Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kari.lepisto
profiilit
kari.lepisto
kari.lepisto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
moi+vaan+minä+menen+vapunpäivänä+Senaatintorille+kristittyjen+yhteiseen+vapputapahtumaan.
16.04.2019 13:26
naisten+ei+ole+pakko+mennä+armeijaan+jos+ei+halua+ja+heille+se+on+täysin+vapaaehtoista!+mutta+miesten+on+pakko+mennä+armeijaan+ja+jos+ei+mene+armeijaan+on+mentävä+siviilipalvelukseen+jos+ei+sinne+niin+vankila+on+sitten.
25.05.2018 10:23
minä+en+ole+koskaan+tuntenut+isää+henkilökohtaisesti++ja+minulle+isällä+ei+ole+ollut++mitään+merkitystä+ja+minulle+hän+ei+ole+antanut+mitään+eväitä+elämääni+hän+ei+koskaan+välittänyt+minusta+ja+ei+tullut+käymään+vaikka+lupasi.+minä+kaipasin+siitä+huolimatta+isääni+kovasti+vaikka+hän+hylkäsi+minut+ja+se+on+jättänyt+sisimpääni+syvät+arvet+ja+ehkä+pysyvän+trauman.+olin+useita+vuosia+äärettömän+katkera.
13.11.2017 10:01
kukkis1
tsemppiä sinulle kyllä sinä löydät vielä oman kullan. tuntuu varmaan tosi kurjalta kun toinen ei ole pitänyt lupaustaan eikä ole ottanut yhteyttä vaikka on luvannut, kyllä minusta olisi reilua ilmoittaa toiselle jos ei pääse tulemaan, eikä jättää ilmoittamatta.
se on todella epäkohteliasta käytöstä toista kohtaan jos lupaa niitä näitä ja sitten häviää kuin pieru saharaan.
23.04.2014 11:44
hei vaan! vaikutat tosi kunnolliselta naiselta. itsekkin olen hakemassa parisuhde kumppania eli mun tapauksessa naista vaikkapa elämänkumppaniksi.
jos kiinnostaa niin mulla on oma facebook-sivu nimellä kari lepistö , jos haluat tai kiinnostaa.
09.05.2012 09:59
1 / 1