Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

499

  1. No+passista+ainakin+on+helppo+ottaa+kuva+kookospuistoon+päin+vaikka+ulkoa,+eikös+olekin?+Kuittihan+voi+olla+kenen+vaan.+Voit+myös+tehdä+kuten+minä,+että+laita+se+kuitti+passisi+etusivun+päälle+ja+peitä+ne+kohdat+jotka+haluat.
  2. Loiri+pääsi+pois+kuten+oli+toivonut+ja+odotti+sitä+diagnoosin+jälkeen+uskoen+tuonpuoleiseen.+Kivut,+ahdistus,+väsymys+ja+kärsimys+on+poissa,+elämä+lusittu.+Ei+se+niinkään+ole+surullista+vaan+ihan+luonnollista.Monissa+kulttuureissa+ei+surra+ihmisen+kuolemaa,+vaan+iloitaan+hänen+elämästään.+Japanissa+kuollut+ei+ole+poissa+niin+kauan+kuin+yksikin+hänet+muistaa.+Loiri+muistetaan+vielä+pitkään.Naiset+ja+viina+vei+taiteilijaa+jo+kolmekymppisenä.+Siihen+nähden+ehti+kaikenlaista+paljon+touhuta.+Ei+ne+erakkovuodet+Lapissa+varmaan+mitään+herkkua+olleet+ja+sitten+laihdutusleikkauksen+jälkeen+keikkui+loppuvuotensa+vahvassa+lääkityksessä.+Rahahuolet+ja+stressi+repi+vuosikymmeniä.Oli+ilmiselvä+sekakäyttäjä+Vain+Elämää+ohjelman+aikana+ja+sitä+ennen.+Kävi+niinsanotusti+hitaalla.+Raskaan+sarjan+alkoholistilta+kun+menee+kyky+liikkua+diabeteksen,+ylipainon,+ahtaumien+ja+nivelvaivojen+takia,+niin+lääkkeet+on+ainoa+keino+pitää+koneet+käynnissä+ja+pystyä+edes+vähän+olemaan+läsnä.Pasasen+kanssa+Loiri+ei+ollut+koskaan+kummoisissa+väleissä.+Työsuhde+vain+ja+kumpikin+halusi+olla+aina+fyysisesti+se+kukko+tunkiolla+joten+riitaa+tuli+usein,+mutta+taloudellisesti+kannattelivat+toisiaan.Suuri+suomalainen+ja+suomalaisen+ainutlaatuisen+huumorin+ruumiillistuma.+Teki+kaiken+tunteella+ja+palolla.Täydellistä+suoritusta+ei+ole+kukaan+koskaan+tässä+maailmassa+elämässä+tehnyt,+eikä+kukaan+ole+selvinnyt+elämästä+hengissä.+Ei+edes+Jeesus.Minulla+oli+kunnia+säestää+Loiria+Pattayalla+kotibileissä.+Lapin+Kesä+ja+jotakin+muuta+hoilattiin.+Vuosi+oli+varmaankin+2013+tai+2014.+Loiri+kiskoi+yksin+viinaa+eikä+poistunut+huoneistosta+ainakaan+sinä+talvena.+Huoneiston+omisti+tunnettu+suomalainen+miljonääri.+Alamäki+oli+pysäyttämätön+jo+silloin.Nuoruuden+urheiluharrastukset+ja+lääketiede+auttoi+että+selvisi+taistellen+tuohon+ikään+saakka.+Taival+ei+missään+nimessä+ollut+helppo,+mutta+kansansuosikiksi+ei+turhaan+päästä.Suomalaiset+on+kateellista+kansaa.+Siksipä+Loiri+sai+kateellisilta+lisäpinnoja+vaikeuksiensa+vuoksi.+Häneen+oli+helppo+kateellisen+samaistua,+kun+häntä+ei+tarvinnut+kadehtia+suurista+rikkauksista+eikä+ylenpalttisesta+terveydestä.
