Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
janibutilkin
profiilit
janibutilkin
janibutilkin
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tähän voin vain vastata omasta kokemuksesta "viisautuneena".. :D muutaman kolme kertaa on käynyt samalla tavalla että nainen/"oma"muija on valinnu sen kuka näyttää ulkoseltaan olemukselta paljon paremmalta kun tällänen "tavallinen miehen alku". En ole mitenkään naisten mies/ playboy joka hurmaa naisen sillä mitä ei itse varsinkaan omista.. Ja itsestäni pieni PREEFFI lopuksi, olen suht normaali nuori miehen alku, 2v asuneena yksin ja oma koiran omistan, käyn säännöllisesti töissä ja tiedän tasantarkkaan omat kuukausimenot ja yritän niiden perusteella elää sitä elämää enkä yhtään jotain muuta mitä en ole/ en omista
20.10.2013 03:12
jos paja menee toisen edelle nii heivaa se jätkä menee ja eti sellanen joka osaa arvostaa ka rakastaa sua enemmän kun mitään muuta..
01.03.2012 15:33
kusipää mies ja halus vaa käyttää selvästikkin toista hyväks että saa omat asiat raiteilleen.. ei tollanen mies ansaitsis ketään naista
01.03.2012 15:28
tiedän miltä susta tuntuu koska oon itse kokenut aivan samaa ja se tuntuu jotenki niin huonolta ja väärältä ku se toinen osapuoli ei haluu mitään vakavaa ja "käyttää" vaan hyväkseen..
29.12.2011 02:33
tiedän hyvinkin miltä se tuntuu.. muija jätti noin 3kk sitten ja siitä muutama viikko eteenpäin huomasin että se seurustelee uuden jätkän kanssa ja rakastin sitä tyttöö ylikaiken.. silloin särkynyt sydän tuntu siltä että mikään ei paranna sitä ja että kaikki on niin epätodellista ja sattuu niin paljon kun mahollista ja kaikki mitä tunnet sitä ihmistä kohtaan nii sattuu 1000kertaa enemmän
29.12.2011 02:07
1 / 1