Tahdon miesystävän miksi en ole löytänyt ??

MITTÄÄN VIKKAA?

165 cm
noin 70kg
ikä 29

En juo, tupakoi,
käyn noin 2kertaa viikossa liikkumassa < uimassa lenkillä salilla
opiskelen kulttuuriallalle

taide,elokuvat,kirjallisuus, käsityöt, vapaaehtostyö mm kiinnostavat

lemmikkeinä kissa

pidän seksistä vakituisessa suhteessa ja haluan sitä usein

en ole vaativa enkä nirso enkä materiaalin perään
olen hengellinen mutten uskovainen
olen määrätietoinen ja opiskelualaani/uraani kohden jopa hieman kunnianhimoinen
minulla on musta huumorintaju
osaan keskustella asioista, olen utelias uudelle.
näytän tunteeni enkä piilottele niitä.

347

13004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5e6yj7et6

      Vaikka kuinka jatkaisit tuota "esittelyä" niin ulkopuolisen on mahdotonta kertoa mikset ole löytänyt miestä.

      Veikata voin sen verran että et ehkä liiku paikoissa joissa miehiä voisi tavata, tai annat sellaisen kuvan että sinua on hankala lähestyä.

      Pidät seksistä, josta voi päätellä että sinulla on ainakin ollut mies. Mikset palaisi ja miettisi miten hänet tapasit.

    • Melkein täydellinen

      Etkö koskaan ole seurustellut? Oletko aivan mahottoman ujo? Ihan hyvät speksit. Lievää ylipainoa on, mutta se ei haittaa, jos on sellaista naisellista pyöreyttä. Jos ei ole rastoja ja lävistyksiä naama täynnä, niin voisin mennä kanssasi treffeille. Itse olen lähes täydellinen mies.

      • vahva punttimimmi

        Ei ole ylipainoa kun kerran salilla käy ja muutenkin liikkuu. Naisen ei kuulu olla ns.laihaläski, alipainoinen ja heikkokuntoinen vaikka hollywood sitä mallia tyrkyttääkin. Urheilullinen ja vahva sen olla pitää.

        Miehet ei muutenkaan tiedä mitä naiset painaa, kun naiset aina valehtelevat painonsa alakanttiin kun muuten miehiä ei kiinnosta. Täälläkin aina huudetaan et naisen tulee painaa max60kg. Ite painoin sen verran viimeksi ala-asteella.

        En ole ap.


      • Melkein täydellinen
        vahva punttimimmi kirjoitti:

        Ei ole ylipainoa kun kerran salilla käy ja muutenkin liikkuu. Naisen ei kuulu olla ns.laihaläski, alipainoinen ja heikkokuntoinen vaikka hollywood sitä mallia tyrkyttääkin. Urheilullinen ja vahva sen olla pitää.

        Miehet ei muutenkaan tiedä mitä naiset painaa, kun naiset aina valehtelevat painonsa alakanttiin kun muuten miehiä ei kiinnosta. Täälläkin aina huudetaan et naisen tulee painaa max60kg. Ite painoin sen verran viimeksi ala-asteella.

        En ole ap.

        No ihan painoindeksin mukaan katsoin, mutta eihän se mikään ehdoton totuus ole, jos on muodokas peräsin ja pulleat purjeet, niin tuleehan sitä painoa. Lihaksikas nainen on myös epäesteettinen näky.


      • vahva punttimimmi
        Melkein täydellinen kirjoitti:

        No ihan painoindeksin mukaan katsoin, mutta eihän se mikään ehdoton totuus ole, jos on muodokas peräsin ja pulleat purjeet, niin tuleehan sitä painoa. Lihaksikas nainen on myös epäesteettinen näky.

        Tahdot ruikkumuijan jotta ite näyttäisit isommalta ja vahvemmalta. Tahdot laihan jotta sei pärjäisi sulle missään ja ettei sillä olisi ees seksihaluja kun koko ajan nälässä riutuu (tutkimuskin on tästä aiheesta, kun nainen on syömättä ja liian laiha niin seksihalut on nollissa). Saisit pyörittää sitä mieles mukaan ja se feikkais sun mieliks jne.

        tällaisia pelkurimiehiä tarjolla..no tanks, haluun vahvan miehen.


      • Melkein täydellinen
        vahva punttimimmi kirjoitti:

        Tahdot ruikkumuijan jotta ite näyttäisit isommalta ja vahvemmalta. Tahdot laihan jotta sei pärjäisi sulle missään ja ettei sillä olisi ees seksihaluja kun koko ajan nälässä riutuu (tutkimuskin on tästä aiheesta, kun nainen on syömättä ja liian laiha niin seksihalut on nollissa). Saisit pyörittää sitä mieles mukaan ja se feikkais sun mieliks jne.

        tällaisia pelkurimiehiä tarjolla..no tanks, haluun vahvan miehen.

        No huh huh. Aika kovaa "faktaa" kirjoitat minusta tuon perusteella kun huomautan tuosta painoindeksistä. Sanoin myös että lievä ylipaino ei haittaa, mutta sitähän et noteeraa, vaan ad hominemia pukkaa ja jotain aivan ääliömäisiä arvailuja. Ei voi muuta vastata tuohon kuin, että jos tuollaisia vainoharhaisia punttimimmejä on tarjolla, niin no thanks.


      • paskanakkija muusi
        Melkein täydellinen kirjoitti:

        No huh huh. Aika kovaa "faktaa" kirjoitat minusta tuon perusteella kun huomautan tuosta painoindeksistä. Sanoin myös että lievä ylipaino ei haittaa, mutta sitähän et noteeraa, vaan ad hominemia pukkaa ja jotain aivan ääliömäisiä arvailuja. Ei voi muuta vastata tuohon kuin, että jos tuollaisia vainoharhaisia punttimimmejä on tarjolla, niin no thanks.

        Voit lopettaa tuon nikin käytön. Et ole lähelläkään melkein täydellistä. Sen tietää jo nyt.


      • Melkein täydellinen
        paskanakkija muusi kirjoitti:

        Voit lopettaa tuon nikin käytön. Et ole lähelläkään melkein täydellistä. Sen tietää jo nyt.

        Höpön höpö. En sanonutkaan olevani täydellinen, vaan melkein täydellinen. Etkä minua tunne, joten älä tyttö höpöttele.


      • .......
        vahva punttimimmi kirjoitti:

        Ei ole ylipainoa kun kerran salilla käy ja muutenkin liikkuu. Naisen ei kuulu olla ns.laihaläski, alipainoinen ja heikkokuntoinen vaikka hollywood sitä mallia tyrkyttääkin. Urheilullinen ja vahva sen olla pitää.

        Miehet ei muutenkaan tiedä mitä naiset painaa, kun naiset aina valehtelevat painonsa alakanttiin kun muuten miehiä ei kiinnosta. Täälläkin aina huudetaan et naisen tulee painaa max60kg. Ite painoin sen verran viimeksi ala-asteella.

        En ole ap.

        Sinänsä samaa mieltä, mutta 2 kertaa viikossa urheilua on HYVIN VÄHÄN, ellei sitten lisäksi harrasta ns. arkiliikuntaa päivittäin useita tunteja. Ei tuosta ylipainoaan voi syyttää. Kehon koostumuskin voi noilla mitoilla olla joko kunnon plösö tai sitten ihan timmi.


      • paskanakkija muusi
        Melkein täydellinen kirjoitti:

        Höpön höpö. En sanonutkaan olevani täydellinen, vaan melkein täydellinen. Etkä minua tunne, joten älä tyttö höpöttele.

        Et myöskään osaa lukea. OK.


      • vahva punttimimmi
        Melkein täydellinen kirjoitti:

        Höpön höpö. En sanonutkaan olevani täydellinen, vaan melkein täydellinen. Etkä minua tunne, joten älä tyttö höpöttele.

        Ei ollut kyllä mun kirjoitus tuo äsköinen(tuo nakkijamuusi..).


      • paskanakkija muusi
        vahva punttimimmi kirjoitti:

        Ei ollut kyllä mun kirjoitus tuo äsköinen(tuo nakkijamuusi..).

        No ei ollut kun se on minun.


      • treenaaja)
        ....... kirjoitti:

        Sinänsä samaa mieltä, mutta 2 kertaa viikossa urheilua on HYVIN VÄHÄN, ellei sitten lisäksi harrasta ns. arkiliikuntaa päivittäin useita tunteja. Ei tuosta ylipainoaan voi syyttää. Kehon koostumuskin voi noilla mitoilla olla joko kunnon plösö tai sitten ihan timmi.

        2-3 kertaa viikossa treeniä riittää jos se on tarpeeksi tehokasta, tähän yhdistettynä ns hyötyliikunta ja terveellinen ruokavalio, that`s it. Tuskin kukaan treenaa jokaikinen päivä, ellei ole joku fitnessguru tai bodari. Kyllä noilla treeneillä mitoissa pysyy.


      • solakka
        treenaaja) kirjoitti:

        2-3 kertaa viikossa treeniä riittää jos se on tarpeeksi tehokasta, tähän yhdistettynä ns hyötyliikunta ja terveellinen ruokavalio, that`s it. Tuskin kukaan treenaa jokaikinen päivä, ellei ole joku fitnessguru tai bodari. Kyllä noilla treeneillä mitoissa pysyy.

        Tämä nyt on näitä ostos-tv -reploja. Sanotaan, että x kertaa viikossa riittää painonpudotukseen ja sivussa mainitaan hyötyliikunta (lue: kävelet kaikkialle, siis AIVAN kaikkialle) ja terveellinen ruokavalio (lue: nolla kcal/pvä).
        Johtuuko mahdollinen painonpudotus tuosta treenistä vai noista kahdesta "itsestään selvästä ja mitättömästä "sivuhuomautuksesta?


      • Melkein täydellinen kirjoitti:

        Höpön höpö. En sanonutkaan olevani täydellinen, vaan melkein täydellinen. Etkä minua tunne, joten älä tyttö höpöttele.

        mie lähen sun kans treffeille :) t. pitkä ja hoikka misuli. ps kuitenkin oikeista paikoista pyöreä :P


      • Syykin löytyi
        Melkein täydellinen kirjoitti:

        Höpön höpö. En sanonutkaan olevani täydellinen, vaan melkein täydellinen. Etkä minua tunne, joten älä tyttö höpöttele.

        Eiköhän se syykin siihen että AP on sinkku löytynyt. Suomalainen mies vaatii brazilialaista huippumallia jonka koko elämä pitää olla viimeistä piirtoa kunnossa (ura, raha, perhe, kaunis, täydellinen kroppa).

        Olen itsekin kokenut tätä mollaamista suomalaisten miesten puolelta. Olen myös 163 cm ja painan 65 kg. Urheilen paljon, mutta vartalo on yläpuolelta aika hoikka. Vähän aikaa suomalainen mies on jaksanut seurustella kanssani mutta sitten alkaneet jokaikinen kieli pitkällä juosta nuorten mallinriukujen perässä. Osa tapailemistani miehistä olivat itse kuin seinästä revittyjä - ei väliä, naisen pitää olla täydellinen.

        Löytyi sitten mies ulkomailta, perinteisen kotikasvatuksen saanut, vanhempansa yhä naimisissa, perhe tärkeä. Johan alkoi parisuhdekin luistaa ihan eri duurissa iänikuisen mollin sijaan.
        Totesin vaan että jotain on mennyt sukupolvemme kasvatuksessa pieleen kun se tuottaa näitä tunnevammaisia, sitoutumiskammoisia ja täydellisyyttä vaativia suomalaisia miehiä. Hyvänä esimerkkinä Melkein täydellinen, joka alkaa naukua parista kilosta. Elä sitten sellaisen kanssa, perusta perhettä, liho raskausaikana ja ole hyvä äiti. Unohda, ei heistä ole sellaiseen, eivät kestä oikeaa elämää. "Ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta"...


      • 3+9
        vahva punttimimmi kirjoitti:

        Ei ole ylipainoa kun kerran salilla käy ja muutenkin liikkuu. Naisen ei kuulu olla ns.laihaläski, alipainoinen ja heikkokuntoinen vaikka hollywood sitä mallia tyrkyttääkin. Urheilullinen ja vahva sen olla pitää.

        Miehet ei muutenkaan tiedä mitä naiset painaa, kun naiset aina valehtelevat painonsa alakanttiin kun muuten miehiä ei kiinnosta. Täälläkin aina huudetaan et naisen tulee painaa max60kg. Ite painoin sen verran viimeksi ala-asteella.

        En ole ap.

        painan 45-50 kg, en ole ala-asteella. Mihet joita olen tavannut on ihan k%#päitä.


      • Melkein täydellinen
        Syykin löytyi kirjoitti:

        Eiköhän se syykin siihen että AP on sinkku löytynyt. Suomalainen mies vaatii brazilialaista huippumallia jonka koko elämä pitää olla viimeistä piirtoa kunnossa (ura, raha, perhe, kaunis, täydellinen kroppa).

        Olen itsekin kokenut tätä mollaamista suomalaisten miesten puolelta. Olen myös 163 cm ja painan 65 kg. Urheilen paljon, mutta vartalo on yläpuolelta aika hoikka. Vähän aikaa suomalainen mies on jaksanut seurustella kanssani mutta sitten alkaneet jokaikinen kieli pitkällä juosta nuorten mallinriukujen perässä. Osa tapailemistani miehistä olivat itse kuin seinästä revittyjä - ei väliä, naisen pitää olla täydellinen.

        Löytyi sitten mies ulkomailta, perinteisen kotikasvatuksen saanut, vanhempansa yhä naimisissa, perhe tärkeä. Johan alkoi parisuhdekin luistaa ihan eri duurissa iänikuisen mollin sijaan.
        Totesin vaan että jotain on mennyt sukupolvemme kasvatuksessa pieleen kun se tuottaa näitä tunnevammaisia, sitoutumiskammoisia ja täydellisyyttä vaativia suomalaisia miehiä. Hyvänä esimerkkinä Melkein täydellinen, joka alkaa naukua parista kilosta. Elä sitten sellaisen kanssa, perusta perhettä, liho raskausaikana ja ole hyvä äiti. Unohda, ei heistä ole sellaiseen, eivät kestä oikeaa elämää. "Ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta"...

        Höpön löpö sinullekin. Aloittaja kysyi että miksei ole saanut miestä ja luetteli listan ominaisuuksiaan. Tuo paino oli ainoa asia, jonka voisin kuvitella tuosta listasta kenenkään ottavan edes jollain tavalla negatiivisena. Nuo muuthan on hyviä ominaisuuksia. Ja lisäsin vielä, että itseäni ei lievä ylipaino naisella haittaa. En tiedä mistä sen brasilialaisen mallin siihen sait. Kyllä heikkoa itsetuntoa liikkellä.


      • bhou!!!
        Syykin löytyi kirjoitti:

        Eiköhän se syykin siihen että AP on sinkku löytynyt. Suomalainen mies vaatii brazilialaista huippumallia jonka koko elämä pitää olla viimeistä piirtoa kunnossa (ura, raha, perhe, kaunis, täydellinen kroppa).

        Olen itsekin kokenut tätä mollaamista suomalaisten miesten puolelta. Olen myös 163 cm ja painan 65 kg. Urheilen paljon, mutta vartalo on yläpuolelta aika hoikka. Vähän aikaa suomalainen mies on jaksanut seurustella kanssani mutta sitten alkaneet jokaikinen kieli pitkällä juosta nuorten mallinriukujen perässä. Osa tapailemistani miehistä olivat itse kuin seinästä revittyjä - ei väliä, naisen pitää olla täydellinen.

        Löytyi sitten mies ulkomailta, perinteisen kotikasvatuksen saanut, vanhempansa yhä naimisissa, perhe tärkeä. Johan alkoi parisuhdekin luistaa ihan eri duurissa iänikuisen mollin sijaan.
        Totesin vaan että jotain on mennyt sukupolvemme kasvatuksessa pieleen kun se tuottaa näitä tunnevammaisia, sitoutumiskammoisia ja täydellisyyttä vaativia suomalaisia miehiä. Hyvänä esimerkkinä Melkein täydellinen, joka alkaa naukua parista kilosta. Elä sitten sellaisen kanssa, perusta perhettä, liho raskausaikana ja ole hyvä äiti. Unohda, ei heistä ole sellaiseen, eivät kestä oikeaa elämää. "Ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta"...

        "Eiköhän se syykin siihen että AP on sinkku löytynyt. Suomalainen mies vaatii brazilialaista huippumallia jonka koko elämä pitää olla viimeistä piirtoa kunnossa (ura, raha, perhe, kaunis, täydellinen kroppa)."

        Siis ihan nyt zori vaan kaikkien tätä puoltavien osalta!!! SIIS pitäs olla niinku kansainvälinen yksinhuoltaja-huippumalli,joka omistaa hirrvveen paljon omaisuutta ja hirrvveen paljon rahaa...??? MUTTA jolla on taloudenhoitajat ja puutarhurit,,,sit vittuillaan toiselle:"voi,ku sä et tee mitään täällä kotona...???".....=D=D=D...NAURAN koko hiivatin utopistiselle ajatukselle!!!...enempää en sano,etten loukkaa teitä kauniita-ihania-fiksuja-silikoni-botoksi-luomuksia ;0)...hei toista se on oikeessa elämässä...ei olla huippumalleja tai upporikkaita..mut tiiättekö..PÄÄSTÄ löytyy 300% ajatusta enemmän,kun noilta!!!


      • N_28
        vahva punttimimmi kirjoitti:

        Ei ole ylipainoa kun kerran salilla käy ja muutenkin liikkuu. Naisen ei kuulu olla ns.laihaläski, alipainoinen ja heikkokuntoinen vaikka hollywood sitä mallia tyrkyttääkin. Urheilullinen ja vahva sen olla pitää.

        Miehet ei muutenkaan tiedä mitä naiset painaa, kun naiset aina valehtelevat painonsa alakanttiin kun muuten miehiä ei kiinnosta. Täälläkin aina huudetaan et naisen tulee painaa max60kg. Ite painoin sen verran viimeksi ala-asteella.

        En ole ap.

        Mä olen 28-vuotias, enkä ole koskaan painanut yli 60kiloa.


      • 16+1
        Syykin löytyi kirjoitti:

        Eiköhän se syykin siihen että AP on sinkku löytynyt. Suomalainen mies vaatii brazilialaista huippumallia jonka koko elämä pitää olla viimeistä piirtoa kunnossa (ura, raha, perhe, kaunis, täydellinen kroppa).

        Olen itsekin kokenut tätä mollaamista suomalaisten miesten puolelta. Olen myös 163 cm ja painan 65 kg. Urheilen paljon, mutta vartalo on yläpuolelta aika hoikka. Vähän aikaa suomalainen mies on jaksanut seurustella kanssani mutta sitten alkaneet jokaikinen kieli pitkällä juosta nuorten mallinriukujen perässä. Osa tapailemistani miehistä olivat itse kuin seinästä revittyjä - ei väliä, naisen pitää olla täydellinen.

        Löytyi sitten mies ulkomailta, perinteisen kotikasvatuksen saanut, vanhempansa yhä naimisissa, perhe tärkeä. Johan alkoi parisuhdekin luistaa ihan eri duurissa iänikuisen mollin sijaan.
        Totesin vaan että jotain on mennyt sukupolvemme kasvatuksessa pieleen kun se tuottaa näitä tunnevammaisia, sitoutumiskammoisia ja täydellisyyttä vaativia suomalaisia miehiä. Hyvänä esimerkkinä Melkein täydellinen, joka alkaa naukua parista kilosta. Elä sitten sellaisen kanssa, perusta perhettä, liho raskausaikana ja ole hyvä äiti. Unohda, ei heistä ole sellaiseen, eivät kestä oikeaa elämää. "Ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta"...

        > Vähän aikaa suomalainen mies on jaksanut seurustella kanssani mutta sitten alkaneet jokaikinen kieli pitkällä juosta nuorten mallinriukujen perässä.

        Miks pitää jatkuvasti ottaa sellainen mies joka tykkää niistä malliriu'uista? On se kumma kun tällainen normihyvä mies, joka tykkää ihan normaaleista ja naisellisista naisista, jää sitten rannalle kun naiset kuolaa niitten pelimiesten perään.


      • Syykin löytyi kirjoitti:

        Eiköhän se syykin siihen että AP on sinkku löytynyt. Suomalainen mies vaatii brazilialaista huippumallia jonka koko elämä pitää olla viimeistä piirtoa kunnossa (ura, raha, perhe, kaunis, täydellinen kroppa).

        Olen itsekin kokenut tätä mollaamista suomalaisten miesten puolelta. Olen myös 163 cm ja painan 65 kg. Urheilen paljon, mutta vartalo on yläpuolelta aika hoikka. Vähän aikaa suomalainen mies on jaksanut seurustella kanssani mutta sitten alkaneet jokaikinen kieli pitkällä juosta nuorten mallinriukujen perässä. Osa tapailemistani miehistä olivat itse kuin seinästä revittyjä - ei väliä, naisen pitää olla täydellinen.

