Supervirus uhkaa suomalaisia!!

H3N2

http://www.iltalehti.fi/flunssa/2011090114303105_fl.shtml


"Etelä-Suomen Sanomien mukaan Suomea uhkaa uusi epidemia.

Uusi supervirus, influenssa A-viruksen alatyyppi H3N2 leviää Suomeen talvella, Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen laboratorionjohtaja Thedi Ziegler ennustaa lehdessä. Virus on erityisen vaarallinen siksi, että se ei ole aiheuttanut Euroopassa vuosiin laajoja epidemioita. Siten valtaosalla väestöstä ei ole immuniteettia sitä vastaan."

"H3N2 on kuitenkin selvästi vakavampi kuin sikainfluenssa. Virus tappaa Suomessa vuosittain jopa tuhat ihmistä."



Selvä se sitten on. Epäselvää vain on, mikä lääke tällä kertaa roudataan maahamme ja mitkä ovat ne tulevat sivuvaikutukset jotka koskettavat joko lapsia, aikuisia tai vanhuksia ja paljonko sen jälkeen maksetaan korvauksia.


Näyttää siltä että lääkeyhtiöitä lobataan nyt joka syksy, riippumatta siitä, kuinka huonoa mainosta edeltävän syksyn kampanjalla saatiin aikaan.

223

5243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin niin

      taas joku sisäpiiri lääke runkkupiiri rikastuu paska rokotuksilla.hölmöt suomalaiset jonottaa pakkasessa ja tappelevat

      • OOOO0012312

        En minä en oo nii pelle kuin jotkut muut esim sika lunssa piikkii en ees ottanut ja ei tullu mitään vaik koulus oli muutama tapaus "mukamas"


      • Senkun kuolet

        Minä ainakin haen rokotteen heti kun tulee. En halua kuolla flunssaan :(


      • .
        Senkun kuolet kirjoitti:

        Minä ainakin haen rokotteen heti kun tulee. En halua kuolla flunssaan :(

        Mahdat olla aika heikoilla kantimilla jos flunssa uhkaa henkeäsi.


      • vaan rokotukseen
        Senkun kuolet kirjoitti:

        Minä ainakin haen rokotteen heti kun tulee. En halua kuolla flunssaan :(

        Se on miljardiluokan bisnestä toi lääketeollisuuden rokotevalmistus. Ja taitaa toimia samalla tavalla kuin pörssikeinottelu et ensin lasketaan huhu liikeelle että nyt on uus vaarallinen virus liikeellä ja sit kaikkien olis hyvä otaa rokotus. Taitaa toi mediakin olla jotenkin mukana tossa kun tuon sikainfulenssankin sanotiin ensin tulevan Suomeen kesällä. sit sen tulo siirty syksyyn kun koulut yms.. alkaa. Sit siitä ei kuulunu mitään ennen kuin vasta joulun alla oli hirvee kohu että nyt se on tullu ja että kaikkien pitäis otaa rokotus. oikee syy sen myöhästymiseen oli että rokotteita ei oltu ehditty valmistaa. Tuskin tollaset virukset tulee kello kaulassa.


      • pelsepuupi5
        Senkun kuolet kirjoitti:

        Minä ainakin haen rokotteen heti kun tulee. En halua kuolla flunssaan :(

        eihän siinä pahimmillaan mene kuin naimalla saatu henki ja pitäähän sitä kuitenkin joskus kuolls johonkin nuhaan! en ottanu sika piikkiä enkä aijo ottaa vastaisuudessakaan rokotteita.niiden kaa menee vastustus kyky!!


      • nuthead
        Senkun kuolet kirjoitti:

        Minä ainakin haen rokotteen heti kun tulee. En halua kuolla flunssaan :(

        taitaa tulla noutaja ensitilassa!


      • delfin3

        Moi! Olen samaa mieltä kanssasi! Itse olen kuuden sydänleikkauksen läpikäynyt ja lääkärit kehoittavat...lähes pakottavat mua ottamaan joka vuosi infulenssarokotteen ja kuitenkin olen joka talvi kipeempi kuin kukaan muu mun tuttavista! ja kuten on todettu H1N1 rokote sai aikaan ainakin lapsilla nargolepsiaa..kamalaa! Mulle tuli vain jatkuva nukkumisen halu ja aina väsynyt olo. Tiedän ammattini puolesta, että lääkärit saavat lääkefirmoilta jopa etelänmatkoja, mitä enemmän he lääkkeitä myyvät...ja tää on tosi!


      • narkolepsialle ei
        pelsepuupi5 kirjoitti:

        eihän siinä pahimmillaan mene kuin naimalla saatu henki ja pitäähän sitä kuitenkin joskus kuolls johonkin nuhaan! en ottanu sika piikkiä enkä aijo ottaa vastaisuudessakaan rokotteita.niiden kaa menee vastustus kyky!!

        Rokote on ihan hyvä niille ,jotka on saaneet sydäninfraktin ,koska heihin jo pelkkä normaali flunssa vaikuttaa kovin ,ainakin itse en pääse edes sängystä ylös,jos kuume nousee yli 38.5 asteen,niin silloin on voimat aivan pois,tosin sain sydänkohtauksen,josa sydän pysähtyi ja minua elvyitettiin parikymmentä minuuttia,niin sen jälkeen olen nuo piikit nyt ottanut ja ihme kyllä en ole pahemmin flussiakaan saanut,tosin kun kuulen,että jokin viirus on liikkeellä ,nin vältän isoissa kauppakeskuksissa oleskelemista ja muissakin paikoissa ,missä on paljon ihmisiä,mutta, jos en sydäriä olisi aikoinaan saanut,niin en minäkään sitä piikiä ottaisi,nyt sen otan,koska kun saan kuumeen,niin se menee aina keuhkoihin ja tekee keukoputkentulehduksen ja aina antibiootit ei siihen tehoa,niin viikko kaksi sairaalassa nitrotipassa,kun iskee keuhkokuumeeksi,jos satun sen flunssan saaman,siksi se on monelle ihan hyvä piikki,mutta terveelle ihmiselle en suosittelisi sitä eikä kukaan lähipiiristäni sitä otakkaan ja vaimokin on sairaanhoitajana,eikä silti sitä ole koskaan ottanut ja ilman flunnsia on hänkin yleensä ollut,kun kunto on hyvä,niin tartuntakin on aika epätodennäköinen terveillä ihmisillä,varsinkin,kun huolehtii vitaminien saannista,uskonkin terveille rokotuksesta olevankin enempi haittoja kuin hyötyä


      • huonot rokotteet
        delfin3 kirjoitti:

        Moi! Olen samaa mieltä kanssasi! Itse olen kuuden sydänleikkauksen läpikäynyt ja lääkärit kehoittavat...lähes pakottavat mua ottamaan joka vuosi infulenssarokotteen ja kuitenkin olen joka talvi kipeempi kuin kukaan muu mun tuttavista! ja kuten on todettu H1N1 rokote sai aikaan ainakin lapsilla nargolepsiaa..kamalaa! Mulle tuli vain jatkuva nukkumisen halu ja aina väsynyt olo. Tiedän ammattini puolesta, että lääkärit saavat lääkefirmoilta jopa etelänmatkoja, mitä enemmän he lääkkeitä myyvät...ja tää on tosi!

        Sama juttu itselläni,sain sydärin ja aika kovan,jonka jälkeen olen sen piikin joutunut ottamaan joka syksy ,mutta olenkin ainoa perheestämme ,joka sairastuu flunssaan talvisin,kaksi-kolme kuuria antibioottia saan syödä,kun muu perhe on terveenä ilman rokotetta.


      • dead fish
        . kirjoitti:

        Mahdat olla aika heikoilla kantimilla jos flunssa uhkaa henkeäsi.

        Jep, samaa mieltä. Pitämällä itsensä ja vastustuskykynsä kunnossa pääsee piikkijonoista. Itse pitkässä jonossa vuosi sitten seisseenä tuli hulluja ajatuksia mieleen "riskiryhmien- eli b-ihmisten kontrolloinnista ja likvidoinnista" .... siis huumorilla; mutta miksi ei?! Kun tautia ihan oikeasti pukkaa, humanismi mure nee ja pelastukoon ken voi-huudot kaikuvat osakunnissa. Ja rokotteet maksam me me itse kiltisti, kunhan meidät on ensin mankeloitu kuukausia kestävällä uutisrumballa. Olen surullinen kaikkien uniapnea-lasten vuoksi. Vaatii hirveästi selkärankaa kestää yleisen mielipiteen ja median paine olla ottamatta jotain "elintärkeää" rokotetta!?


      • Olin kuolla!
        . kirjoitti:

        Mahdat olla aika heikoilla kantimilla jos flunssa uhkaa henkeäsi.

        Työttömät ainakin on heikoilla kantimilla sekä pieneläkeläiset.
        Itse olen elänyt vuoden pelkällä EU:makaronilla ja perunalla.
        Ei vitamineja niistä saa.
        Sikaflunssa minulla kesti 8 kk:ta, kun en saanut ajoissa Tamifluta eikä oireita otettu terveysasemalla todesta. Nyt haen heti Tamiflu-lääkkeen keskussairaalasta kun infulenssan ensioireeet alkavat.


      • *******
        . kirjoitti:

        Mahdat olla aika heikoilla kantimilla jos flunssa uhkaa henkeäsi.

        Jaa-a, syöpäsairaat ovat aika heikoilla kantimilla, esim. leukemiassa ja keuhkösyövässä, menepä heille kuittaileen tai sen leukemia lapsen vanhemmille. Yleisesti heikoilla ovat myös pikkulapset ja vanhukset, mutta onneksi et sinä, mutta ajattele ensi kerralla hiukan pidemmälle. On tauteja joissa flunssaankin voi kuolla, vaikka muuten voisi jäädä henkiin.


      • onko tutkittu

      • sytostaattipotilas
        ******* kirjoitti:

        Jaa-a, syöpäsairaat ovat aika heikoilla kantimilla, esim. leukemiassa ja keuhkösyövässä, menepä heille kuittaileen tai sen leukemia lapsen vanhemmille. Yleisesti heikoilla ovat myös pikkulapset ja vanhukset, mutta onneksi et sinä, mutta ajattele ensi kerralla hiukan pidemmälle. On tauteja joissa flunssaankin voi kuolla, vaikka muuten voisi jäädä henkiin.

        Olen samaa mieltä. Itsekkin sairastan syöpää ja juuri sen takia hain sikainfluenssa piikin ja aion kyllä hakea tähän seuraavankin superflunssaan piikin, sillä hoitoja saavana syöpäpotilaana vastuskykyni on heikentynyt ja en ainakaan mihinkään flunssaa halua kuolla nyt tässä vaiheessa


      • Lyijy tehoo joka tau
        huonot rokotteet kirjoitti:

        Sama juttu itselläni,sain sydärin ja aika kovan,jonka jälkeen olen sen piikin joutunut ottamaan joka syksy ,mutta olenkin ainoa perheestämme ,joka sairastuu flunssaan talvisin,kaksi-kolme kuuria antibioottia saan syödä,kun muu perhe on terveenä ilman rokotetta.

        Antibiootit tehoavat vain bakteereihin, tosin virusläääkkeitä kehitellään HIV ja AIDS:n vuoksi ja tuloksiakin on saatu.


      • Karppausta:
        dead fish kirjoitti:

        Jep, samaa mieltä. Pitämällä itsensä ja vastustuskykynsä kunnossa pääsee piikkijonoista. Itse pitkässä jonossa vuosi sitten seisseenä tuli hulluja ajatuksia mieleen "riskiryhmien- eli b-ihmisten kontrolloinnista ja likvidoinnista" .... siis huumorilla; mutta miksi ei?! Kun tautia ihan oikeasti pukkaa, humanismi mure nee ja pelastukoon ken voi-huudot kaikuvat osakunnissa. Ja rokotteet maksam me me itse kiltisti, kunhan meidät on ensin mankeloitu kuukausia kestävällä uutisrumballa. Olen surullinen kaikkien uniapnea-lasten vuoksi. Vaatii hirveästi selkärankaa kestää yleisen mielipiteen ja median paine olla ottamatta jotain "elintärkeää" rokotetta!?

