa tasasella. After ski kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Joskus tämän kuunloppupuolella haluaisin päästä Rymättylään kalastamaan. Luultavasti paluumatkalla poikkean Merimaskun kautta ja Lemuun, sieltä kotiin.

      Siis; jos Mimmin isä tulee siinä viikonlopun tienoissa, tapaamaan tytärtään, mä kyllä häippäsen pariksi päiväksi omille teilleni, ja pidän talviloman samalla tuttavien luona.
      Katson vaan että ruokatarvikkeita on tarpeeksi Faijan ja Emon kaapeissa sekä pakastimessa jauhelihaa, lenkkimakkaraa ja hauki fileenä, maitoa litroittain.

      Mimmille vien Bonan purkkiruokaa varmuuden vuoksi, miehet sitten kokailkoot aikuisille ruuat. En valmista ruokaa, jotta "hyyryläinenkin" saa syödäkseen. Ruokatarvikkeet saatan hankkia kaappeihin, Faijan laskuun... Mutt kokkailut ne on loppu; niinä viikonloppuina, kun hyyryläinen majoittuu mun naapuriin!

      Jos kerta Faija osaa olla vaikea; sitä osaan olla myös minä. Systeri on meidän asunnossa, jos hyyryläinen poistuu (auto pihasta) systeri hakee Mimmin kotiin, ja soittaa mulle! Niin me flikat asiat järkeiltiin tehtäväksi; imperiumin vastaisku!

      • Herrankukkaro Rymättylässä on mielenkiintoinen paikka, varsinkin näin Sisä-Suomen pojalle. Ja kiireapulaiseksi itseään tituleeraavalla Pentti-Oskari Kankaalla on loputtomat jutut Seitsemän Seinähullun ajoilta.

        Meri-ilman haistelu voiskin olla hyvää lomatekemistä.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Herrankukkaro Rymättylässä on mielenkiintoinen paikka, varsinkin näin Sisä-Suomen pojalle. Ja kiireapulaiseksi itseään tituleeraavalla Pentti-Oskari Kankaalla on loputtomat jutut Seitsemän Seinähullun ajoilta.

        Meri-ilman haistelu voiskin olla hyvää lomatekemistä.

        Ai, sinäkin tunnet paikan. Mahtaako vaan olla auki turisteille näin talvikuukausina.
        Mä en nyt ollut menossa ihan sinne, kesällä on sitten ihan erijuttu, jos kävisin kahvilla.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai, sinäkin tunnet paikan. Mahtaako vaan olla auki turisteille näin talvikuukausina.
        Mä en nyt ollut menossa ihan sinne, kesällä on sitten ihan erijuttu, jos kävisin kahvilla.
        trollikka

        Pari kertaa ollut yönylireissulla, mutta elokuussa. Työpaikan kaudenalottajaishommia. Mutta kun ajattelee, tosiaan aika karua siellä talvella on, joten tuskin on turistikäytössä nyt. Kesämesta.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Herrankukkaro Rymättylässä on mielenkiintoinen paikka, varsinkin näin Sisä-Suomen pojalle. Ja kiireapulaiseksi itseään tituleeraavalla Pentti-Oskari Kankaalla on loputtomat jutut Seitsemän Seinähullun ajoilta.

        Meri-ilman haistelu voiskin olla hyvää lomatekemistä.

        Oletkos yöpynyt Herrankukkaron linnunpöntössä? Jos ett niin suosittelen kesäyötä linnunpöntössä! Telkänpöntöissä majoittuu mukavasti neljä henkilöä ja huoneen varusteluun kuuluu täysin varusteltu keittiö, oma wc ja suihku sekä tervaleppäinen sauna. Erittäin avaran pöntön katseenvangitsijana toimii valtava, lähes kolme metriä halkaisijaltaan oleva pyöreä ikkuna, josta asukkaat voivat ihastella merimaisemaa, vaikka keinutuolissa istuskellen. Aamiainen kuuluu yöpyjälle ja nokipannukahvit päälle, ainakin mä sain.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos yöpynyt Herrankukkaron linnunpöntössä? Jos ett niin suosittelen kesäyötä linnunpöntössä! Telkänpöntöissä majoittuu mukavasti neljä henkilöä ja huoneen varusteluun kuuluu täysin varusteltu keittiö, oma wc ja suihku sekä tervaleppäinen sauna. Erittäin avaran pöntön katseenvangitsijana toimii valtava, lähes kolme metriä halkaisijaltaan oleva pyöreä ikkuna, josta asukkaat voivat ihastella merimaisemaa, vaikka keinutuolissa istuskellen. Aamiainen kuuluu yöpyjälle ja nokipannukahvit päälle, ainakin mä sain.
        trollikka

        En ole, se oli joku vanha navetta tms. jonka ylisille oli rakennettu makuutila jotain 20 hengelle. Armeijan tupamajoitus tuli siitä mieleen.