        Löytyi sitten mies ulkomailta, perinteisen kotikasvatuksen saanut, vanhempansa yhä naimisissa, perhe tärkeä. Johan alkoi parisuhdekin luistaa ihan eri duurissa iänikuisen mollin sijaan.
        Totesin vaan että jotain on mennyt sukupolvemme kasvatuksessa pieleen kun se tuottaa näitä tunnevammaisia, sitoutumiskammoisia ja täydellisyyttä vaativia suomalaisia miehiä. Hyvänä esimerkkinä Melkein täydellinen, joka alkaa naukua parista kilosta. Elä sitten sellaisen kanssa, perusta perhettä, liho raskausaikana ja ole hyvä äiti. Unohda, ei heistä ole sellaiseen, eivät kestä oikeaa elämää. "Ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta"...

        Miestä ei kyllä kiinnosta onko naisella rahaa vai ei! Normaalille äijälle on ihan sama onko tyttö pennitön vai varakas. Itseasiassa moni valitsee mieluummin pennittömän, niin ei tule itsetunnolle paineita jos kumppani tuo makkaran leivän päälle.
        Se on nainen jota kumppanin sosiaalinen asema ja varallisuus kiinnostaa.

        Miehelle tärkeimpiä asioita on:
        - Terveen oloinen. Mies etsii tervettä synnyttäjää. Joten hyvä kunto eikä ylipainoa, niin kyllä se avittaa. Pyöreän ja huonokuntoisen on vaikeampi viehättää.
        - Luonne. Hauska, reilu ja avoin. No, jokaisella omat mieltymykset... taisin möläyttää omat. Mutta jos on ankara ja tiukka luonne, kova tuomitsemaan ja itsekeskeinen... niin voipi tulla ongelmia kun suun aukaisee. Jos tunnistiyt itsesi ongelmatapaukseksi, niin koita opetella suvaitsevuutta ja avoimuutta.

        Vinkki: hymyile. Tai sano jotain kohteliasta: ei me miehet aina tajuta!


      • ulkomaiden tytöt nam
        Syykin löytyi kirjoitti:

        Eiköhän se syykin siihen että AP on sinkku löytynyt. Suomalainen mies vaatii brazilialaista huippumallia jonka koko elämä pitää olla viimeistä piirtoa kunnossa (ura, raha, perhe, kaunis, täydellinen kroppa).

        Olen itsekin kokenut tätä mollaamista suomalaisten miesten puolelta. Olen myös 163 cm ja painan 65 kg. Urheilen paljon, mutta vartalo on yläpuolelta aika hoikka. Vähän aikaa suomalainen mies on jaksanut seurustella kanssani mutta sitten alkaneet jokaikinen kieli pitkällä juosta nuorten mallinriukujen perässä. Osa tapailemistani miehistä olivat itse kuin seinästä revittyjä - ei väliä, naisen pitää olla täydellinen.

        Löytyi sitten mies ulkomailta, perinteisen kotikasvatuksen saanut, vanhempansa yhä naimisissa, perhe tärkeä. Johan alkoi parisuhdekin luistaa ihan eri duurissa iänikuisen mollin sijaan.
        Totesin vaan että jotain on mennyt sukupolvemme kasvatuksessa pieleen kun se tuottaa näitä tunnevammaisia, sitoutumiskammoisia ja täydellisyyttä vaativia suomalaisia miehiä. Hyvänä esimerkkinä Melkein täydellinen, joka alkaa naukua parista kilosta. Elä sitten sellaisen kanssa, perusta perhettä, liho raskausaikana ja ole hyvä äiti. Unohda, ei heistä ole sellaiseen, eivät kestä oikeaa elämää. "Ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta"...

        "Eiköhän se syykin siihen että AP on sinkku löytynyt. Suomalainen mies vaatii brazilialaista huippumallia jonka koko elämä pitää olla viimeistä piirtoa kunnossa (ura, raha, perhe, kaunis, täydellinen kroppa)."

        Paskapuhetta.

        Itse petyin suomalaisten naisten vittumaiseen luonteeseen, kyräilyyn,kostonhaluun, ja suoranaiseen kusipäisyyteen monesti, ennenkuin löysin nykyisen vaimoni ulkomailta.Itseäni varakkaampi(joten voitte jättää ostovaimopaskanjauhannan heti), kaunis, siro, kiltti(ei siis suomalainen kusipäämentaliteetti joka törjö hölösen tyyliin uitetaan joka pikkutyttöön jo äidinmaidossa, silkka miesviha).

        Nimenomaan kiltteys ja iloinen luonne veivät jalat alta.
        Ei naisen tarvitse olla missi.
        Riittää että ei ole kusipää, tai moniongelmainen mielialalääkitystä nauttiva narsisti.

        Normaali, kiltti nainen.

        Onneksi suomi ei ole ainoa paikka jossa on naisia.


      • ja
        vahva punttimimmi kirjoitti:

        Ei ole ylipainoa kun kerran salilla käy ja muutenkin liikkuu. Naisen ei kuulu olla ns.laihaläski, alipainoinen ja heikkokuntoinen vaikka hollywood sitä mallia tyrkyttääkin. Urheilullinen ja vahva sen olla pitää.

        Miehet ei muutenkaan tiedä mitä naiset painaa, kun naiset aina valehtelevat painonsa alakanttiin kun muuten miehiä ei kiinnosta. Täälläkin aina huudetaan et naisen tulee painaa max60kg. Ite painoin sen verran viimeksi ala-asteella.

        En ole ap.

        Ai miehiä ei sun mielestä kiinnosta jos kuulee "väärän" painolukeman?

        -Sallmi mun nauraa. Mulle ei numeroilla ole mitään, MITÄÄN väliä. Aivan uskomattoman pinnallista tuubaa tuollaisen miettiminenkin.

        Ulkonäöllä taas on väliä. Se ei olekaan puhdasta pinnallisuutta vaan luonnollinen asia, mutta se ei tarkoita sitä että jos sanon että ulkonäöllä on väliä niin vaatisin jotain samanlaista kauneusihannetta kuin kaikki muutkin miehet.

        Makuja on erilaisia. En pidä missi enkä mallityyppisistä vosuista.. tai "veteraanipissiksistä" niin kuin joku koomikko sanoi jokin aika sitten.

        Söpöys ja aitous viehättää sen sijaan paljonkin. Mutta en tarkoita sellaista maailman menosta mitään tajuamatonta naiviutta.

        Tuntemuksia ja fiiliksiä on vaikea pukea sanoiksi niin että tuntematon lukijakin sen ymmärtäisi...

        Avarakatseinen ja tiedostava kuulostaa mun naiselta. Ja viehkeä.

        Mutta sinkku olen itsekin enkä usko että se tilanne muuttuu miksikään. Siitä on niin kauan kun olen edes nähnyt jossain itseäni viehättävän tytön/naisen, saati sitten että olisin tutustunut.

        Ei auta kuin madaltaa vaatimustasoa ja ottaa vastaan mitä elämä tuo. Näkee sitten vain niitä päiväunia todellisesta rakkaudesta. Kyynistäkö? Pikkuhiljaa alkaa olemaan. Olisin ollut valmis vakiintumaan jo n. vuosikymmen sitten.


      • Entinen hätähousu
        paskanakkija muusi kirjoitti:

        Et myöskään osaa lukea. OK.

        Tällä palstalla näyttää olevan tyypillisesti ihmisiä jotka pystyvät muutaman lauseen perusteella tuomitsemaan toisen täysin. Se on aika mielenkiintoinen ilmiö. Todellisuudessahan ihminen noin 2-3 yhdessä eletyn vuoden jälkeen alkaa hieman tuntea toista.
        Tulkitsen tilanteen niin, että ihmiset eivät löydä elämänkumppaneita, koska heti kun kuulevat pari sanaa, jotka eivät ole imartelevia, he hermostuvat ja luopuvat tarkemmasta tuntemisesta.
        Kyllä elämässä pitää olla kärsivällisyyttä ja erilaisuuden hyväksymiskykyä.


      • Poppie
        ja kirjoitti:

        Ai miehiä ei sun mielestä kiinnosta jos kuulee "väärän" painolukeman?

        -Sallmi mun nauraa. Mulle ei numeroilla ole mitään, MITÄÄN väliä. Aivan uskomattoman pinnallista tuubaa tuollaisen miettiminenkin.

        Ulkonäöllä taas on väliä. Se ei olekaan puhdasta pinnallisuutta vaan luonnollinen asia, mutta se ei tarkoita sitä että jos sanon että ulkonäöllä on väliä niin vaatisin jotain samanlaista kauneusihannetta kuin kaikki muutkin miehet.

        Makuja on erilaisia. En pidä missi enkä mallityyppisistä vosuista.. tai "veteraanipissiksistä" niin kuin joku koomikko sanoi jokin aika sitten.

        Söpöys ja aitous viehättää sen sijaan paljonkin. Mutta en tarkoita sellaista maailman menosta mitään tajuamatonta naiviutta.

        Tuntemuksia ja fiiliksiä on vaikea pukea sanoiksi niin että tuntematon lukijakin sen ymmärtäisi...

        Avarakatseinen ja tiedostava kuulostaa mun naiselta. Ja viehkeä.

        Mutta sinkku olen itsekin enkä usko että se tilanne muuttuu miksikään. Siitä on niin kauan kun olen edes nähnyt jossain itseäni viehättävän tytön/naisen, saati sitten että olisin tutustunut.

        Ei auta kuin madaltaa vaatimustasoa ja ottaa vastaan mitä elämä tuo. Näkee sitten vain niitä päiväunia todellisesta rakkaudesta. Kyynistäkö? Pikkuhiljaa alkaa olemaan. Olisin ollut valmis vakiintumaan jo n. vuosikymmen sitten.

        "Siitä on niin kauan kun olen edes nähnyt jossain itseäni viehättävän tytön/naisen, saati sitten että olisin tutustunut." Eli siis mihinkohan sina perustat vaatimustasosi? Lehtien sivuilla oleviin photoshopattuihin ulkomaisiin huippumalleihin? Ja onhan sinulla tietysti myos mita tarjota, siina vaiheessa kun nama kuvitteeliset kaunottaret tulevat ovellesi kolkuttamaan?

        Hitto vie, onneksi lahdin jo vuosia sitten Suomesta ettei tarvitse naita miesten utopistisia ruikutuksia kuunnella.


      • ihme vauhkooja
        vahva punttimimmi kirjoitti:

        Ei ole ylipainoa kun kerran salilla käy ja muutenkin liikkuu. Naisen ei kuulu olla ns.laihaläski, alipainoinen ja heikkokuntoinen vaikka hollywood sitä mallia tyrkyttääkin. Urheilullinen ja vahva sen olla pitää.

        Miehet ei muutenkaan tiedä mitä naiset painaa, kun naiset aina valehtelevat painonsa alakanttiin kun muuten miehiä ei kiinnosta. Täälläkin aina huudetaan et naisen tulee painaa max60kg. Ite painoin sen verran viimeksi ala-asteella.

        En ole ap.

        Vahva punttimimmi. Oletko ajatellut että vaikka ihminen on hoikka, voi olla hyvinkin timmissä kunnossa, eikä heikkokuntoinen ? Katsopa noita maratoonareita, kyllä kuule toiseksi jäät, vaikkeivat takuulla ole ylipainoisia, vaan hoikkia ja hyvässä kunnossa.

        Itse en ole koskaan painanut edes 60 kiloa, edes kaksosia odottaessa. Silti olen hyvässä kunnossa, ei ole läskiä missään, että älä tule puhumaan laihoista läskeistä. Monen mielestä minä olen laiha, vaikka olen normaalipainoinen, mutta nämä puhujat ovatkin sitten niitä, jotka ovat läskejä.


      • mies36v..
        Melkein täydellinen kirjoitti:

        No ihan painoindeksin mukaan katsoin, mutta eihän se mikään ehdoton totuus ole, jos on muodokas peräsin ja pulleat purjeet, niin tuleehan sitä painoa. Lihaksikas nainen on myös epäesteettinen näky.

        Kyllä sinä mulle kelpaisit tuollaisena kuin olet. persoona ja luonne sen ratkaisee et tuleeko toisen kanssa toimeen. Per.se ja tis.sit on ihan sivuseikka. Olet ihan mukavavarmaan. Itse olen mies ja olen ollut 5 vuotta sinkkuna.


      • revisiitä
        Melkein täydellinen kirjoitti:

        No ihan painoindeksin mukaan katsoin, mutta eihän se mikään ehdoton totuus ole, jos on muodokas peräsin ja pulleat purjeet, niin tuleehan sitä painoa. Lihaksikas nainen on myös epäesteettinen näky.

        haloo...painoindeksi ei anna kolmiulotteista kuvaa! Voipi olla lihasta, timmiä sellasta koko likka ja paperilla näyttää ylipainoa!


      • olen tätä mieltä..
        Entinen hätähousu kirjoitti:

        Tällä palstalla näyttää olevan tyypillisesti ihmisiä jotka pystyvät muutaman lauseen perusteella tuomitsemaan toisen täysin. Se on aika mielenkiintoinen ilmiö. Todellisuudessahan ihminen noin 2-3 yhdessä eletyn vuoden jälkeen alkaa hieman tuntea toista.
        Tulkitsen tilanteen niin, että ihmiset eivät löydä elämänkumppaneita, koska heti kun kuulevat pari sanaa, jotka eivät ole imartelevia, he hermostuvat ja luopuvat tarkemmasta tuntemisesta.
        Kyllä elämässä pitää olla kärsivällisyyttä ja erilaisuuden hyväksymiskykyä.

        Sanot että 2-3 yhdessä eletyn vuoden jälkeen alkaa hieman tuntea toista... hmmm itse olin aviossa yli 30v ja vieläkään en täysin tuntenut puolisoani.. siis nyt jo entistä... ja viisas (elämän viisautta omaava) äitini oli aviossa yli 50v ja sanoi ettei toista ole vielä oppinut tuntemaan kuin hampaisiin asti.. luulen hänen tarkoittaneen tätä pintaa ja syvällinen tuntemus oli heilläkin heikkoa..
        Kärsivällisyyttä todella tarvitaan kun tutustelee uuteen ihmiseen ja ei suinpäin kannata syöksyä suhteeseen, mutta ainahan kannattaa pyrkiä tutustumaan paremmin..


      • lätyskä
        vahva punttimimmi kirjoitti:

        Ei ole ylipainoa kun kerran salilla käy ja muutenkin liikkuu. Naisen ei kuulu olla ns.laihaläski, alipainoinen ja heikkokuntoinen vaikka hollywood sitä mallia tyrkyttääkin. Urheilullinen ja vahva sen olla pitää.

        Miehet ei muutenkaan tiedä mitä naiset painaa, kun naiset aina valehtelevat painonsa alakanttiin kun muuten miehiä ei kiinnosta. Täälläkin aina huudetaan et naisen tulee painaa max60kg. Ite painoin sen verran viimeksi ala-asteella.

        En ole ap.

        Kuka toi ap on?
        Se tuntuu liikkuvan joka palstalla.


      • Pappadadadapaada
        vahva punttimimmi kirjoitti:

        Tahdot ruikkumuijan jotta ite näyttäisit isommalta ja vahvemmalta. Tahdot laihan jotta sei pärjäisi sulle missään ja ettei sillä olisi ees seksihaluja kun koko ajan nälässä riutuu (tutkimuskin on tästä aiheesta, kun nainen on syömättä ja liian laiha niin seksihalut on nollissa). Saisit pyörittää sitä mieles mukaan ja se feikkais sun mieliks jne.

        tällaisia pelkurimiehiä tarjolla..no tanks, haluun vahvan miehen.

        Aina saa haluta kaikkea. Tärkein asia kuitenkin, ehkä usemmankin mielestä, että kemiat toimii. Jos ei ekoilla treffeillä täysillä, niin ehkä kantsii antaa toinen mahis/ mahdollisuus. Vai onko joku täällä, tai jossain edes lähes täydellinen ja kelle. Makuasioita kaikki tyyni.


      • vahva punttimimmi kirjoitti:

        Ei ole ylipainoa kun kerran salilla käy ja muutenkin liikkuu. Naisen ei kuulu olla ns.laihaläski, alipainoinen ja heikkokuntoinen vaikka hollywood sitä mallia tyrkyttääkin. Urheilullinen ja vahva sen olla pitää.

        Miehet ei muutenkaan tiedä mitä naiset painaa, kun naiset aina valehtelevat painonsa alakanttiin kun muuten miehiä ei kiinnosta. Täälläkin aina huudetaan et naisen tulee painaa max60kg. Ite painoin sen verran viimeksi ala-asteella.

        En ole ap.

        out of topics: lihas painaa enemmän kuin läski. ettei ne kilotkaan ihan kaikkea kerro..


    • Tästä kiikastanee

      Milloin olet viimeksi tehnyt minkäänlaista lähestymistä tai antanut edes vihiä että mies vois lähestyä ja miten teit sen? Menetkö luennolla, ruokalassa tai lukusalissa miehen viereen istumaan ja yritätkö edes aloittaa small talkia, tai jos mies aloittaa niin teetkö mitään jatkaaksesi sitä?

      • huono juttu

        Miehen tehtävä on tehdä aloitteet. Siitä ei edes keskustella. Jos miehestä ei ole siihen on paljon muutakin mihin sellainen mies ei kykene.


      • huono juttu

        Jätä sitten rauhaan jos ei kiinnosta. Aika paljon vaan on niitä joita näkyy kiinnostavan.


      • provo oot mut silti
        huono juttu kirjoitti:

        Jätä sitten rauhaan jos ei kiinnosta. Aika paljon vaan on niitä joita näkyy kiinnostavan.

        "jos mies aloittaa niin teetkö mitään jatkaaksesi sitä"

        miten tällaisessa tilanteessa?


      • avuton nainen
        provo oot mut silti kirjoitti:

        "jos mies aloittaa niin teetkö mitään jatkaaksesi sitä"

        miten tällaisessa tilanteessa?

        On miehen tehtävä viedä hommat loppuun asti. Jos miehestä ei ole siihen, niin ei ole paljon muuhunkaan. Esim. minun elättämiseeni ja matkustelujeni ja merkkivaatteideni kustantamiseen sekä pyllyni pyyhkimiseen.


      • Hyppää
        huono juttu kirjoitti:

        Miehen tehtävä on tehdä aloitteet. Siitä ei edes keskustella. Jos miehestä ei ole siihen on paljon muutakin mihin sellainen mies ei kykene.

        Miehen tehtävä sitä ja miehen tehtävä tätä.

        Jännää, kun miesten tehtävistä saa puhua kovaan ääneen kaikkialla, mutta naisten tehtävistä mainittaessa on välittömästi sovinisti.


      • Hyppää kirjoitti:

        Miehen tehtävä sitä ja miehen tehtävä tätä.

        Jännää, kun miesten tehtävistä saa puhua kovaan ääneen kaikkialla, mutta naisten tehtävistä mainittaessa on välittömästi sovinisti.

        Mikään ei estä sinua kutsumasta kyseistä vastaajaa oikeutetusti seksistiksi.
        Minä voin auttaa: Hän on seksisti tai luultavammin provokaattori.


      • lolololololololololo
        avuton nainen kirjoitti:

        On miehen tehtävä viedä hommat loppuun asti. Jos miehestä ei ole siihen, niin ei ole paljon muuhunkaan. Esim. minun elättämiseeni ja matkustelujeni ja merkkivaatteideni kustantamiseen sekä pyllyni pyyhkimiseen.

        Eli toisin sanoen naisen ei tarvitse käydä töissä?...


      • tohtori33

        Hiukan kärkäs asenne tuossa vastauksessa, mutta ei siltikään mene asian ytimeen.

        Miksi naiselle pitäisi välttämättä riittää se että antaa vihjeita siitä että miehen olisi sopivaa lähestyä?

        Eiköhän jo ihmiskunta alkaisi olla jo pikkuhiljaa valmis siihen että se nainen voi mennä ihan ITSEKIN tekemään tuttavuutta, ei tarvitse sitten miettiä mitään mystisiä elekielijuttuja siitä miten antaa oikeita signaaleja miehille.
        Voi sitä paitsi olla että niitä signaaleja ei silti osaisi lukea kuin ne pelimiehet joista kyseinen nainen ei ole kiinnostunut -mutta joita ei välttämättä tunnista pelimiehiksi ennen kuin jälkeen päin.

        Rehelliset kunnon miehet voivat olla sokeita tuollaisille vihi-vihjailuille. Suosittelen suorempaa lähestymistapaa!


      • Yualle
        tohtori33 kirjoitti:

        Hiukan kärkäs asenne tuossa vastauksessa, mutta ei siltikään mene asian ytimeen.

        Miksi naiselle pitäisi välttämättä riittää se että antaa vihjeita siitä että miehen olisi sopivaa lähestyä?

