Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

22

  1. Kotka+kouvola+akselilla.
  2. On+uskomatontonta+miten+hyvältä+suureksi+tuntuu,+kun+se+tehdään+hellästi+ja++nautinnolla.+Hapuilin+kädelläni+rintsikat+hakasia+kesämekon+läpi,+kun+tunsin+että+mä+laukean.+Sanoin+et+kohta...+samalla+partneri+lopetti,+puristi+napakasti+terskan+juuresta+ja+puhalteli+vilvoittaen.+Purkaus+viivästyi,+koska+ote+terskan+luona+oli+niin+napakka.+Varo+ettet+sitten+sotke+itseäsi+kun+mä+lauseen.+"Ymmm,+älä+huoli,+mä+nielen+kaiken"+.+Olipa+kiihottavaa+kuulla....+jalkoväliäni+kuunotti+ja+teräksenä+seisova+kalustoa+oli+kerrankin+kunnon+hoidossa.++Suljin+silmäni+ja+nautin.+Huulet+alkoivat+jälleen+kulkea+terskan+yli+ja+kieli+tuntui+uskomattomalta,+sen+pyöriessä+ja+tunnustellessa+kaluani.+Tunsin+myös+punakyntisten+sormien+koskettelevan+kiveksien+ja+pepun+puolivälissä,+kynnet+kynnet++tunsin+niiden+kevyet+ja+herkät+kosketukset.+Tunsin,+kuinka+sykkiminen+alkoi+hitaasti+syvältä+kohoten+pallien+juuresta+huulin+sidotun+kalun+vartta+ylöspäin.++Voi+hurja.+Imutus+muuttui+hellemäksi+ja+tunsin+kuinka+suu+teki+nielemisliikkeitä.+Sain+pienemmän+orkun+vielä+jälkijäristyksenä,+toisen+ja+useita.+Avasin+silmäni+ja+näin+sivuistuimella+kiertyneenä+vartalon,+nilkkaketju+alhaalla+jalkatilassa+punaisien+varpaakynsien+kanssa.++"Voisitko+hyväillä+minua+vuorostaan?"+Olin+vielä+hetken+aivan+lauennut,+vailla+mitään+jännitettä.+Aloin+kopeloida+kukkamekon+helmaa+ylöspäin,+kohta+paljastuisi+mehuja+pulppuava+rakkauden+lähde.Käteni+pysähtyi,+kun+hameen+alta+paljastui+komea+pystyssä+jököttävä+kalu.+Nyt+seisahtui+aika+ja+paikka...Mutta+nautinnosta+sokeana+ajattelin:+No+hitto,+miksei...+😉
  3. Päätin+karistaa+päästäni+kaikki+murheet+ja+asiat+mitkä+siellä+pyöri.+"Tartu+hetkeen"+mainostettiin+ties+missä+blogeissa,+nykyajan+naistenlehtien+"psyko+vastaa"+-palstoilla,+tms.++Laurakin+laulaa:+No+hitto+miksei...+Miksei.+Aloitin+siis+keskustelun:+Hei,+sorry,+olin+vähän+omissa+ajatuksissani,+mutta+eiköhän+nautita+kesästä+ja+auringosta,+tässä+ja+nyt.+Onko+sulla+ruokatauko,+vai+jo+lomalla?++Vastaus+tuli+syvällä,+pehmeällä+naisellisella,+todella+miellyttävällä+äänellä:+niin.+Onhan+niitä+asioita,+mitkä+vaivaa+jokaisella.+Mutta+sanoit+oikeat+sanat,+kesä,+aurinko,+tässä+ja+nyt.+Niinhän+sitä+pitää+elää,+ettei+haudan+partaalla+huomaa+jotain+ja+ala+pohtimaan+,+että+olisi+pitänyt...Jäin+suu+auki,+niin+yksinkertaista+elämä+voisi+olla,+tässä+ja+nyt,+niin.+Ajatukseni+potkaisi+nurin+seuraava+ihana+ääni:+mitä+mieltä+olet+ajankohtaisesta+seksuaalisuuden+ja+sukupuolien+tasa-arvosta?Ööh,+enpä+nyt+ole+sitä+pohtinut.+Miten+niin?+Minun+iässäni+ja+kotitaustalla+nousin+jotenkin+heti+varpailleni.+Konservatiivi+ja+posetiivi+kun+olen.Niin,+että+menisitkö+marssimaan+sateenkasrilipun+alle?No,+en+kai.+En+ole+oikein+ehtinyt+ottaa+kantaa+ja+on+voinut+olla+sivussa,++tuollaisesta.+No+entä+miltä+sinusta+tuntuisi+jos+ehdottaisin+että+suudellaan?+Tunsin+kesämekon+läpi+lämpöä+joka+oli+erilaista+kun+auringon+paiste.++Olet+suloinen+ja+miellytät+minua,+jos+olet+aidosti+avoin,+niin+ehdotuksesi+tuntuu+varsin+houkuttelevalta.+Tykkään+myös+naisista+jotka+ovat+aloitteellisia+😀+samalla+tunsin+lämmön+lähenevän+ja+vienon+kesäisen+koivun+tuoksun+ja+tunsin+suudelman+kaulalla+lähellä+solisluukuoppaa.+Siirryin+jollekin+toiselle+tasolle,+niinkuin+jossain+tietsikkapelissä.++Tunsin+hiukset+kasvoillani+ja+nautin+kun+ne+kutittivat+otsaa+ja+poskiani+samalla+kun+naisen+kieli+liikkui+suudelmaa+täydentäen.+Aloin+upota+hetkeen+ja+ympärillä+oleva+todellisuus+alkoi+hiljaa+vaipua+sumuun+ja+kadota+jonnekin+linnunradan+mutkaan...
  4. Niin+varmaan,+joo+😀
  5. Tää+ukko+on+hoikka+poika,+voin+tulla+esittelee+😉
  6. Joo