- Ukrainalaiset kun olit rakkaasi ja länsi media kirjoiti heille tuhat tarina Sota-Raiskaukset -Vankilot -Kärsimykset
Mutta tänään ja sama media katso heistä että he ovat ongelma - Zelensky on tullut palanut paperi
- Trump ja Putin ystävyys sama kuin Katolinen avoliito
- Trump tekee mitä hyvä on Amerikalla
- Eurooppaa pelaa kadonneiden ajankohtana
Putin ja Trump ystävyys se on kokoelma on tulos - USA katselee Eurooppaa kuin baanani tasavalta
- Puola -Venäjä-Ukraina -Saksa heillä on ongelma historia kanssa
sama kuin Suomi ja Ruotsi
haheha - No ei minulle mitään vasta jos EU juokse vaikka toinen 80 vuotta USA perä ,mutta sitten älä itkeä jos joskus USA myy Europa tosi halpaa sama kuin nyt Ukrainasta
- Trump makuhuone ehkä muista että vaimo on Mamu
hahehaha - Uskon sinä ymmärsit hyvin , mutta kun et osaa vastata et tiedä miksi 80 vuotta EU juokse UNCLE SAM perä
- Hauskaa länsi media ovat
Jos Trump vasta Mamu hän on hyvä ja fiksu mies
mutta jos Trump sano että sota loppu Ukraina ei enää rahaa sitten sama Trump hän on pahaa ja diktatuuri
hauskaa että sama ihminen yksi päivä hän ok ja toinen päivä hän ei ole ok - Halpa länsi media sanoi 10 vuotta sitten että P Korea johtaja kuole kohta
- Venäjä mahdollista hyökkää ensi Puola ,mutta ei Suomi
- Miksi USA tarve häpeä
EU juokse 80 vuotta USA perä kuin pikku koira ,kyllä se on EU tarve häpeä - Europa tehnyt itse halpaa ja 80 vuotta juokse USA perä kuin pikku koira
- Ensimmäinen kertaa olen Zelenski kanssa ,,
Ukraina sota ollut USA sota mutta taas UNCLE SAM juokse kuin rotta - Zelensky tehnyt itsestäni halpaa ,Amerikkalainen media nauravat Zelensky vaateet
- Zelensk ei vielä oppinut että USA käytä toisia vähän aika ,sitten heitä roskahistoria
- Olen iloinen mitä kirjoitan tehnyt monille perse kipeä
- 33333333333 Hyvää 3 työ päivä sitten pari vapapäivä kiva sinä muistuta minua kaikkia