- Koko Hamas gaza ovat 20000
Mutta gaza asua 2,5 Mil ihmisiä varma kysyt mistä minä tiesin ovat 20000 koska viime kertaa vaalit he sai 20000 ääni - Muista kana tekee muna ja tekee kakka -Bajs hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
- Yli 2 Mlyardia muslmi maailmasta
Mutta sama aikaa joka voi kysyä Gaza sairalla kuollut 10 lääkäri ja 5 Hoitaja ja 2 Siivoja oliko he olivat terroristi plus 120 lapsi ikä 1 kk -4 vuotta - Kun sanoin Islam tarvi lääkäri
Mutta uskon aikaan kanssa ja ei länsi tai Amerikka ovat lääkäri teille ei puhdas perse ja historia he itse täytyy mieti - Jos joka halua uskonto sota se on uskovainen terroristi Hamas sano ja Terroristi ryhmä Issis tehnyt
Onneksi olkoon he ovat oppinut sinut hyvin - Sinun kanssa tuntuu
Jos joka kysyä kumpi on ensi kana vai muna - Mutta kiitos jos uskot minä olen alla hin
- En olen koska en usko koko alaa
- Hyvää että islam van tuhoa
Kristus ei koska tuhoa katso vähän historia ennen kirjoita jotain - Oletko sinä kristus
- Sinä olet uskovainen sitten hhhhhhhhhhhhh
- No Amerikka tuhosi maailma ja Venäjä nyt Ukraina onko he ovat islami maa
150 Vuotta Ranska ja Englanti varasti maailma oliko he olivat islami maa
Saksasta kuollut 6 Mil Juutalaiset oliko saksa islami maa
97 Mil Ihmisiä kuollut Eurooppa 1 ja 2 Maailma sota oliko Islami sota - Loppu tulee yksi päivä tulee rauhaa siellä myös kun he ymmärrä he tarvitsevat toisia
- Minulle ei mitä vasta Trump kyllä toivon hän voitta haluan näkee kuin Euroopalaiset laulavat
- Islam on erilainen kuin Muslimi
Sinun ongelma ei islami kanssa sinun ingelma Venäjä kanssa
Jos tänään Venäjä voitta sota
Huomenna he ovat sinun makuhuone hhhhhhhhhhh - Sama mieltä islam tarvi iso korjataan mutta 2000 vuotta kesti Euroopa myös varma et lukee Eurooppa historia
- En tiedä nykyisiä paljon erilainen raamattuun hhhhhhhhhhhh
- Islami ja Juutalaiset he ovat paljon lähellä toisia heidän jumala myös paljon samanlainen
- Olisi kiva jos minulle oli kamelin se on kalis mpi kuin Tesla Auto
Mutta kyllä minulle tesla
Ensi palauta karjala sitten yritä huoli pienempiään - Kysymys ei mitä jeesus sanoi juutalaiset
Kysymys mitä juutalaiset katsoa jeesus nytkin jos puhu juutalaiset osaa heistä jeesus he sulkevat maahan