        Alkaalinen veri on tärkeä terveydelle. Auttaa esimekiksi
        laihtumaan.

        Kehon happamuutta lisäävät ruoat ovat hengenvaarallisia, lyhentävät elinikää, sekä ovat lääketeollisuudelle kuin lottovoitto.

        Esimerkiksi lihatuotteet, pihvi, kalja, keinotekoiset makeutusaineet, jäätelö, valkeista jauhoista tehdyt leivonnaiset, sekä viinietikka lisäävät kehon happamuutta kovasti


      • Haloo?
        Olin kuolla! kirjoitti:

        Työttömät ainakin on heikoilla kantimilla sekä pieneläkeläiset.
        Itse olen elänyt vuoden pelkällä EU:makaronilla ja perunalla.
        Ei vitamineja niistä saa.
        Sikaflunssa minulla kesti 8 kk:ta, kun en saanut ajoissa Tamifluta eikä oireita otettu terveysasemalla todesta. Nyt haen heti Tamiflu-lääkkeen keskussairaalasta kun infulenssan ensioireeet alkavat.

        *Jos syöt noin happamuutta lisääviä ruokia, ei ihme jos sikaflunssa yms. venyvät, ja lääketehtaat riemuitsevat!


    • Elämä halpa?

      EU on lääkeyhtiöiden yhteenliittymä. Tehdään kansasta potilaita.

      www.profit-over-life.org

      Tutustu vastaansanomattomiin todisteisiin tästä.

    • -?-

      Thedi Ziegel = Joseph Mengele ?

    • Närhen munat!

      Eihän sikaflunssakaan ollut aiheuttanut ennen epidemioita. Taitaa olla Zieglerillä pallo hukassa, kun pitää toisaalta totella lääkejättejä, ja toisaalla valehdella lehdistölle?

      "Virus on erityisen vaarallinen siksi, että se ei ole aiheuttanut Euroopassa vuosiin laajoja epidemioita."

    • raakkuna1

      On siis todettu superviruksen H3N2 leviäminen suomeen talvella, joka on selvästi vaarallisempi kuin sikainfluenssa. Ja palstallamme on ollut esillä myös lintuinfluenssan toinen aalto, joka on varmuudella vahvempi kuin ensimmäinen lintuinfluenssan esiintyminen, bakteerikannan vahvistumisen takia. Niin onkohan odotettavissa ikäviä tautitapausten lisääntymisiä maassamme.

      • Virus, ei bakteeri

        Miten jonkun bakteerikannan vahvistuminen vaikuttaa influenssaVIRUKSEN leviämiseen? Virus ei ole bakteeri.


      • raakkuna1
        Virus, ei bakteeri kirjoitti:

        Miten jonkun bakteerikannan vahvistuminen vaikuttaa influenssaVIRUKSEN leviämiseen? Virus ei ole bakteeri.

        Kun bakteerikanta vahvistuu viruksessa, niin silloin toimenpiteet on oltava vahvempia viruskannan eli bakteerin torjunnassa. Kun ihminen aivastaa niin viirus tartuttaa bakteerien välityksellä. Bakteerit ovat näkymätöntä maailmaa ympärillämme, ja sisällämme. Ja hallitsematon bakteerikannan leviäminen joka sairastuttaa ihmisen on viirus.


      • .....
        raakkuna1 kirjoitti:

        Kun bakteerikanta vahvistuu viruksessa, niin silloin toimenpiteet on oltava vahvempia viruskannan eli bakteerin torjunnassa. Kun ihminen aivastaa niin viirus tartuttaa bakteerien välityksellä. Bakteerit ovat näkymätöntä maailmaa ympärillämme, ja sisällämme. Ja hallitsematon bakteerikannan leviäminen joka sairastuttaa ihmisen on viirus.

        Itseasiassa ei. Virukset ovat kokonaan eri asia kuin bakteerit.


      • Kakkura
        raakkuna1 kirjoitti:

        Kun bakteerikanta vahvistuu viruksessa, niin silloin toimenpiteet on oltava vahvempia viruskannan eli bakteerin torjunnassa. Kun ihminen aivastaa niin viirus tartuttaa bakteerien välityksellä. Bakteerit ovat näkymätöntä maailmaa ympärillämme, ja sisällämme. Ja hallitsematon bakteerikannan leviäminen joka sairastuttaa ihmisen on viirus.

        "Kansallistietäjäksi" olet aika pihalla.


      • kolera-allas
        raakkuna1 kirjoitti:

        Kun bakteerikanta vahvistuu viruksessa, niin silloin toimenpiteet on oltava vahvempia viruskannan eli bakteerin torjunnassa. Kun ihminen aivastaa niin viirus tartuttaa bakteerien välityksellä. Bakteerit ovat näkymätöntä maailmaa ympärillämme, ja sisällämme. Ja hallitsematon bakteerikannan leviäminen joka sairastuttaa ihmisen on viirus.

        Mitä Ihmettä sää höpötät?

        Viruskanta bakteerikanta eroa kuin yöllä ja päivällä.

        Netistä saatu tieto on 80% paskaa.


      • Byron Moreno
        kolera-allas kirjoitti:

        Mitä Ihmettä sää höpötät?

        Viruskanta bakteerikanta eroa kuin yöllä ja päivällä.

        Netistä saatu tieto on 80% paskaa.

        hello ool tsämpians

        juu want some mani so teik mai ätvais

        tsäst plei ö litlö pit vrong !


        jees jees perumal ja megadiamond

        ompa uskottavia nimiä


    • Totuutta etsivä

      Otetaanpa vertaus urheilun saralta. RoPS:n, eli Rovaniemen palloseuran koko hel...tin porukka aina johajista pelajiin pelasivat sopupelejä ja tekivät rahaa vedonlyönnillä. Lopulta kun jäivät kiinni, niin kas kummaa, ulkomaalaiset pelaajat ainoastaan olivat rikollisia. Ja RoPS jatkaa veikkausliigassa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan...

      No, eihän lääkemafiassakaan päärikollisia saada ikinä vastuuseen. Ja koska mafia itsessään on maailmanlaajuinen, erittäin voimakas ja äärimmäisen rikas omaten huomattavaa poliittista valtaa, niin ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada ketään siitä vastuuseen mistään, vaikka mitä tapahtuisi. Ei niin Puska kuin Kilpeäkään. Nämähän mm. kuolemanpelottelulla PAKOTTIVAT vanhemmat ja odottavat äidit piikille, sekä muutoinkin kaikin keinoin ja tietoisesti valehdellen loivat äärimmäisen ahdistavan tilanteen jonka seurauksena käytännössä tuhansia JÄRKYTETTIIN HENKISESTI KAUHEILLA UHKAKUVILLA JA NÄIN PAKOTETTIIN hiostamalla piikille.Yksi esimerkki törkeästä ihmisoikeutta loukkaavasta pakottamisesta opn mm. se, kun koko maassa terveydenhuoltohenkilökuntaa uhattiin työpaikan menettämisellä tai alempiarvoisiin tehtäviin siirtämisellä jos eivät ota piikkiä. TIETENKIN, jos rokote oikeasti olisi ollut välttämätön siinä tilanteessa, olis tämä piikille pakottaminen ollut oikeutettua. Muttta kun on päivänselvää, että THL:n johto tiesi tasantarkkaan että kyse on lääkemafian, eli oman liiketoimintayhteisön rikolllisesta toiminnasta, niin se tekee heidän tekonsa äärimmäisen törkeiksi.

      Kun valtaa ja rahaa on tarpeeksi, voi niin Suomessa kuin muuallakin tehdä melkeinpäö mitä ikinä huvittaa, ja kerta toisensa jälkeen selviää kuin koira veräjästä. Vai eikö muka kuolemanpelottelulla bisneksen teko ja turhien vaarallisten aineiden pakkomyynti ole rikos, kun sen tekee lääkäri ja vastaava viranomainen. SiltiPuska ja kilpi jatkavat jättipalkoilla työssään vaikka kovat tuomiot pitäisi olla päällä. Ja sama rötöstely jatkuu, jatkuu, jatkuu ..... ....

      • millamagia57

        Paljonkohan Puskalle kilahtaa näistä rokotejutuista bonusta? Toinen juttu on se että taitaa lääkefirmat tai muut kytkösbisnekset tarkotuksella kehitellä näitä pöpöjä ja päästää sit ne sairastuttamaan, että saavat rokotteillä rahnaa. Maailma on vaan mennyt niin kieroksi.


      • 8+17
        millamagia57 kirjoitti:

        Paljonkohan Puskalle kilahtaa näistä rokotejutuista bonusta? Toinen juttu on se että taitaa lääkefirmat tai muut kytkösbisnekset tarkotuksella kehitellä näitä pöpöjä ja päästää sit ne sairastuttamaan, että saavat rokotteillä rahnaa. Maailma on vaan mennyt niin kieroksi.

        siis vieläkö siellä on samat heput "kantamassa vastuuta"???? Normikaveri tajuaisi erota firmasta jos töppää raskaasti...oli se tahallista tahi ei.


    • War is Peace

      Rokotteilla rahaa tahkoava lääketeollisuus haluaa jälleen luoda paniikkia! Possunuharokoterahat on jo turvallisesti kotiutettu.

    • Sairauksia monia

      Siinäpähän tulkoon. Niitähän on joka vuosi. Nykyisin yritetään vain keksiä uutisia. Kannattaa liikkua ihmisten seassa että saa mahdollisimman paljon virustartuntoja. Yksin jatkuvasti olevilla on kolminkertainen riski saada virustartuntoja, koska kehon puolustusjärjestelmä ei ole "jatkuvassa harjoituksessa".

    • hyikakkaa

      Ei tarvi huolehtia viruksista tai influenssoista kun muistaa pitää hyvää huolta hygieniasta, opetella pesemään kädet oikein ja kunnolla jne.
      Yllättävän moni ei pese käsiään ollenkaan ja monet jotka pesevät tekevät sen väärin.

      • Lisäksi on pidettävä ihan rutiinina elämässään terveellinen ruokavalio (joka päivä tuoreita hedelmiä ja kasviksia muun kunnollisen arkiuuan lisäksi). Pidettävä huoli että saa tarpeeksi lepoa ja röökikin saisi olla vähemmällä, jotteivät hengityselimet kuormitu turhaan. Muutama siivu raakaa sipulia tai nappula valkosipulia päivittäin toimii luontaisena "antibioottina", niin että pienemmät räkänuhat hoituvat vähemmällä potemisella. Näin vastustuskykyä on kohennettu mahdollista kalmakulkutautia vastaan. Jos tarttuu, niin taudin kestää paremmin, ehkä se pysyy silloin lievempänäkin.


      • 18+13

        Tuttavani mukaan hän ottaa aina lääkettä ennaltaehkäisevästi joka päivä. Senverran vaan ettei tuu krapulaa...


      • ETIKKA-HAPPO
        18+13 kirjoitti:

        Tuttavani mukaan hän ottaa aina lääkettä ennaltaehkäisevästi joka päivä. Senverran vaan ettei tuu krapulaa...

        justiiinsa, niin mäki! Ollaan viisaita miehiä!


    • sitten ei kait auta

      kuin odotella ja katsoa mitä tapahtuu...

    • vuonna 1984

      Kyllä nyt pelottaa ihan hirvittävästi.

      Tulee vaikka hypersupermultihuipentumalehmälentää-virus, niin rokotteita en ota. Luottamus THLn toimintaan, viranomaisten arvostelukykyyn ja varsinkin lääketeollisuuden toimintaan on mennyt aivan täysin.

      • attackrage

        aivan samaa mieltä! (Y)


      • nyt tullooo mahottoman isooo lunssa ualtoo ollaa ees noen 180 metriä sen yläpualella joten hysteerikot oottaa mahottoomat trpopit siihhen minä en reessoo aenakaan ,kyllähon konkilainen riittää kun se iski suamen kamaralle 1962-1963 vuanna ja kaekki sano että tullooo mualiman loppuuu ja matkaa jatkuu.nyt oollaan 2011 jatkuu yyhä. terveisin siika lunnsso poteva kalan pyytäjä nyt on siian pyynti aeka 12.95 kilo maksavat kilo.että mualiman loppu tullooo.