        Linnunpönttö kuulostaa mukavuuksiin taipuvaiselle passelilta vaihtoehdolta 😀 Muistan, jos sinne tulee vielä uudestaan menoa. Sais tullakin, on jo vuosia kun viimeksi käynyt.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        En ole, se oli joku vanha navetta tms. jonka ylisille oli rakennettu makuutila jotain 20 hengelle. Armeijan tupamajoitus tuli siitä mieleen.

        Linnunpönttö kuulostaa mukavuuksiin taipuvaiselle passelilta vaihtoehdolta 😀 Muistan, jos sinne tulee vielä uudestaan menoa. Sais tullakin, on jo vuosia kun viimeksi käynyt.

        Muistaakseni sitä kutsuttiin telkänpöntöksi, se on pieni yksiö... Sopii perhellisille, mutt mä halusin nauttia rauhasta ja yksinäisyydestä; mulla oli vähän pohdittavaa silloinkin!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni sitä kutsuttiin telkänpöntöksi, se on pieni yksiö... Sopii perhellisille, mutt mä halusin nauttia rauhasta ja yksinäisyydestä; mulla oli vähän pohdittavaa silloinkin!
        trollikka

        Kun haluaa mietiskellä rauhassa tai keskittyä kunnolla johonkin juttuun, kotinurkista poislähtö toimii. Olen samassa tarkoituksessa vuokrannut mökin Kolilta viikonlopuksi, käynyt yksin risteilyllä ja kerran jopa ajelin Nuorgamiin pääsiäisenä ihan vaan ollakseni itsekseni. Samalla näki jotain uutta.


    • Anonyymi

      Vietän joka toisen talviloman lapseni kanssa, jolloin tyypillisesti sukuloimme ja joka toisen yksin. Silloin, kun lapsi on talviloman isällään, pidän usein talviloman joskus myöhemmin, niin että saan kuitenkin vietettyä sen lapseni kanssa eli säästän vapaapäivät esim. kesään. Usein myös pilkon talvilomaa vaikka niin, että saan pidettyä pidennettyjä viikonloppuja tai vaikka pääsiäisviikon kokonaan vapaana. Miten nyt milloinkin sattuu huvittamaan.

      Tänä vuonna en ole vielä päättänyt, milloin pidän loman ja miten sen vietän, mutta jotain pientä tratterimatkaa on ajatuksissa ystävien kanssa.

    • Anonyymi

      Tosa ny kuitee taitaa töissä käyville tuo kesälömä tulla ennen sitä talvilomaa

    • Anonyymi

      ehkä olen vain ICBM = Intercontinental Cruise Ballisitic Missile, eli en millä mantereella milloinkin lentelen... mutta hquskojq juttuja hassuja sinänsä taaskin on jo sovittuja juttuja hammastyttöjen kanssa tapaamisia :D

      ...fine... :D

    • Anonyymi

      hassu juttu sinänsä kun hampaat ovat vain entrecote-pihvien jauhamiseen suussä lähinnä.... voide juttu tytöt jooh kasvo-juttuja: eli kun illallla pesee naaman oikein sdaippualla kunnolla kahteen kertaan ja naamarasvaa yöksi päälle... vauvan naamanhoito.

    • Anonyymi

      hpmh HAHHA jos ei ole aiv an sinkku aan on puoli-sinkku, mitä tarkoittaa onko kuin kalasta pyrtä vai pääpuoli edellä
      ?

      ...mutta hassua kun ja jooh... ihmeellisiä puudutuksia aina kaikki hammastutut jotain kokaiinijohdannaisia..... höperö olo... oikeasti niin procaine siitä hirveä tulee jälkipotku.

    • Minulla on itse asiassa tulossa ensimmäisiä talvilomakausia sitten nuoruusvuosien sinkkuna JA ilman lapsia, eikä motivaatio ole nyt riittänyt sen isompaan suunnitteluun. Eikä siksi oikein huvita lomaillakaan.

      Minulla olisi ainakin kaksi viikkoa pitämätöntä lomaa. - Toukokuussa tosin varmaan lomailen, kun olen auttamassa/hoitamassa tyttären muuttoa.

      Mahdollisesti teen koko tämän kevään vain töitä ja makselen sähkölaskuja niilläkin lomarahoilla 👍🙂

    • Anonyymi

      Käytiin tyttöystävän kanssa just rukalla laskettelemassa 5 päivää. Maanantaina tultiin kotiin. Asuttiin mökissä ja hiihdettiin ja lasketeltiin ja myös saunottiin joka ilta. Ei ole muita reissuja luvassa koska kevät on kiireistä aikaa. Aion kalastella koko kevään.

    • Pieni ~2.5vrk reissu, yksi keikka, varmaan joko luistelemassa käyntiä tekojäällä tai/uimassa käyntiä, yhdet synttärit.

    • Anonyymi

      sitähän ne sinkut tekee kuten aina, käsiveikkoilua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      30
      2604
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      1917
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1881
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1682
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1661
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1376
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      186
      1334
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1213
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1091
    10. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1064
    Aihe