        Eiköhän jo ihmiskunta alkaisi olla jo pikkuhiljaa valmis siihen että se nainen voi mennä ihan ITSEKIN tekemään tuttavuutta, ei tarvitse sitten miettiä mitään mystisiä elekielijuttuja siitä miten antaa oikeita signaaleja miehille.
        Voi sitä paitsi olla että niitä signaaleja ei silti osaisi lukea kuin ne pelimiehet joista kyseinen nainen ei ole kiinnostunut -mutta joita ei välttämättä tunnista pelimiehiksi ennen kuin jälkeen päin.

        Rehelliset kunnon miehet voivat olla sokeita tuollaisille vihi-vihjailuille. Suosittelen suorempaa lähestymistapaa!

        Itse juoksen karkuun, jos nainen lähestyy. Naisen epätoivo pariutua paistaa silloin jo kauas, joka ei välttämättä oo ihan hyvä juttu :(


    • kysyn vaan

      Kelpaako ruma hiukan ylipainoinen mies sulle?

      • täysin nolla

        Tahdon kans nais ystävän. Minulla ei ole yhtään naisystävää ja mies kaverit voi laskea yhen käden sormilla. Ja miksi vit.ussa mä synnyin rumaksi?


      • Outouden ilmentymä

        Ei varmasti kelpaa, näin ainakin vahvasti veikkaan, totuus on harvalle naiselle kelpaa, rumatkin naiset etsii itselleen komeaa miestä. Ja tällä en tarkoita sitä että aloittaja olisi ruma.


    • SolitudeMan1977

      Minusta suurin syy on ylipaino. Tuolla pituudella miehiä kiinnostava paino voisi olla 50-65 kg.

      • Samaa mieltä. Tämän palstan naiset eivät ole ihan kartalla oman ylipainonsa suhteen.


      • J*

        jep,turpea on.


      • Olen pahoillani mutta vaikka tuo pätee osaan miehistä, niin kokemukseni mukaan suurinosa miehistä tykkää vähän pyöreämmistä. Pienempi osa jopa reilusti ylipainoisista.
        Lihaksikkaista harvempi oli paino mitä tahansa. Enkä usko että miehet ovat minulle valehdelleet, sillä en ole itse pyöreä.


      • Mies
        m36-intj kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tämän palstan naiset eivät ole ihan kartalla oman ylipainonsa suhteen.

        Niin tää nykyinen naisihannehan on homojen muotisuunnittelijoiden aikaansaannosta, ne kun tykkäävät pienistä pojista ja haluisivat malliensakin näyttävän sellasilta.
        Tosimiehet tykkää naisista joista saa kiinni!


      • teewt
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Olen pahoillani mutta vaikka tuo pätee osaan miehistä, niin kokemukseni mukaan suurinosa miehistä tykkää vähän pyöreämmistä. Pienempi osa jopa reilusti ylipainoisista.
        Lihaksikkaista harvempi oli paino mitä tahansa. Enkä usko että miehet ovat minulle valehdelleet, sillä en ole itse pyöreä.

        Se että miehet tykkäisivät vähän pyöreämmistä naisista on sikäli tilastoharha. Tottakai miehet näyttävät tykkäävän hieman pyöreämmistä suomalaisista naisista suurin osa on niitä hieman pyöreitä naisia. Ilmankaan ei viitsitä olla tai nainen on lihonut parisuhteessa ja mies pitää hänestä painon noususta huolimatta.


      • Tyrion Lannister
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Olen pahoillani mutta vaikka tuo pätee osaan miehistä, niin kokemukseni mukaan suurinosa miehistä tykkää vähän pyöreämmistä. Pienempi osa jopa reilusti ylipainoisista.
        Lihaksikkaista harvempi oli paino mitä tahansa. Enkä usko että miehet ovat minulle valehdelleet, sillä en ole itse pyöreä.

        Mahan kohdalta pyöreistä tykkää aika pieni vähemmistö.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Olen pahoillani mutta vaikka tuo pätee osaan miehistä, niin kokemukseni mukaan suurinosa miehistä tykkää vähän pyöreämmistä. Pienempi osa jopa reilusti ylipainoisista.
        Lihaksikkaista harvempi oli paino mitä tahansa. Enkä usko että miehet ovat minulle valehdelleet, sillä en ole itse pyöreä.

        Noinhan se asia on... ainaki mun mielestä.

        Tähän muuten sopisi eräs leevi and the leavingsin laulu oikein hyvin: http://www.youtube.com/watch?v=lFqinid42NM


      • teewt kirjoitti:

        Se että miehet tykkäisivät vähän pyöreämmistä naisista on sikäli tilastoharha. Tottakai miehet näyttävät tykkäävän hieman pyöreämmistä suomalaisista naisista suurin osa on niitä hieman pyöreitä naisia. Ilmankaan ei viitsitä olla tai nainen on lihonut parisuhteessa ja mies pitää hänestä painon noususta huolimatta.

        Ja kyllä miehilläki tapaa nosta paino hyvässä parisuhteessa...


      • eleanor1987 kirjoitti:

        Ja kyllä miehilläki tapaa nosta paino hyvässä parisuhteessa...

        nousta siis...
        Itse elin kahdeksan vuotta suhteessa laiskan läpipaskurin kanssa, jonka kanssa ei tullut paljon liikuttua ja painoni nousi 12kg.
        Nyt kun löytäis vähän aktiivisemman kaverin, niin pääsis varmaan takaisin entisiin mittoihin.


      • oma syy
        eleanor1987 kirjoitti:

        nousta siis...
        Itse elin kahdeksan vuotta suhteessa laiskan läpipaskurin kanssa, jonka kanssa ei tullut paljon liikuttua ja painoni nousi 12kg.
        Nyt kun löytäis vähän aktiivisemman kaverin, niin pääsis varmaan takaisin entisiin mittoihin.

        On turha tekosyy väittää, että lihomisesi oli miehen vika! Sinä olet vastuussa omasta lihomisestasi!


    • noh.

      Mä en ole niin ja sikäli läski, vaikka syön kuin sika ja mulla varmaan sytostaattini nostaa painoa enemmän, kuin edes nauttimani ruoka. Lisäksi suosittelen, ettei nettimielipuolet laatisi itsestään nettiin seuranhakuilmoituksia, kuin huorat ja foorumin te siat riekkuuisi mun viattoman kimpusssa, tyyliin että samalla koneella. Mä en ole antanut lupaa yksityisyytweni loukkaaamiseen internetissä, enkä mihinkään muuhunkaan kiusaamiseen en minua enkä ketään kohtaan. Joo julkimen kone, mutta kotiasunto ja samalla palstalla tyyliin 5000 muuta kirjoittajaa. Kiitos ei vainoamista, ketääntai mitään vasten tai kohden. Ja mahtraa porsasta naurattaa toi kirjoitusvirheiden muokkailu. V'ttu jokaista minkäö viesteihini teettw, en edes jaksa korjata.

      • Huuu ...

        Herran jumala, onko sulla todettu joku skitsofrenia tai vastaavaa? Ei millään pahalla, mutta vähän epäilyttää, että samalla koneella 5000 muuta kirjoittajaa tekee sulle kirjoitusvirheitä.


      • noh.
        Huuu ... kirjoitti:

        Herran jumala, onko sulla todettu joku skitsofrenia tai vastaavaa? Ei millään pahalla, mutta vähän epäilyttää, että samalla koneella 5000 muuta kirjoittajaa tekee sulle kirjoitusvirheitä.

        Ei ole. Ihan tervetuloa soittamaan henkilökohtaiseen kännnykkääni nimellänsä kaikki, jotka mielestään eivät ole skitsosofreenikoita, eli joilla on kyky käyttäytyä asiallisesti minua kohtaan. En ole nörtti, muttta infoan nörtteja avunhaun antamisen tarpeestani: palsta joka on täynnä asiatonta p*skaa, missä nimetön saa ei-toivotusti henkilöherjausta ja niin edelleen, niin kyseessä on palsta, missä joko kohta soitan yliopistoni adminille, menen poliisille tai suutun hyvin vakavasti muuten. Varoitan. Jos kysymys on pelleilystä oikeasti ihmisillä, sanoo Suomen laki, että ei sallittua. Itse olen saanut tarpeekseni nimettömistä herjauksista, koska reilu käyttätyminen on sitä,että myös herjan kohteelle kerrotaan, ketkä ovat herjaajat. En usko,että jos naamalla hilluisin netissä, että yksikään kirjoittaja kehtaisi solvata mua siten, mitä kommentteja tässä Suomi24:ssa osakseni aiheetta saan.

        Ei ole mäntti miitään mielisairautta. Sun toiveissas mun osalta varmaan vaan se, koska kohta tulen hulluksi, jos vielä mun pitää nimettömien loukkausta lisää nähdä.


      • .....
        noh. kirjoitti:

        Ei ole. Ihan tervetuloa soittamaan henkilökohtaiseen kännnykkääni nimellänsä kaikki, jotka mielestään eivät ole skitsosofreenikoita, eli joilla on kyky käyttäytyä asiallisesti minua kohtaan. En ole nörtti, muttta infoan nörtteja avunhaun antamisen tarpeestani: palsta joka on täynnä asiatonta p*skaa, missä nimetön saa ei-toivotusti henkilöherjausta ja niin edelleen, niin kyseessä on palsta, missä joko kohta soitan yliopistoni adminille, menen poliisille tai suutun hyvin vakavasti muuten. Varoitan. Jos kysymys on pelleilystä oikeasti ihmisillä, sanoo Suomen laki, että ei sallittua. Itse olen saanut tarpeekseni nimettömistä herjauksista, koska reilu käyttätyminen on sitä,että myös herjan kohteelle kerrotaan, ketkä ovat herjaajat. En usko,että jos naamalla hilluisin netissä, että yksikään kirjoittaja kehtaisi solvata mua siten, mitä kommentteja tässä Suomi24:ssa osakseni aiheetta saan.

        Ei ole mäntti miitään mielisairautta. Sun toiveissas mun osalta varmaan vaan se, koska kohta tulen hulluksi, jos vielä mun pitää nimettömien loukkausta lisää nähdä.

        Nimetön herjaa nimetöntä. Kysypä tuomarilta mitä on mieltä. Aika vainohullulta vaikutat, ja tämä ei ole herja vaan toteamus.


      • Ei skitso
        noh. kirjoitti:

        Ei ole. Ihan tervetuloa soittamaan henkilökohtaiseen kännnykkääni nimellänsä kaikki, jotka mielestään eivät ole skitsosofreenikoita, eli joilla on kyky käyttäytyä asiallisesti minua kohtaan. En ole nörtti, muttta infoan nörtteja avunhaun antamisen tarpeestani: palsta joka on täynnä asiatonta p*skaa, missä nimetön saa ei-toivotusti henkilöherjausta ja niin edelleen, niin kyseessä on palsta, missä joko kohta soitan yliopistoni adminille, menen poliisille tai suutun hyvin vakavasti muuten. Varoitan. Jos kysymys on pelleilystä oikeasti ihmisillä, sanoo Suomen laki, että ei sallittua. Itse olen saanut tarpeekseni nimettömistä herjauksista, koska reilu käyttätyminen on sitä,että myös herjan kohteelle kerrotaan, ketkä ovat herjaajat. En usko,että jos naamalla hilluisin netissä, että yksikään kirjoittaja kehtaisi solvata mua siten, mitä kommentteja tässä Suomi24:ssa osakseni aiheetta saan.

        Ei ole mäntti miitään mielisairautta. Sun toiveissas mun osalta varmaan vaan se, koska kohta tulen hulluksi, jos vielä mun pitää nimettömien loukkausta lisää nähdä.

        Eli siis:

        "Ellet osaa käyttäytyä asiallisesti minua kohtaan, olet sairas skitsofreenikko ja soitan poliisit ovellesi. Ja minä muuten määrittelen tilanteesta riippuen, millainen käytös on asiallista. Ja tiedän kyllä, mikä on skitsofreenikko; en tietenkään vain huutele pisintä tuntemaani sanaa täällä."

        Okei


      • Ikävöivä sielu

        Moi Eewari!


      • kaikkeuden analysaat
        noh. kirjoitti:

        Ei ole. Ihan tervetuloa soittamaan henkilökohtaiseen kännnykkääni nimellänsä kaikki, jotka mielestään eivät ole skitsosofreenikoita, eli joilla on kyky käyttäytyä asiallisesti minua kohtaan. En ole nörtti, muttta infoan nörtteja avunhaun antamisen tarpeestani: palsta joka on täynnä asiatonta p*skaa, missä nimetön saa ei-toivotusti henkilöherjausta ja niin edelleen, niin kyseessä on palsta, missä joko kohta soitan yliopistoni adminille, menen poliisille tai suutun hyvin vakavasti muuten. Varoitan. Jos kysymys on pelleilystä oikeasti ihmisillä, sanoo Suomen laki, että ei sallittua. Itse olen saanut tarpeekseni nimettömistä herjauksista, koska reilu käyttätyminen on sitä,että myös herjan kohteelle kerrotaan, ketkä ovat herjaajat. En usko,että jos naamalla hilluisin netissä, että yksikään kirjoittaja kehtaisi solvata mua siten, mitä kommentteja tässä Suomi24:ssa osakseni aiheetta saan.

        Ei ole mäntti miitään mielisairautta. Sun toiveissas mun osalta varmaan vaan se, koska kohta tulen hulluksi, jos vielä mun pitää nimettömien loukkausta lisää nähdä.

        Tässä on varmaankin kyseessä jonkinlainen kaikkien netissä anonyyminä kirjoittaneiden ja herjatuksi joutuneiden kirjoittajien kollektiivinen alitajunta, jonkinlainen energiakeskittymä joka on materialisoitunut, herännyt henkiin ja noussut helsingin yliopiston omistaman yhteiskäyttökoneen kautta barrikadeille antamaan vastineensa internetin ilkimyksille.

        Kirjoitusvirheet selittyvät sillä että kymmensormijärjestelmää ohjaa lukemattomien henkilöiden rikottujen egojen sirpaleista koottu kollektiivi, sormet hakeutuvat väkisinkin väärille nappuloille kun nuo sirpaleet äänestävät mihin suuntaan pitää vääntää...


    • täysin nolla

      Kyllä sinä aloittaja vielä jonkun alkoholistin löydät joka käyttää vaan sua hyväksi ja pettää ja pahoinpitelee sua. Niin ne kaikki naiset sellaseen lopulta rakastuu ja kiltit naisia hyvin kohtelevat miehet jää ilman.

      • täysin nolla

        Miksi mä sain miinusta kun puhun totta. Kyllä mullakin olis nainen jos naiset tykkäis mukavista kilteistä miehistä jotka ei käy baareissa. Olen käynyt baarissa 2 vuotta sitten viimeksi. Nyt aion mennä kesäkuussa ekan kerran baariin pariin vuoteen kun lähden risteilylle. Juopot on tosi kivoja.


    • eise paino

      Olen samanpituinen ja 53kg...Eikä silti ole miestä

      • dsgsdgs

        70 kg voi ihan hyvin olla paljon timmimmässä kunnossa. Tai sit sekin on mahdollista, että oot joku anorektisen laiha. Ite painan muuten jotain 90 kg ja oon laihempi kuin kaveri, joka painaa 70 kg :D EBIN


      • eise paino
        dsgsdgs kirjoitti:

        70 kg voi ihan hyvin olla paljon timmimmässä kunnossa. Tai sit sekin on mahdollista, että oot joku anorektisen laiha. Ite painan muuten jotain 90 kg ja oon laihempi kuin kaveri, joka painaa 70 kg :D EBIN

        Riippuu rakenteesta. Itse esim. olen pieniluinen erittäin siro rakenne, minulle plusviisi kiloa olisi jo liikaa. Mutta oman kokemukseni mukaan miehet tykkää hoikista.


      • Lihasta olla pitää
        dsgsdgs kirjoitti:

        70 kg voi ihan hyvin olla paljon timmimmässä kunnossa. Tai sit sekin on mahdollista, että oot joku anorektisen laiha. Ite painan muuten jotain 90 kg ja oon laihempi kuin kaveri, joka painaa 70 kg :D EBIN

        Hyvä ! Itse olen 170 cm, painan reilun 75 kg ja olen hoikka. Peppu on pieni, kiinteä ja lihaksikas - enkä ole enää teinityttö :P


      • Lihasta
        Lihasta olla pitää kirjoitti:

        Hyvä ! Itse olen 170 cm, painan reilun 75 kg ja olen hoikka. Peppu on pieni, kiinteä ja lihaksikas - enkä ole enää teinityttö :P

        ja treenaan siis 4-5 krt viikossa !


      • Se jokin
        eise paino kirjoitti:

        Riippuu rakenteesta. Itse esim. olen pieniluinen erittäin siro rakenne, minulle plusviisi kiloa olisi jo liikaa. Mutta oman kokemukseni mukaan miehet tykkää hoikista.

        No jo on kummaa puhetta koko porukalta!
        Ei se ihmisen viehätysvoima ole painosta kiinni, varsinkaan jos on kutakuinkin "normaalipainoinen".
        Jossakin ihmisessä on viehätysvoimaa ja saa hätististellä ylenmääräisiä kosioita loitommalle jatkuvalla syötöllä.

        Jos ei seuraa ole tarjolla, ei se ole noista luetelluista ominaisuuksista riippuvainen asia, vaan viehättäyydestä, olemuksesta ja jostain selittämättömästä asiasta.

        Miettikääpä vain. Jossain henkilössä vain on sitä jotakin.
        Se onkin syvällisempi juttu!


      • Jumalainen sikanauta
        eise paino kirjoitti:

        Riippuu rakenteesta. Itse esim. olen pieniluinen erittäin siro rakenne, minulle plusviisi kiloa olisi jo liikaa. Mutta oman kokemukseni mukaan miehet tykkää hoikista.

        "Riippuu rakenteesta. Itse esim. olen pieniluinen erittäin siro rakenne, minulle plusviisi kiloa olisi jo liikaa. Mutta oman kokemukseni mukaan miehet tykkää hoikista. "

        Mutta jos naama on kuin petolinnun peräpuoli, ei ne muut speksit viehätysvoimaa paljoa lisää oli sitten millaisia hyvänsä ;)


      • Pinnallista
        Se jokin kirjoitti:

        No jo on kummaa puhetta koko porukalta!
        Ei se ihmisen viehätysvoima ole painosta kiinni, varsinkaan jos on kutakuinkin "normaalipainoinen".
        Jossakin ihmisessä on viehätysvoimaa ja saa hätististellä ylenmääräisiä kosioita loitommalle jatkuvalla syötöllä.

        Jos ei seuraa ole tarjolla, ei se ole noista luetelluista ominaisuuksista riippuvainen asia, vaan viehättäyydestä, olemuksesta ja jostain selittämättömästä asiasta.

        Miettikääpä vain. Jossain henkilössä vain on sitä jotakin.
        Se onkin syvällisempi juttu!

        Läski tottelee kuria, jos onni on vain siitä kiinni. Tyhmälle päälle ja sydämen kylmyydelle ei voi mitään. Ennen olen läski kuin tyhmä.


    • Miksi miksi miksi.

      En tiedä, ei lukenut aloituksessa.
      Ainoa kohta johon kiinnitin huomiota, joka ei siis ole syy... mutta minua aina mietityttää nämä "hengelliset" ihmiset... No siis naisia ne on lähes aina... Osa meistä vaan on niin valmistettu, että olemme kykenemättömiä noihin kokemuksiin luulen... tai sitten se tarkoittaa jotain muuta kuin mitä ymmärrän sen tarkoittavan.

      • MITTÄÄN VIKKAA?

        Kiitän vastauksistanne, siis niistä joita olen saanut.

        kyllä olen ujo ja en tee alotteita

        osaan jutustella, tosin mikäli olen jostain miehestä kiinnostunut niin ujous voi mutkistaa jutustelua.. jännitän liikaa.

        Alkaisinko "ruman" ja Ylipainoisen kanssa? Kuulostan ehkä kliseeltä mutta se mikä sinulle on rumaa ei välttämättä ole rumaa minulle. Ylipainoa ei saisi olla likaa ( kymmeniä kiloja) mutta vähäinen ylipaino on ihan ok.

        Tuo että saattaisin antaa sellaisen hankalaisti lähestyttävän kuvan itsestäni oli hyvä ajatus aloin todellakin pohtia sitä tarkemmin.

        ei ole naama rautaa täysi, lasit löytyy, tatuointia olen harkinnut

        Arki on todellakin naisvaltaista. Pitää tehdä sillekkin jotain.
        Baareissa luuhaaminen ei ole mun juttu.

        Olen seurustellut kyllä mutta siitä on valehtelematta jo vuosia.


      • huhhuh mitä skeidaaa

        korjaus tuohon karkeaan virheeseen. ÄLÄ anna ATM.lle. Saat vain huonon omatunnon ja ikuisen häpeän.
        Hyvää kannattaa odottaa ja mieluummin olla vaikka yksin kuin paskassa suhteessa.