      • euvotstollitosssassa
        attackrage kirjoitti:

        aivan samaa mieltä! (Y)

        Minä ainakin luotan että Teollisuuden HyvinvointiLaitos saa rahoitusta lääkeyhtiöiltä. Tämähän uutisoitiin oliko se kesällä?

        Jos THL saa rahat rötösfirmoilta, ovat itse rötös-asialla.


    • Lukekaapa tuo

      Vuonna 2002 julkaistiin erään entisen, turvallisuussyistä nimettömänä esiintyvän rokoteasiantuntijan haastattelu. Kyseinen tutkija työskenteli vuosia suurimpien lääketehtaiden palveluksessa ja Yhdysvaltain terveysministeriössä.

      http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=858

      • Jäitä hattuun

        "Vuonna 2002 julkaistiin erään entisen, turvallisuussyistä nimettömänä esiintyvän rokoteasiantuntijan haastattelu. Kyseinen tutkija työskenteli vuosia suurimpien lääketehtaiden palveluksessa ja Yhdysvaltain terveysministeriössä.

        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=858 "

        Kuka tahansa voi nimettömänä väittää ihan mitä vaan kaikenmaailman konspiraatioista ja työskennelleensä vaikka missä. Tämä voi yhtä hyvin olla täyttä mielikuvitustuotetta. En vetäisi mitään johtopäätöksiä tekstistä.


      • Varavaraanі
        Jäitä hattuun kirjoitti:

        "Vuonna 2002 julkaistiin erään entisen, turvallisuussyistä nimettömänä esiintyvän rokoteasiantuntijan haastattelu. Kyseinen tutkija työskenteli vuosia suurimpien lääketehtaiden palveluksessa ja Yhdysvaltain terveysministeriössä.

        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=858 "

        Kuka tahansa voi nimettömänä väittää ihan mitä vaan kaikenmaailman konspiraatioista ja työskennelleensä vaikka missä. Tämä voi yhtä hyvin olla täyttä mielikuvitustuotetta. En vetäisi mitään johtopäätöksiä tekstistä.

        Ja kun tulee virus, jonka johdosta loppuu respiraatio, niin samalla loppuu inspiraatio konspiraatioihin.
        http://suomisanakirja.fi/respiraatio


      • Juupa juu...
        Jäitä hattuun kirjoitti:

        "Vuonna 2002 julkaistiin erään entisen, turvallisuussyistä nimettömänä esiintyvän rokoteasiantuntijan haastattelu. Kyseinen tutkija työskenteli vuosia suurimpien lääketehtaiden palveluksessa ja Yhdysvaltain terveysministeriössä.

        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=858 "

        Kuka tahansa voi nimettömänä väittää ihan mitä vaan kaikenmaailman konspiraatioista ja työskennelleensä vaikka missä. Tämä voi yhtä hyvin olla täyttä mielikuvitustuotetta. En vetäisi mitään johtopäätöksiä tekstistä.

        Niinpä niin. Aika hullua, että jos mies haluaa pysyä tuntemattomana, hän luettelee asioita, joiden perusteella saman alan tutkijat ja jopa FBI pystyvät helposti tunnistamaan hänet.

        "Hyvä on, kerron Teille joistakin löydöksistäni ja kerron myös, mitä työtoverini löysivät. Tässä osittainen lista:

        * Rimavex-tuhkarokkorokotteesta löysimme erilaisia kananpojan viruksia.
        * Poliorokotteesta löysimme acanthamoebaa ( piikki-ameeboja ), joka on ns. aivoja syövä ameeba.
        * Apinan sytomegalovirus poliorokotteessa.
        * Apinan foamy-virus rotavirusrokotteessa.
        * Linnun syöpäviruksia MMR-rokotteessa.
        * Erilaisia mikro-organismeja pernaruttorokotteessa.
        * Olen löytänyt potentiaalisesti vaarallisia entsyymi-inhibiittoreita useista rokotteista.
        * Ankan, koiran ja kanin viruksia tuhkarokkorokotteessa.
        * Linnun leukoosivirus influenssarokotteessa.
        * Pestivirus MMR-rokotteessa."
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=858


    • Tetrao T.

      Tulkoon tappajavirus ja vieköön mukanaan, elämä on muutenkin loppupeleissä sattumankauppaa. Lintu ja sikalentsun jälkeen viimeistään lakkasin uskomasta näihin kohuvaroituksiin... Tässäkin todella haisee aika vahvasti juuri tuo lääkkeiden/rokotteiden markkinointi. En muuten yhtään enää ihmettele, miksi herkimmät ihmiset on tänä päivänä ahdistuneita ja masentuneita. Tappajatauteja muka vaanii joka mutkan takana, talouden taantuma on myöskin aina läsnä, eikä mitkään tukipaketit, leikkaukset voi sitä enää pysäyttää- näinhän meille sanotaan. Eläkää ihmiset, kuin viimeistä päivää, hymy huulilla- niinhän meidän päättäjätkin tekevät!

      • miksi sika rokotteet piti tuhota monta miljoonaa piti hävittää,meillä on odottamassa työttömiä sairaita joita pompotetaan työn hakuun ja ei teille etsitä töitä työ olette työkyvyttömiä.paskanko vertaa on jollain sika rokotteella.jokainen kuollut tietää leipää,henkiin jäänneele.toisen kuolema, on toisen leipä.niin ollut ja tulee olemaan.terveisin kapita listi.


      • Paskapäää seki

        Ainakin betonivirnuileva katainen.


    • H4N5

      Antaa tullaa vaan ja jos henki lähtee niin se oli sitten meikäläisenkin kohtalo kuolla johonkin superpossulunssaan!

      • H4N5

        En kyllä ottanut sitä ensimmäistäkään rokotetta, hähähäää!


      • attackrage
        H4N5 kirjoitti:

        En kyllä ottanut sitä ensimmäistäkään rokotetta, hähähäää!

        eipä ottanut moni muukaan, en minä, ei ne jotka järkeä käyttivät


      • attackrage kirjoitti:

        eipä ottanut moni muukaan, en minä, ei ne jotka järkeä käyttivät

        meillä kasvatettiin possuja jouluksi hyviä oli kinkut,suolakinkut eno savusti kevät talvella oli muuten hyviä kesä helteellä heinä pellolla pistää possuua tuulen suojaan.eipä ols ruis pellolla vikate pystynyt ilman possua,syksyllä rus ei olisi kaatunut.nyt voi vain unissaan haaveilla kun ei oo possua eikä ruist mitä kaataa.että se siitä sika jutusta.ei oo sikoja eikä ruista,jos ei satu lotto voitto olis kovca juttu niin olis ruista ja possua.majuri olis valmiina että piästäs pellolle jos joku suostus myymään.terveisin sika mies iliman ruista.


    • kyrpiintynyt

      Toivottavasti mahdollisimman moni poliitikko kuolee tähän virukseen. Toivon sitä niin hartaasti.

      • Sokeripalaa

        Poliitikoillehan oli ainakin Saksassa eri rokotteet, ilman niitä vaaralliseksi tiedettyjä lisäaineita.


      • narkolepsiaako
        Sokeripalaa kirjoitti:

        Poliitikoillehan oli ainakin Saksassa eri rokotteet, ilman niitä vaaralliseksi tiedettyjä lisäaineita.

        Saksassa taidettiin koko kansa rokottaa sillä kalliimmalla rokotteella. Myös Italiassa käytettiin kalliimpaa rokotetta. Mutta Suomessa tietysti säästettiin ihmisten terveyden kustannuksella. Pitäisi saada vastuuseen ne jotka sen huonon rokotteen tänne päätti hankkia silloin.


    • setwertertert

      Kyseessä on aivan tavallinen kausi-influenssa, joka on ollut joka ikinen vuosi.

      Nyt narkolepsiakohua peittääkseen ja rokotelobbausta edistääkseen, THL repäisi tällaisen sisäpoliittisen vedätyksen, se kutsuu tavallista kausi-influenssavirusta "supervirukseksi".

      Huomatkaa, että oireet ovat täysin samat kuin kausi-influenssassa, sekä kuolleisuus odotus on aivan samaa luokkaa.

      Sekä, miten muka nyt tämä virus tulisi vain suomeen, kyllä se sitten koskisi ihan kaikkia maita, Viroa, Venäjää, Ruotsia, Puolaa jne.

      • lunssia tulloo ja männöö honkonkilainen tuli ja meni nyt niitä tulloo ja männöö ihan kuin junia nyt män kalakukko juna, nyt män höyryjuna risto ,sitten män lentävä kalakukko,ja sitten män idän pikajuna,sitten män allieekro ,ja sitten män liekro,sitten tulloo ylämuan lentävä siika juna ja matkajakuu ku ei mittää oes vielä männäe uusia tulloo.isä sano että elä poeka hättäele 5 minutin piästä tulloo uus ratikka,eellisen perästä ee kannata juasta .nii se sano sytatin kundi jo vuanna 41 ku joutu statiin.terveesi satatin kuntii.


    • asdfgh--

      "Uusi". Senhän piti jo iskeä Suomeen viime talvenakin.

    • 34324234

      Ihmiset ovat tyhmiä, kun menevät rokotuksia ottamaan näihin. On se harmi, että muutama pelottelukuva todella flunssaisesta ihmisestä saa suurimman osan paniikkiin ja heti käsi ojossa ollaan ottamassa rokotetta, vaikka rokotetta ei ole edes kunnolla testattu. Vai hetkinen, voisiko se sittenkin olla niin.... että Suomen kansa on se testikansa?

      Minä en ole kertaakaan ottanut rokotetta enkä todellakaan aio ottaa.

      • kyl suamalaeset on oöljii mie olin ihan tavallisen saaraven taaki8ii liäkärille menoossa,kauhia jono immeessiä oli sika rokotukseen menossa ettei meinana piästä oho kun sairaita ei meinana piästä ohi kyl olvat pöljiä ku jonottivat olemattoman tauvin takia,sit hyö saevat tauvin ky hyö jonottivat että saevat sen.kyl on paljon höynäytettäviä.miä mee liäkäriin kun on saeras,mie en mene hahkemmaa sitä että saerastuu.eiks myö mennä hoitoon ku myö tullaa kipiäks eiä etukättee,jos myö luullaa,sehän on luulosairautta,tarttuu ku kulo valkia tuulessa kulo hälytys tilassa.


    • onks toi huijaust???
    • Totuus.

      Aina on ollut flunssaviruksia enemmän tai vähemmän, ja joku tuhat huonovointista voi kuolla, ei aiheuta mitään erityistoimenpiteitä.

      Lääkefirma jätit laittavat hyvissä ajoin "vaarallisen" virushuhun liikkeelle, ja sitten myyvät lääkkeitä tyhmille ovista ja ikkunoista.

    • nimimerekki

      Tuo virus tarttuu ainoastaan iltapäivälehtien nettisivuilta.
      Oireet alkavat luulotaudin voimistuessa. Parhaiten tauti lähtee sulkemalla tietokone ja ulkoilemalla reippaasti.

      • mie olin netissä ni miu nettii tul sika lenssu tai joku muu lenssu,se piti viiä pajalle huoltoo kyllä,lenssu lähti,makso 60 euroa,lenssu ei oo vaevana sen jälee.jos teillä on lenssu oeritä.käökee alokossa suattaa lähtee kanatalaesella viskillä jossa on vahteran lehti koeralla.


      • nimimerekki
        henrik551 kirjoitti:

        mie olin netissä ni miu nettii tul sika lenssu tai joku muu lenssu,se piti viiä pajalle huoltoo kyllä,lenssu lähti,makso 60 euroa,lenssu ei oo vaevana sen jälee.jos teillä on lenssu oeritä.käökee alokossa suattaa lähtee kanatalaesella viskillä jossa on vahteran lehti koeralla.

        Ei sulla mitään tietokonetta oo.. kirjaston koneella surffaat mielisairaalasta.


    • we343

      Eikö tämä lääketehtaiden lobbaus jo lopu. Älkää hyvät ihmiset menkö tähän halpaan.
      Jos menette taas halpaan olette keskimääräistä tyhmempiä ihmisiä.