  3. Samassa+ketjussa+onnistuu+Bumba+puhumaan+itsensä+pussiin:"vai+oikein+kaalikääryleitä,+jos+tietäisit+jotain+thaimaasta+tietäisit+että+eräs+thai+ruoka+on+hyvin+lähelle+tuota+kyseistä,+ja+aineet+siihen+saa+joka+torilta,+reppana...+""jep+olen+tullaisia+täällä+nähnyt+mutta+ei+tuo+kuori+ole+kaalia,+se+on+sellaista+levynuudelia,+ohutta+sellaista,+ei+ole+hyvää+ei+jatkoon.By+NumBall+HHN+61v""Niin+missä+sanoin+että+en+ole+maistanut,+vai+tulkiksitko+että+kun+olen+nähnyt+en+ole+ostanut,+kyllä+ostin+niitä,+ja+ne+oli+karmeita,+tosissaan...+thaimaassa+on+kaksi+ruokaa+mitkä+olen+suoraan+feidannut+roskikseen+toinen+oli+joku+kalaruoka+pranburissa,+toinen+oli+tuo+sinun+kaalikääryle"Pieni+analyysi+kirjoitelmistasi:+-Ensin+puhut+"eräästä"+thairuoasta+jonka+ainekset+saa+torilta.-Sitten+olet+nähnyt+niitä,+mutta+kuori+ei+ollut+kaalia.-Totesit+näkemällä+että+ne+eivät+olleet+hyvän+makuisia.-Sitten+ostitkin+niitä+mutta+ne+olikin+kamalan+makuisia.+-Heitit+sitten+roskiin+ne+"minun+kaalikääryleet"+jotka+ei+olleet+kaalikääryleitä.Olen+sanonut+sinulle+sata+kertaa+että+mieti+vähän+aikaa+mitä+kirjoitat,+sitten+oikolue+kahdesti+kirjoittamasi+ja+mieti+uudelleen.+Järkyttävän+huonoa+suomenkieltä.Stadin+slangissa+feidaamista+käytetään+lähinnä+puhuttaessa+ihmisistä.+Kun+katoat,+häivyt,+haihdut+ilmaan+niin+se+on+feidaamista.+Ruoan+heittäminen+roskiin+on+dumppaamista,+jos+haluat+välttämättä+esittää+stadilaista,+oi+Hesan+Seutulan+mies.Kuten+sanoin,+kaaliin+voidaan+kääriä+mitä+vaan+samaten+kuin+kevätrulliin,+wrappiin,+tacoon+tms.+Siksipä+ei+voida+sanoa+että+kääryle+on+pahaa+tai+hyvää,+koska+se+riippuu+täytteestä,+sen+valmistuksesta+ja+maustamisesta.Pad+Thai-+kaalikääryleet+on+erinomainen+fuusioruoka+oikein+valmistettuna.+Thaimaalaiset+on+nopeita+omaksumaan+uutta.+Meilläpäin+tehdään+paljonkin+erilaisia+kääryleitä.+Erilaiset+kasvisrullat+on+vieläpä+terveellisiäkin,+mutta+terveys+on+ruoanlaiton+ohella+toinen+asia+josta+et+tiedä+mitään.Otapas+nyt+se+tuore+kuva+sieltä+Hua+Hinista.+Minä+kun+epäilen+että+tulit+Pattayan+kautta+siksi+Suomeen+että+etsit+uutta+omaishoitajaa+huonolla+menestyksellä.Vastineeksi+saat+sitten+lentolipustani+kuvan,+kun+lennän+takaisin+kotiin+noin+viikon+päästä.
