Perjantain SporttiVisa

Tuosta:
https://www.is.fi/urheilu/art-2000009397855.html

Valitettavasti muuta ei nyt ollut tarjolla enkä jaksa kovin syvälle netsan syövereihin lähteä metsästämäänkään. Ja kuten näkyy, ei ole itellekään urheilu kokonaisuutensa kovin tuttu maaperä 😂


Tosi hyvä tulos!

Vastasit oikein 5/10 kysymykseen

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus: tosi hyvä tulos. No, tuurilla meni useimmat oikein. Ei tui urheilu oikein ole mun vahvinta osa-aluetta.

      • Hyvä tulos!

        Ei ole itelläkään, paitsi jonkin verran jääkiekon ja jalkapallon osalta. Ei tule muuten oikeastaan yhtään seurattuakaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Hyvä tulos!

        Ei ole itelläkään, paitsi jonkin verran jääkiekon ja jalkapallon osalta. Ei tule muuten oikeastaan yhtään seurattuakaan.

        Kesä-ja talviolympialaisten aikaan katson kisoja enemmän tai vähemmän, mutta muuten en pahemmin seuraa urheilua.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kesä-ja talviolympialaisten aikaan katson kisoja enemmän tai vähemmän, mutta muuten en pahemmin seuraa urheilua.

        Ja minä taas seuraan lähinnä kiekkoa ja futista, sen vähän mitä seuraan 😁


    • Anonyymi

      Minulla 6/10. Joista suurin osa arvaamalla. En seuraa urheilua juuri ollenkaan.

      • Hyvä tulos!

        Ja etenkin kun pääosin arvattu, hienoa!


    • 7/10. Iversen olisi pitänyt muitaa menin bolsulla. Rollen some seraajat ei ole ikinä kiinnostanu ja kolmas väärin mennyt unohtui jo.😄. Sen verran oon penkkiurheilija että olisin halunnut paremmin pärjätä.

      • Hyvä tulos!

        Minäkin arvoin siinä, vaikken aiheesta mitään tiennyt että Iversen vai se tuoja jonka sitten valitsin... Jostain ne nimet oli jääneet päähän ja tietenkin valitsin sen väärän arvatessani 😂


    • Toivotonta!
      Arvaamalla meni 2 ja yksi vihjeen avulla.
      Tähän ei ole mitään lisättävää. 😕


      "Tosi hyvä tulos!

      Vastasit oikein 3 kysymykseen"

      • Se on tulos!

        On se, kaikki on tuloksia, kunhan uskaltaa yrittää!
        No mää tiesin, että urheilu ei ole useimpien juttu, kuten ei pääosin ittenikään, mutta tänään ei ollut parempaakaan tarjolla. Pitää vetäistä kani hatusta ja keksiä jotain 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on tulos!

        On se, kaikki on tuloksia, kunhan uskaltaa yrittää!
        No mää tiesin, että urheilu ei ole useimpien juttu, kuten ei pääosin ittenikään, mutta tänään ei ollut parempaakaan tarjolla. Pitää vetäistä kani hatusta ja keksiä jotain 😂

        Se ei pelaa joka pelkää. Kaikkea on yritettävä, eihän sitä tiedä, vaikka saisi 3 oikein ihan tuurilla. 😁


      • tosi.typy kirjoitti:

        Se ei pelaa joka pelkää. Kaikkea on yritettävä, eihän sitä tiedä, vaikka saisi 3 oikein ihan tuurilla. 😁

        Niin ja neljä oikeinhan on lotossakin jo hyvä tulos 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on tulos!

        On se, kaikki on tuloksia, kunhan uskaltaa yrittää!
        No mää tiesin, että urheilu ei ole useimpien juttu, kuten ei pääosin ittenikään, mutta tänään ei ollut parempaakaan tarjolla. Pitää vetäistä kani hatusta ja keksiä jotain 😂

        Itsekin meinasin tänään laittaa jonkun visan palstalle, mutta en löytäny sopivaa. Joku toinen kerta sitten. Rupean oikein sun kilpailijaks tässä asiassa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itsekin meinasin tänään laittaa jonkun visan palstalle, mutta en löytäny sopivaa. Joku toinen kerta sitten. Rupean oikein sun kilpailijaks tässä asiassa.