      • ei tietämättömyys ole tyhmyyttä, vua suattaa olla ihan höynäyttämistä.jos haluat olla höynäytettävä,lue kaikki kallupit,ja yhy niihin niin olet höynäytettävä.sika männöö,sika tullo,mie paan sen pakkaseen,ja suolaan.


    • Immunitas

      Sikainfluenssaakin pahempi? Mutta sikainfluenssahan oli mitätön uhka ja rokotteen cocktail lisäaineineen pelkkää ylireagointia.

      Enpä usko että ihmiset menevät näin nopeasti uuteen vipuun näin narkolepsian jälkeisenä aikakautena. Vai menevätkö?

      • mie kävin kansakoulun,isä sano että elä sie poeka usko kaekkia mittee ne pöljät sinulle sannoo,sitä neuvvoo mie oon nouvattanu,nyt mie oon arkkatian mäellä,ja emmiä uskoo viäläkää mitytä ne pöljät miulle syöttää.kohta myö ollaan suossa ja se on muuten varmoo.kohta myö ei piästä siitä vaekka oes tassaaspyörästöön lulkko,niin ollaan suossaa.


      • delfin3
        henrik551 kirjoitti:

        mie kävin kansakoulun,isä sano että elä sie poeka usko kaekkia mittee ne pöljät sinulle sannoo,sitä neuvvoo mie oon nouvattanu,nyt mie oon arkkatian mäellä,ja emmiä uskoo viäläkää mitytä ne pöljät miulle syöttää.kohta myö ollaan suossa ja se on muuten varmoo.kohta myö ei piästä siitä vaekka oes tassaaspyörästöön lulkko,niin ollaan suossaa.

        henrik551. Oikeesti, näistä rokotteista ei ole mitään hyötyä. Itse olen läpikäynyt 6 isoa avosydänleikkausta ja lääkärit kehoittavat mua joka vuosi ottamaan kaikenmaailman rokotteen, viimeksi H1N1, mutta kunka ollakkaan, olin koko talven kipee, aina flunssa tai joku räkätauti ja entisen ammattini puolesta tiedän, että mitä enemmän lääkärit lääkkeitä määräävät, sitä parempia bonuksia he saavat...jopa etelänmatkoja! Varmaan ymmärrät, että 6 sydänleikkausta vaatii jälkikäteen aikalailla lääkitystä, joista en voi kieltäytyä, mutta tänä vuonna en mene infulenssapiikille!


    • rgwrgdf

      saapa nähdä onko ihmiset yhtään viisastunut edellisestä kerrasta..vai vieläkö juostaan hakemaan rokotetta oikein tappelemalla...sitten tapellaan sivuvaikutuksista..:)

    • yenodndkksookdkdkdk

      Syökää D3-vitamiinia ja muitakin vitamiineja reilusti niin vältytte kaikenlaisilta kausiflunssilta.
      Tälläisiin turhiin hypetyksiin on turha korvaansa lotkauttaa saatikka lähteä jonottamaan mitälie litkuja sisältäviä rokotteita.

    • e

      En ottanut sikapiikkiä, enkä ota tulevaisuudessakaan mitn! Perusterve, ok kunnon omaava aikuinen selviää influenssasta kyllä :)

    • sdfsdfdsfsdfdfs

      Älkää olko idiootteja, influessarokotteet ovat tehottomia ja ennenkaikkea vaarallisia.

      Itse en ole koskaa sellaista ottanut, enkä ota.

      Sikainflunssarokote Pandemrixista tietoa.

      http://birdflu666.wordpress.com/2011/08/19/toxic-metals-found-in-pandemrix-swine-flu-vaccine-by-swedish-doctor/

      Käännös suomeksi:

      http://translate.google.fi/translate?sl=en&tl=fi&js=n&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http://birdflu666.wordpress.com/2011/08/19/toxic-metals-found-in-pandemrix-swine-flu-vaccine-by-swedish-doctor/

      .

    • ei kai piikkejä?

      Paljon sairastaneena voipi todeta että kovia ne influenssat on aina olleet, onneksi niille tulee jonkun vuoden mittainen immuniteetti vaikka laiha lohtu pedin pohjalla makaavalle tai sydänvikaiselle joka toipuu kovasta kuumeesta kärsien jälkisairaudet vaarana. Terveydenhoito meillä on ajettu pirstaleiksi alas, lääkeyhtiöiden kehittelyihin ei voi luottaa, joten omillamme aika pitkälti ollaan kuten ennen muinoinkin eli hyvän tuurin varassa. Sillä erolla että nyt voi pitää kovaa ääntä laajemmalle kun jotain tapahtuu.
      Vanhan kansan "lääkkeet" kannattaa ottaa vakavasti nykyajallakin. Valkosipulin merkitys on edelleen kova sana sekä lämmin juotava. Vanha kunnon Vademecum edelleen rökittää kurkun ja suun desinfioinnissa uudet tuotteet. Muistakaa, esimerkiksi kupillinen kuumaa kahvia voi viedä alkavan kurkkukivun tai avata tukkoon menossa olevan nenän, vaikutusta ei pidä vähätellä koska lääkkeethän tulevat vasta sitten kun ei oikein muuta voi tehdä. Yleisesti ajatellen koko flunssa-aikaa. Ehkä Suomessa juodaan kahvia paljon siksikin, että se oikeasti lämmittää vaikka tutkijat mitä sepustavat.

    • ertertertertet
      • Totuus käärittynä pieneen ripaukseen valetta on täydellistä myrkkyä ja sitä tullaan kaukaa jonottamaan.


    • katotaanpa vaan

      Mistä jotkut tietää,että leviää talvella?Kummia tietoniekkoja,niinkuin sekin,että
      ensi talvi tulee olemaan lämmin.

      • AS DF

      • AS DF kirjoitti:

        Flunssavirukset yleensä leviävät talvella. Ilmeisesti virus säilyy paremmin hengissä kylmässä ilmassa kuin lämpimässä ilmassa, jolloin pärskeet levittävät sitä tehokkaammin. Kylmettymisestä ei ole kyse.

        http://www.nytimes.com/2007/12/05/health/research/05flu.html
        http://www.sciencedaily.com/videos/2008/0103-does_winter_cause_the_flu.htm

        Flunssa (eng. cold) on eri tauti kuin influenssa (eng. flu). Influenssa iskee talvisin, poikkeus oli se sikainfluenssa, joka iski Eurooppaan kesällä. Flunssa voi tulla minä vuodenaikana tahansa. Minulla on juuri flunssa, joten tiedän.

        Influenssa on vakavampi, mutta flunssa usein voi kestää pidempäänkin, minulla kestää flunssa melkein pari viikkoa. Influenssasta en tiedä, koska en ole saanut sellaista koskaan. Influenssaan liittyy kova kuume, lihasärky ym. mutta ei niinkään nuha. Flunssa taas yleensä alkaa nuhalla. Toki paha flunssa voi olla vaikea erottaa influenssasta.

        On totta, että sana "flunssa" tulee sanasta "influenssa", mutta se ei tee siitä samaa.


    • kannet auki vai?

      Ei uhkaa mikään supervirus jos sitä ei laiteta liikkeelle.
      missäs se supervirus nyt sitten lymyää ja odottaa
      syksyä??

    • rahastusta vastaan

      vittu sanon, että en ota yhtäkään piikkiä ja jos lähtee henki niin sitten lähtee!

    • Pelkkää huijausta!

      Pelkkää ihmisten huijausta! Meille halutaan vaan antaa se ns normaali sikapiikki ja se saadaan kyllä annettua kunhan ensin pelotellaan jostain pahemmasta taudista, minä en ota enää koskaan yhtään piikkiä ja meinaan heilua terveenä!

    • Taas Pekkapuskat

      hieroskelevat käsiään. Flunssaviruksilla joita takavuosina pidettiin ihan tavallisina, vaikka verottivatkin osuutensa riskiryhmästä, tehdään nyt rahaa.

      Kohta tulee taas kovat pelotteet ja puheet PAKKO-rokotuksista.

      Nykyään keksitään SUPER sitä ja tätä. Se on osoitus vain järjen köyhyydestä.

    • €€€€£££$$$

      Nyt kannattaa sijoittaaaaaa ... OSTAKAA Lääkefirmojen OSKKEITA saatte huimat osingot!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      (laittavat viruksia liikkeelle ja myyvät sitten lääkettä siihen)

      sijoita 1000 => saat 100x takaisin...... VOITTOAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

      • Voitto ja kuolema

        Raha ennen kaikkea.


      • mie ostan sen lääke firman oskkeita mikä,takaa että suamessa on tuas menossa jokkii lunssa tae sika piikkiä kovasti kaaepaks,niin niitö kannataa ostoo pörssissä kurssit ylöös.


    • olok

      "- Riski kohdistuu erityisesti vanhusväestöön, huonokuntoisiin ja heihin, joilla on kroonisia perussairauksia. Riskiryhmät saavat usein jälkitauteja tai liitännäistauteja, kuten keuhkokuumeen. Pienillä lapsilla kuolleisuus influenssaan on äärimmäisen pieni."

    • Pazka-Petter

      Mene heti kauppaan ja hamstraa talven ruoat ja varusta perunakellari asuttavaan kuntoon.
      Tee myös testamenttisi vasemmistovihreille-humpille.
      Heti sulkeudu kellariin ja kommunikoi vain kännykän välityksellä ulkomaailmaan.
      Keväällä avaa kellarin ovi ja katso oletko ainoa elossa oleva ihmiskunnan jäsen.
      Tämä on ainoa tehokas keino.

    • Enkä mene lankaan

      Kai on sovittu jo tarkka päivämäärä ja paikka koska virus päästetään taas leviämään maailmalle? Sairasta touhua rapakon takana olevan maan ansiosta.

    • h2hy2h2ysdgd

      harmittaa kun menin viimeksi lankaan tässä jutussa ja hain raskaana rokotteen. nyt kyllä lopetan näitten höpövirusuutisten lukemisen enkä panikoi.

    • Pekkapaskalta pukkaa

      taas tämän sortin tuubaa. Pohjattomiin taskuishin uppoaisi mielellään taas muutamat miljoonat. Miksei vaikka miljardit jos vain irtoaa.

      Narkolepsiaan sairastetuista lapsistakaan ei ole kannettu rikosoikeudellista vastuuta, eikä kanneta. Se realisoituu veronmaksajien taakaksi.

    • Tautituleejoson

      Taas näitä höpö höpö juttuja liikkeellä joilla voidaan ihmisiä pelotella, että ottavat sen rokotteen ja oikeasti sitten sairastuvat siitä.

    • antaa tulla vaan

      Joo, joo, eikö ne hemmetin pässit tajua, että uskottavuus meni jo. Mulle on ihan sama vaika tuliskin ja kuolisinkin, kun se nyt vaan on fakta että johonki sitä kuolee. Kukahan tän on laittanut liikkeelle... Sars, lintu, sika, superinfluenssa... Jaa, jaa, ei liikuta enää eikä kiinnnosta. Influenssa on tappanut AINA heikkokuntoisia, eikä se ole mikään uutinen. Ihan oikeasti, toi ei ole epidemia eikä uutta.

      Ennen rokotetta ja rokotteen jälkeen. Maksaisivat nekin siat koekaniineille oikeaa palkkaa, niin mä lähtisin heti vapaaehtoisesti ja saisivat piikittää ihan mitä vaan: nyt en maksa ensimmäisestäkään rokotteesta enkä ota yhtään mitään. En mä nyt ilmanen tyhmä ole.

      Ja lopettais lehdistö ton naurettavan paskan jauhannan, ei jaksais enää kuunnella. Niin! Ja hullun lehmän tauti unohtu: senkin piti tulla ja tappaa. Missä v*tussa on ebola?!

      • xc xv

        Epola taitaa muhinoida jossain Pekka Puskan perseposkien välisessä siimeksessä


    • helppoakunmikä

      Syksyisin ja keväisin tulee vuosittan flunssia, aina on tullut. Turha niitä rokotteita on ottaa, ellei sitten halua riskeerata rokotehaittavaikutuksia eli todella ole todella epävarma selviytymisestään eli uskoo todennäköisesti kuolevansa muutenkin.
      Sitäpaitsi, jos joku oikein kenkku pöpö karkaa salaisesta labrasta, ei siltä mikään suojaa. Paitsi hyvä välimatka lajitovereihin.