      • Niinpä_
        MITTÄÄN VIKKAA? kirjoitti:

        Kiitän vastauksistanne, siis niistä joita olen saanut.

        kyllä olen ujo ja en tee alotteita

        osaan jutustella, tosin mikäli olen jostain miehestä kiinnostunut niin ujous voi mutkistaa jutustelua.. jännitän liikaa.

        Alkaisinko "ruman" ja Ylipainoisen kanssa? Kuulostan ehkä kliseeltä mutta se mikä sinulle on rumaa ei välttämättä ole rumaa minulle. Ylipainoa ei saisi olla likaa ( kymmeniä kiloja) mutta vähäinen ylipaino on ihan ok.

        Tuo että saattaisin antaa sellaisen hankalaisti lähestyttävän kuvan itsestäni oli hyvä ajatus aloin todellakin pohtia sitä tarkemmin.

        ei ole naama rautaa täysi, lasit löytyy, tatuointia olen harkinnut

        Arki on todellakin naisvaltaista. Pitää tehdä sillekkin jotain.
        Baareissa luuhaaminen ei ole mun juttu.

        Olen seurustellut kyllä mutta siitä on valehtelematta jo vuosia.

        Miksi miehen aina pitäisi olla se joka tekee aloitteen? Mikä ihmeen kiveen hakattu traditio se sellainen on... nykypäivänä.
        Naisesta josta näkee että haluaisi tehdä aloitteen mut ei sitä kuitenkaan tee, saa helposti ylimielisen kuvan joka kuvittelee et hän on niin maailman täydellisin ihminen ja ei missään nimessä voi alentua aloitteen tekijäksi.

        Sairaalloisen laihuuden ihannointi on sairasta. Kylkiluut on rumia ja ikävän kovia!
        Ylipainoa ole kuin jenkkilän sairaan suurilla Big Mac naisilla, jos joku väittää et sitä on suomalaisillakin naisilla, niin taitaa vain itse olla heikko kuin joku risu, et kaikki hiemankin painavampi tuntuu heti ylipainoiselta.


      • MITTÄÄN VIKKAA? kirjoitti:

        Kiitän vastauksistanne, siis niistä joita olen saanut.

        kyllä olen ujo ja en tee alotteita

        osaan jutustella, tosin mikäli olen jostain miehestä kiinnostunut niin ujous voi mutkistaa jutustelua.. jännitän liikaa.

        Alkaisinko "ruman" ja Ylipainoisen kanssa? Kuulostan ehkä kliseeltä mutta se mikä sinulle on rumaa ei välttämättä ole rumaa minulle. Ylipainoa ei saisi olla likaa ( kymmeniä kiloja) mutta vähäinen ylipaino on ihan ok.

        Tuo että saattaisin antaa sellaisen hankalaisti lähestyttävän kuvan itsestäni oli hyvä ajatus aloin todellakin pohtia sitä tarkemmin.

        ei ole naama rautaa täysi, lasit löytyy, tatuointia olen harkinnut

        Arki on todellakin naisvaltaista. Pitää tehdä sillekkin jotain.
        Baareissa luuhaaminen ei ole mun juttu.

        Olen seurustellut kyllä mutta siitä on valehtelematta jo vuosia.

        Älä tuota ujoutta vaan sure! Monen miehen mielestä ujous on kaunista, haavoittuvaa ja herkkää. Se myös kertoo siitä, että ihminen välittää toisten ihmisten tunteista.

        Minusta ujous on aina ollut naisessa seksikästä. Ei siitä kannata yrittää hankkiutua eroon! Etsi mies joka ymmärtää sisäisen kauneuden päälle.


      • a33e

        Minä taas olen "henkisyydestä" kiinnostunut mies. Mutta en uskovainen. Uskovaisia en voi lähestulkoon edes sietää... oli uskonto mikä tahansa. IMHO uskovaiset missaavat koko pointin.
        Monet ovat usein uskonnoissa mukana vain niiden tuttujen ja turvallisten rituaalien takia ja siksi kun kaikki muutkin ovat.
        Tai siksi kun ovat olleet liian ahdasmielisiä kyseenalaistamaan sitä uskontoa mihin heidät on kasvatettu (lue: aivopesty) uskomaan.

        Henkisyys taas on kokonaan toinen juttu. Hyvinkin voi olla että on olemassa tavallisia krisittyjä jotka kokevat olevansa "hengellisiä" tai henkisyydestä kiinnostuneita mutta mikseivät he sitten puhu asioista niiden oikeilla nimillä?

        Minulle henkisyys merkitsee sitä aavistuksenomaista tunnetta, kun tuntee että jossain pinnan alla piilee vastauksia kysymyksiin joita ei osaa kysyä. Kysymyksiä / vastauksia joille ei löydy sanoja. Mystiikkaa.
        Tarkoituksen pohtimista.

        Kuin myös muiden suurten kysymyksien. Millaista on elämä kuoleman jälkeen?
        Onko muissa ulottuvuuksissa aikaa? Jos on niin miten se toimii? Onko se jossain hitaampaa kuin maapallolla fyysisessä ulottuvuudessa, jossain nopeampaa? Onko alinen tai ylinen oikeasti olemassa?

        Puhuvatko kaikki uskonnot pohjimmiltaan samoista asioista niiden välisten erojen johtuessa lähinnä siitä että ne ovat syntyneet erilaisiin kulttuureihin eri aikoina?
        Jos, niin kaikki pyhät sodat yms. ristiretket olisivat uskontojen pahimmanlaatuisia tulkintavirheitä. Puhumattakaan pakanoiksi muinoin katsottujen kulttuurien tuhoamisesta, esim. eteläamerikassa.. . .

        Montako erilaista E.T. rotua on olemassa? Ovatko kaikki alienit hyviä vai onko ihmistä edistyneemmissä sivilisaatioissa ympäri maailmankaikkeutta olemassa myös pahantahtoisia tai vallanhimoisia olentoja?

        Eli jos ihmiskunta on nyt sillä asteella että täällä on vielä paljon rikollisuutta ym. pahuutta niin jos tästä mennään eteenpäin tuhansia tai kymmeniä tuhansia vuosia niin kehittyykö ihmisen eettinenkin puoli automaattisesti? Vaiko vain teknologia?
        Voisiko vain teknologia kehittyä mutta niin että muuttuisimme pikkuhiljaa pahemmiksi ja pahemmiksi?
        Jos se olisi mahdollista niin silloin olisi mahdollista sekin että kaikkeudessa olisi jokin pahansuopa alien rotu. Mutta uskon että on kumminkin enemmän niitä hyviä ja että ihmiskunta maapallolla on näiden suojeluksessa.
        Jotkut ovat kutsuneet heitä enkeleiksi. Minusta se on harhaanjohtava nimitys.

        Miten karma toimii? Miten inkarnaatio toimii; miten usein, miten monta kertaa ja miten pitkin väliajoin on mahdollista syntyä uudelleen? Voiko syntyä nopeasti samoihin olosuhteisiin mistä on lähtenyt, niin että tapaa uudessa elämässään samoja ihmisiä joita tunsi edellisessä elämässään?

        Minäkin uskon että suuri osa ihmisistä ei vain kykene henkisyyteen, ainakaan keskenään samalla tavalla.
        Ihmisissä on eroja. Niin kuin on fyysisesti eri ikäisiä ihmisiä niin on olemassa myös eri ikäisiä sieluja.


      • 4bv639458bv93n
        huhhuh mitä skeidaaa kirjoitti:

        korjaus tuohon karkeaan virheeseen. ÄLÄ anna ATM.lle. Saat vain huonon omatunnon ja ikuisen häpeän.
        Hyvää kannattaa odottaa ja mieluummin olla vaikka yksin kuin paskassa suhteessa.

        Mikä edes on ATM? Automaatio?


      • Yualle
        4bv639458bv93n kirjoitti:

        Mikä edes on ATM? Automaatio?

        ATM = Automated Teller Machine. Google kertonee loput...

        Oudot on tosiaan nykyään nuo sexuaaliset suuntautumiset. Eipä ois moinen tullu mun mieleeni, että antaa voi ATM:llekin ...:/


      • So last season
        MITTÄÄN VIKKAA? kirjoitti:

        Kiitän vastauksistanne, siis niistä joita olen saanut.

        kyllä olen ujo ja en tee alotteita

        osaan jutustella, tosin mikäli olen jostain miehestä kiinnostunut niin ujous voi mutkistaa jutustelua.. jännitän liikaa.

        Alkaisinko "ruman" ja Ylipainoisen kanssa? Kuulostan ehkä kliseeltä mutta se mikä sinulle on rumaa ei välttämättä ole rumaa minulle. Ylipainoa ei saisi olla likaa ( kymmeniä kiloja) mutta vähäinen ylipaino on ihan ok.

        Tuo että saattaisin antaa sellaisen hankalaisti lähestyttävän kuvan itsestäni oli hyvä ajatus aloin todellakin pohtia sitä tarkemmin.

        ei ole naama rautaa täysi, lasit löytyy, tatuointia olen harkinnut

        Arki on todellakin naisvaltaista. Pitää tehdä sillekkin jotain.
        Baareissa luuhaaminen ei ole mun juttu.

        Olen seurustellut kyllä mutta siitä on valehtelematta jo vuosia.

        "tatuointia olen harkinnut"

        Miehinen näkökulma: älä ota. Arvostat päätöstäsi myöhemmin.
        Tatuoimaton nainen on _huomattavasti_ mielenkiintoisempi kuin mainstream tatuoitu.


    • Löysät pois

      165 cm
      noin 70kg
      ikä 29

      No huh huh. Iälle ei tietysti mitään mahda, mutta aina voi laihduttaa.

      • Mies

        Ihan sopiva paino se on. Ei naisten pidä olla mitään ruipeloita.


      • Bill Gates shemale!!

        Ja jos näyttää Bill Gatesin naispuoliselta kaksoisolennolta, ei sekään asiaa auta ;)

        Tai ehkä aloittaja onkin ylipainoinen nelisilmätransu !?!


    • Pläskki

      Ei tuo ole mitenkään paha ylipaino, lievä vain.

    • tretwetwet

      "Tahdon miesystävän miksi en ole löytänyt ??"

      Olet passiivinen ja odotat että miehet tekevät aloitteita. Eivät tee.

      • väärin meni

        Kyllä tekevät. Vain passiiviset ATM.t eivät tee. Mutta ketäs se haittaa. Parempi kun ovatkin pois kuvioista häiritsemästä.


      • ytryrtyryrytr
        väärin meni kirjoitti:

        Kyllä tekevät. Vain passiiviset ATM.t eivät tee. Mutta ketäs se haittaa. Parempi kun ovatkin pois kuvioista häiritsemästä.

        mikä on ATM?


      • dkhgfjdhfdia
        ytryrtyryrytr kirjoitti:

        mikä on ATM?

        AnaaliTappiMies.


      • Näin se menee
        väärin meni kirjoitti:

        Kyllä tekevät. Vain passiiviset ATM.t eivät tee. Mutta ketäs se haittaa. Parempi kun ovatkin pois kuvioista häiritsemästä.

        Aloitteita tehdään yleensä niille näyttävemmille tapauksille, ei niille massaan hukkuville ujokeille.

        Jos ei itse herätä jo olemuksellaan toisten huomiota, niin sitten täytyy olla itse aktiivinen.


      • Ruma tyhmä nainen
        Näin se menee kirjoitti:

        Aloitteita tehdään yleensä niille näyttävemmille tapauksille, ei niille massaan hukkuville ujokeille.

        Jos ei itse herätä jo olemuksellaan toisten huomiota, niin sitten täytyy olla itse aktiivinen.

        Se on miehen tehtävä tulla asiakaspalvelemaan meitä ujoja ja rumiakin naisia.


      • mie.
        ytryrtyryrytr kirjoitti:

        mikä on ATM?

        Aito tekniikan mies

        aina tekniikan mies

        aina tyttöjen mieleen

        a-tyttöjen mieleen

        tai

        askeettinen tekninen mies

        alempi tekniikan maisteri

        arka tekemään mitään

        arempi tyyppi mieheksi

        Mitä nyt mieleen juolahtaa, mutta mielestäni tuollaiset lyhenteet ovat turhia.


      • vvy745456
        Ruma tyhmä nainen kirjoitti:

        Se on miehen tehtävä tulla asiakaspalvelemaan meitä ujoja ja rumiakin naisia.

        Tuo oli varmaankin trolli. :)


    • älkää itkekö

      Turha itkeä jos on yksin ku naisille ei kelpaa mikään tavallinen tallaaja. Pitää olla aina se komea unelmien mies jolla on paljon rahaa.

    • Joo mulla on komeita arpia nahkatakki ja mustat tiukat farkut korkea koulutus huumorintajua ja muuta mutten kelpaa naisille kun en ole tarpeeksi hyvä valehtelija"! EI vittu!

      • dr33

        Kuulostat silti hieman yksinkertaiselta. Ja agressiiviselta. Niiden yhdistelmä herättää yleensä hieman junttimaisen mielikuvan.


    • yksinäisyyden syitä

      Jos nainen on ujo, se on Suomessa hankala juttu, koska miehet eivät ota kontaktia. Ujon naisen keinona on lähteä rajojen tuolle puolen etsimään. itse muistan, kun olin n. 30v. Monen mielestä mukava, kaunis, hoikka, pitkä, koulutettu, hyvä työ, ei miestä. Oli aika epätoivoinen olo. Minun ongelmanani oli ujous. Jos vain joskus tein itse baarissa aloitteen, miehet olivat aivan innoissaan seurastani. En kuitenkaan jotenkin syttynyt heistä, liian epävarmoja. Eli en itse uskaltanut luoda kontaktia itsevarmempiin miehiin, Jostain syystä hekään eivät minuun tai tiedän syynkin: itsevarma mies ei kai halua ujoa naista. Siis minun ja miesten tarpeet eivät kohdanneet.

      • ......

        Olet siis ujo tavisnainen, jolle ei kelpaa ujo tavismies, vaan pitää olla itsevarma komea mies ja ratkaisun olet löytänyt Gambiasta ja muista ihanista seksilomakohteista.


      • 48+78
        ...... kirjoitti:

        Olet siis ujo tavisnainen, jolle ei kelpaa ujo tavismies, vaan pitää olla itsevarma komea mies ja ratkaisun olet löytänyt Gambiasta ja muista ihanista seksilomakohteista.

        Hyvä. Sinä tajusit.


      • 5+1

        Olit siis itse epävarma, mutta miehen olisi pitänyt olla viimeisen päälle itsevarma. Right.


      • Naiset luulee hakevansa "itsevarmoja" miehiä. Totuus on toinen.
        Naiset hakee miehiä joilla on korkea testosteronin tuotanto, koska se antaa hyvän immuniteetin sairauksia vastaan. Mutta samalla korkea testosteroni liittyy myös empatian puutteeseen, narsismiin.

        Se, että mies ei välitä toisten ihmisten mielipiteistä ja käyttäytyy kuin maailman omistaja, tulkitaan itsevarmuutena, mutta onkin valitettavasti narsismia.

        Narsistiset, empatiakyvyttömät miehet päätyvät myös yleensä korkeammille paikoille yhteiskunnassa, koska ajattelevat omaa etuaan, eivätkä muiden. Ja röyhkeät paskiaiset tulkitaan Suomessa hyviksi johtajiksi.

        Korkeaan testosteroniin liittyy myös "karskit piirteet," miehekäs ulkomuoto, jonka naiset kokevat seksikkääksi.

        Siitä seuraa myös tämä "naiset rakastuvat renttuihin" ja "miksi etsin miehiä jotka kohtelevat minua huonosti"-syndrooma. Valitettavasti korkea testosteronituotanto ei käy yhteen sielukkaan ja mukavan kaverin kanssa, vaan todennäköisemmin "paskiaisen" kanssa. Aina ei voi voittaa.

        Ja tämä tarina on ihan tieteellistä asiaa.


      • Love Doctor
        5+1 kirjoitti:

        Olit siis itse epävarma, mutta miehen olisi pitänyt olla viimeisen päälle itsevarma. Right.

        Mitäs outoa siinä on?

        Ehkä et vain itse ole epävarma tai ujo niin et voi asennoitua heidän tilanteeseensa.

        Kaksi ujoa ei vain toimi. EI TOIMI. Meneekö jakeluun? Jomman kumman pitää olla estottomampi ja itsevarmempi, silloin tämä vetää sen toisenkin pois ujoudestaan ja he voivat elää hauskaa ja onnellista normaalia parisuhdeelämää heti samantien.

        Mutta jos kaksi ujoa ihastuu toisiinsa niin ainakaan suuremmassa kaupungissa he eivät edes törmää enää koskaan kun kumpikaan ei uskalla tulla juttelemaan. Ja vaikka uskaltaisikin niin ei uskalla vaihtaa yhteystietoja... tai kykene kun pasmat ovat sekaisin ja sönköttää mitä sattuu. :)

        Pienemmillä paikkakunnilla on sentään se hyvä puoli että niissä todennäköisesti tapaa samoja ihmisiä uudestaankin ennemmin tai myöhemmin, joten yhteystietojen vaihtaminen heti ei ole niin välttämätöntä.
        Siltikin molemmat kiertelisivät toisiaan "kuin kissa kuumaa puuroa". Eivätkä pääsisi katseiden vaihtoa pidemmälle. Been there done that.

        Itse kärsin ujoudesta koko nuoruuden enkä ole päässyt siitä eroon kokonaan vieläkään, kännissä se on toki helpompaa mutta sitten taas... moni tyttö ei voi sietää humalaisten iskuyrityksiä.
        Vaikka ehkä kannattaisi koska ei voi tietää miten charmantti tapaus on kyseessä selvinpäin.

        Siltikin,olen sitä mieltä että vanhanaikaiset sukupuoliroolit ovat aikansa eläneet ja naisia ja tyttöjä pitäisi kannustaa olemaan aloitteellisempia. Nykyäänkin taitaa edelleenkin olla -varsinkin pienemmillä paikkakunnilla, tapana haukkua seksuaalisesti aktiivisia tyttöjä huoriksi ja poikia taas taputellaan olalle hyvinä jäbinä; "you're the man!".

        Se kasvattaa tytöt kieroon. Pitää salailla aikomuksiaan ja olla vain passiivisesti "tarjolla" tekemättä itse mitään sen eteen että mies/poika edes tajuaisi että tämä haluaisi tutustua.
        Hieman ehkä kärjistin, mutta tuon suuntaista olen ollut huomaavinani.


      • human resource
        gigantopithecus kirjoitti:

        Naiset luulee hakevansa "itsevarmoja" miehiä. Totuus on toinen.
        Naiset hakee miehiä joilla on korkea testosteronin tuotanto, koska se antaa hyvän immuniteetin sairauksia vastaan. Mutta samalla korkea testosteroni liittyy myös empatian puutteeseen, narsismiin.

        Se, että mies ei välitä toisten ihmisten mielipiteistä ja käyttäytyy kuin maailman omistaja, tulkitaan itsevarmuutena, mutta onkin valitettavasti narsismia.

        Narsistiset, empatiakyvyttömät miehet päätyvät myös yleensä korkeammille paikoille yhteiskunnassa, koska ajattelevat omaa etuaan, eivätkä muiden. Ja röyhkeät paskiaiset tulkitaan Suomessa hyviksi johtajiksi.

        Korkeaan testosteroniin liittyy myös "karskit piirteet," miehekäs ulkomuoto, jonka naiset kokevat seksikkääksi.

        Siitä seuraa myös tämä "naiset rakastuvat renttuihin" ja "miksi etsin miehiä jotka kohtelevat minua huonosti"-syndrooma. Valitettavasti korkea testosteronituotanto ei käy yhteen sielukkaan ja mukavan kaverin kanssa, vaan todennäköisemmin "paskiaisen" kanssa. Aina ei voi voittaa.

        Ja tämä tarina on ihan tieteellistä asiaa.

        Juuri näin.

        Olen luonteeltani tarkkailijatyyppi ja hyvä analysoimaan asioita. Kun mukaan lisätään ripaus uteliaisuutta niin saadaan kaveri jolla on hyvä näkemys... olenkin päätynyt aika lailla samoihin tulkintoihin. Itse kylläkin siis tietämättä tieteestä juuri mitään.
        Jostain on tullut mielikuva myös siitä että miten nuo varhaiset vaistot vaikuttavat nykyihmisten käyttäytymiseen parinvalinnassa.

        Miksi miehet tykkäävät isoista rinnoista ja pyöreistä pepuista, eli ns. tiimalasivartaloista?
        Toisaalta se että miksi naiset lähes aina peräänkuuluttavat pitkää- tai sellaista nallekarhumaista vahvaa miestä?

        Biologiassa piilee vastaus. Kaikki nuo ominaisuudet liittyvät suvunjatkamiseen tai jälkeläisten /perheen turvaamiseen.
        Vaikka noita ei kukaan tietoisesti ajattelisikaan niin ne mieltymykset tulevat sieltä salakavalasti vaikuttamaan silti.

