Jippotzkk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
0
Matematiikka suhde
Joo elikkäs tarvisin vähä apua tämmösissä matikan suhde tehtävissä jos joku osais auttaa. Kiitos jo etukäteen :) a) Hal10705Miten lasketaan betonin määrä muottiin?
Osaako joku auttaa tällaisessä tehtävässä?: Muotin korkeus on 600mm, pituus 2300mm, leveys 1300mm eli 0.6m, 2.3m, 1.3m.17548Kaasutin vuotaa
Osaisko joku auttaa? Putsasin tossa kaasuttimen jonka jälkeen ei pidä bensoja sisällä vaan tiputtaa kaiken ulos. Kohon j2225Kreatiini ikäraja?
Onko kreatiinissa mitään ikärajaa? Että voiko 16 vuotias mennä kapasta ostamaan kreatiinia?0205Matikan yhtälö
Osaako kukaan minua viisaampi auttaa minua tämmösessä matikan yhtälössä? Lauta jaetaan kolmeen osaan siten, että jokain8156Skootteri booaa
Joo mul ois tommonen Piaggio Typhoon vm 2000. Semmonen ongelma et skoba booaa ja oon koittan vaihtaa isompaa suutinta j0103Etuvariaattorin rullat
Jos etuvariaattorin rullat on kulunu sillai et niissä on tasasia kohtia/ne ei oo enää pyöreitä nii pitääkö/kannattaako n191Öljyä ilmanputsarinkotelossa
Joo elikkäs pääs käymää näin, että oma skootteri lämpöleikkas ja sen jälkee taluttelin sen himaa. Koton venasin hetken e174