    • hullumaailma

      On tääki elämää ko aina pelotellaan jollain.. tekevät vielä niin että aluks keksivät näitä pikku flunssia et ihmiset ottaa rokotteet niihin.. sitte osaa alkaa vituttaan tää kusetushomma ja ne ei ota piikkiä, seuraavaksi varmaan kehittävät oikeesti jonku tappotaudin ja pelottelee sillä. Ja se osa jota tympäsee ni ei ota taaskaan rokotetta ns. tappotautiin ja kuolee siihen. Ja ne jokka ottaa on sitte jo aikasemmista piikeistä saanu ties mitä. Näin sitä psykologista peliä pelataan nykymaailmassa!

    • 5 piikkiä riittää!!!

      Jostainhan tutkijoiden pitää saada rahaa!! Pelotellaan kansalaisia niin kyllä testattavia riittää!!

      Ensivuonna tulee sittten SIKAISO LUNSSA 100 X SUPERHYPER JÄTTIJUMBO!!

    • This I know

      No eiköhän olis mullakin jo aika taas tulla kipeeks, viimeksi vuonna 2005 olin.

    • jp

      Supervirus... naurettavaa.

    • mk

      hei ei se rokotteen ottaminen ole mikään iso juttu. käytte vaan polilla ottamassa sen ja sitten ei tarvi pelätä sitä uutta virusta.

      • scsc vc cbn

        Polille on liian pitkä matka, saisivat hoitsut tulla ihan tuohon sängen viereen ja laittaa piikin ja antaa jotain korvausta, vaikka tonnin siitä että osallistuu sairastumistalkoisiin joissa valerokotteilla kehitellään uusia lääkkeiden ostajia


    • Hmmmmmmmmmm!!

      Eli.. jos ette osallistu Kreikan tukemiseen, saatte kasan villejä bakteereja!!!!!

      Ilkeä Suomi!!!!!!!!!!!!!!!!

      • byrokratiaaaaaa

        naulan kantaan! Kuinka ne tietävät että koska se influenssa tulee? ne vapauttavat sen tahallaan ja voimistavat sitä näillä rokotteilla

        Koittakaa ny vittu herätä jo


    • ...

      Mikä maailma oikein vaivaa? Ensiksi H1N1 ja nyt tämä! Epäilen että kyseessä on pikemmikin salaliittoteoria kuin luonnollinen ilmiö...

    • Tri.Sorbus-Nappo

      PAINUKOON vittuun VAROITUKSINENSA!! Joku vitun paskapuska alkaa taas kauppaamaan vastamyrkkyjänsä!

    • hihhulit rokotukseen

      ottakaa terveyshihhulit vaan rokote, siinäpähän kärsitte typeryydestä!! ne aineet jotka niissä rokotteissa on jäävät elimistöön vuosikausiksi ja aiheuttavat elämän kuluessa joko syövän tai jonkin muun taudin..ja elintarvikkeissakin lisäaineet ovat täynnä näitä aineita

      itse luotan omaan vastustuskykyyn JOKA VOIMISTUU kun sairastaa. Kumma kyllä kun minä en sairastunut tähän niin pelättyyn sikainfluenssaan

    • PitkääTarinaa...

      Mihin tää maailman on oikein menossa... En minä tiedä! Eikä kukaan muukaan!
      Tiede miehet keksivät uusia sairauksia ja siten valtiolle tulee velkoja kun maksetaan lääkkeistä mitkä ovatkin turhia. Sitten me viattomat kansalaiset joudutaan maksamaan suurempia veroja kun valtion kassa tyhjenee. Valtion kassaa tyhjentää myös oikeuden käynnit, jotka tulevat näiden lääkkeiden sivu vaikutuksista. Näillä sivuvaikutuksilla menee tuhansien ja taas satojen tuhansien ihmisten elämä piloille. Sitten verot nousevat entisestään.
      Ja varsinkin nämä uusimmat uutiset ärsyttävät esimerkiksi Karoliina kestin katoaminen ja Nordean pankin hommelit. Noin 500henkilöä potkittiin ulos Nordealta vaikka jokainen tuotti noin 57 000euroa missäköhän ajasse se nyt oli... No vaikka olisi vuodessa niin se on niin v****** rahaa että huhhuh.
      Turhaan he potkivat ihmisiä jos kerran niin paljon tuottavat!
      Ja tämä karoliina... Häntä ei taideta löytää... En usko että karoliina yht äkkiä löytyy jonkun raha sedän luota. Poliisitkaan ei usko sitä, vannon sen!
      Sitten vielä tämä kun USA syyttää suomea! Mitä v***** ne meitä syyttää!
      Olemme pieni vaivaisen 5miljoonan henkilön maa jossa muutenkin menee jo huonosti. Ja vielä tämä hirviö ötökkä mikä on tullut suomeen :D
      Monet siihen liittyvässä keskustelussa panikoivat ja aikovat ostamaan uuden talon koska hämpy viihtyy vanhimmissa taloissa! Sittenhän kaikki hienot vanhat talot menevät hukkaan kun ne tuhotaan ja päälle rakennetaan rumat nyky aikaiset talot! Varsinkin tämä uusin ihmeen H3N2 ja kuinkakohan moni menee hädissään turhaan lääke piikin takia? varmasti yli miljoona! Minutkin pakotetaan piikitykseen koska vanhempani päättää! Jos saisin päättää niin en menisi lääke piikitykseen vaikka ''SuperRäkäMaattiMömmö321Super'' virus tulis. Eihän sitä kuitenkaan olisi. Ja mieluummin kuolen kuin menetän loppu elämäni esimerkiksi nukahtamis sairauteen.... hmm no tulipas tästä tarinaa...


      ... Ja Salkkarit on ihan hupaisa sarja, äskenki nauroin kyynelissä ku oli niiiin random kohtaus ;;;D

      • asdvsgfsw

        Kannattas nyt hieman valistaa vanhempia, tai pitäshän niien oikeestaan jo viimeistään nyt, nähtyään kuinka "tappava" tuo iso paha sika oli, ymmärtää että uutta huijjausta pukkaa ja uusia hienoja ja pelottavan kuuloisia koodinimiä suolletaan aivan hatusta: H3N2. Ihan yhtä pelottavaa ku H2O tai CH3COOH.

        Jos siis vanhemmat vaikka johonki lupalappuun panee että meijän likan tai poijan saa rokottaa tänäkin syksynä koulussa, ja olet kuitenkin itse heitä valistuneempi tässä asiassa niin mitä suotta tolloja tottelemaan. Itse ainakin repisin sen lapun ja jättäsin vähin äänin ilmeisen myrkyn väliin. Ei liene vanhemmillekaan kiva yllätys jos joutuvatkin lapsensa kokopäiväisiksi hoitajiksi jonkin valerokotteesta tulevan taudin tähen ja menettävät työnsä ja niin edes päin.


      • sdfvsdfgb

        joku saatanan homo illuminaatti poisti äsken sen pitkän kirjoitukseni jossa kehotin pitkää tarinaa-tyyppiä valistamaan vanhempiaan siitä että ymmärtäisivät nyt että tässä on taas huijaus kyseessä ja etteivät pakottaisi lastaan piikille


      • asdffe
        sdfvsdfgb kirjoitti:

        joku saatanan homo illuminaatti poisti äsken sen pitkän kirjoitukseni jossa kehotin pitkää tarinaa-tyyppiä valistamaan vanhempiaan siitä että ymmärtäisivät nyt että tässä on taas huijaus kyseessä ja etteivät pakottaisi lastaan piikille

        jaaha eipä poistanutkaan, anteeksi avautuminen, jatkakaa...sukua


    • Jaahas, uusi tauti.

      Jaahas, taas uusi tauti. Myrkytettiin sikainfluessa rokotteella monien elämä pilalle. Jos kuolen tähän tautiin niin So What!
      Pienestä kuolee, Sairastin sikainfluessan, ei ollut muutakun joka päivä yrjöystä ja kuumetta 29 astetta.

    • Minä.

      Ainakin otan rokotteen,kun sitä aletaan jakamaan. Otin myös sikainfulenssapiikin ja ei siitäkään tullut minkäänlaisia jälkioireita tai mitään muitakaan komplikaatioita. Rokotteilla on jo vuosikymmeniä torjuttu vakavia sairauksia ja epidemioita ja näin jatkuu tulevaisuudessakin. Tottakai aina löytyy miljoonista ihmisistä niitä,jotka saavat rokotteista jotain komplikaatioita,mutta miljoonat ihmiset eivät kuitenkaan sairastu.

      • sua huijataan kypäll

        nääs, aikaisemmin on rokotteet olleen suoraan sairauden aiheuttaman viruksen
        tuotantoa, eikä niissä ole ollut näitä adjuvantteja eli tehosteita jotka ovat keinotekoisia apuja immuniteetin aikaansaamiseksi, SIKSI niistä on tullut narkolepsiaa,hermosto-oireita yms.
        Rokotuksestaan eivät ole enää sitä itseään eli tautia vaan keinotekoisia muunnoksia kuten on vaikka naurettava Valion terveysmaito johon on lisätty synteettinen D-vitamiini ym synteettiset vitamiinit ja ennen sitä otettu maidosta pois KAIKKI luonnolliset Deet ja muut ainesosat eli ei mitään aitoa jonka vuoksi moni ei siedä enää nykyistä maitoa. Siksi mm. allergikot hakevat maitonsa suoraan tiloilta ja sitä elimistö kestää.


      • sdvsdfvb
        sua huijataan kypäll kirjoitti:

        nääs, aikaisemmin on rokotteet olleen suoraan sairauden aiheuttaman viruksen
        tuotantoa, eikä niissä ole ollut näitä adjuvantteja eli tehosteita jotka ovat keinotekoisia apuja immuniteetin aikaansaamiseksi, SIKSI niistä on tullut narkolepsiaa,hermosto-oireita yms.
        Rokotuksestaan eivät ole enää sitä itseään eli tautia vaan keinotekoisia muunnoksia kuten on vaikka naurettava Valion terveysmaito johon on lisätty synteettinen D-vitamiini ym synteettiset vitamiinit ja ennen sitä otettu maidosta pois KAIKKI luonnolliset Deet ja muut ainesosat eli ei mitään aitoa jonka vuoksi moni ei siedä enää nykyistä maitoa. Siksi mm. allergikot hakevat maitonsa suoraan tiloilta ja sitä elimistö kestää.

        Ja mitenkähän sitten sen tupakan kans. Nykysinhän siihen kessumassaan varmaan Philip Morrosin ja Ameriican Tobacon tehtailla lisätään kaikkia mahollisia aineksia ja eineksiä, semmosia mitä ei luonnosta niin vaan löyvvykkään. Eli tuleeko tupakka vaan myrkyllisemmäksi tehdaskäsittelyssä? Ennehä ne inkkarit keräs tupakkansa suoraan luonnosta, kuivatti lehet ja rullas suuhun sopiviksi eikä niihin lisätty keino-aineita. Oliko siis tupakka silloin, niin kornilta kuin kuulostaakin, terveellisempää ku nykysin?


    • biel687

      Virukset ovat osa ihmiskunnan kasassa pitämistä. Tarkoitan tällä sitä että se nappaa tarkoituksella jonkin verran ihmisistä mukaansa.

      Mutta typerät ihmiset jotka haluavat säilyttää kaikki maapallolla jossa on muutenkin ahdasta luovat rokotteita, joiden syystä virukset kehittyvät aina vaan paremmiksi ja pahemmiksi. Rokotukset vain pahentavat lopulta tulevaisuutta jossa pitäisi elää mahdottomassa ihmismääräässä, hirmuvirusten myrskyissä.

      • Aika Toivo-tonta elämä eläät ei paljon piristävä ja rohkaiseva sanoisin.......


    • EHKÄISY HYVÄ ASIA

      PIIKKIÄ PERSUKSIIN VAAN... LUNSSA TULEE TAI SITTEN EI!