        Totta hitossa! Kilpailu on tervetullutta, uskon tässä asiayhteydessä markkinatalouteen 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Totta hitossa! Kilpailu on tervetullutta, uskon tässä asiayhteydessä markkinatalouteen 😁

        No, joskus sitten kilapilu alkakoon =D


      • randombypasser kirjoitti:

        Totta hitossa! Kilpailu on tervetullutta, uskon tässä asiayhteydessä markkinatalouteen 😁

        Kilpailu alkakoon


      • Norppa83 kirjoitti:

        No, joskus sitten kilapilu alkakoon =D

        Kilapilua en olekaan hetkeen taas kuullut 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kilapilua en olekaan hetkeen taas kuullut 😂

        Heh, tuli keksittyä vahingossa oikein uusi sana, kun nopeasti kirjoitin =D Mitähän se sellainen kilapilu oikein lienee =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Heh, tuli keksittyä vahingossa oikein uusi sana, kun nopeasti kirjoitin =D Mitähän se sellainen kilapilu oikein lienee =D

        Se kilapilu oli täällä pk-seudulla eräänlainen sanaleikki aikanaan, sinällään siis tuttu kyllä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se kilapilu oli täällä pk-seudulla eräänlainen sanaleikki aikanaan, sinällään siis tuttu kyllä 😂

        En tiennyt, että se on oikeasti joku juttu. Tuli vain vahingossa tuo sana. Joskus tulee vahingossa kaikenlaisia hassuja sanoja tai osa kirjaimista vaikka isolla yms. kun nopeasti kirjoittaa. No, hyvä että sait naurut ja vähän ehkä nostalgiaakin =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        En tiennyt, että se on oikeasti joku juttu. Tuli vain vahingossa tuo sana. Joskus tulee vahingossa kaikenlaisia hassuja sanoja tai osa kirjaimista vaikka isolla yms. kun nopeasti kirjoittaa. No, hyvä että sait naurut ja vähän ehkä nostalgiaakin =D

        Joo ja ymmärsin heti mitä tarkoitit 😁
        Se sanakikkailu taisi liittyä Viron itsenäistymisen aikoihin, kun pilu tarkoittaa lahden eteläpuolella...


    • Eih 🤪
      No okei, hyväksyn selityksen tällä kertaa 😁

      Tämä on joka tapauksessa kannustavin palaute tällä tuloksella, minkä ikinä olen saanut..🤣

      Sait aika monta oikein.
      Vastasit oikein 2 kysymykseen

      • Se on tulos!

        "Sait aika monta oikein" paljon paremmin ei voisi pehmeää laskua tarjota 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on tulos!

        "Sait aika monta oikein" paljon paremmin ei voisi pehmeää laskua tarjota 😂

        Tosin hieman liioitellen..
        Minä laskisin yksi-kaksi-monta 😁
        Tuo "aika monta" kuulostaa jo suuremmalta määrältä kuin monta 🤣


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tosin hieman liioitellen..
        Minä laskisin yksi-kaksi-monta 😁
        Tuo "aika monta" kuulostaa jo suuremmalta määrältä kuin monta 🤣

        No se aika siinä onkin kaksisuuntainen adjektiivi, sen voi ymmärtää kumminpäin tahansa, periaatteessa. Mutta joo, monta on silti monta ja kaksi ei ole monta 😁


    • Anonyymi

      Hienosti arvalla! :D

      Sait aika monta oikein.

      Vastasit oikein 2 kysymykseen

      T. märkiä unia viime yönä

      • Se on tulos!