        Loppukevennys: onpahan tälläkin boobs/booty fetisistillä nyt sitten selvä tekosyy tykkäillä mistä tykkään: haluaisin vain oikeasti perustaa perheen ja saada paljon lapsia. Yeah right! ;)


    • Nähtävästi olet liian hyvä että kukaan ei uskalla lähestyä sinua ja/tai olet liian nirso.
      T:PETE

    • kaunis ja suosittu

      Et ole kommentoinut kasvojasi, ehkä olet vaatimattoman tai jopa ruman näköinen. Siinä suurin selitys. Miehet etsii aina mahdollisimman kaunista.

      • niinpä niin

        Tuo ei kyllä pidä paikkaansa, että miehet etsisivät kaunista. Minun tutuissani ylipainoiset ja tavallisen näköiset ovat ensimmäisinä vakiintuneet.


      • Kauneus
        niinpä niin kirjoitti:

        Tuo ei kyllä pidä paikkaansa, että miehet etsisivät kaunista. Minun tutuissani ylipainoiset ja tavallisen näköiset ovat ensimmäisinä vakiintuneet.

        Saman olen huomannut itsekin, monilla minua paljon rumemilla ja lihavammilla riittää vientiä, itse olen aivan naurettavan ujo ja nämä naiset mitkä mainitsin ovat ulospäinsuuntautuneita, puheliaita ja itsevarmoja, olisikohan siinä syy sille suosiolle?


    • HeidiPetteri

      70 on vaan niin liikaa, jeesushuttu on vaan niin liikaa ja sit olis kiva vielä tietää meneekö hissi ylös asti jne.

      PS. Kuva olis kiva yllätys

    • saharaaa-

      Miulla oli joskus sama ongelma, kuin aloittajalla. ite olen 62kg ja 166cm pitkä. Liikun suht. säännöllisesti ja no tupakoin kyllä ja silloin tällöin alkoholia.. No kuitenki, tuntui kuin ei ketää olis kiinnostanu ja no sitte jossaa vaiheessa, ku täytin 21 nii vientiä riitti.. en tiiä mistä sekin johtui.. aina samannäköinen ollu.. ja sitten yhtenä päivänä tuli sitten vastaan tämä elämäni mies, jonka kanssa olen tälläkin hetkellä yhessä.. olen siis nyt kohta 24 vuotias. Silmälasit herättivät nykyisessäni kiinnostusta, ku kuulema näytin aivan joltaa kirajastotätiltä xD

      Kyllä Aloittajakin löytää sen elämänsä miehen, kun vaa jaksaa katsella ympärilleen, koska miehet ei tuu hakemaa kotoa.

    • Tavallinen mies

      Se johtuu siitä että olet absolutisti, sinulla on kissa ja vitsailet syöpäpotilaiden kärsimyksillä.

      Yksinkertaista.

    • Ei luultavasti mitään vikaa

    • En juo minäkään

      Ei ole 70 liikaa ja ottaisin ilomielin kaltaisesi naisen joka ei juo!

    • öööps

      Pieni laihdutus voisi tehdä terää. 70 ei ole vielä paha, mutta 60-63 olisi sinulle parempi. Mutta älä mene liiallisuuksiin, liika laihduttaminen voi helposti johtaa anoreksiaan....
      Jos olet huumorintajuinen ja kasvoiltasi nätti, ei pitäisi olla ongelmia löytää mies.

    • Hei sinä kivanolinen nainen.
      minulla on sama tilanne , nim minuakaan ei ole sanottavammin naisetsinnässä onnistanu .
      Minäkään en ole kovin vaativa enkä ehkä nirsoilijakaan.
      Osaan käydä syvällisiä keskusteluja.
      Olen hiukan ujo.
      Avoin kaikelle uudelle.
      En muuten piilota minäkään tunteitani.

    • Katso rauhassa

      moi Mittään vikkaa,

      Ei kukaan miestä löydäkään, ainakaan sellaista kuin unelmissaan kuvittelee. Jos välttämättä miehenpuoliskon haluu, katsoo vähiten huonoa. Ei hakkaaja, juoppoo, rikollinen, veloissa olevaa jne.Ei perhettä ennestään. Hyvä pointti on katsoa miehen vanhempia, sisaria ja lapsuudenkotia.Ellei hän vie sua sinne ollenkaan, unohda. Eämänkatsomukset isoissa asioissa(ei pöytäliinan värissä) jne, tulee olla yhteneväiset. Joku hyvä tulee, jos on tullakseen. En tiedä, kuka on mukamas se oikea.
      Yli 29 v yhdessä

      • there is no another

        "Ei hakkaaja, juoppoo, rikollinen, veloissa olevaa jne.Ei perhettä ennestään"

        Noi on kaikki maallisia asioita. Parisuhteeseen pitää lähteä kun rakastuu. Tai kun synkkaa niin hyvin ettei millään muulla ole mitään väliä...

        Kuulostaa tuo mainittu lista ihan joltain kulissiavioliiton vaatimuslistalta minkä joku anoppi on laatinut.


    • mää ite ..vai

      Oletko töykeä. Kovapäisiä naisia on maailman sivut täynnänsä.

    • Emmi78324

      Jeesus ja koira on se ongelma.

    • Ninnula

      Voi ei mitä dorkia täällä on !!!!!
      Kukatahansa voi löytää itselleen puolisin vaikka painaisi 200 kiloa. Luuleeko jengi oikeasti että jos on muutama liika kilo niin ei löydä puolisoa ?????Aika teini meininkiä.....pinnallista porukkaa.

      • lalalallaaa

        No niinpä!! On täällä sentään joku fiksu ihminen joukossa. On tämä maailma kyllä niin ulkonäköpainotteinen paikka että huh huh


    • Lihavuus

      Monia ihmisiä ei innosta kissat, koska ne ovat aina tiellä, ja ihmiset jotka kokevat tämän hauskana, tuntuvat monesti rasittavilta. Myös hengellisyys saattaa olla paha, jos tällä tarkoittaa horoskooppeihin uskomista sun muuta hihhulitoimintaa. Mutta nämähän eivät vielä lähestymisvaiheessa ole kellään tiedossa.

      Kyllä se tuosta painosta johtuu jos muuten ovat asiat kunnossa. Laihduta liikkumalla sellainen 10-20 kg niin eiköhän ala vientiä löytyä. Vaikka olisi kuinka lihaksikas niin ei 70 kg 165 cm rungossa ole kaunista katseltavaa naisessa. En myöskään usko, että tatuointi ainakaan lisää vientiä.

      Mutta kannattaa tosiaan myös itseään pistää vähän peliin, eli siis mennä juttelemaan ihmisille.

      • aquariuksen aika

        Hihhulitoimintaa? Taidat olla aika perusäijämäinen juntti.


      • Lihavuus
        aquariuksen aika kirjoitti:

        Hihhulitoimintaa? Taidat olla aika perusäijämäinen juntti.

        Kaikkea muuta kuin juntti ja perusäijä. Maailmankatsomus on toki jokaisen henkilökohtainen asia, mutta jos esimerkiksi lukee geneerisiä horoskooppeja tosissaan tai kanavoi kadonnutta Atlantiksen arkkienkeliä kuukivien kautta, on suurella todennäköisyydellä joko v***n tyhmä tai henkisesti laho.

        Tällainen toiminta on omiaan estämään pitempiaikaiset tai vakavammat suhteet. Mutta kukin tyylillään.


    • Joo vaikea sano...mut käyppä profiiilissani, niin katsotaan... :D

    • Kodista Betanian

      Usko,usko Marttaseni!Kyllä sinäkin vielä miehen saat!Hmm.Nousihan Lasaruskin kerran.

    • Olisiko sinulla sellainen juttu että et käy kapakoissa, kuten en minäkään ja siellä suurin osa suhteista taitaa kuitenkin saada alkunsa.

      Raittiina menetämme tuon mahdollisuuden

      Ihan hyvältä muuten vaikutat:)

      Itse tykkäisin hemmotella naistani monin eri tavoin, mutta yksin vaan elellään:(

    • Ano-Rex

      Vikkaa ja vikkaa...ei välttämättä mitään vikkaa, mut ootko tehnyt ihan OIKEASTI yhtään aloitetta vai ootatko "Manulle illallisen"??
      Minnuu ei ainakkan kiinnosta täysin vetämättömät vaikka olisi kuinka Mona Lisa.
      Pistä haisemaan ja nauti elämästä tai tyydy sitten kurkkuun....oma valinta...

    • Jeesa

      Normaali nainen on aina kiinnostava ja seksi kuuluu suhteeseen.

    • Kyllä tuolanen nainen kelpasi minulle! Kun jostain löytäs sellasen.

    • 171/75

      samaa ongelmaa täälläkin mitä aloittajalla.
      Itse kyllä käyn baareilemassa usein ja katselen näkyykö siellä mitään, mutta ei näy oikein mitään mielenkiintoista.
      Ja baareista en miehiä mukaani ota muutenkaan, vaikka sopiva löytyisikin.
      Minulla painoa enempi mitä sulla, kyllä olen sitä mieltä et pitäs olla langanlaiha niin sais katseita ja ehkä treffikutsuja..?
      Kyllä kommenttia ja flirttiä tulee kauneudesta, silmistä ja hymystä, mutta nekin kommentit yleensä AINA varatuilta miehiltä.. ne kyllä osaa piirittää ja minä juoksen karkuun parhaani mukaan.. :D

    • mie 33v

      mulle ainakin kelpaisit :)

    • jk

      ennntiedä

    • nuuurse

      Minusta kuulostat hyvältä (vaikka olen itsekin tyttö, ja hetero :)) On varmaan aivan sattumaa, ettet ole vielä löytänyt kultaasi. Mistä sitä tietää, vaikka hän odottaisi ihan kulman takana! Ehkä sun kannattaisi hankkia uusia harrastuksia, joiden kautta voisit tutustua ihmisiin? Voithan ottaa selville, onko kavereillasi jotain mielenkiintoisia miespuolisia kavereita. :) Jatka vain itsesi arvostamista!! Onnea matkaan!

    • +20 kg liikaa läskiä

      Passiivinen läski, yksin saat olla, ellei läskifetissiä miestä satu kohdalle .

    • JayK_77

      Kerrohan mistä päin olet, niin jeesaan sut miehen makuun. Itse olen ollut hirveän ujo, mutta päätin poistaa tuon hirveän "taudin" itsestäni. Nyt olen halutessani saanut seurustella, mutta enemmän tietenkin omaa mielipuuhaani; lakanoiden tuuletusta. Ja mitä tahansa nuo muut huutelee, sulla on hyvät mitat; naisessa pitää olla hiukan muutakin kuin luita!

    • joy1973

      Tahdon naisystävän miksi en ole löytä[email protected]. olen utelias uusille asioille ja tuttavuuksille. minulle voi toki kirjoittaa.
      taide,elokuvat,kirjallisuus, käsityöt, vapaaehtostyö mm kiinnostavat minua myös.pidän seksistä vakituisessa suhteessa ... minut löytää facebookista, messngeristä, ja skypestä. kysyä voi lisätietoja jos on kiinnostunut enemmän tietämään minusta.

    • realismus

      167 cm, 60 kg, 50 v
      En tupakoi, juon kuin sieni, syön kaikkea mikä on hyvää ja epäterveellistä enkä IKINÄ urheile.
      Kolme kovaa koota - kissat, kirjat kengät. Ja lisäksi kuvataide, teatteri.
      Olen vaativa ja nirso ja rakastan rahan tuhlaamista ja esineiden kotiin raahaamista. Sisustan mielelläni.
      Sysimusta huumorintaju! Luulen, että siinä suurin syy sinkkuudellemme, ei se kiloista kiinni ole. Miehellä kun leikkaa hitaammin, ei hän oikein pysy perässä. Lisäksi miehelle ei saa nauraa, ottavat nokkiinsa lähes yhtä helposti kuin kissat.

    • riksssraksspoks

      Mikä ihme teitä ihmisiä täällä oikein vaivaa? Ensin jauhetaan puoli sivua p*skaa siitä onko mimmi läski vai ei, sen jälkeen jaellaan iskuvinkkejä. Tsiisus. Onko rakkaus teidän mielestänne noista asioista kiinni? Aikamoista sekunda-kamaa.

      Hei ihmiset ja ap, mulla on vastaus. Ja se ei johdu siitä, että olisin profeetta tai Jeesus, vaan koska olen itse aivan samanlaisessa tilanteessa kuin aloittaja. Vastaus menee näin: ei sitä tiedä. Nykyään voi hankkia monenlaisia asioita, mutta ihmisiä ei noin vain hankitakaan. Elämä on epävarmaa. Kaikki jutut eivät aina toteudu. Kaikkia pelottaa, että entäs jos en koskaan saa unelmieni työtä/miestä/naista/kotia, entä jos kuolen huomenna, entä jos en kaikesta huolimatta osaa olla onnellinen... Ja se on ihan varmaa, että me kaikki emme tavoita unelmiamme. Elämästä ei koskaan tiedä. Se on surullinen fakta, että kukaan jää harvoin kärsimättä tässä elämässä.. mutta toisaalta siksi se on niin hienoa, kun joskus menee hyvin. Se tuntuu silloin joka solussa!

      En tiedä, kohtalonsisareni, miksi et ole löytänyt miestä. Ehkä sinulta puuttuu persoonaa. Ehkä et osaa katsoa ihmisiä avoimesti silmiin. Ehkä et osaa sanoa, mitä haluat. Tai sitten ei. Ehkä ja todennäköisesti olet ihana. Mutta olet myös ihminen, kuolevainen ja voimaton täysin ohjailemaan elämääsi. Jonkin verran kuitenkin, ja se on ihan okei.

      Itse olen ratkaissut asian niin, että hyvinä päivinä vannon, että pidän silmät auki. Tarkoitan, että jos tapaan mielenkiintoista ihmisiä tai tilanteita, yritän lähteä niihin mukaan. Valitettava fakta on kuitenkin se, että oikeasti kiinnostavia ihmisiä tapaa harvoin. Ja se on ihan okei, se on elämää. Mutta sitten kun sellaisen tapaa, ei saa antaa sen mennä ohi! Kerran kävi mulle näin ja hemmetti, kaduttaa vieläkin.

      Sitten toisekseen oon ajatellut tällaista, että jos punnitsen tarkkaan, mitä rakkaudelta ja parisuhteelta haluan, tunnistan Hänet, kun lopulta kohtaamme. Kerran on jo elämässä käynytkin näin: kohtasimme ja päässäni hakkasi lause: "Tässä se nyt on, hän se on!" Haluan uskoa, että itsetutkiskelu vie kohti valoa: jos minä tiedän, kuka olen, tiedän myös, kuka en ole. Silloin osaan myös päättää, mitä niistä asioista haluan elämääni, joita en ole... kenties toisen ihmisen muodossa. Silloin myös tiedän, mitä en elämääni halua. Hutien ja osumien määrät alkavat täten tasaantua.

      En tiedä, vaikeita juttuja. Paljon onnea matkaan!

      • MITTÄÄN VIKKAA

        Kiitos Sinulle paljon tästä vietistä.


    • Tero K...

      Moi!

      Täällä 28 vuotias, 115 kilonen, 181 cm, karvanen ja epäsiisti äijänköriläs pienehköllä ÄO:lla ja kikkelillä varustettuna ja periaatteessa peruskoulupohjalta mehtästää ittelensä naaraspuoleista vastaparia.

      Juan ja ryyppään sillon ku ryyppään sillain et vippulat vinkuu. En polta enkä harrasta mitään. Oon eristäytynyt ystävistäni mut työni teen kunnolla ja tienaankin kohtuullisesti. Ajan autoo leipätöikseni ja vähän erinäisiä rahakkaita virishommia siihen päälle.

      Tästä syystä vapaa-aikoina en maakuntamatkoille kanssas lähde ellet sitten tahdo toimia juoppokuskina. Lenkille saatan lähtiä luonnon helmaan jos ossoot oikein ympäri puhua - asfalttitietä et saa minua kävelemään, jos mennään niin mennään metsään.

      Tykkään hyvästä ruuasta, mut viimeaikoina se on ollut kovin einespitoista. Tykkään äidin tekemästä safkasta ja haluan että tekemäsi safka on saman makuusta - tai parempaa. Kermaa ja voikkua ei saa säästellä. Mausteita ei saa olla liikaa eikä liian vähän.

      Vieraissa naisissa en juurikaan laukkaa sen paremmin kuin tutuissakaan, kun sellaisia ei satu olemaan. Uskoisin, että olen jokseenkin uskollinen, en kovin viriili tai sivistynyt, mutta hyväntahtoinen ja kiltti kumminkin. Väkivaltanen en oo olleskaan.

      Saatat joskus joutua toppuuttelemaan tavoissani ja huomauttamaan kummin päin haarukkaa ja veistä pietään käessä ja tämmöstä ja niin eelleen. No mut ku en ittekkään oo mikkään kedon kastelluin kukka saati mitenkään mallikelponen, mut kummiskin melko suoraselkänen ja rehti äijänköriläs niin enpä miekä liikoja voi vastapuolelta vaatia.

      Piäasia on kuha ite tykkäät omassa kehossas olla. En oo niin turhan piälle sen suhteen et meikkaatko vai etkö meikkaa tai onkonna korvissa reikiä tai onko lanteilla pari liikakiloa - saa toki olla ja ni pois päis pä'in mut ei se oo nii nöpönuukaa vaik ei oiskaa.

      Luomu on parasta enkä kaippaa rinnalleni mittään tekopirtiää pirpelöä joka kannustaa aamuin illoin "skarppaamaan" tai patistaa sonnustautuu parhaimpaan. Pinnallisuus kun ei ole minun juttu vaan tärkeintä on hyvä itsetuntemus, rehtiys, ja luottamus ihteensä selsena kun on ilman mittään ulkoisia ulkonäköpaineita. Vähän ku lehmissäkin, vanha kunnon maatiaislehmä on paras vaikka ne niitäkin "mukamas" paremmaks yrittää jalostaa...pyh! Tapojani en muuta enkä kenkä orjaks heittäyry. Periks en anna ikinä näissä asioissa. Elämän pitää rullata radallaan kuha mikkään BB:t tai idolit sun muut hömppäsarjat ei tuo elämään sisältöä. Ihte luppaan et en myöskään seuraa urheiluruutua saati jääkiekua. Sohvalle on mukavampi käpristyä viltin alle samanhenkisen naikosen kanssa kahtomaan luontodokumentteja tai mikseipä komediallisia elokuvia ja itse en pistä pahakseni jos samalla siemaillaan rommitotia ja tietysti samasta mukista. Kännissä se on kiva hillua ja nuolla nuoren naisen *@@gröhöm* sano vaari vainaakin ja näihän se on. Sano terveyshössötäjät mitä ikinä hyvänsä.'

      Jos näillä markkinapuhheilla sain vietyä jalat alta nin pakkaan ooppelin ja lähen tältä istumalta hehkutteleen sitä diesel jyrrää käyntiin ja tuun hakimaan siut tänne kainuun perämehtille. Ilmottele ihimeessä ajoisa koska tällaislle miehille on ottajansa heti ku rohkenee vaan lähtiä ihmistenilmoille. Monta läheltäpititilannetta ku on nähtynä. Piä siis kiirettä tai elämäs tillaisuus mennee ohi suun että vilahtaa.,..Ilmottele. Terveisin: Tero K, Hyrynsalmi

      • Tero K

        Ja niin oon muuten käsistäni näppärä kaveri. Teen siulle kuule vaikka kapioarkun jos niikseen on väljä. Koko ikäni on ollu mullikoitten kanssa tekemisissä ja pyörittänyt aamusta iltaan muitten töitten ohella maatilaa. Maita ja mantuja on sillain kun nyppylältä kahtoo vaaramaisemaa niin sinne minne aurinko laskee ja sieltä mistä se nousee nin voin hyvällä omallatunnolla sanua että ovat sukutiloja. Et köyhään perheeseen tule ollenkaan. Terveisin Tero K, Hyrynsalmi


      • Tero K...

        Ja niin oon muuten käsistäni näppärä kaveri. Teen siulle kuule vaikka kapioarkun jos niikseen on väljä. Koko ikäni on ollu mullikoitten kanssa tekemisissä ja pyörittänyt aamusta iltaan muitten töitten ohella maatilaa. Maita ja mantuja on sillain kun nyppylältä kahtoo vaaramaisemaa niin sinne minne aurinko laskee ja sieltä mistä se nousee nin voin hyvällä omallatunnolla sanua että ovat sukutiloja. Et köyhään perheeseen tule ollenkaan. Terveisin Tero K, Hyrynsalmi


    • mäkin

      En mäkää löydä mitään kumppania.

    • päät kääntyy

      Minulla alkoi kyllä flaksi käymään vähän liiaksikin, kun laihdutin 70 kilosta 62 kiloon. Olen samanpituinen kuin sinä.