    • ghfbjhhhkjk

      tämä on tämä nykyajan trendi tuulesta temmattuja keksittyjä tauteja millon on lintuinfluenssat sikainfluenssat ja kaiken maailman kärpäs nuhat enkä aijo edelleenkään ottaa mitään ylimääräistä rokotusta kerran vuodessa uus epidemia jo monen vuoden ajan oottako huomannu? Sitähän ois kohta jo niin pumpattu kaikenmaailman rokotteilla että ne alkas hylkimään toisia ja kuolee sitte siihen!!!!!!!!!!!!! MINÄ SANON EI ROKOTTEILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ei mee läpi

      TAAS?! Ensin oli hullunlehmäntauti, sitten sars, sitten lintuinfluenssa ja sitten sikainfluenssa ja NYT tämä. Antakaa jo helvetti olla, ei kukaan ota enää mitään OIKEAA varoitusta tosissaan tätä menoa... en minä ainakaan mitään turhia myrkkyjä lähde ottamaan ja saa siitä sitten ties minkä sivuvaikutuksen. Haistakaa piiiitkä paska lääkefirmat!

    • hannes12
    • :D

      hehehe saatiin koulussa ilmaiset rokotukset sikainfluenssaan, mitään sivuvaikutuksia ei ollut. Jos uusi epidemia puhkeaa saadaan varmasti siihenkin rokotus! :D

      • sdvfsf

        varo vaan, kohta loppuu verisuonistasi tila ku jos sinne aina vaan ties mitä pusketaan


    • erwewerwer

      Huomatkaa nyt ihmiset, että tämä "supervirus" juttu on kotimaista THL tuotantoa.

      Kyseessä on aivan tavallinen jokavuotinen kausi-influenssa.

      p.s.
      Rokotteita en ota, koska ne heikentävät immuniteettia pitkässä juoksussa, jos otat aina rokotteita, niin sairastut sitten taas ensivuonna uuteen pöpöön.

    • fvsdf

      YLEENSÄ sanotaan että nuoret on helposti huijjattavissa kaikkien muotivirtausten mukaan, mutta eivätpä näimmä ainakaan tässä rokotehullutuksessa.
      Kolmannes 20-30 vuotiaista otti sen sikapiikin ja vaikka 15-19-vuotiaista niinkin järkyttävä määrä kuin jotain 53 prossaa, niin varmaan noista vähän päälle rippiäisistä varmaan huomattavan moni ois jättäny sikatikun väliin jos huoltajat ois sen sallinu. Eli kyllä näisä asioisa taitaa aikuiset olla niitä pöljempiä laumauskovaisia ja sitten tietämättään altistavat lapsensa vaaraan mutta vaikka lapsi huomais ilmeisen vaaran niin hällä ei oo sanomista.
      On se aika pirun tragikoomisen korni tilanne kyllä semmonen.

    • ihmettelinki, että

      miksi sain kesällä yhtä aikaa keuhkoputken tulehduksen, sinuiitin, korvatulehduksen ja silmätulehduksen. koko pää oli tulehtunut. kesti 6 viikkoo, 2 antibioottikuuria. lähti vasta kun tuli helteet ja olin ulkona, lepäilin ja kuuma oli.

    • rokote viemäriin

      viime sikaflunssaa vastaan vain 50% suomalaisista otti rokotteen.

      loput meni viemäriin.

      • wefdwefv

        Täsmällisemmin ilmaistuna 51,6 prosenttia. Voit tarkistaa TÖHLÖN sivuilta kuinka monta prosenttia eri ikäluokista otti piikin, tahtoen tai tahtomattaan. Luvut on ilmoitettu viien ikäluokan tarkkuudella, siis 0-4-vuotiaat, 5-9-vuotiaat jne. Eli töhlön sivuille sieltä rokotukset ja kattavuustilastot ja sikatikkutäkkikattavuus


    • Mega*

      Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus
      Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus
      Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus
      Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus
      Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus
      Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus
      Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus
      Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus
      Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus
      Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus
      Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus
      Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus Megavirus!

      Terveisin. Lääkefirmat.

      http://www.youtube.com/watch?v=mQedOObEqEE

    • MIKÄ VEEN SUPER?

      Eikö ihmisiä ole peloteltu tuolla superilla jo riittävän pitkään meedian toimesta?
      Olisi korkea aika siirtyä hyperiin, jotta kauppa käy ja johto saa vastikkeettomat optionsa kansan taskusta.
      Puolet porukasta putoo ihan tavalliseen flunssaan, osa syöpään ja muihin vaivoihin. Sitä supervirusta ei tarvitse kuin media rattaittensa rasvaukseen.

    • ngtre

      Ainoat vaaralliset virukset ovat sellaisia joista lähtee henki tai tulee invalideetti , muut ovat harmittomia.

    • Doku Mäntti

      Taas se alkaa. Vasta päästiin lintu- ja sikainfluenssasta, niin heti aletaan lietsoa uutta paniikkia. Mielestäni THL on lähinnä fasismin testilaboratorio ("terveysfasimi" ei ole aivan tuulesta temmattu käsite)ja YLE on sen jopa yli-innokas äänitorvi.

    • Niin se vaan on, että rahastavat noilla rokotteilla.

      • Kun pitää välit kunnossa muihin ihmisiin ja "yläkertaan", nauttii jokaisen elämänsä päivän edes siedettävistä hetkistä ja ymmärtää olevansa vain yksi pikkuinen pölyhiukkanen maailman ihmismassojen joukossa, ei odota erikoiskohtelua kohtalolta.

        Kuolema lyhyeen kuumetautiin turvallisessa ympäristössä siistissä sängyssä kohtalaisessa tai hyvässäkin hoidossa on luxusta maailman mitassa. Kun kuume on tarpeeksi korkealla olo on potilaalla kevyempi kuin läheisillä.

        Nautitaan elämästä, ei pelätä kuolemaa!


      • -andromeda-

    • hoitaja,ilmanpiikkiä

      Taitaa olla vielä surullisen paljon niitä hyväuskoisia hölmöjä, jotka näiden pöpökamppanjoihin menee retkuun, kun vielä kehtaavat nostaa tällaista täysin paskakohua!

      Tosin on paljon puolustuskyvyttömiä vanhuksia, kehitysvammaisia tai muuten laitoshoidossa olevia, joilta ei paljon kysellä, vaan sanotaan, että sinä tarvitset nyt tällaisen piikin, ettet levitä tautia.
      Samaa puppua hoetaan hoitohenkilökunnalle, että heidän on pakko ottaa rokote tai levitätte tautia (tai saatte potkut.) Esim. nyt "pakkoroketaan" hoitohenkilökuntaa tuhkarokkorokotteella, vaikka iänikuinen rokote olisi saatu lapsena tai armeijassa?
      Kyllähän noista jo hyvät rahat käärii, vaikka muut eivät niitä ottaisikaan :/

      TÖRKEÄÄ BISNESTÄ SANON MINÄ!

    • 8

      ei tää vielä mittää, oottakaapa kun k155a-influenssa iskee, kanki jäykkänä koko ajan, ja naisilla kasvaa kynnet 10 senttiä päivässä. veri roisskuu selästä se on varmaa.

      • asdcasvf

        hehhehheh, k155a- eli kissanuha. Tuli mieleen se yks leevi änd his feelingsin laulu, jossa sanotaan jotenkin . "...raapia selkääri syviä naarmuja punaisilla kynsilläsi...."


    • håhhåijaccaa

      Kun ihan oikeasti joku virus iskee ei kukaan enää usko koska tässä on niin paljon saanut media ja lääkeyhtiöt pilattua kaiken. Kun kuoleman aika tulee,se tulee.

      • asfdweger

        No sehän tässä on jo opittu että semmonenuusi nuha johon rokotetta tarjotaan, ei ole vaarallinen, joten pelko pois


    • Hoosi-anna

      Sikainfluenssarokotusten kattavuus eri ikäryhmissä

      THL on kerännyt tiedot siitä, kuinka moni suomalainen oli 31.8.2010 mennessä saanut sikainfluenssarokotteen. Luvut on saatu kuntien potilastietojärjestelmistä. Niistä voi puuttua osa yksityisessä terveydenhuollossa, esimerkiksi työterveyshuollossa, annetuista sikainfluenssarokotuksista.

      Sikainfluenssarokotuksia on Suomessa annettu yli 2,7 miljoonaa annosta. Rokotukset aloitettiin lokakuussa 2009. THL suositti rokotusten lopettamista elokuussa 2010.
      Taulukko: Sikainfluenssarokotteen saaneiden osuus eri ikäryhmissä (%)

      Ikä Rokotettujen osuus (%)
      0 - 4 74,2
      5 - 9 80,6
      10 - 14 81,9
      15 - 19 56,6
      20 - 24 32,2
      25 - 29 31,7
      30 - 34 39,4
      35 - 39 41,9
      40 - 44 41,6
      45 - 49 42,3
      50 - 54 44,7
      55 - 59 48,9
      60 - 64 55,6
      65 - 69 57,7
      70 - 74 58,6
      75 - 79 56,7
      80 - 49,6
      Yhteensä 51,6

    • Half-Blood Princess

      JA PYH.


      Samanlaista kohua tuli sika-ja lintuinfluenssastakin, että onkohan nyt ihan noin kamalaa? 8D
      Nauran sit iloisesti jos mitään hirmuflunssaa ei tuukkaan.

    • **LUKEKAA

      http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=858

      EI ENÄÄN SUOMALAISET HYVÄT ALISTUTA TOMMOSIIN HULLUTUKSIIN,EIHÄN??? MUISTELKAAPA NARKOLEPSIAN UHREJA,ETTEKAI OO JO UNOHTANU HEITÄ..

      PARAS TAPA VÄHENTÄÄ RESSIÄ JA PANIKKIA ON LOPETTAA TOTAALISESTI ILTASANOMIEN LUKEMINE. 23V NAINEN(;

      • H3N2

        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=858

        "EI ENÄÄN SUOMALAISET HYVÄT ALISTUTA TOMMOSIIN HULLUTUKSIIN,EIHÄN??? MUISTELKAAPA NARKOLEPSIAN UHREJA,ETTEKAI OO JO UNOHTANU HEITÄ..

        PARAS TAPA VÄHENTÄÄ RESSIÄ JA PANIKKIA ON LOPETTAA TOTAALISESTI ILTASANOMIEN LUKEMINE. 23V NAINEN(; "


        Eivät ole nämä uhrit unohtuneet ja mm. juuri siksi tämän ketjun avasinkin.. Kiitos myös erinomaisesta linkityksestä "23V NAINEN" !! =)


        T: H3N2


    • delfin3

      H1N1 rokote sai lapsilla aikaan narkolepsia...en suosittele!!! Itse olen kuuden sydänleikkauksen vuoksi joutunut ottamaan infulenssa-rokotteen, mutta olen joutunut joka talvi kärsimään useista pahoista flunssa-kausista, joten olen päätynyt tulokseen, että jos oma elimistö ei auta infulenssaan, niin piikkejä en enää ota (ei piikki, tai rokotuskammoa) mutta sivuvaikutukset!
      Viime lokakuussa otin jälleen infulenssa-rokotteen, jossa oli osa sikainfulenssa vastustavaa ainetta ja sen jälkeen oisin nukkunut vaikka koko talven...veti tosi ventiksi! Emmeköhän me pärjäisi ilman kaikenmaaailman rokotteistakin, ihan oma kehon luomalla vastustuskyvyllämme? (paraskin puhuja)!!!

    • rhb

      Kuulkaapas nyt tietäjät!
      Olin kuusikymmen luvun alussa lapsi.
      Sairastimme koko perhe infulenssan joka oli Aasialainen.
      Maattiin joka iikka 40 ast.kuumeessa päiväkaupalla.
      Näin sen ainoan kerran isäni (sodan käynyt mies)ns.sairastavan,häntähän ei koskenut koskaan mihinkään.
      Aasialaisessa oli jälkitautina korvatulehdukset ja keuhkokuume.
      Sain kummankin.
      Nyt yli viisikymmentä vuotta myöhemmin,korviani on leikattu kymmenkuntakertaa ja kaikki nämä vuodet! olen joutunut käymään korvaklinikalla vähintään 3-4 kert.vuodessa.
      Kuulostani on jäljellä enää vähän.Toinen korva on kuuro,toisessa kuulolaite.
      Lopputuloksena sanoisin,tällä tietämyksella,että jos silloin olisi saanut rokotteen,perheeni olisi sen varmasti ottanut.
      Vaikka sitä terveyssisarta piikkeineen odotettiin pöydänalla piilossa:)).
      Kukin tehköön päätöksensä rokotuksesta itse mutta halusin tuoda vähän faktaa peliin.

