Kuuden vuoden on off on vihdoin ohi. Se päättyi siihen, että mies petti, taas. Miksi mä annoin kohdella itseäni näin, oi miksi. Alussa kaikki vaikutti niin hyvältä ja ihanalta, kunnes sitten alkoi: uhkailu (itsemurhalla), eka lyönti, varastaminen (suurehko summa rahaa) pettäminen, valehtelu, raskaaksi saattaminen (yksinjättö asian kanssa, juhliminen oli kivempaa), paha pahoinpitely, mustamaalaminen selän takana etc. Mitä ihmettä mä olen roikkunut tälläseä suhtessa ja olen antanut kohdella itseäni näin? Kun mies sai asiansa järjestykseen, ulosottovelat, työn... Muuttui käytös täysin.... Petti oletettavasti monta kertaa ja aloitti heti uuden suhteen työkaveriinsa, kun pistin välit poikki.... Mitä tästä itse sain? En tiedä, paniikkihäiriön ja alkoholisoiduin (melkein). Ennen ko miehen tapaamista en juonut juuri ollenkaan. Yritän prosessoida mitä tapahtui ja miksi? Tunnen itseni todella tyhmäksi ja tyhjäksi. Ilmeisesti mussa on joku vika tms. Kun näin kohdellaan.... Olen suuri kysymysmerkki, käytettiinkö mua häikäilemättä hyväksi vai tä? Muilla vastaavia kokemuksia? Inhottavat ja kritisoivat ihmiset, ei tarvitse vaivautua, tässä ollaan tarpeeksi paskana jo muutenkin.... Ja jooikää on kolkytja rapiat...
Miksi annoin kohdella itseäni näin?
9
361
Vastaukset
kusipää mies ja halus vaa käyttää selvästikkin toista hyväks että saa omat asiat raiteilleen.. ei tollanen mies ansaitsis ketään naista
- t4g3ggg
Osaanottoni sinulle.
Tosin minua jäi vaivaamaan tuo "raskaaksi saattaminen" ihan kuin se olisi ollut miehen vika pelkästään että tulit raskaaksi? - Åsa B
Onneksi pääsit irti. Lycka till!
- oppeliini
Todellisia miesidiootteja onkin yhä olemassa! Tuo kuvailemasi mies ei suinkaan ole ainoa, heitä riittää ja riittää ( myos naisissa!).
Voit hyvällä syyllä tuntea helpotusta vihdoinkin päästessäsi mokomasta eroon. Nyt voit vuodattaa ilon kyyneleitä. Pahin on takana. Pää ylpeästi pystyyn ja pysy miehistä kaukana kunnes olet todella saanut henkisen tasapainosi takaisin ja tunnet seisovasi omilla jaloillasi hyvin tukevasti. Siihen todennäkoisesti menee aikaa, ehkä vuosia, mutta sinun on kaikista ensimmäiseksi ajateltava itseäsi ja saatava henkinen kuntosi vahvaksi ja voimakkaaksi.
Muuten tuo sama toistuu uudelleen ja uudelleen. Se on viimeinen asia jota sinä tarvitset. Varsinkin jos sinulla on jo lapsi!
Tietenkin ystäviä (EI huorakavereita - he eivät ole ystäviä vaan hyotyjiä ja loisia) täytyy olla mutta valitse huolella kenelle kerrot mitään yksityisasioistasi.
Aseta rimasi ystävienkin valitsemiseen hyvin korkealle. Kuka tahaansa juttelee sinulle EI välttämättä ole eikä muutu ystaväksi.
Tulet pärjäämään loistavasti yksin kun vain asetat moraalin ja muut asiat oikeaan järjestykseen. Vilkaise aina silloin tälloin kymmentä käskyä, se on helppotajuinen ja yksinkertainen ohjelanka joka takuudella EI vie väärään. Sopii aivan kaikille, väriin, rotuun, ikään sukupuoleen katsomatta. - -jotainMuuta-
Kukaan ei kävele sinun ylitsesi, jos et itse anna siihen lupaa...
Mutta kyllä, olen itse huomannut ja todennut, että asiat lähtevät aina niin pienistä jutuista kehittymään isoiksi, että sitä ajattelee vain "ei tämä nyt haittaa..." sitten jonkin ajan päästä tilanne on karannut totaalisesti käsistä ja siinä ei voi kun ihmetellä...
