Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
holmja-g
profiilit
holmja-g
holmja-g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuli nurkan alle. Siis asuntosijoittaminen on aina, siis aina, riski. Kuten kaikessa sijoittamisessa. Hinta kohdalleen, niin kyllä se menee. Arvo on se, jonka joku on valmis maksamaan. Ei yleinen hintataulukko tms. alueella. Valitettavasti markkinatalous toimii näin. Kysyntä kohtaa tarjonnan. Ei luuloa.
05.03.2012 10:55
Lentäkää. Vaikka Lufthansalla, Finnairilla tai SAS:silla. Itse vuosikausia laivoilla muusikkona toimineena sitä ilta-elämää tuli nähtyä todellakin aivan liikaa. Omat lapsenikin kyllä tosin vein Ruotsiin ekoina vuosina laivalla, mutta vältyimme ko. tilanteista vain ja ainoastaan saamieni kokemusten perusteella. Ja vaihdoimme kulkupelin jatkossa lentokoneeseen. Vain ns. juntit vievät lapsensa "karjalaivoille" kaikkien ääliömullikoiden joukkoon. Sitäpaitsi aikaa Stockkessa jäi paljon enemmän, kun lento ei kestä kuin sen n.1,5 tuntia stadista Arlandaan...No, bussimatka Arlandasta kestääkin sen toisen mokoman Gamlastaniin. Mutta, se lentoreisukin on lapsille huima kokemus. Ja varmasti miellyttävämpi, kun ei kännisiä "koheltajajuntteja" tarvitse väistellä kaikenaikaa. SUOSITTELEN!! Ja hinnatkin alkaa jo nykyisin olla "kohillaan"....
21.06.2010 12:34
Itse avioerolapsena (ero tuli heille 1969, ja itselleni kaksi tenavaa maailmalle kuitenkin saattaneena (=olin myös synnytyksissä mukana) 2001, voin sanoa: Kyllä isäsi sinusta välittää. Kokeilee vaan rajojasi ehkä hieman turhan rankasti. "Miehenmallia" ei ollut minullakaan. Olin 5-vuotias, kuna faija hiffas toisen lyylin mutsin sijasta. Tapasin tämän "uusioparin" ennen faijan kuolemaa ( = eturauhassyöpä). Olin 17 vee...Kaikesta huolimatta, OLEN OLLUT ONNELLINEN OMALLA TAVALLA: Olen elänyt rikkaan elämän, jota näin viisikymppisenä voi kuitenkin katsoa taaksepäin.Joskus kyllä kyynel silmässä, että "mitä jos...". Tästä syystä varmaan omankin liittoni kariutumisen kestin ilman "Saunan taakse tai ladon" -mentaliteettia. Tenavani nyt 14 v ja 12 v. HÄNTÄ PYSTYYN!
ps. viettäkääs joskus kunnon sauna-ilta faijan kanssa. Ja, ILMAN BRENKKUA! Saattaisi avata aikas montakin "Silmäparia"....-;D
14.06.2010 11:15
1 / 1