      • tervemetsätervevuori

        Höpö höpö! Olen sinua toistakymmentä vuotta vanhempi. Olin joka kevät kuumetaudissa. En sairastanut tietääkseni mitään aasialaisia kuitenkaan.
        Ei tullut keuhkotautia eikä korvatautia. Isäni oli myös sodat käynyt , kaikki viisi vuotta, mutta ei ollut koskaan sairas.

        Sinulla vain sattuu olemaan huonot geenit ja köyhät kotiolot. 99 prossaa kansasta on tänäpäivänäkin tervettä eikä kärsi kuvaamistasi vaivoista. Miksi niitä tulet tänne vaikeroimaan??


    • kgjgjgjgj

      Joka syksy uhkaillaan superflunssalla jonka oireet on samat kuin Indiana Jonesin loppukohtauksessa, jossa naamat suli.

      Sitten kun lääkeyhtiöt ovat saaneet hillot sanotaan että olikin ihan paskaflunssa, johon olisi riittänyt yksi asperiini

    • jhjihghg

      Kaikkiin flunssiin kuolee Suomessa suuri joukko ihmisiä. Yleensä kuolleet ovat sieltä iäkkäämmästä ja heikkokuntoisemmasta päästä. Nuoremmat eivät välitä vaikka vanhuksia kuolisikin joku tuhat vuodessa, sehän koetaan aivan luonnolliseksi. Sikaflunssa oli tästä poikkeus ja vanhukset selvisi siitä paremmin ja nuoret kuoli, siksi siitä nousi niin suuri haloo. Tästä superflunssasta puhuttiin jo viime talvena, mutta ei ehtinyt vielä yltyä epidemiaksi. Sieltä se kuitenkin tulee ja minä ainakin otan flunssapiikin.

      • Jokainen nyt vain sattuu joskus kuolemaan, sille ei voi mitään. Jos pystymme estämään kuolemat infektio- sekä sydän- ja verisuonitauteihin, niin ihmiset kuolevat syöpiin.Vuonna 2008 kuoli influenssaan 13, joista kaksi oli 15-64-vuotiaita. Vuonna 2009 kuolleita oli 41, joista 14 oli 15-64-vuotiaita. Vaikka mukaan ottaisi keuhkokuumeen, joka voi esiintyä influenssan jälkitautina ei kuolleita viime vuosina ole ollut tuhattakaan.


    • what did i miss?

      Vastahan ne sanoi että tämä hoituu normaalilla influenssarokotteella kuten muutkin kiertoviirukset?

    • -andromeda-
    • suomen kansa

      Tappaisi vaan kaikki. Mielellään tietysti kommari, vihersossut ja muut yhteiskunnan kannalta hyödyttömimmät yksilöt ensin.

    • hoo4moilanen1

      Ja tuleeko ensi vuonna H4N3... missä labroissa ne näitä kehittää ja laskevat joka syksy liikkeelle uuden geneettisesti muunnetun superhyperterminatorpredatorviruksen? GlaxoSmithKlinella? Pfizerilla? Novartiksella? No saavatpa taas samat rokotteet eri nimellä ja eri hinnalla myytyä.... Vähän niinkuin toisella teollisuudenalalla HD-Ready, Full-HD, 3D-Ready, 3D.

    • Tohtori Zychero

      Lääketeollisuudessa ensin luodaan kysyntä (virus) sitten tarjonta (placebo-rokote).

    • Veropakolainen

      Salaliittoteoreetikoille tässä ei ole mitään ongelmaa. Kukaan ei hae teitä kotoa piikille. Mitä valitatte? Isorokko oli aikaansa edellä? Samoin hiv?

    • Kurtisaani-Kalle

      Hivin luominen meni siinä pieleen ettei ko. firma pystynytkään luomaan lääkettä. Nyt ompi konkassa.

    • Anniakka

      Meillä lapsi sairastui sikainfluenssaan viikko rokotuksen jälkeen. 2 viikkoa tajuttomana teholla, sydän-keuhkokoneessa ja jne..Yhteensä kuukausi sairaalassa ja kaiken opettelu uudelleen. Pelottaa tämä uusi virus!

      • -andromeda-

        Mitäs annoit lapsellesi narkolepsiapiikin.


      • sdcvsdvfsdvf

        Tuliko mieleen että jos se lapsesi sittenkin sairastui piikityksen tähen?


      • pelko pois

        Jos lapsesi kerran sai sikatikusta sikanuhan niin kannattasko ehkä jättää tämä uusi Henz (H3N2) rokote väliin?


      • -a-ndromeda--

        Siis tarkoitin H3N2:sta


    • Todellisuudessa influenssaan kuolee Suomessa vuosittain noin kymmenen ihmistä ja näistä lähes kaikki vanhuksia. Sika-influessa oli poikkeuksellinen, että se tappoi 15-64-vuotiaita. Puheet tuhansista kuolleista on puhdasta puppua.

    • Tutkija Möhönen

      Kyllä Suomessa on itsenäisyyden aikana menehtynyt ainakin 2,307 miljardia ihmistä influenssan eri muotoihin. Valtiojohto vain yrittää peitellä ja kaunistella tilastoja.

    • fakta homma

      Itse olen työssäni hoitanut H1N1 virukseen sairastuneita nuoria ihmisiä jotka ovat joutuneet teholle hengityskoneeseen useiksi viikoiksi ja saaneet niin pahoja elinvaurioita että ovat saman tien eläköityneet.Niin -että otan varmasti rokotteen.
      Pitää erottaa toisistaan flunssa,influenssa ja sitten nämä uudemmat tappavat alatyypit.Eri asioita...

      • keskot

        En tajua tuota eläköitymistä? eikö H1N1 ole vuoden 2010 influenssa? Ja jos moinen edelleen vaarallinen, niin kiva ois kuulla tietoa(2011 ) (sikainfluenssa oli suomessa lähes vaaraton)?

        Miksi jaarittelet paskaa kun voisit kertoa miten toimia, jos oikeasti olet terveydenhoitaja!


    • Pelottava pöpö

      Juu, olihan tuosta hyvä uutinen Hesarin sivuilla: http://urly.fi/gp
      Iteäkin vähän mietityttää, että jos tuollainen rutto omalle kohdalle iskisi niin mitähän sitä sitten tekisi...

    • Vihdoinkin....

      Hetken aikaa kuvittelin että Windows 8 on julkaistu.

      • Mato söi omenan

        Ehehehee, siinä joku Mac gay heittää läppää...


      • mäkkaiver
        Mato söi omenan kirjoitti:

        Ehehehee, siinä joku Mac gay heittää läppää...

        Tuostapa äskeisestä tulla juolahti pieneen mieleeni ettei McGyver ainakaan sairastuisi tällaisiin viruksiin eikä ottaisi rokotetta tai jos ottaisikin niin ei ainakaan narkolepsiaa saisi tai vaikka saisikin niin ei ainakaan nukahtelisi.


      • Yhyy-yhyy so close
        Mato söi omenan kirjoitti:

        Ehehehee, siinä joku Mac gay heittää läppää...

        Tai sitten ei.


    • Jumalan asialla

      Taas me pelätään 2011!

      Tästä pitäis tehdä tositeevee-sarja eikä mistään kiinnostamattomasta skeidasta(BB) niinku tähän asti!

    • kyllästynyt oon

      Jaa, enpä tiijä mitä tähänkin nyt sanois. Sikapiikit otettiin ja tauti tuli vielä kaupanpäälle. Jotenkin tuntuu välillä siltä, että mitä välii, kuollaan pois tulee väljempää ja ihan paskaahan tää elämä on muutenkin. Aina tulee jotain ikävää ja rikkaat ahneet ne vaan porskuttaa ja köyhää sortaa.

    • kuollut jo kerran

      Ja taas kerran 10 000 kuoleee kuten lintuinfluenssaan! :D

    • Ismo Laitela

      SEPPOCHUUU!!

      • Diagnostiikka-Seppo

        Terveydeksi vaan Laitelan äiteen pojalle. Seksi-Seppo hoitaa.


      • kylsäootmelkonesonni
        Diagnostiikka-Seppo kirjoitti:

        Terveydeksi vaan Laitelan äiteen pojalle. Seksi-Seppo hoitaa.

        paketti hiivaa ja sokeria kuutisen kiloa niin siitä on paljon enempi ilua ku Henz-piikistä


    • Totaalisen kypsä

      Tää systeemi on ihan perseestä rahan valta on ainut mikä ratkaisee, jos et usko, että järjestelmä on pyhä eikä sitä saa arvostella, niin henkilötietosi vuotaa julkisuuteen. Pällikuntoutuminen on vielä niille rangaistuksena, jotka ei tätä rahan valtaa kumarra edunvalvonnassa.

    • _________---_

      Ihminen voi sairastua helpommin jos uskoo sairastuvansa.

      • .Pisterivi.

        Tulee mieleen oma isoisoisä.
        Perimätiedon mukaan kun eräs tauti rieuhui kylässä, niin se vain virkkoi että ei tuo minuun tartu.

        Makasi sitten parin päivän päästä ruumislaudalla.


      • asdfwegr
        .Pisterivi. kirjoitti:

        Tulee mieleen oma isoisoisä.
        Perimätiedon mukaan kun eräs tauti rieuhui kylässä, niin se vain virkkoi että ei tuo minuun tartu.

        Makasi sitten parin päivän päästä ruumislaudalla.

        ja mikäli se isoisoisä ois sillon ottani Hiniginin tai Henzin niin ois varmaan jo päivän päästä maannu ruumislauvvalla


    • Lohdutus..

      Kyllä se uhkaa muunmaalaisiakin kuin suomalaisia..

    • Joukkohulluutta

      Niin,kansalaiset menevät taas joukolla hysteerisesti rokotuttamaan itsensä tätä uutta "tappavaa" virusta vastaan. Ennenkun alatte hysteerisiksi niin tiedättehän,ettei tähän päivään mennessä ole keksitty influenssarokotusta,joka oikeasti tehoaa mihinkään influenssaan? Jos influenssaan kuolee ihmisiä,johtuu se usein siitä,että kyseessä on ihmiset joilla on muutenkin heikko vastustuskyky. Jotain olisi syytä oppia viime influenssarokotuksesta,joka aiheutti narkolepsiaa. Ottakaa nyt ihmiset ne laput silmiltä ja koittakaa nähdä asiat realistiselta näkövinkkeliltä.

      • .Pisterivi.

        Kyllä, urheilijoillakan on tunnetusti heikko vastustuskyky.
        H1N1 oli siitä erikoinen tappoi lähinnä hyväkuntoisia. Mitä enemmän elimistö vastaan taisteli, sitä huonommassa kunnossa oli.

        Huonokuntoiset sohvaperunat ynnä muut puolestaan sairasti sen melkein huomaamattaan. Itselläni meni kuusi viikkoa työkyvyttömänä sitä sairastaessa ja puoli vuotta sen jälkeen normaalikuntoon palatessa.


    • Juhani A.

      Itse olin H1N1:n takia teholla. Jos tämä on vakavampi, niin se on sitten menoa...

      • Jälkitaudit riesana

        Niin, oireettomat viruksenkantajat ovat pahimpia levittäjiä. Vastuuntuntoiset ihmiset ottavat rokotteen, koska näin he suojaavat paitsi itsensä myös ympäristönsä virukselta. Huvittaa, kuinka tälläkin palstalla jotkut revittelevät, että eivät saaneet sikainfluenssaakaan, vaikkeivät ottaneet rokotetta. He eivät saaneet sitä siksi, että ympärillä olevat ihmiset olivat rokotteen ottaneet, eivätkä näin levittäneet sitä eteenpäin. Jos kaikki olisivat yhtä edesvastuuttomia, eivätkä hakisi itselleen rokotesuojaa, niin meillä olisi käsillä todellinen epidemia ja paljon paljon uhreja.


