mun jätkäkaveri polttaa pajaa ja se on sanonu mulle rakastavansa pajaa mua enemmän!!Nyt se vaatii että mä lopetan baareissa käymisen kun sekin on vähentäny pajaa!!Se luulee että petän sitä kännissä, vaikka niin en tee. Nyt löysin ihanan pojan jonka kanssa baarissa keskustelin ja taisin ihastua siihen.. mitä teen kun rakastan mun poikaystävää, mutta tää uus arvostaa mua enemmän ku pajan polttamista!???VAIKEETA!!
PAJAUTUS TYTTÖYSTÄVÄN EDELLÄ!
25
2357
Vastaukset
- mies
Mulla ei oo hajuakaan mikä toi 'paja' on, mutta onhan sun poijjaalla ihan selvä pointti tuossa. Näköjään kuitenkin ihastuit baarista löytämääsi poikaan ja tiedä mitä kaikkea siveetöntä oot sen kanssa jo touhunnut poikaystäväs selän takana!
- gras
heh,vie poikas vierotukseen..kannabisongelma..
- minni
niin eli poikaystävääni mä en petä koska rakastan sitä ja paja on huume nimeltään kannabis!
- mies
minni kirjoitti:
niin eli poikaystävääni mä en petä koska rakastan sitä ja paja on huume nimeltään kannabis!
Mitäs pahaa kannabiksessa sitten on?? Yhtä haitallista tuo viinakin on, ainoo ero vaan että kannabis on laitonta.. Kiitä onneas että se pysyy siinä 'pajassa' (what the fuck?? ikinä kuullutkaan) eikä käytä mitään vahvempia.
- Mooris
Mitä tuo paja on???
- minni
paja on kannabista, jota poltetaan ns. pongista.. eli siis täysin laitonta ja täysin typerää. En tunne itteäni kovin arvokkaaksi kun huumeet on tärkeämpiä kun mä.. ymmärrät varmasti..?
- kannu sekasin hinnal
tsekatkaa tää setä koponen räpäyttää näyttää suomi riimi taitoo ostari läppää vitun aitoo tälläst tulee rutiinil ostarilla bostaillessa
- bongieliitinmunchies
kuten huomaatte kannabis on täysin haitatonta
- Salee
kannabiksen haittoja liioitellaan.. Ei se sen vaarallisempaa ole kuin viina, Pajautus -b.
- piparin leipoja
jokainen baarissa löytämäsi mies arvostaa sua enemmän jos tietävät et on mahdollista saada piparia. Sano suoraan sille ääliö miehelles et jos se ei lopeta niin sä jätät sen siihen paikkaan. On miehiä jotka ei huumeita käytä. Ja miehes ei voi sua määräillä et käytkö baareissa vai et. et ole mikään orja joka tottelee mitä miehes sanoo.
- HerraY
Kannabis/paja/pilvi/hassuheinä/heinä/pudi ja muina lukemattomina kutsuma niminään katu kielessä, kyllä joo laiton (tosin en ymmärrä miksi?),yhtä vaarallista tai vaarattomampaa, kuin tupakan poltto, aiheuttaa vaan paljon rennomman fiiliksen kuin tupakka ja viina. Myöskin on pirusti hauskempaa ja vielä aamullakin on hauskaa kun ei oo krapulaa(vieläpä muistat mitä oot tehny). Tämänkin aineen käytössä tietty pitää olla järki päässä,
jos sellaista löytyy en suosittele seurustelemaan idiootin kanssa ellei ole TODELLA sulonen ja muuten mukava idiootti.
Suosittelen että jotenkin vaikka esim puhumalla ensin koetat saada kundia vähentämään pilven polttoa sopiviin annoksiin niin ettei se aina naureskele sulle katketakseen, voisit vaikka kysellä mikä sillä on ongelmana ja miksi se tressaa niin et sen tekee mieli hakea rentoutusta pilvestä? Tässähän voi olla että suhde, työ tai muu asia painaa, ettei ois kaverilla vaikka vähän masennusta ja ahdistusta raha asioista? Jos tämä ei auta niin sano ettei pysty kattelemaan ja kysy että onko pilvi oikeesti tärkeempi kun sun läheisyys ja huolenpito? jos ei niin lähde kävelemään. Baarista et löydä kuin yhden illan juttuja epäilisin ja jos joku on kiinnostunu niin vaikea sano onko se susta kokonaisuutena vai vaan pillun perässä. Sori sellasii miehet on, meitä on moneen junaan.
Ja kuten sanottu ole onnellinen ettei ukkos oo viinaan retkahtanu tai vahvempiin aineisiin niissä taas ei oo mitään järkeä. Kyllähän niistä kuulemma pikku ukkoja alkaa nähdä mutta niitten terveys riskit on ihan omassa kategoriassaan.