    • komeekolli233

      moi,mä haluaisin tuollaisen naisen,joka ei polta eikä juo,mut jos kissan laitat popis,nii minusta saat hyvän miehen

    • XD

      Painoindeksistä puhumisen sais lopetta koska jotkut luulee että korkea painoindeksi= lihava...

    • Etsi ja etsi

      Minunkin on erittäin vaikea löytää miestä.

      En ihastu niin helposti kuin monet.

      Miehiä kyllä juoksee perässäni, jotka eivät kiinnosta. He kiinnostavat jotka eivät juokse perässäni.

      Onko sinulla samoja ongelmia kenties ?

      Kyllä se vastaan tulee kiinnostavakin kun oikein on puute miehestä. Olen minäkin jotain suurtakin löytänyt mutta ero on jostain syystä tullut aikanaan.

      • fgdgsdgssg

        Mites sut isketään jos ei saa olla kiinnostunut, mutta silti pitäisi olla iskemässä?

        Ootte te naiset ihan persefestä


    • Kokonaisenpuolikas

      Miehiä ei nykyään enää kiinnosta naiset vaan oma mukavuus, kapakat ja urheilun katsominen telkkarista. Heille ei kelpaa mikään. Täälläkin treffipalstalla roikkuu miehiä, jotka etsivät profiilista päätellen juuri sellaista naista kuin minä, ja ovat roikkuneet siellä jo vuosikausia päätellen siitä, että eivät ole aikoihin päivittäneet profiilitekstejään. Olen sitä mieltä, että miehen kuuluu tehdä aloite, enkä halua olla tyrkky. Mutta olen pari kertaa rohkaistunut kirjoittamaan jollekin, ovat lukeneet viestin mutta eivät vaivautuneet edes vastaamaan. Mädätkööt sitten siellä!

      Elämää ei kannata hukata siihen että haikailee jonkun miehenpuolikkaan - tai vaikka kokonaisenkin - perään, vaan kannattaa tehdä siitä niin hyvä kuin voi. Maailmassa on paljon muutakin, siitä kannattaa nauttia, eikä antaa elmän valua hukkaan odotellessa jotain mitä ei tule. Joillekin tulee yllätys kulman takaa silloin kun sitä vähiten odottaa, mutta eipä kannata odottaa, että itselle kävisi niin.

      Olen pieni, vaalea, seksikäs ja suloinen, ja erään ystävättären mukaan jokainen mies unelmoi juuri sellaisesta naisesta, mutta eipä kiinnosta ketään. Minulla on täällä profiili, näköjään sekin ihan turhaan.

      Lippu korkealle, naiset! Selibaattiinkin tottuu.

      • rtyrty

        Ei me miehet osata tehdä aloitteita. Baareissa saa kuulla painu helv kommentteja ja kaupassa jos alan iskemään pidetään ahdistelijana.

        Tätä te naiset olette halunneet ja nyt saatte kärsiä. Ihan oma vikanne.


      • fgnqaw

        Minkä ikäinen olet ja missä päin asut? Voisi olla kiva tutustua. :)
        Kelpasiko tuo aloitteeksi?
        Ei se ongelma yleensä ole siinä, etteivät miehet tekisi aloitteita, vaan siinä että naiset usein haluavat juuri tietyn tyyppisen aloitteen. Jos aloite ei ole juuri oikeanlainen, niin sitä ei edes noteerata ja sitten valitetaan etteivät miehet tee aloitteita.
        En kuitenkaan väitä että sinä olisit välttämättä sellainen nainen.
        Katsotaan niin nähdään huomioitko aloitteeni...


      • Kokonaisenpuolikas
        fgnqaw kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet ja missä päin asut? Voisi olla kiva tutustua. :)
        Kelpasiko tuo aloitteeksi?
        Ei se ongelma yleensä ole siinä, etteivät miehet tekisi aloitteita, vaan siinä että naiset usein haluavat juuri tietyn tyyppisen aloitteen. Jos aloite ei ole juuri oikeanlainen, niin sitä ei edes noteerata ja sitten valitetaan etteivät miehet tee aloitteita.
        En kuitenkaan väitä että sinä olisit välttämättä sellainen nainen.
        Katsotaan niin nähdään huomioitko aloitteeni...

        Ihan kelvollinen aloite :-) Asun Helsingissä ja olen yli 50. Jos sinä olet liian nuori, niin on olemassa minun ikäisiä ja jopa vanhempia miehiä, jotka ovat eronneet tai jääneet muuten yksin. Muitakin kuin luusereita. Minun ikäisissä miehissä on usein vain se "vika", että olen heille liian vanha, kun he etsivät usein 30-40-vuotiaita naisia, ja tuon laskutavan mukaan 60-70-vuotiaat kaipaavat minun ikäisiä. Miksei omanikäiset kelpaa? Saavat olla melko varmoja, että ne 30-40-vuotiaat eivät halua 50-vuotiaita vanhoja ukkoja, mutta minulle 50-vuotias ei ole vanha ukko, mutta 60-70-vuotias on. He taas kelpaisivat samanikäisille miehille, mutta heistä taas unelmoivat 80-90-vuotiaat miehet, jos ovat enää hengissä. Minulle kelpaisi itseäni nuorempikin.


      • Poppie
        Kokonaisenpuolikas kirjoitti:

        Ihan kelvollinen aloite :-) Asun Helsingissä ja olen yli 50. Jos sinä olet liian nuori, niin on olemassa minun ikäisiä ja jopa vanhempia miehiä, jotka ovat eronneet tai jääneet muuten yksin. Muitakin kuin luusereita. Minun ikäisissä miehissä on usein vain se "vika", että olen heille liian vanha, kun he etsivät usein 30-40-vuotiaita naisia, ja tuon laskutavan mukaan 60-70-vuotiaat kaipaavat minun ikäisiä. Miksei omanikäiset kelpaa? Saavat olla melko varmoja, että ne 30-40-vuotiaat eivät halua 50-vuotiaita vanhoja ukkoja, mutta minulle 50-vuotias ei ole vanha ukko, mutta 60-70-vuotias on. He taas kelpaisivat samanikäisille miehille, mutta heistä taas unelmoivat 80-90-vuotiaat miehet, jos ovat enää hengissä. Minulle kelpaisi itseäni nuorempikin.

        Joo taman olen huomannut, olen itse 33-v.. Tein netissa profiilin, ja saan todella paljon yhteydenottoja 5-kymppisilta miehilta. En ymmarra mita heidan paassaan liikkuu, kun kuvittelevat etta kolmekymppisen naisen tarvitsisi nettiin lahtea etsimaan itselleen sen ikaista miesta! Kai se osoittaa heidan epakypsyyttaan, he varmaan pelkaavat etta samanikainen nainen osaisi vaatia heilta jotenkin henkisesti enemman. Ja ehka sekin, etta osa heista on vasta lahemmas 5-kymppisena heranneet siihen etta haluavat perustaa perheen (ensin rilluteltua poikamiehena parhaat vuotensa), ja siihen tarkoitukseen etsivat lapsentekokonetta.


      • etetet

        "Heille ei kelpaa mikään"

        Avaa silmäs! Asia on kyllä niin päin, ettei naisille kelpaa mikään!


      • Kokonaisenpuolikas
        etetet kirjoitti:

        "Heille ei kelpaa mikään"

        Avaa silmäs! Asia on kyllä niin päin, ettei naisille kelpaa mikään!

        Silmät on ihan auki jo. Jos se on sitten niin, että kukaan ei kelpaa kenellekään?
        Ei sittenkään ole niin. Minä olen nainen ja minulle kelpaisi ikäiseni mies.
        Tai sitten se on niin, että varatut miehet ovat ainoita, jotka ovat kiinnostuneita. Sinkkumiehet ovat pinttyneitä vanhojapoikia ja eronneet pelkureita, vai kenties stressaantuneita, vai mikä heitä vaivaa? Juoppojako, ja vaimo heittänyt pihalle? Varatut miehet ovat niin kiinnostuneita naisista että haluaisivat mielellään toisen tai kolmannenkin naisen. Pitää kai muuttaa hakuehtoja.


      • fgnqaw
        Kokonaisenpuolikas kirjoitti:

        Ihan kelvollinen aloite :-) Asun Helsingissä ja olen yli 50. Jos sinä olet liian nuori, niin on olemassa minun ikäisiä ja jopa vanhempia miehiä, jotka ovat eronneet tai jääneet muuten yksin. Muitakin kuin luusereita. Minun ikäisissä miehissä on usein vain se "vika", että olen heille liian vanha, kun he etsivät usein 30-40-vuotiaita naisia, ja tuon laskutavan mukaan 60-70-vuotiaat kaipaavat minun ikäisiä. Miksei omanikäiset kelpaa? Saavat olla melko varmoja, että ne 30-40-vuotiaat eivät halua 50-vuotiaita vanhoja ukkoja, mutta minulle 50-vuotias ei ole vanha ukko, mutta 60-70-vuotias on. He taas kelpaisivat samanikäisille miehille, mutta heistä taas unelmoivat 80-90-vuotiaat miehet, jos ovat enää hengissä. Minulle kelpaisi itseäni nuorempikin.

        Mukava kun huomioit aloitteeni. Itsekin asun Helsingissä, mutta olen siis 27-vuotias, että onhan meillä aika rajusti ikäeroa. Harmi kun ne minun ikäluokassani olevat naiset sattuvat olemaan paljon krantumpia sen suhteen miten aloite tulisi toteuttaa.


      • fghtyj
        Kokonaisenpuolikas kirjoitti:

        Silmät on ihan auki jo. Jos se on sitten niin, että kukaan ei kelpaa kenellekään?
        Ei sittenkään ole niin. Minä olen nainen ja minulle kelpaisi ikäiseni mies.
        Tai sitten se on niin, että varatut miehet ovat ainoita, jotka ovat kiinnostuneita. Sinkkumiehet ovat pinttyneitä vanhojapoikia ja eronneet pelkureita, vai kenties stressaantuneita, vai mikä heitä vaivaa? Juoppojako, ja vaimo heittänyt pihalle? Varatut miehet ovat niin kiinnostuneita naisista että haluaisivat mielellään toisen tai kolmannenkin naisen. Pitää kai muuttaa hakuehtoja.

        Kyllä se näyttäisi olevan selkeästi niin, että mitä nuorempia naiset ovat, sitä krantumpia he ovat ja mitä vanhempia miehet ovat, sitä krantummiksi he muuttuvat.
        Ja sillehän on ihan looginen selitys.
        Nuoria sinkkunaisia on vähemmän kuin nuoria sinkkumiehiä. Siksi nuorilla naisilla on paljon enemmän valinnanvaraa kuin nuorilla miehillä ja siksi he ovat todella kranttuja miesten suhteen.
        Toisaalta mitä vanhemmaksi muututaan, sitä suurempi osuus sinkuista on naisia. Eli vanhemmilla miehillä on paljon enemmän valinnanvaraa kuin vanhemmilla naisilla.
        Siksi miehet ovat vanhempina niitä valikoivempia.


      • kokonaisenpuolikas
        fghtyj kirjoitti:

        Kyllä se näyttäisi olevan selkeästi niin, että mitä nuorempia naiset ovat, sitä krantumpia he ovat ja mitä vanhempia miehet ovat, sitä krantummiksi he muuttuvat.
        Ja sillehän on ihan looginen selitys.
        Nuoria sinkkunaisia on vähemmän kuin nuoria sinkkumiehiä. Siksi nuorilla naisilla on paljon enemmän valinnanvaraa kuin nuorilla miehillä ja siksi he ovat todella kranttuja miesten suhteen.
        Toisaalta mitä vanhemmaksi muututaan, sitä suurempi osuus sinkuista on naisia. Eli vanhemmilla miehillä on paljon enemmän valinnanvaraa kuin vanhemmilla naisilla.
        Siksi miehet ovat vanhempina niitä valikoivempia.

        Ei vanhemmilla miehillä ole enempää valinnanvaraa, kun ne, joista he ovat kiinnostuneet, eivät ole kiinnostuneet heistä, eli ne nuoremmat naiset.

        Kenet sitten valitaan niistä jotka ovat valittavissa? Parhaat? Jos minä olen monen unelmatyyppiä, niin miksen sitten löydä ketään? Vai olenko nirso ja minun pitäisi vain tyytyä johonkin 70-vuotiaaseen pappaan? Ei kiitos, mitään impotentteja ukkoja minulle.

        Lopputulos: kaikki ovat yksin ja ihmettelevät kun eivät löydä ketään. Toiveet ja halut eivät taida oikein kohdata. Ne, jotka tyytyvät johonkin muuhun eli tekevät jonkinlaisen kompromissin, ovat sen mukaan niitä, jotka eivät ole yksin. Tai jos eivät, niin kuinka he sitten ovat löytäneet ja saaneet haluamansa?

        Jokin on täysin pielessä.


      • MITTÄÄN VIKKAA
        fgnqaw kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet ja missä päin asut? Voisi olla kiva tutustua. :)
        Kelpasiko tuo aloitteeksi?
        Ei se ongelma yleensä ole siinä, etteivät miehet tekisi aloitteita, vaan siinä että naiset usein haluavat juuri tietyn tyyppisen aloitteen. Jos aloite ei ole juuri oikeanlainen, niin sitä ei edes noteerata ja sitten valitetaan etteivät miehet tee aloitteita.
        En kuitenkaan väitä että sinä olisit välttämättä sellainen nainen.
        Katsotaan niin nähdään huomioitko aloitteeni...

        Kiitos aloitteestasi, kyllä on sillä minulle väliä tietysti miten aloitetaan ja missä. Vaikka en juo niin käyn ulkona ystävieni kanssa ja osaan juhlia ja olla iloinen onnellinen ilman alkoholia ja kyllä edelliset aloitteet miesten toimesta ovat olleet enemmän ja vähemmän päihtyneitä... Meinaan se ei sytytä varsinkin kun itse on vesiselvänä.


    • Suomessa on

      ainoastaan lihavia naisia, joten en käsitä mistä tuo sopusuhtaisuus puhe
      oikein kumpuaa??

    • naisille hyvä

      neuvo; ostakaa munakoiso ja tunkekaa se peppuunne (mieluiten poikittain).
      Ei seksiin miestä tarvita :)

    • 15

      se riipuu naamassa. Onko sulla nätti tai kaunis näkoinen naama? Oli silloin siellä yks äkkä jonka naamassa on aina joku kauhea painajainen päällä... tuijoiti johonkin turhaan... ei kuka jaksaa toillaisen kanssa.


      Pitää olla kaunis muuta ei lasketa. Miehella on heikkous silmissä kun naisella on korvissa.

      Pahoitelen jun tekstissa on virheitä

      • yuuyruruyr

        Mutta kun näitä kaunisnaamaisia ei iske tavismiehet, kun ei riitä rahkeet.

        Mistä normiäijälle nainen?


    • vapaa,raitis mies

      Täällähän meitä on meitä miehiä:::itse myös raitis ja kiltti mies,ei käryä eikä alkoholi ole koskaan maistunu eli absolutisti olen.
      tykkään koirista,kissoista naisista ja autoilusta,mökkeilystä sekä seksistä
      Etsin rehellistä,luotettavaa ja raitista naista elämänkumppaniksi tositarkoituksella,olen etsinyt jo vuosia mut eihän teitä naisia kiinnosta raitis mies,sen olen kyllä hoksannut ,mut varmaan on niitäkin jotka ei mammonasta välitä,eikä maallinen omaisuus ole kaikki kaikessa,itse en kerää enkä osta tyhjän päiväistä krääsää,eikä ole varaakaan ,mut en yleensä perusta rahasta ja omaisuudesta kuin dsen mitä just tarvitsee jokapäiväisessä elämässä,mut naiset on niin vaativia,luulempa et kilot ei rartkase ,itselle kelepaa kyl muutama lisä kilokin jos nainen muuten on ok.Itse sopusuht 175 73 nelissäkymmenissä oleva mies,naiset olkaa oma itsensä ja elekää oloko niin nirsoja ,saatte miehiä kyllä,valitkaa vaan tarkoin .Onnea etsintään sinulle keskustelun aloittaja.On meitä kyllä kun kohalle sattuu!

    • Teallalaa

      Koska olet julkihomo, siksi.

    • Ajatelkaa...

      VANHEMPIEN VIKA KUN OVAT TÄNNE MEIDÄT TEHNEET. JOS TERVEPÄINEN HYVÄKÄYTÖKSINE EI LÖYDÄ SEURAA.
      Roistoja, kieroilijoide jne ei tarttekka löytää seuraa.
      Mut moni hullu on löytäny toisensa:)

    • jeahm

      Veikkaisin, että vaikka paperilla olet hyvä tapaus niin kai siellä korvien välissä jotain vikaa on, kun ei suhteet kestä. Siis todnäk sun päässä, ei niitten miesten.

    • Pappa

      Ulkoisista seikoista viis, sydän ratkaisee!

    • vaikutat kiehtovalta persoonalta. kiinnostaisiko tutustua? :)

      • kdjhvldhvdkl

        no huh huh.


    • Mä oon samanlainen mutta mulla on munat. Ja sen verran munaa niissä munissa. Siitä syystä monesti tapaaminen "vahvat" ja ne kuuluista "itsenäiset" naiset ovat kehittyneet niin vahvoiksi itsenäisyydessään ettei sielä oikeasti ole tilaa kelleen. Jos löydät jostain naisen joka oikeasti nauraa elämässä ja osaa arvostaa oikeita asioita keskittymättä niihin lillukanvarsiin jotka elämä hämäykseksi eteen tuupppaa, kerro mulle. Mä nain sen naisen.

    • Surullista tämä

      On kyllä ihan v*tun surullista lukea teidän tekstejänne, rakkaus tulee teidän mielestä kun akka laihduttaa.

      Mitä teette kun muijanne pamahtaa paksuksi ja lihoo? Lähdette lätkimään kun rakkaus päättyi?

      Olette aika vellihousuja, ihan itku pääsee kun miettii suomalaista miestä 50 vuotta sitten ja nyt näitä nykyisiä poikasia jotka ole miestä nähneetkään. Olisin mieluummin elänyt sota-aikana kun mies oli vielä mies ja kurjuudessakin naapuria autettiin. Nyt riippuu miehen rakkaus elopainosta. HUH HUH.

      • ei jaksa näitä

        Jep. Nämä samat pimperoa vailla olevat narukädet valittaa kun naiset on niiiiin pinnallisia.


      • gjoopa joo
        ei jaksa näitä kirjoitti:

        Jep. Nämä samat pimperoa vailla olevat narukädet valittaa kun naiset on niiiiin pinnallisia.

        Mies on pinnallinen kun haluaa vaan, että nainen on nätti. Nainenhan ei ole pinnallinen kun hän vaatii mieheltä komeuden lisäksi isoa pankkitiliä, hyvää työpaikkaa, hyvää statusta, ystäväpiiriä jne.


    • J. Atm

      Uskoisin että nimim. Tero K:n kanssa vois natsata jos et ole turhan nirso.

      • ei viitsi edes

        Miehiä on tarjolla vaikka kuinka jos ei ole turhan nirso. Naiselle se ei vaan toimi noin "kunhan vaan on joku".


      • J. Atm
        ei viitsi edes kirjoitti:

        Miehiä on tarjolla vaikka kuinka jos ei ole turhan nirso. Naiselle se ei vaan toimi noin "kunhan vaan on joku".

        (Psst).

        Huomasitko sarkastisen vivahteeni.


      • tugjldg
        ei viitsi edes kirjoitti:

        Miehiä on tarjolla vaikka kuinka jos ei ole turhan nirso. Naiselle se ei vaan toimi noin "kunhan vaan on joku".

        Nainen: Miksei minulla ole KETÄÄN? Mutta en suostu siihen, että minulla on vaan JOKU!


    • Moikka :)
      Kuulostat kullä todella mukavalta :)
      En osaa sanoa että miksi et ole löytänyt miestä.
      Mun mielestä vaikutat ihanalta naiselta :)
      Pidät seksistä vakituisessa suhteessa.Mä olen samoilla linjoilla että seksi on kuvioissa vasta kun suhde on vakiintunut..

      Mä olen 35 vuotias mies kantahämeestä,olisi kiva tutustua sinuun :)
      Käy katsomassa mun profiili täältä Suomi24 treffeistä ja kirjoittele mulle.
      Mun nimimerkki on
      seoikea77

    • Narsisistic Cannibal

      "uraani kohden jopa hieman kunnianhimoinen"
      Kiitos, mutta ei kiitos. Kunnianhimo on narsisteille.