Itse olen suhtessa, mies on kyllä kunnollinen, mutta välillä hieman putkinäköinen. Hän ei ymmärrä, jos jokin asia loukkaa minua. Yleinen kommentti "mitä sinä nyt tällasesta pikkujutusta hermostut?" Olen sanonut usein, että minusta on huolestuttavaa, että kun minä sanon, että minulla on paha mieli, sinä sanot "älä nyt taas jaksa aloittaa"
Olen huomannut, että osaan kerätä vierelleni juuri ne raasut ja tunnevammaiset, jotka eivät pärjää ilman minua. Todellisuudessa he kyllä pärjäävät, mutta se vain on niin helppoa kun minä olen siinä.... ehkä? Olen kova luonteinen, ehkä noin 5min, jonka jälkeen taivun heti ensimmäiseen lepertelyyn. Ei pitäs ei.
Kun nyt katsoo edellistä pitää suhdettani, jossa mies teki minulle jatkuvaa henkistä väkivaltaa, huokaisen ja onnittelen itseäni että lopulta lähdin.. mutta jaksoin minä sitäkin hommaa yli 5vuotta. Meillä naisilla täytyy olla synnynnäinen miestensietokyky todella korkea tai olemme kaikki jotenkin salaisesti optimisteja "kyllä se siitä" Vastaus ei ole aina se, että erotaan, mutta joku takaraja kaikilla on. Kunnioitetaan kaikki itseämme ja pyritään siihen, mitä me oikeasti ansaitsemmekin. - Särkynyt sydän
Paljon kiitoksia ihanista ja kannustavista vastauksista. No joo raskaaksi tulemiseen tarvitaan kaksi. Mies ei välittänyt ehkäisystä, se oli aina mun asia hoitaa.... Ja nyt se petti.... Ei ole lasta.... Tää on monimutkainen tarina. Ja ainut asia jota tässä suhteessa kadun.
- Särkynyt sydön
Huh olihan yö.... Jotain prosessia täsä luultvasti käyn läpi. On ollut aikaamiettiä asioita, kun olen kotona kipeenä ollut jo viikon, pää sanoo varmaan kohta poks. Aamullatuli sitten hirveä itku kohtaus. Mietin miten sitä on antanutkin kohdella itseään näin. Ehkä juurikin sen takia, että asiat ovat tulleet elämään pikkuhiljaa, oikean ja väärän raja on täysin sumentunut tms. Lähinnä sitä pohtii, että olenko mä voinut aiheuttaa kaiken omalla käytökselläni? Järki sanoo, että en, mutta sitten taas epäilen itseäni. Ja hassuinta tässä onse, että en todellakaan olemikään hissukka tai ihminen joka antaa talloa itseä.... Ei vain ole ollut kokemusta tälläisistä asioista.... Mä nyt satun olemaanniitä ihmisiä, jotka auttavat apua tarvitsevia tiettyyn pisteeseen asti. Tällekkään hepulle en koskan rahaa lainanut, muuten kyllä tuli jeesattua liikaakin.... En tiedä pää on pelkkää puuroa ja pahalta tuntuu, kun tiedän että tuolla maailmalla leviää allekirjoittaneesta kaikkea roskaa mikä ei ole totta. Niin yleisesti tälle ihmisille kaikki ihmisetoli paskoja, kaikista löytyi joku vika tms. No toivotaan, että järkikultani muistaa muistuttaa, ettei ko ihmiset tunne minua, joten sillä ei ole väliä..... Varoitus,avuksia saattaa olla luvassa :) ainakin niin kauan kunnes pääsen taas porttailemaan, nyton liikaa aikaa kaikenmaailman ajatuksille....
- ilkeile takasin
Kuule ap noita miehiä on . Nyt vaan liikkeelle tai naamakirjaan kerrot linkität tän keskustelun saavathan uudet uhrit ainakin tiedon millainen
varas ja hyväksikäyttäjä heidän työkaverinsa onkaan. ehkä ne pettämiset vähän sitten vaikeammaksi ainakin muodostuvat.
Tiedoksi vaikka oletkin noin paskana maassa jne. Ei ne ihmiset ei ota miehen puolelta tulevaa tietoa ihan kritiikittä vastaan vaikka hymistelevät , etenkään miehet. Kyllä ne sun exän perusluonteen niin hyvin tuntevat.
Voit vaikka päivittä ton exän tiedon kun on velat pois voisi varastamansa summan maksaa takaisin. Ihan v aan sinne kaikille nähtäväksi.
Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. - SS
Voi kuule se mies on niin hemmetin taitava, et ihmiset uskoo, en kyllä ymmärrä, että miksi. Varastelusta tein aikanaan rikosilmoituksen ja rahat olen saanut kyllä jo takaisin. Tosin varastaminen oli tietenkin mun vika tms. Toi kostolinja ei oo oikeen mun juttu, mitä hyötyä siitä olisi? Mies on estänyt mut facessa taisin sitäkin itse pyytää... Mä nyt vaantoivon,että toivun ja tää on osa sitä prosessia. Tää viikko sohvankulmasa on kyllä ollut enemmän kuin tuskainen.... :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794944- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482209
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830