  4. Paraisten+pölhökustaa.+Ei+toisten+potilastietoja+näe+kuin+ammattilaiset+ja+se+on+rikos+jos+niitä+katselee+syyttä+suotta.+Minulla+on+useita+tuttuja+joilta+ne+saisin,+mutta+tiedän+ilmankin+että+olet+vakavasti+sairas+sekä+mielisairas+satusetä.Sensijaan+yritystiedot,+patentinhaltijat,+virkamiehet+ja+yrittäjät+löytyvät+netistä+helposti.Sieltäkään+ei+löydy+Saaripasasta+mistään.+On+kuin+sinua+ei+olisi+olemassakaan+ollut+koskaan.+Oma+nimeni+löytyy+kolmen+eri+urheilulajin+toiminnasta,+tilastoista+ja+kilpailutuloksista.+Kolme+videota+löytyy+youtubesta+ja+kaksi+yritystä+löytyy+nimelläni+sekä+yksi+yhdistys.+Yle+Areenasta+löytyy+yksi+haastattelu+liittyen+työhöni.Minä+ja+vaimoni+löytyvät+Lahden+tulolistojen+kärkipäästä+vuosina+2002+ja+2007.+Jälkimmäisen+syynä+oli+yrityskauppa.+Olen+miettinyt+oletko+ollut+vankilassa+vai+psykiatrisessa+pakkohoidossa+ison+osan+elämästäsi,+kun+sinusta+ei+löydy+mitään+tietoja,+paitsi+ne+terveysongelmat+joista+olet+kertonut+Facebookissasi.Se+selittäisi+sen+että+olet+pudonnut+nykyajan+kelkasta+täysin+ja+elät+muistoissasi+jotakin+Seutulan+lentokentän+aikoja.+Toisaalta+sinulla+on+niin+surkea+muisti,+että+se+riittää+selittämään+hyvin+paljon.+Ilmeisesti+se+on+ollut+aina+todella+surkea+ja+olet+täysin+kyvytön+oppimaan+uutta.+Sen+huomaa+siitäkin+että+olet+koko+Kuopiossa+vietetyn+yön+jauhanut+samaa+paskaa+minusta,+vaikka+ne+asiat+on+kymmeniä+kertoja+sinulle+oikaistu.+Yritän+herättää+sinua+unestasi+tunnustamaan+itsellesi+että+Senssu+on+vain+mielikuvitushahmo+sisälläsi.+En+usko+että+tiedät+sitä+itse+ja+tuo+persoonasi+jakaantuminen+on+kuin+kauhukomediaa.Jos+saisit+Mensan+testin+oikeasti+eteesi,+sinulla+menisi+vartti+että+tietäisit+miten+päin+kynää+pidetään+ja+sitten+alkaisit+häiriköimään+muiden+testiä+alkamalla+juttelemaan+että+onpas+täällä+kuuma+ja+katselisit+ikkunasta+pilviä+nähden+niissä+tuttuja+hahmoja+hihkaisten+välillä+että+"Hessu+Hopo...+ooh+Kekkonen...+vau...+Tauski+Peltonen..."
  5. Rakennusmestarina+voin+kertoa+sinulle+että+en+ole+tehnyt+omien+talojeni+lisäksi+sillä+tittelillä+mitään,+enkä+muista+siitä+koulusta+enää+oikein+mitään.Mestareita+on+yhtä+monenlaisia+kuin+lääkäreitä.+Omakotitaloissa+se+on+vain+nimellinen+tehtävä.+Ei+se+mesu+siellä+päivystä+katsomassa+kun+maali+kuivuu.+Vilkaisee+vaan+että+mennään+suunnitelman+mukaan.Lahdessa+oli+tapana+antaa+pari+tonnia+jollekin+tutulle+mesulle+pimeenä+ja+se+tuikkasi+nimen+paperiin.+Minä+menin+hieman+vaikeamman+kautta,+mutta+säästinpähän+ne+tonnit+ainakin.Huomaan+hyvin+että+et+ole+rakentanut+yhtäkään+taloa,+kun+luulet+sen+olevan+jotakin+rakettitiedettä.+Niin+minäkin+luulin,+ennenkuin+olin+ekan+rakentanut.+Kun+valkkaa+vaativiin+tehtäviin+suosituksilla+varustetut+henkilöt,+niin+ei+tule+pettymyksiä.+Minulla+oli+molemmissa+taloissa+paras+muurari,+mitä+olen+ikinä+missään+nähnyt.+Se+on+tatsilaji.Työkohteittemme+rakennusporukat,+ammattilaiset+ja+mestarit+valitsen+minä.+Valvojan+valitsee+yleensä+tilaaja,+joka+on+ollut+sama+heppu+jo+kymmenen+vuotta.Piipahdan+TT:n+byggalla+ennenkuin+lähden+himaan+reilun+viikon+päästä.