        Juuri näin, kokeilla pitää ja kieli poskella, leikkiä tämä kaikki vain on 😁

        t: Jäykkiä unia ensi yönä


      • Anonyymi

        Kiinnostavaa tietoa märistä unista, sano! Keppas kappanaa!

        Yöllisille siemensyöksyille ei ole löydetty selkeää syytä, mutta ne on yhdistetty korkeisiin testosteronitasoihin. Yhdessä tutkimuksessa havaittiin, että korkeat testosteronitasot omaavat miehet olivat alttiimpia saamaan yöllisiä orgasmeja.

        https://askelterveyteen.com/yollinen-siemensyoksy-mika-se-on-ja-mista-se-johtuu/

        Edellinen tietoinen oli tiistaina ja sitä ennen sunnuntaina eli mulle selibaatti tai jokin sairas pidäyttäytyminen on: never ever, no-go.


    • Anonyymi

      4/10 Hyvin meni arvaukset! 😁

      Ihme kettuilua kyselyssä "Tosi hyvä tulos!" 😂

      • Kelpo tulos!

        No mutta kun se on hyvä tulos tuo, täällä on vedelty aika kevyitä pisteitä tähän saakka 😂


    • Anonyymi

      Minua kyllä hucittaa kun amerikkalaiset niin mikä jolu lentohärfe3lin tyyppikin F-22 wmpuu ilmwpwllojw pois ilmatilasta...

      • Anonyymi

    • 8/10 oikein. Pitää ollakin, sen verran aktiivisesti seuraan urheilua itse urheilemisen rasitukset välttääkseni 💪

      • Anonyymi

        Niin, urheilijat ovat hyväkuntoisia ja heitä vaikka tv:n välityksellä seuraavat ovat jotain aivan muuta. Jos urheilija juoksee vaikka 10000 metrin juoksua ja penkillälöhöilijä syö saman ajan roskaruokaa, niin... Löhöilijä on plösö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, urheilijat ovat hyväkuntoisia ja heitä vaikka tv:n välityksellä seuraavat ovat jotain aivan muuta. Jos urheilija juoksee vaikka 10000 metrin juoksua ja penkillälöhöilijä syö saman ajan roskaruokaa, niin... Löhöilijä on plösö.

        Itse en ole plösö, vaan kreikkalaisen adoniksen ja dad bodyn välisellä harmaalla alueella, iskäolemukseen hieman kallellaan.


      • Loistava tulos!

        Todella hyvä verrattuna meihin muihin vastanneisiin "penkkiurheilijoihin" 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, urheilijat ovat hyväkuntoisia ja heitä vaikka tv:n välityksellä seuraavat ovat jotain aivan muuta. Jos urheilija juoksee vaikka 10000 metrin juoksua ja penkillälöhöilijä syö saman ajan roskaruokaa, niin... Löhöilijä on plösö.

        Kyllä sitä voi vaikka mielikuvituksessa juosta sen 10000 metriä ja kyllä syödessäkin voi tulla hiki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, urheilijat ovat hyväkuntoisia ja heitä vaikka tv:n välityksellä seuraavat ovat jotain aivan muuta. Jos urheilija juoksee vaikka 10000 metrin juoksua ja penkillälöhöilijä syö saman ajan roskaruokaa, niin... Löhöilijä on plösö.

        Ja kyllä sitä vi tulla hiki jo siitä, kun näkee toisen juoksevan tai hiihtävän televisiossa. Ei tartte itse suorittaa.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Ja kyllä sitä vi tulla hiki jo siitä, kun näkee toisen juoksevan tai hiihtävän televisiossa. Ei tartte itse suorittaa.

        Ei siinä kunto kehity silti, vaan syötävät kerääntyy poskiin, vatsaan, kylkiin ja verisuoniin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä kunto kehity silti, vaan syötävät kerääntyy poskiin, vatsaan, kylkiin ja verisuoniin.

        Jep, pahimmillaan näin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      17
      2350
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1851
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      137
      1820
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1641
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1632
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      185
      1257
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      318
      1222
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1163
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1054
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1051
    Aihe