    • j jokunen

      ,,,, Se On SIINÄ... että kun et polta etkä juo ,, En kyllä itsekkään polta ja otan vain silloin kun lähden illan viettoon , Elin pitkän elämän naisen kanssa joka ei koskaan ottanut .lähti kyllä mielellään tanssimaan , mulla oli aina sellainen olo että oon tarkkailun alaisena ,, ja sitten illasta ei nauttinut kumpikaa ,, minä siitä kun en saanut olla iloinen ,ja hän siitä kun minä otin sen toisen drinkin . Päätin että naisen pitää viwettää hauskaa minun kanssa YHDESSÄ jjp

    • Älä_etsi_liikaa

      Itse olin kauan aika valikoiva, mutta täytettyäni 30v oli pakko aukaista silmät, rakkaus löytyi sieltä mistä vähiten etsin. Luulisin, ettei mies katso sinua samoilla silmin kuin olet kirjoittanut tuon listan. olet vielä nuori ja mies voi tulla vastaan arvaamattomalla hetkellä.

    • "En juo, tupakoi,
      käyn noin 2kertaa viikossa liikkumassa < uimassa lenkillä salilla
      opiskelen kulttuuriallalle
      taide,elokuvat,kirjallisuus, käsityöt, vapaaehtostyö mm kiinnostavat
      lemmikkeinä kissa
      pidän seksistä vakituisessa suhteessa ja haluan sitä usein
      en ole vaativa enkä nirso enkä materiaalin perään
      olen hengellinen mutten uskovainen
      olen määrätietoinen ja opiskelualaani/uraani kohden jopa hieman kunnianhimoinen
      minulla on musta huumorintaju
      osaan keskustella asioista, olen utelias uudelle.
      näytän tunteeni enkä piilottele niitä."

      Olet liian korkeatasoinen. Useimmat miehet pelkäävät sinunlaisiasi. (Valitettavasti olen itse sinulle liian vanha ja väsähtänyt.)

      Itseään esitellessään ei koskaan, ikinä, missään tapauksessa, milloinkaan pidä puhua huumorintajustaan. Maailmassa ei ole edes kahta ihmistä jotka olisivat samaa mieltä huumorintajun olemuksesta.

    • TV-UUTISET NYT

      Olet yksinkertaisesti jäässä oleva suomivosu. Herää hetkeksi ja katso peilin edessä olisiko muutoksen aika.

    • Nii12344

      Sinulla on kissa. Ei kukaan halua naista jolla on kissa.

      • eryeyer

        Ei pidä paikkaansa.


    • karpaasi811

      Moikka täällä olis mies sulle komeaksikin kehuttu pohjoisesta jos kiinnostaa:) [email protected] Voisit laittaa minulle sähköpostia niin tutustutaan.

    • -

      Yhteiskunnan ongelma on se että ihmiset arvostavat rehellisiä, nöyriä (ei nöyristeleviä) ja epäitsekkäitä ihmisiä. Nämä ovat ne ainekset millä ihminen ei pärjää yhteiskunnassa ja nämä ovat ne ainekset millä ihmisestä tulee epäsuosittu ja syrjitty ihminen. Jos ihminen on itsekäs, valehteleva ja vaativa, pärjää ihminen elämässä mutta hänestä ei pidetä silloin kun hän harrastaa näitä ominaisuuksia. Jos ihminen on kuitenkin saavuttanut näiden ominaisuuksien avulla tietyn aseman yhteiskunnassa tai hänellä on yhteiskunnallista arvoa jotenkin muuten, kuten rahaa, on hän haluttu ihminen. Jos ihminen toimii epäitsekkäästi, rehellisesti ja nöyrästi ja ajautuu heikkoon yhteiskunnalliseen asemaan, on hän paha ihminen koska hän ei toimi kuten muut. Hänestä tulee syrjitty koska kukaan ei halua häntä auttaa eikä ihmiset pidä hänestä jos hän ei itse auta itseään valehtelemalla, toimimalla itsekkäästi ja vaatien parempia oloja itselleen. Jos hän vaatii, on hän silti paha ihminen jos hän toimii näin.

      Yhteiskunnassa ei ole mitään muuta kuin ongelmia. Ihmiset luovat itselleen ja muille ihmisille ongelmia määrittelemällä itsensä tai muut ihmiset tiettyjen ominaisuuksien perusteella. Jos ihmiset eivät määrittelisi itseään tai muita mitenkään, voisi parisuhteeseen lähteä kenen hyvänsä kanssa.

      Jos mies ei suostu lähtemään sinun kanssa treffeille, kysy häneltä miksi. Jos hän on sitä mieltä että sinun arvomaailmassasi on jotain mistä hän ei pidä, on mies rasisti koska hän ei hyväksy erilaisia ihmisiä. Jos mies hyväksyy kaikki arvosi, on hän kiero ihminen joka ei kerro totuutta tai hänellä ei ole mitään arvomaailmaa ja hän olisi valmis ottamaan kenet tahansa naisen.

      Onko parisuhteissa mitään järkeä? No on siitä se etu että kommuunissa elävät pärjäävät paremmin. Mitä useampi elää saman katon alla, sen tehokkaammin tietyt asiat tulee hoidettua. Vika on kuitenkin sinussa jos et itse ole kysellyt miehiä treffeille.

    • näinseon

      laiduta 10kg

    • Niinpä? Värään aikaan ja väärään paikkaan aina sattuu mahkut.. Etenkin väärä aika...Moni ei tosin ole taiteeseenpäin..(jopa ruma sana)

    • et ole koskaan törmännyt minun kohdalle :)

    • curious.

      Et juo, ollenkaan? Oletko absolutisti?

    • 4+14

      Mikähän siinä on et tuo pieni pyöreys on niiiin paha juttu ja käsketään laihduttaan kaikkia, pitäis olla anorektisen laiha että rakkaus kestää. Itselläni on 30 kg ylipainoa ja olen vakituisessa parisuhteessa ja aina on ollut vientiä. Ei se kiloista ole kiinni.

    • muirjxx

      Mistä sinunlaisia löytää? Ilmoittaudu c-daten sivustoille.

    • kaikki alle

      90kg naiset ovat kukkakeppejä.
      Kurveja naisella olla pitää.

    • Ei miehet oo tajunnut mitä ne on menettänyt kunneivat ole alkaneet seurusteleen sun kanssa:)
      Mistäs päin sää olet?
      Ja haluaistko tutustua näin netin välityksellä?
      Nimimerkin takaa köytyy kiinnostunut mies puoleinen henkilö...

    • Moi

      Tiedän tunteen, mulla vähän samanlaisia ongelmia löytää itselle sopiva nainen, ootko kokeillu nettideittailua, oon sitä kautta kuitenkin tavannut muutaman tosi mukavan ihmisen joiden kanssa ollaan ystäviä, melkein kaikki kolahtaa mutta ei sit kuitenkaan ihan.

      Uskon että kun sen oikean aika on niin kyllä se sieltä tulee, ei se välttämättä hakemalla edes löydy, mulla vielä se etten baareissa viihdy, oon elämäni aikana käynny abaut maks 5 kertaa baarissa, niin ainoot järkevät paikat josta voisi jonkun tavata on lenkki polku tai netti, tai sit se vaan tulee jossain vastaan :)

      Uskon että kaikella on kuitenkin joku tarkotus, jostain syystä piti tähän viestiinkin vastata :)
      Itse ihmettelen aina sitä kun monet on niin penteleen vakavia, miks ei voi ottaa vähän rennommin ja olla avoimin mielin ilman hirveitä odotuksia, en nyt tarkota mitään perseet olalle juttua, vaan se olemus pitäs olla sellanen ett hei mä oon olemassa jee :) ja näyttää sen muille, olin kanssa ennen aika ujo mut nykyään aattelen asiat niin ett jos lähestyy kiinnostavaa ihmistä ja menee puihin koko homma niin ei se ole niin vaarallista, se ei sillon ollu mua varten ja jos tekee total fail niin sit on hyvää osata nauraa ittelleen :)

      Zemppiä ja paljon haleja :) positiivisella asenteella elämä hymyilee :) ja kyllä se siitä iloks muuttuu :)

    • a toiseen b toiseen

      Niin niin...Totuus on se,että jos minä kuuna päivänä saisin jonkun nk. klassisuuden henkilön,tai tällaisen,yhteiskunnallista elämää varten(kovin kovin laiha todennäköisyys,että voisin rakastaa,(lue:mieltää) ketään),olisi se jotain.Olisi ollut aikomuksenani jo kirjoittaa,että kaikki on kysymys seksistä.Mutta jos kerran naisen todella tekee mieli seksiä niin siitä vain(vahvahko mies,poika kirjaimellisesti) niin siitä vain,vaikka en minä mitään seksiä yms.groteskisti tympähköä inhimmillisyyttä ajattelisi mielessäni.:( huoh...että osaa turhauttaa ja hämmentää ...kaikki,mitä havaitsen yleisesti ottaen,ihmisissä.

    • 2+19

      Hei AP,

      Vaikeus ei yleensä ole se, etteikö löytäisi partneria rinnallensa, vaan se etteivät suhteet toimi. Mistä tämä johtuu? Olen lukenut erästä kirjaa jonka mukaan olemme oppineet esittämään rooleja, sillä kopioimme ympäristöltä jo lapsena ajatukset mm siitä minkälaisia meidän tulisi olla. Tämä johtaa siihen, että suhteet jäävät pinnalliselle tasolle ja ovat epäaitoja, sillä esittäminen on esittämistä, oli siitä tietoinen tai ei. Siksi ihminen ei koe saavansa sitä läheisyyttä jota hän kaipaa, ja tämän takia suhteet yleensä kaatuvatkin.

      Tuosta kirjasta löytyy tietoa jonka varassa tätä ongelmaa voi alkaa ratkomaan omalla kohdallaan, eli tarkastelemaan ja vapautumaan näistä ulkoisista ajatuksista. Kun ajatus paljastuu, siitä on tullut tietoiseksi jolloin sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa toimintaan tiedottomuudesta, eli henkilö esittää opittua roolia huomaamattaan. Kun ajatuksista tällä tavalla pääsee vapaaksi, tietoisuus aidosta omasta itsestä kasvaa, ja tämä mahdollistaa tietenkin myös sen, että voi rakentaa aitoja ja toimivia ihmissuhteita. Kirja on tietokirja, joka kuvailee sisäisen todellisuutemme, eikä se perustu uskomiseen. Kannattaa kokeilla, se todella toimii! Lisää sivulla www.alkuajatus.org

    • valmis

      ei ropleemaa minkäs ikäistä seuraa hakee

    • Suomi24...

      Suomi24 tekemä provo

      • mummohenkilö

        Jotenkin minustakin vaikuttaisi ihan siltä. Kirjoitusvirheitä on sen verran paljon, ettei tekstiä uskoisi jotain alaa opiskelevan ja opiskelunsa vakavasti ottavan, 29-vuotiaan naishenkilön kirjoittamaksi. Teksti kirjoitusvirheineen on kuin nippa nappa peruskoulun hyväksytysti suorittaneen näppäimistöltä.


    • mummohenkilö

      Höpöjuttuja nuo painosta huomauttelut, tuonvertaisella "ylipainolla" ei ole merkitystä.

      Mitenkä on elämänasenteesi laita, muistatko katsoa eteen päin hymyillen? Totiselta näyttäviä ihmisiä on usein vaikea lähestyä.

      Ethän meikkaa liikaa tai käytä liian voimakkaita hajuvesiä? Dödö on sellainen, että ei petä?

      Pukeudutko ikäsi huomioonottaen jotenkin poikkeavan omituisesti tai onko sinulla liikaa läväreitä tms.?

      Veikkaisin silti ongelmaksi tuota hymyä. Lisäät hymyilyä ja katselet ihmisiä silmiin niin ongelmat ratkeaa itsestään.

    • diooio

      viiniä, seksiä , tupakkaa, tissiä, pidän näistä ominaisuuksista naisessa, siksi et sopiva minulle , monille muille varmasti kuitenkin

    • Erkki

      Moni täällä kirjottaa samanlaista tarinaa. Ei juo eikä tupakoi, käy töissä ja harrastaa. On huumorintajua ja ulkonäkökin ihan ok. Mutta, mutta. Eihän tuommoisella erotu joukosta! Rakastumiseen tarvitaan jotain aivan erityistä. Ja sitä on silloin, kun sopiva ihminen sattuu kohille. Jos ei satu, on turha mainostaa omaa nuhteettomuuttaan.

    • kovin yrittäjä

      Kaksi asiaa mitkä minut ainakin säikyttää heti pois. Korostat että et juo ja olet hengellinen, jos korostat näitä niin mitä sitten olet livenä. Nou thanks!

    • Cool.light1

      Laita useampi kuvasi tulemaan niin katsotaan ja sitten voin ainakin antaa oman näkemykseni asiasta :)
      [email protected]

    • jaakkiiinma

      Sinä olet ihan liian lihava. 15 kg pois ennen kuin kannatta edes keskustella.
      Noin lihava ei voi harrastaa edes seksiä.

      • hdksjhksjhgk

        Oikeesti.
        Ketä normaalia, älykästä ja suloista naista kiinnostaa mies jonka pääasiallinen kriteeri on jokin /- 10 kiloa?


    • elämäntapasinkku

      Moi!

      Tässä yksi vastaus monista ehdotelmista...

      Minä olen sitä mieltä että ihminen jos on sinut itsensä kanssa niin semmoinen viestittää itsestäänsä semmoista kuvaa ulospäin että siihen tarttuu kumppani alta aika yksikön.
      Siispä keskustelun paikka itsesi kanssa mikä on vinossa omassa elämässä tai asenteessa.


      ps.Kissa on vaarallinen lemmikki eläin vaihda se koiraksi?! heh

    • Enpä ny äkkiseltää keksi mitään valitettavaa ;)

    • siis nää keskustelut lähtee aina ihan lapasesta :D

    • Kiitä kohtaloa

      Kiitä kohtaloa, että olet säästynyt parisuhteelta!
      Niin pieni prosentti miehistä on parisuhdekelvollisia, että paljolta olet säästynyt parhaimmillaan,että olet ollut sinkku.

      Vilkaise joskus naisten tai pelkästään äitien palstoille, niin hämmästyt, miten moni mies on mieleltään sairas siten, että vihaa naisia. Siis todellisuudessa vihaa ja silti vaivautuu tekemään lapsiakin jonkun/joidenkin naisten kanssa....

      Käsittämätöntä! Sitten kun nainen ei jaksa yh:na, niin sitten hänet haukutaan siitä.

    • kysyn vaan

      Mitä tarkoittaa "olen hengellinen"?
      Tuli jo selväksi ettei ainakaan uskovaista, mutta mitä sitten?

      Itseä ehkä vähän karmivat nuo hengelliseksi itseään kuvaavat tyypit. En tiedä miksi. Ehkä siksi, etten edelleenkään tiedä, mitä se hengellisyys pitää sisällään.

      • epähihhuli

        Siks onki parempi olla rehellisesti uskis ;) Ainakin tietää mitä saa!


    • Jo vain kelpaisi, vähän oon pohtinu samaa asiaa,tietysti miksen kelpaa naisille..

    • ...

      Huoh.. miks nää naisten valitukset suhteen puutteesta nostetaan aina heti etusivulle...

      Tässä kyllä huomaa, että miehet ovat todellisuudessa empaattisempia kuin naiset.
      Kun mies valittaa kumppanin puutetta niin naisten mielestä hän on säälittävä luuseri, jonka pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni mutta, kun nainen valittaa kumppanin puutetta niin heti on miehiä lohduttamassa.

    • itsevarmuus

      Sanoisin, että on oikeastaan ihan sama, paljonko nainen painaa (okei ei mitään yli 100 kg kuitenkaan), sillä itsevarmuus on kaiken a ja o!! Naisella voi olla ylimääräisiä kiloja, mutta jos yhtään jaksaa pitää huolta itsestään, pitää hiukset kauniissa kunnossa, ehostaa kevyesti itseään meikillä ja korostaa parhaita puoliaan vaatteilla ja VIIHTYY KEHOSSAAN ja on itsevarma ja flirttaileva luonne niin aivan varmasti kiinnittää miesten huomion!

      Ihan esimerkiksi ystäväni on aika reilusti ylipainoinen, mutta naisellisella tapaa, on kunnon ryntäät ja kunnon lantio, reidet ja takamus, korostaa kuitenkin muotojaan häntä imartelevalla tavalla, pitää itsensä siistissä kunnossa päivittäin ja on kadehdittavan sinut itsensä kanssa ja kyllä, miehiä riittää jonoksi asti ;)

      Flirttaile, rakasta itseäsi, viihdy kehossasi ja pidä hauskaa vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa niin eiköhän niitä kiinnostuneita miehiä ala löytyä!

    • Kari17

      Oikein hyvä ja mielenkiintoinen nainen. Ottaisin heti omaksi kullakseni.

    • Näin se on

      Varmaan sentakia kun meitä on niin monta samassaveneessä mikä taas johtuu siitä että miehet jättävät ja eivät jaksa parisuhdetta, pettävät tai ovat muuten epäkelpoja.

    • trweer

      PILAATTE HYVÄT KESKUSTELUT LAITTAMALLA NE YLÄPANEELIIN

      Saatanan ärsyttävää luettavaa kun ei synny keskustelua.

    • dingdongsong

      anarkiaa, bitch. oot liian täydellinen. älä vaivu epätoivoiseks. who needs love when u have urself.

    • Jag har själv varit på en dejt. Men där var mest kvinnor som väntade på att mannen skulle komma. Jag har för min del 2 st saker att ta i beaktande. Att jag är finlandssvensk, & att inte hitta någon som redan har haft sex. Lika tur som jag hade i tex skolan så kommer inte på nytt. Till & med på LUKAS tid så hade jag haft möjlighet. Men LUKAS finns inte mer Verkar som hittande inte är problemet då man väl är i "ramp ljuset". Utan jag har upplevt att det är helt andra saker som gäller. Vilket är min uppfattning. Visst kan folk sitta ner, snacka & argumentera. Men ser man tex på hur många svar man får här hos SUOMI24 så är folk antingen osäkra eller så utåt sätt ointresserade. Så tråd startarens fråga är relevant tyvärr. För min del vill jag inte kalla mig "asocialt inkompetent" Men så kan jag i bland känna mig. Men ni som envist söker en person åt er så kan jag tycka att nog finns det fler som skulle passa. Det är inte så att det bara finns en för en. Jag har till & med frågan Gud om saken. Eftersom han om någon borde väta vem ens partner är. Ett råd: Var ej blyg, våga snacka med den andra & argumentera.

      • ujous ei ole sairaus

        Var ej blyg? Var ej mej själv?

        Ja minä tykkään kyllä ujoista (miehistä) :)


    • jokaiselle "ottaja"

      kyllä ku se rima on tarpeeksti alhaalla niin joku reipas nautojen lempijä hyväksyy osingoille

    • 18+6

      Jos aloittaja olisi mies, vastauksia olisi muutama. Pari viestiä miehiltä, ettei tämä ole mikään treffisivu, ja naisilta ehkä samamäärä haukkuja liioista vaatimuksista. Muuten kukaan ei noteeraisi.

      Sinkkunaiselle tulee kuitenkin viestejä ja tarjouksia koko ketjutäyteen. Arvioin että ylihuomenna on 500 viestiä täynnä, joita ei kukaan jaksa lukea.

    • Tuo on sitä uranaisten höpötystä =) Kriteerit on esittyä kirjoitusta kovemmat ja kranttuuden takia aika viheltää ohi ;) No koskaan ei ole myöhäistä, itsekkin uskon vanhain kodissa löytäväni elämäni rakkauden =DDD Hah

    • ati-k

      no minulla sama ongelma olen 44v mies henkilö ja suomalaiset naiset ei ymmärrä hyvän päälle niin olen löytänyt netistä venälisen naisen joka ainakin viestien perusteella on tosi mahtava

      • jhjdfsdff

        No se on hyvä se. On varmaan niin mahtava että haluut ehkä vähän vipata sille kohta rahaa, ja jelppiä asioiden järkkäilyssä jotta pääsis tänne Suomeen moikkaamaan sua? Matkarahat siis?

        *huutonaurua*


    • miessssssss

      ehkä olet itseäsi täynnä?
      Ei siihen silloin muu sovi.
      Mistä tiedät että pidät seksistä ?
      Oletko siis kovasti kokenut ja kaikkien käytetty?

      Normaali nainen kiinnostaa minua ainakin kovasti.

    • fawn

      Siis come on!
      Ensimmäinen kommentti oli hyvä, tai siis, sen alku, koska eihän voi sanoa että miehet pitää ja naiset pitää ja miehet sitä ja nasiet tätä.. Mistälähin se sukupuoli on määritellyt sen, milliasista ihmisistä pitää, ja mistä lähtien painoindeksi on kertonut, miltä joku ihminen näyttää?

      Itse olen nainen, nuori, jotian 55 kg ja 173 cm, "ihan nätti" en laiska, jne jne jne
      mutta silti ei ole miestä. Joo, on niitä ehdokkaita ollut mutta aina jossain on joku, joka ei vaan natsaa, puolin tai toisin. Lisäksi ei mua todellakaan lähesty miehet mitenkään kauhean helposti.
      Lieneekö ajatustasolla eli signaaleissa se syy. Ihminen, joka on tyytyväinen itseensä, on lähestyttävä. Ihminen, joka on itsekriittinen, kiinnittää huomion sisäänpäin, eikä kutsu juttelemaan.