      • etkö
        Jälkitaudit riesana kirjoitti:

        Niin, oireettomat viruksenkantajat ovat pahimpia levittäjiä. Vastuuntuntoiset ihmiset ottavat rokotteen, koska näin he suojaavat paitsi itsensä myös ympäristönsä virukselta. Huvittaa, kuinka tälläkin palstalla jotkut revittelevät, että eivät saaneet sikainfluenssaakaan, vaikkeivät ottaneet rokotetta. He eivät saaneet sitä siksi, että ympärillä olevat ihmiset olivat rokotteen ottaneet, eivätkä näin levittäneet sitä eteenpäin. Jos kaikki olisivat yhtä edesvastuuttomia, eivätkä hakisi itselleen rokotesuojaa, niin meillä olisi käsillä todellinen epidemia ja paljon paljon uhreja.

        jo jumallauta tajua että se rokote sisällä muuta ku P¤¤¤a!=!?!


      • daegfaweg
        Jälkitaudit riesana kirjoitti:

        Niin, oireettomat viruksenkantajat ovat pahimpia levittäjiä. Vastuuntuntoiset ihmiset ottavat rokotteen, koska näin he suojaavat paitsi itsensä myös ympäristönsä virukselta. Huvittaa, kuinka tälläkin palstalla jotkut revittelevät, että eivät saaneet sikainfluenssaakaan, vaikkeivät ottaneet rokotetta. He eivät saaneet sitä siksi, että ympärillä olevat ihmiset olivat rokotteen ottaneet, eivätkä näin levittäneet sitä eteenpäin. Jos kaikki olisivat yhtä edesvastuuttomia, eivätkä hakisi itselleen rokotesuojaa, niin meillä olisi käsillä todellinen epidemia ja paljon paljon uhreja.

        ..sanoi rokotevaurioihin lääkkeitä valmistavan lääketehtaan osakas....


    • miikuli

      ja taaskohan tehdään nopeasti joku rokote jonka haittavaikutukset ilmenee vuoden päästä?? sikalenssun kohdalla haettiin rokote mut tällä kertaa jätän ottamatta..

    • Varma tieto

      Usain Bolt siirtyy Lontoon olympialaisten jälkeen maratonille ja juoksee ensimmäisen rahamaratoninsa alle kahden tunnin aikaan.

    • evil-live

      "Virus on erityisen vaarallinen siksi, että se ei ole aiheuttanut Euroopassa vuosiin laajoja epidemioita. Siten valtaosalla väestöstä ei ole immuniteettia sitä vastaan."

      "H3N2 on kuitenkin selvästi vakavampi kuin sikainfluenssa. Virus tappaa Suomessa vuosittain jopa tuhat ihmistä."

      Jännä, että virus on vaarallinen kun sitä ei ole ollut liikkeellä Euroopassa, mutta silti se tappaa jokavuosi noin 1000 suomalaista. Eikö Suomi ole Eurooppaa? Vai onko virus tappanut kaikki, joten vastustuskykyiä ei tosiaan ole muodostunut?

      Lääkefirmojen lobbarit pelottelee ihmisiä. Sama firma joka markkinoi sika-influensa rokotetta, patentoi pari vuotta aiemmin lääkkeen narkolepsiaan. Googlaamalla löytyy faktat. Ajatelkaa omilla aivoillanne.

    • 1+1=4 vai?

      Huh huh, taas koitetaan lietsoa paniikkia ja vetää suomalaisia kuin pässiä narussa...ja jotkut vielä uskoo kaiken mitä Ylimaallinen Totuuden Torvi eli lehdet kirjoittaa.

      Itse en ole ikinä minkään valtakunnan lentsupiikkejä ottanut. Edellisestä perus nuhastakin on aikaa seitsemisen vuotta. Ei siihen tarvita kuin terveet elämäntavat, jos pitää kropan kunnossa niin kyllä se huolehtii itse itsestään. Mikäli nyt kaikesta huolimatta sattuisi joku superpöpö iskemään ja meikäläinen heittämään lusikan nurkkaan, niin se on sitten voi voi. Ei kukaan ole kuolematon vaikka eläisi täydellisesti eristettynä.
      Ja tuo superhypermegakäsidesivillitys ja nykyajan kaikki-on-likaista-siihen-kuolee-heti -mentaliteetti vaan pahentaa asioita -miten immuunipuolustus jaksaa mitään flunssapöpöjä torjua jos se ei saa mitään "harjoitusta"?
      Luulisi maalaisjärjen riittävän tässäkin asiassa.

    • vaksi vorssasta

      kuuklaamalla löytyy pimpsankuvia, vaktat on harvemmassa...

    • ylpeyspilkku

      Tässä näyttäis olevan lääkefirmojen uusi uljas ja ennenkaikkea ilmainen mainoskampanja jossa eri maiden viranomaiset tiedottavat ja pelottelevat kansalaisiaan. Tuommoiseenhan palaisi lääkefirmoilta valtaisat summat rahaa jos jonkun mainostoimiston palkkaisivat hommiin. Nyt lasku maksetaan veroina.

      Katsotaan nyt mitä tämän epidemian jälkeen mainostetaan ja kuinka nopeasti kehtaavat tiedottaa uusista "uhkista".

    • erttkl

      Sairaat linnut pakoneet teen lehdille ja syksyllä lähettävät nuita Suomeen!

    • asdvsdvbfsd

      Otan ihan viihteenä nämä kaikki tämmöset muka-nuha-uhat. On siinä naurussa pitelemistä sitten kuhan Kilpi koittaa vakuutella että on tämä Henz-piikki turvallinen ja testattu, samalla kun pupillit sinkoilee kuin Flipperin kuulat ja puhe pätkii

    • Totinen torvelo

      Housuissas sulla nibiru on. Kaikenlaisia hörhöjä.

    • keijutar3

      Mikähän tässä mättää??? Kuka on keksinyt uuden taudin missä se nyt piileksii? onkohan se jonkun maitotonkassa ja sieltä sitten lasketaan sopivaan aikaan ulos, juuri parahiksi kun rokote on keksitty tai luullaan et on keksitty... ?

    • Totuutta etsivä

      Niinpä. Nykyisten pandemioiden takanan on mafia, jossa korruptoitunt WHO on yksi merkittävä, jos ei aivan pääosakas. Tälle mafialle ainoa mikä merkitsee, on rahan tekeminen keinoja kaihtamatta. Ja tässä pelissä THL:n johto on mukana kuin sontiainen paskakasassa. Se on jo nähty selvääkin selvemmin.

    • iltapaskalehdethaise

      Ton yllä olevan paskalehden pitäisi jonkun haastaa oikeuteen,lietsovat ja levittävät turhanpäiväistä hysteeriaa jostain mukavarmasta superviiruksesta.

      Boikoitoikaa hyvät ihmiset iltapaskaa ja sitä toista Erkon iltapäivälehteä.

      • acasdcsascd

        Ryhdyin ILTAPASKA-boikottiin 28 vuotta, 2kk ja2 pv sitten, eli synnyttyäni


    • Possu Lentsu 2010

      Vuoden 2010 kesällä sairastin possu lentsun ja vaik ei o kovinkaan hyvä peruskunto,ni silti ei tullu mitää vakavaa sairaalassa teholla makaamis tarvetta. Eli ei tunnu missää,jos tommonenki lentsu tulee,koska ainaki tiedän,että jos joskus haluun ruveta mukuloita pukkaamaan,ni niillä on jo syntyessään jonkin verran immuniteettiä,tulevia epidemioita vastaan. Se EI toki tarkota,että hakemalla haen jonkun räkäpallo nenässä kulkevan ihmis raunion ja pyydän rykäsemään kunnon yskökset päälleni,vaan tulkoon,jos on tullakseen! (siis se flunssa)...

    • jep jep

      Juokaa ihmiset pakuriteetä! Loppuu flunssat ym taudit... :) Suosittelen sen kokeilua, tuotetta saa luontaistuote kaupasta, ainakin netistä tilaamalla..

      • jep jep

        Ja eikä tarvii juoda sitä kun 2 kertaa viikossa..


    • turhaa pelottelua

      paska puhetta noi flunssat sun muut..ihmisen historian aikana on ollu jos jonkunlaisia tauteja,koleraa,ruttoa,mustasurmaa,ynnä muuta ja ei olla oltu hysteeriassa koko aikaa ja nykyään noi uudet virukset on kehitetty yhteistyössä lääkefirmojen kanssa ja aletaan hehkuttaa ihmisiä paniikkiin,ja näin saadaan taas myytyä uutta lumerokotetta tyhmille... ja oma luku on sotatellisuus.. esim sars on biologisen sodankäynnin koe..väitän että niin oli hiv myös..ensin sitä pistettiin apinaan ja..sen jälkeen apina laskettiin vapaaksi..sen jälkeen viisas ihminen harrasti seksiä kyseisen apinan kanssa ja siitä se lähti pikkuhiljaa.. niin ne on nämä sika,lintu,ja nyt varmaan kisssa sekä koira flunssa tulossa..hevosta ja lehmää odotellaan.. eilen puri kulkukoira pyörälenkillä.. onkohan mulla raivotauti vai mikä se oli.. yrittäkää elää ilman panikoitumista

      • .Pisterivi.

        Jos tosissasi väität ettei mustansurman ja muiden kulkutautien aikana ollut paniikkia, niin eipä taida olla kaikki intiaanit kanootissa... Ennen ne sentään osattiin ottaa vakavasti, kun kuolema niitti sukulaisten ja ystävien keskuudessa.

        Vain tyhmä kuvittelee että niistä on eroon päästy. Vielä joskus tulee joku tauti joka tappaa puolet kansasta.


      • Juhani A.

        "sen jälkeen viisas ihminen harrasti seksiä kyseisen apinan kanssa ja siitä se lähti pikkuhiljaa..."

        Joo, eipä oo inkkarit kanootissa. Apina on Afrikassa ruokalistalla. Mutta sinusta se on todennäköisempää että olisi tarttunut seksin kautta, eikä ruokalautaselta tai teurastaessa. Jaahas.


    • Juudas Jiskariot

      Kyseinen viirus on tarttunut jo n. 20% suomen kansasta.
      Tartunnan oireet ovat harvinaisen selviiä:

      1. pakottava tarve huudella erilaisilla kaskustelupalstoilla Kataisen ja Urpilaisen tekemisistä.

      2. vaatia markkaa suomen uudeksi rahaksi

      3. leimata maahanmuuttajat loisiksi ja kerjäläisiksi

      4. vaatia eroamista EU:sta ja etenkin eteläeuroopasta. Saksan kaveriksi voisi jäädä jos hekin ottaisivat käyttöönsä markan.

      5. siteerata despootti Soinin veikeitä letkautuksia joilla maailma saataisiin paremmaksi ja mamut sekä homot karkoitetuksi.

      • perse.S

        Oho.


      • ....

      • Livescience
        .... kirjoitti:

        Ei, vaan tuon aiheuttaa Toxoplasma gondii, kissoista tarttuva loiseläin joka koteloituu ihmisten aivoihin. Se tekee miehistä agressiivisiä ja epäluuloisia, sekä aiheuttaa skitsofreniaa. Tartunnan saa elämänsä varrella noin neljännes suomalaisista.

        Tuolta lisätietoa:
        http://www.zoonoosikeskus.fi/portal/fi/zoonoosit/loisten_aiheuttamat_taudit/toksoplasmoosi/
        http://www.livescience.com/933-study-cat-parasite-affects-human-culture.html

        Even with an estimated one billion cases in the United States every year, doctors still know very little about the nose-running, cough-inducing cold, whose root causes number in the hundreds (some headway is being made). Time and chicken soup, not antibiotics, is often the only prescription that helps.


    • gondii ei ainoa

      Mikä noihin aivoloisiin sitten auttaa jos on saanut tartunnan?

    • supermegavirus?

      Taas alako tautipelottelu,kohta ollaan taas jonossa
      hakemassa rokotteita.

    • Anonyymi

      Aloittaja poltellut höpöheinää?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe