Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
artolampi
profiilit
artolampi
artolampi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
nyt seuraavan kerran kun kaverisi ei ole kotona.menet ulos ja kun tulet sisälle varaa hyvät rukkaset kateen ja lapaset sisälle otat kissan kiinni ja alistat sen valtaasi lievää väkivaltaa käyttäen,kissa oppii kuka on isäntä talossa.siten sinusta tulee laumanjohtaja.samoin luonnossa vahvin on johtaja,susilaumassa.samoin olen oman koirani ja kissani opettanut että minä määrään ja olen laumanjohtaja.oma koirani seuraa minua vaikka järveen olen testannut.menen uimaan ja koira seuraa perässä järveen uimaan
21.07.2013 12:58
onkohan kyseinen perään ajaja käynyt autokoulua ollenkaan joka rysäytti toisen perään,ja kyselee maksajaa.aina on pysähdyttävä suojatien eteen pysäköidyn auton viereen,ennen suojatien ylitystä ja varmistuttav että suojatie on tyhjä jonka jälkeen ylitetään suojatie.samoin jos suojatien laidassa seisoo ihminen on pysähdyttävä ja annettava jalankulkijalle tietä ylitykseen.kaikki muut omakeksimät ovat turhia sääntöjä joita ei tarvitse noudattaa.vain tie liikenne lait on noudatettavia.
27.06.2013 10:44
ei ammatilla miestä saa eikä aseellakaan,ei ammatilla ole väliä kunhan et ala reuhtomaan sillä.jos pääset kotiin 17.00 mitä väliä sillä on vaikka olisit kansan edustaja tai tarjan sijainen.pää asia on että olet kotona klo 17.00-6.00 välisen ajan .se kuuluu aviopuolisojen omaksi ajaksi esim lisääntymiseen.tai yhteisen ajan olemiseksi.vois olla viikolla vapaata että mentäs verkon heittoon mökille.
19.11.2011 15:01
mitä olisi,tapahtunut jos meillä,olisi ollut oikea mies,remmissä suomi olisi ollut,maailman mahti.mokoma pukki juoksi naisten perässä kuin kiimainen sonni.astui kaikki tielle sattuneet.sitten naiset itki perään.mutta laulukin on jo tehty siitä.meillä laulellaan näin.tylit liian myöhään hämäläinen mies tulit liian myöhään vaik pääs on hies.matti souteli järvellä ja airon loiske soi.oli muuten käynyt pyykillä olevan emännän takana panemassa,helmat ylhäällä pesemässä olevaa emäntää.että isäntä jäi iliman pilluu ku matti oli jo käynyt.
19.10.2011 16:25
mie ostan sen lääke firman oskkeita mikä,takaa että suamessa on tuas menossa jokkii lunssa tae sika piikkiä kovasti kaaepaks,niin niitö kannataa ostoo pörssissä kurssit ylöös.
02.09.2011 15:55
mie kävin kansakoulun,isä sano että elä sie poeka usko kaekkia mittee ne pöljät sinulle sannoo,sitä neuvvoo mie oon nouvattanu,nyt mie oon arkkatian mäellä,ja emmiä uskoo viäläkää mitytä ne pöljät miulle syöttää.kohta myö ollaan suossa ja se on muuten varmoo.kohta myö ei piästä siitä vaekka oes tassaaspyörästöön lulkko,niin ollaan suossaa.
02.09.2011 15:47
ei tietämättömyys ole tyhmyyttä, vua suattaa olla ihan höynäyttämistä.jos haluat olla höynäytettävä,lue kaikki kallupit,ja yhy niihin niin olet höynäytettävä.sika männöö,sika tullo,mie paan sen pakkaseen,ja suolaan.
02.09.2011 15:39
mie olin netissä ni miu nettii tul sika lenssu tai joku muu lenssu,se piti viiä pajalle huoltoo kyllä,lenssu lähti,makso 60 euroa,lenssu ei oo vaevana sen jälee.jos teillä on lenssu oeritä.käökee alokossa suattaa lähtee kanatalaesella viskillä jossa on vahteran lehti koeralla.
02.09.2011 15:34
kyl suamalaeset on oöljii mie olin ihan tavallisen saaraven taaki8ii liäkärille menoossa,kauhia jono immeessiä oli sika rokotukseen menossa ettei meinana piästä oho kun sairaita ei meinana piästä ohi kyl olvat pöljiä ku jonottivat olemattoman tauvin takia,sit hyö saevat tauvin ky hyö jonottivat että saevat sen.kyl on paljon höynäytettäviä.miä mee liäkäriin kun on saeras,mie en mene hahkemmaa sitä että saerastuu.eiks myö mennä hoitoon ku myö tullaa kipiäks eiä etukättee,jos myö luullaa,sehän on luulosairautta,tarttuu ku kulo valkia tuulessa kulo hälytys tilassa.
02.09.2011 15:29
lunssia tulloo ja männöö honkonkilainen tuli ja meni nyt niitä tulloo ja männöö ihan kuin junia nyt män kalakukko juna, nyt män höyryjuna risto ,sitten män lentävä kalakukko,ja sitten män idän pikajuna,sitten män allieekro ,ja sitten män liekro,sitten tulloo ylämuan lentävä siika juna ja matkajakuu ku ei mittää oes vielä männäe uusia tulloo.isä sano että elä poeka hättäele 5 minutin piästä tulloo uus ratikka,eellisen perästä ee kannata juasta .nii se sano sytatin kundi jo vuanna 41 ku joutu statiin.terveesi satatin kuntii.
02.09.2011 15:19
meillä kasvatettiin possuja jouluksi hyviä oli kinkut,suolakinkut eno savusti kevät talvella oli muuten hyviä kesä helteellä heinä pellolla pistää possuua tuulen suojaan.eipä ols ruis pellolla vikate pystynyt ilman possua,syksyllä rus ei olisi kaatunut.nyt voi vain unissaan haaveilla kun ei oo possua eikä ruist mitä kaataa.että se siitä sika jutusta.ei oo sikoja eikä ruista,jos ei satu lotto voitto olis kovca juttu niin olis ruista ja possua.majuri olis valmiina että piästäs pellolle jos joku suostus myymään.terveisin sika mies iliman ruista.
02.09.2011 15:09
miksi sika rokotteet piti tuhota monta miljoonaa piti hävittää,meillä on odottamassa työttömiä sairaita joita pompotetaan työn hakuun ja ei teille etsitä töitä työ olette työkyvyttömiä.paskanko vertaa on jollain sika rokotteella.jokainen kuollut tietää leipää,henkiin jäänneele.toisen kuolema, on toisen leipä.niin ollut ja tulee olemaan.terveisin kapita listi.
02.09.2011 15:01
nyt tullooo mahottoman isooo lunssa ualtoo ollaa ees noen 180 metriä sen yläpualella joten hysteerikot oottaa mahottoomat trpopit siihhen minä en reessoo aenakaan ,kyllähon konkilainen riittää kun se iski suamen kamaralle 1962-1963 vuanna ja kaekki sano että tullooo mualiman loppuuu ja matkaa jatkuu.nyt oollaan 2011 jatkuu yyhä. terveisin siika lunnsso poteva kalan pyytäjä nyt on siian pyynti aeka 12.95 kilo maksavat kilo.että mualiman loppu tullooo.
02.09.2011 14:41
1 / 1