Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vanhempimiekkonen
profiilit
vanhempimiekkonen
vanhempimiekkonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sanoisin+että+osinkosijoittaminen+on+aina+paras+ratkaisu+ja+indeksirahastot+ja+erityisesti+kullan+voi+unohtaa.+Kullan+huono+puoli+on+se,+että+vuosien+aikana+se+ei+oikeasti+tuota+muuta+kuin+arvon+nousua+-+ja+arvo+pitää+lopulta+muuttaa+rahaksi+ennen+kuin+saa+rahaa.+Mutta+osinkosijoittaminen+tuo+rahaa+jatkuvasti,+eikä+koskaan+tarvitse+muuttaa+sijoituksiaan+rahaksi+myymällä.
Aika+merkittävä+ero,
15.05.2022 21:12
Jos+vastaisi++tähän+varsinaiseen+kysymykseen.+Olen+aikojen+kuluessa+ollut+sänkyssä+usean+nuoremman+naisen+kanssa.+Opiskelija+naiset+vain+ovat+olleet+mieleeni.
Mutta+miten+heitä+löytää.+Yksinkertaisin+tapa+on+ollut+tietenkin+chat.+Niihin+aikoihin,+kun+oli+chatin+kultakausi+parhaimillaan+minulla+oli+treffejä+nuorten+naisten+kanssa+useamman+kerran+kuussa.+Olen+viettänyt+öitä+monessakin+opiskelijakämpässä,+jossa+sänky+on+ollut+niin+kapea+että+siinä+kahden+ihmisen+yhtäaikainen+oleminen+on+ollut+haaste.+Ja+on+ollut+tapaamisia+hotellihuoneissa.
Deittipalvelut+ovat+olleet+myös+hyvä+tapa+.+Mutta+sitten+kieltämättä+olen+myös+harrastanut+erillaisia+sosiaalisen+median+kanavia+nykyään.+Ja+ihan+iskenyt+melkein+kadulta+ja+erillaisista+tapahtumista.+Keskustelemalla+asiat+selviävät.
No+olen+kuitenkin+aina+pitänyt+kuitenkin+ns.+vähän+pidemmistä+ns.+salaisisista+suhteista,+jotka+eivät+ole+niin+vakavalla+pohjalla,+vaan+enemmän+ollaan+hetki+yhdessä+pohjalla.
15.05.2022 07:19
1 / 1