Ja lukijoille ei en ole kasvattaja, en käyttäjä vaan seurannut sivusta tuttuja jotka kyseistä ainetta ovat käyttäneet joskus.- Påaa
Kaikki heinäpäät pitäs tappaa.
- hahhahhaijaa
vieläpä muistat mitä oot tehny
- ...
hahhahhaijaa kirjoitti:
vieläpä muistat mitä oot tehny
Niin, nehän dementoituu jo alle keski-ikäisinä.
- miksimiksimiksimiksi
onko sulla niin huono itsetunto että pitää yrittää epätoivoisesti seukata jonkun huumehörhön kanssa?
yhtä tyhmää on kerjätä rakkautta, arvostusta ja huomiota alkoholistilta/pettäjältä kuin huumehörhöltä!
näille päihderiippuvaisille se oma "onnen mömmö" on aina ja tulee aina olemaan tärkeämpää kuin mikään muu..
eli sinuna ottaisin eron ja muuttaisin omilleni ja alkaisin hankkimaan itsetuntoani takaisin. ja kun joskus taas arvostan itseäni ja tiedän mitä elämältä haluan, niin vasta sitten hankkisin miehen jolla on samanlaiset arvot elämässään kuin minulla.
tuosta teidän suhteesta ei oikeasti tule mitään. jätä moinen narkki, parempaakin on tarjolla. - nauran ääneen
narkki... selvästi asiasta tietävät taas äänessä..
KUMISEN MAAILMAN MUOVINEN PELLE EI TAJUU EES KUINKA PERSEELLEEN SEN ARVOT ON MANIPULOITU- Vanha guuru
Jos nyt ensin hävität tietokoneesi, joka on realisoitunut pöydällesi nimenomaan niiden perseelleen ohjelmoitujen arvojen ja riiston seurauksena.
sitten voit muuttaa vuoristoheimon luokse pajauttelemaan ja kuolla käärmeen puremaan tuskallisen ja hitaan kuoleman ja fiilistellä sitä miten lähellä maata olet. poltat vielä jointin siinä viimesinä hetkinäs niin ei tunnu niin ikävältä. - sdgsdg
Vanha guuru kirjoitti:
Jos nyt ensin hävität tietokoneesi, joka on realisoitunut pöydällesi nimenomaan niiden perseelleen ohjelmoitujen arvojen ja riiston seurauksena.
sitten voit muuttaa vuoristoheimon luokse pajauttelemaan ja kuolla käärmeen puremaan tuskallisen ja hitaan kuoleman ja fiilistellä sitä miten lähellä maata olet. poltat vielä jointin siinä viimesinä hetkinäs niin ei tunnu niin ikävältä.Ei tämä niin mustavalkoista ole. En ole puunhalaajahippi enkä heistä välitä pätkääkään, enemmänkin kovia arvoja ja markkinataloutta edustan. Tästä huolimatta silloin tällöin voi vähän pajauttaa. Pystyn katsos ajattelemaan itsekin, enkä ota kaikkea vastaan valmiiksipureskeltuna.
- 4
-> minni
Voi herrajumala, ei sinua todellakaan ole liialll järjellä siunattu tässä elämän suuressa ruletissa. jos paja menee toisen edelle nii heivaa se jätkä menee ja eti sellanen joka osaa arvostaa ka rakastaa sua enemmän kun mitään muuta..
- MikkeliBoy14
Eipä tuossa pajassa mitää pahaa oo :p älyttömän yleistä nykyää... ainakii täällä mikkelissä mut ei se tosiaan vaarallista oo toki laitonta mut ei se näy testeissä ku noin kuukauden..
- rumamies
On sulla tosiaan ongelma ottaako miehen joka vetää huumeita vai miehen joka on kiltti eikä vedä huumeita. kiltti mies ei kelpaa tässäkään tapauksessa eikä koskaan muutenkaan.
- Tosi surkeaa kuulla
Roivottavasti tämä Mikkelin poliisi joka näitä nettiivujakin katselee, saa selville pajan polttajan, ehkä samalla moni muukin nuori pelastuu moiselta, sillä se on vain alku tuolle taipalleelle, sillä aineet vahvistuvat kaiken aikaa ja lopulta on niin koukussa että elämämä meni siinä sivussa ja samalla kaikkien läheisten elämä.
Näinkö huonossa jamassa on Mikkelin nuorten asiat. - Jumala varjele
Voi saatanan höynä. Mieluummin pajan pössyttely, kuin alkoholi ja poikaystävän pettäminen. Jo perkele mikäli miulla tuomonen eukko olis niin oisin jo jättäny. IQ vähemmän ko kengänkoko
- feel sorry for you
white trash people with white trash problems.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830