      Huom, en tarkoita, että keskustelun aloittanut olisi tätä, vaan pohdiskelen vaan...

      Miksi ois miehen tehtävä tehdä aloite? kai se tekee aloitteen, jota tarpeeksi kiinnostaa, ettei halua jättä mahdollista tutustumista toisen varaan vaan toimii, jotta saavuttais tavoitteensa.

    • Erkki

      Seo just nuin, että miehen yksinäisyys ei kiinnosta kettään, mutta naisen yksinäisyyteen tarttuvat kaikki. Eli yksinäinen mies se vasta yksin onkin.

    • appy

      Kuulostat ihan mun tyttöystävältä joka oli myös sinkku kypsään ikään asti. Ihmettelen kyllä sitä itsekin, näin jälkeenpäin ajatellen ulkoinen täydellisyys ja hapan ilme teki lähestymisestä kieltämättä vaikeaa, ja koska ei juo eikä käy baareissa niin sai olla varmaan aika rauhassa ennen kuin tulin kuvioihin mukaan.

      Älä kulje laput silmillä, jos joku kivan näkönen mies kattelee sua niin katso takaisin silmiin, hymyile ja sano vaikka hei. Kuulostaa pieneltä asialta mutta saattaa olla ratkasevaa siinä tohtiiko kyseinen henkilö tulla juttusille vai ei. Onnea vaan.

    • hmmm....no jaah

      Vaikea sanoa näin lyhyen esittelyn jälkeen kun ei taustojakaan tarkemmin tiedä. Ehkä sulla on hieman ylimääräisiä kiloja, mutta ei ainakaan kovin pahasti. Harrastat liikuntaa niin se on ainakin positiivista.

      Keskustelutaito on aina hyväksi, mutta toisaalta miehet saattavat vierastaa liian "tiedostavia naisia". Sellainen akateeminen tärkeily ja takakireys on monille myrkkyä. Sivistys on asia erikseen kunhan sillä ei leiju liikaa. "Musta huumorintaju voi olla myös turn-out joillekin."

      Onko sulla mitään kokemuksia miehistä tai seurustelusta ylipäätään? Sellainen epätoivo ja väkisin yrittäminen voi paistaa läpi monella kokemattomalla. Otat vaan rennosti ja menet juttelemaan kiinnostaville tyypeille ilman mitään taka-ajatuksia. Miehet suhtautuu yleensä positiivisesti jos nainen tekee aloitteen.

      Huolehdithan henkilökohtaisesta hygieniasta päivittäin? Suihkussa aamuin illoin ja siistit asialliset vaatteet. Vähän hymyä naamalle ja reipasta mieltä. Luulisi joku mies noilla eväillä löytyvän. Tsemppiä!

    • dftyjwe

      Nyt on kyllä AP:lle tullut niin paljon treffipyyntöjä ja tutustumisehdotuksia, että jos tämän jälkeen vielä ihmettelee miehenpuutetta, niin kannattaisi ehkä alkaa etsimään syytä itsestään.

    • ihan muute hyvä

      voisko olla että sinun toiveet saatikka toisen osapuolen elämän tavat ei kohtaa kyllä helpolla tässä nytten.Et voi odottaa että sinua hakemaan tullaan koti ovelta elämän rientoihin,taikka että löytäisit sitä vastakappaletta urasi tekemisen varjollakkaan....

    • samoin täällä...

      Mä olen eläinallergikko, mutta tommoista mä olen etsinyt:
      ...kolmekymmentä vuotta.
      Harrastan samoja asioita. En juo, enkä polta...
      Olen hauska ja rehti...

      ...olen Lähettänyt useita satoja viestejä näissä lehti ja verkon treffipalveluissa.
      En vain saa koskaan vastausta
      (no kerran: siihen sekin sitten jäi)
      Niin-i...

    • Dog

      Suomalainen Nainen on vaan vakisuhteessa usein laiska, lihava, epävarma, sulkeutunut, kärkäs, huorahatava, epäsiisti, tuhlailevainen, sekä myös yhteistyö- ja aloitekyvytön.

      Nämä ovat siis pitkällisen empiirisen tutkimuksen, ystävien ja kavereiden kertomuksiin, sekä omakohtaisiin havaintoihin perustuvia huomioita.

      Mutta onhan toki niitä hyviäkin Suomalaisia naisia paljon... :)

    • Ehkä et ole etsinyt tarpeeksi tarkasti. Jos kyse on suomalaisesta naisesta rodullisesti niin seuraava on sulle.

      V*tun foorumi online psykologiaa. Kyllä on heikoksi mennyt ihmisten toiminta/ moraali/ itsekuri/ ITSEKUNNIOITUS suomessa. Eikö maailmassa ole mitään tärkeämpää, kun vinkua foorumilla, että mua ei aleta. Niin kuin päiväkodissa konsanaan. Paksut valkoiset länsimaalaiset, joilla on jo kaikki mahdollinen, vinkuu täällä lisää ja lisää. Aivan kun ei olisi jo tarpeeksi. On se ihme hommaa jos terve suomalainen nainen ei löydä itselleen kumppania. Ja vielä sen lisäksi apua pitää hakea netistä. Ei muuta kun tyttö/nainen ulos ja baanalle katsomaan mitä maailmalla on tarjota. Ensin syvä katsaus sinne peiliin ja miettiä, että kuka sieltä todella katsoo takaisin. Surkealla mallilla asiat.

      Onnea mies/nais jahtiin.

    • Sporttinen tyttö

      huhu vitutttaa nää suomalaiset naiset jotka puhuu oman ylipainottomuutensa puolesta. Ok ei kai ne ookkaa mitää järjettömii laskei mut on ne nyt aika tanakoita jos painaa 70kg ja pituutta on 165cm. Sit saa jo olla tosi lihaksikas. Itse olen lihaksikas ja 164cm 60kg ja silti minulla on ylimääräistä, ei niin että se haittaisi tai tekisi plösön näköiseksi mutta kuitenkin.

      Naiset syökää terveellisemmin ja säännöllisesti ja kun urheilette niin urheilkaa kunnolla eikä sellasta mukavuus alueen jumppaa missä vvähän hiki tulee

      • veikkaan 5kg :)

        Paljon sulla nousee penkistä?


    • mä vaav

      kyl suomi24 keksii näitä uutisia ja tyhmät vastaa mien vastaa!

    • mun vastaus

      Asia on yksinkertaisen selvä.
      Ei riitä että on huumoritajua ja pitää seksistä. Ns "henkiset" tyypit ovat siitä hankalia että ne yrittää saada kumppaninkin "henkisesi"
      Sit vielä seki ettet piittais vähääkään mun ikäisestä ukosta.

    • P

      Taidat olla pikkusen liian hyvä!
      Sinua saatetaan vähän pelätä...

    • Jos tahtoo miesYSTÄVÄN, niin ei pidä sotkea seksiä siihen. Hyvien harrastusten ja joidenkin yhteisten intressien perusteella voisit saada hyvänkin ystävän. Seksi on toisarvoinen asia, joka ei voi kuulua hyvän suhteen lähtökohtaiseen ajatteluun.
      Ehkäpä osoitat alkuihmisen seksin tarpeen liian selvästi, sillä seksin varaan ei voi rakentaa mitään ja moni mies ajattelee muutakin kuin vaan seksiä.

      • MITTÄÄN VIKKAA

        Jos tahtoo miesYSTÄVÄN, niin ei pidä sotkea seksiä siihen. Hyvien harrastusten ja joidenkin yhteisten intressien perusteella voisit saada hyvänkin ystävän. Seksi on toisarvoinen asia, joka ei voi kuulua hyvän suhteen lähtökohtaiseen ajatteluun.
        Ehkäpä osoitat alkuihmisen seksin tarpeen liian selvästi, sillä seksin varaan ei voi rakentaa mitään ja moni mies ajattelee muutakin kuin vaan seksiä.

        Kiitos kommentista. Minä olen viimeiset viisi vuotta korvannut poikaystävä sanan miesystävällä sekä puhessani ystäveni kumppaneista että omista ajatuksistani toiveistani kumppanin suhteen. Haluan miehen en poikaa.

        Mikäli miesystävä on hankala/tympeä sana korvaa toki sanalla parisuhde, elämänkumppani, rakastettu, puoliso..?

        JA Minulle seksi ei ole pää syy suhteeseen kenkään kansa. Enkä jakele ja tyrkytä itseäni enkä toteuta seksuaalisuuttani päällekäyvästi. Mnulle se on edelleen pitkän parisuhteen tärkeä mauste. ;)


    • Sinähän kuulostat hyvälle... Olisikos "nirppanokkaisuus" syynä moiseen ongelmaan...???

    • Ei sinussa ole mitäään vikaa. Ainakin minun arvoihini kuvauksesi itsestäsi sopii uskomattoman hyvin. Kumpa kävelisit vastaan jossain,

      Henkisyys ja itsestään huolehtiminen ovat harvinaisuuksia 2000-luvun hektisessä maailmassa. Seksi vakituisessa parisuhteessa on sitä parasta ja haluttavinta, se kehittyy. Huonoa seksiä saa baareista, jos niihin jaksaa vääntäytyä.

      Ihmettelen suuresti ettet ole löytänyt etsimääsi. On aika huolestuttavaa, jos kuvaamiasi ominaisuuksia ei miesten maailmasta löydy.

    • Ulkomaalaisen naisen

      No tässäpä on ulkomaalaisen naisen mielipide ( asunut täällä yli 20 vuotta) : siis, olen teidän kanssa suomalaiset siskot absolut samaa mieltä: suomalainen mies ei tee aloitetta, vaatii paljon, eikä anna mitään vastineksi... täällä on tod.paljon kauniita, ahkeria ym.laadukkaita naisia ja liian vähän samantasoisia miehiä sinkkumarkinoilla. Minäkin ihmettelin monta vuotta miksi en löydä edes "sinne päin" kelpo kumppania ( ei ollut paljon vaatimuksia kun että pitäisi olla hyvät tavat ja miellyttävä olemus) ja alkoin epäillä omaa viehättävyyttä jne., mutta.... heti kun " ylitin" Suomen rajan ( sekä Itään että Länteen), niin olin "hukkua" miesten huomioon, miehet ( tasokkaat ja hyvännäköiset) tulivat juttelemaan, tarjosivat heti juoman (ilman mitään vastinetta), kutsuivat tanssimaan, kysyivät puh.num.ja yrittivät hurmaata jne.jne. Tunsin taas itseni naiseksi... ( Suomessa olen jo unohtanut sen) . En tiedä. .ehkä oli huono tuuri, mutta...en missä päin ainakin Eurooppaa törmänyt niin paljon laskelmoivia miehiä kuten Suomessa : täytyy olla "oikea tyypppi", omaa "oikea taustaa", "oikea työpaikka", "keleppaa kaikille ja kaikkele" jne. ja lisäksi vielä itse yrittää hurmata tätä miesoliota, tehdä aloiten, tarjota juoma ja ruoka ja ehkä asuinpaikka muita houkuttimia että mies suostuisi olemaan sun kanssa tai harkiksisi... hyi helev..tti! .... liioittelenko..? en tiedä, mutta se on kokemukseni ja käsitykseni.... toki olen nähnyt tod.komeita uroksia täällä...varattuina, elikä heitä on tosi vähän täällä... joten siskot ..mars mars skandinaavimiehiä katsomaan" Ruotsin kautta Tanskan saakka"! Sorri suomiurot.. tiedän et jotkut alkoo nyt haukkua jne., mutta...en vitu..sa välitä enää!!!

      • hdkjhsakdjhkgfsa

        Joo, aivan!

        Osasta tämänkin ketjun miesten kommenteista näkee selvästi missä vika. Seurustelu ei ole elämää rikastuttava kiva kokemus, vaan suomalaisen kateellisen, matalamielisen ja kyräilevän surkimusmiehisen huonon itsetunnon pönkittäjä, jos ei muuten niin dissaamisen kautta.

        Ja meillä kaikilla on niin mukavaa ...


      • Röh ja nöf
        hdkjhsakdjhkgfsa kirjoitti:

        Joo, aivan!

        Osasta tämänkin ketjun miesten kommenteista näkee selvästi missä vika. Seurustelu ei ole elämää rikastuttava kiva kokemus, vaan suomalaisen kateellisen, matalamielisen ja kyräilevän surkimusmiehisen huonon itsetunnon pönkittäjä, jos ei muuten niin dissaamisen kautta.

        Ja meillä kaikilla on niin mukavaa ...

        OI. Jospaoisinsaanut olla mukana.


      • määmmämämääämmä

        Miehen ajatuksia ylläolevasta viestistä:

        Onko itsensä naiseksi tunteminen kiinni siitä, miten miehet liehakoivat ja piirittävät, tarjoavat milloin mitäkin lahjusta ym? En ole koskaan tajunnut tätä. Minusta se kuulostaa huonolta itsetunnolta, jos tarvitsee tuollaisia ulkoapäin tulevia juttuja tunteakseen itsensä sellaiseksi kuin on... osasinkohan selittää alkuunkaan.

        Lisäksi aika moni nainen on käyttänyt tuota miesten imartelua ja avuliaisuutta karkeasti hyväkseen. Ei miestä kiinnosta maksaa ateriaa, juomia, pääsylippuja sun muita sen takia, että saa hetken jutella jonkun naisen kanssa. Jossain kohtaa tulee vastaan se raja, ettei enää kiinnosta.

        Lisäksi vähän ujommille miehille on yleensä aika rankasti aloitekynnystä nostava tekijä se, että naiset yleensä ovat liikkeellä vähintään yhden kaverin kera. Eli jos menet jututtamaan, olet yleensä heti useamman arvioivan silmäparin kiinteän tarkkailun kohteena. Ainiin, mutta eihän ne ujot miehet ole miestä nähneetkään, turha niihin on kiinnittää huomiota... oikea mieshän juttelee ja otaa huomioon luontevasti ne kaikki naiset eikä välitä pätkäämään arvostelun kohteeksi joutumista, koska tyyppi tietää olevansa niin hyvä. Ja sille kiinnostavimmalle se samalla viestittää katseellaan, että "tänä iltana nussin sulta aivot pihalle".


      • aidan takana vihertä

        Samaa mieltä suomalaisena naisena tuosta, että suomalaiset miehet ovat tosi laskelmoivia. Miettivät, mitä hyötyä heille on naisesta taloudellisesti. MIehiä pitää passata viimeisen päälle. Yksikin tosi hyvätuloinen mies maksatti koko seurustelun minulla. No ei sillä niin väliä, mutta jotakin se kertoo, jos ei pysty naiseensa laittamaan pennin pyörylää.


    • röök

      olisiko aika alkaa polttamaan ja juomaan?

      • Juhana Putkenpainaja

        EI. Itse tuosta tupakasta luopuneena noin kolme vuotta sitten ja se juominenkin........nojaa. menköön. Aina on hyvä aloittaa jotakin uutta.


    • spooon

      Itse olen huomannut, että nykyään kynnys mennä jutteleen naisille mitään baarissa tai missään on noussut, sillä melkeimpä aina he ovat ollut varattuja ja se on yksi maailman vittumaisimmista tunteista yrittää siinä sen jälkeen olla pokkana ja heittää paska läppää ku nainen kertoo sen ja hyvällä munkilla siihen saapastelee vielä miesystäväkin...toinen syy voi olla, että olen ulkomaalainen...tai no puoliksi Australialainen ja puoliksi Suomalainen.jotenkin naiset varmaan, vaikka eivät rasisteja tietenkään ole, niin vierastavat kun yrittää jutella ja heille joutuu jotenkin "vakuuttelemaan" olevansa ihan jees tyyppi...mutta uskoisin että viestin aloittajassa tuskin on mitään vikaa, sinua ei vain ole kukaan vielä löytänyt! :)

    • miksi jätit mut tuonne....haluaisin sut juttelee

    • minä olisin kiinostunut sinusta missä asut . onko sinulla mese tao facbookia.
      olen 31 v mies kirkkonummelta. harrastan pyöräilyä , kävely talvella laskettelu. mulla on oma koira . tykkän käydä välillä elokuvissa konserteissa tulee kans käytyä.
      tykkään taiteesta en tupakoi joskus juon . olis kiva tutustua sinuun.

    • Kaarle 122 Kustu

      Kun keroit, että liikut paljon, jos menetkin liian nopeasti ?

    • äiti+poika

      Hyvä tyttö....juuri tuollaista tyttöä oon ajatellut pojalleni hän on 28 vuotias eikä hällä tyttökaveria kun ei kans käy ravintoloissa eikä liiemmälti ole alkoholin perään...mitenkähän teidät saisi yhteen ???

    • Sukupuolellakin väli

      Oletko mies vai nainen? (Pakko ensin varmistaa nykyaikana).

    • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      Olen 165cm pitkä ja painan 83kg...käytän housuja kokoa 40/42,kuppikoko 80 D...niin miehiä kuin naisiakin (?!) kyllä riittää enkä tosiaan pidä itseäni valtavana. Itseasiassa oli ihanaa sängyssä rakastelun jälkeen kuulla miehen suusta: voi v..ttu et sä oot kaunis nainen! Kun siinä vieressä alastomana makoilin :)

      Joten pöllöjen puhetta toi painon kyttääminen kun se ei ole se koko totuus kuitenkaan.

    • samat harrastukset

      Minä kiinnostuin heti sinun profiilista ,miksi emme ole tavanneet ennen.
      Minä olen tällä hetkellä sinkkumies.

    • Luodinreikäikkuna

      Rakkaus ei katso ikää, ei sukupuolta eikä varsinkaan painoa.
      Nähkääs, rakkaus on sokea!

    • Zale78

      Parahin MITTÄÄN VIKKAA, olen mies ja painiskelen saman ongelman kanssa. Olen todennut, että seurustelen aina "väärien" naisten kanssa. Selitys on yksinkertainen, syitä on mahdoton arvailla.

      En kuitenkaan luovuta, eikä tämä jatkuva projekti parin löytämiseksi ole mitenkään turhauttavaa, kun sitä ei ota liian vakavasti. Lakkaa otsa rypyssä ja väkipakolla etsiminen, niin kumppani saattaa löytyä yllättävästäkin paikasta! Älä etsi ensisijaisesti sulhaskandidaattia, vaan kaveria.

      Mistäpäin olet kotoisin? Voin viedä sinut kahville :)

    • xy

      ...etsi välillä naista!!!??

    • 5+20=?

      En ole mikään Dr.Phil fani, mut pakko linkittää tämä..
      http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012050415533638_lz.shtml


      "Kaikkea ei tarvitse kertoa heti, eikä sinun tarvitse yrittää vakuuttaa toista omasta erinomaisuudestasi heti kättelyssä.

      - Älä listaa koko ansioluetteloasi yksillä treffeillä, varoittaa Phil"


      Ainakin viestisi perusteella, taidat tehdä just näin.. :D
      Kannattaa siis olla kiinnostunut myös muista kuin vaan itsestään ;)

      • 18+12=?

        Kerrot viestissäs ainoastaan niitä hyviä puolias.. Entäs ne huonot puolet? Todennäköisesti syy piilee just niissä!


    • Mieslukija 29v

      Näiden perusteella en osaa sanoa muuta kuin että 70kg on tuohon varteen aika paljon. Ehkä pieni dieetti?

    • pilalle lellittyjä

      Nykyään yhä useampi ihminen on itsekeskeinen kusipää, jonka luonne työntää luotaan mahdolliset kumppani ehdokkaat.
      En tiedä koskeeko keskustelun aloittajaa, mutta näin yleisluonteinen toteamus tässä vain.

      Hieman kun opittaisiin tervettä nöyryyttä ja muiden huomioon ottamista, niin asia paranisi totaalisesti. Vanhemmilla ja jo edesmenneillä noita piirteitä oli enemmän kuin nykyään.
      Olivathan he joutuneet elämään ja kokemaan paljon kovempia aikoja.

    • Sinkku123

      Miksi pitäisi seurustella. Sinkkuna elämä on kalliimpaa mutta helpompaa. Jos rakastuu, kannattaa seurustella, pelkästään seurustelun takia tietenkään ei. Kun menet suhteeseen alat ikävöidä itsenäistä elämääsi.

    • flirttiä

      flirttiä vaan kyllä jo






























      vaan. korosta puserosi alla olevia suuria rintojas pyörittämällä kiihottavaa farkkupeppuas"kukaan mies ei voi vastustaasitä näkyä siitä on suhdetta helppo jatkaa päästessä yhteiseen sänkyyn

    • no mä olen 24v normi ukko mutta sinkkuna edelleen-vaikka haku päällä onkin
      niin tuntuu että minulle ei ole siunaantunut sitä "oikeaa" Olen ollut ihastunut ja rakastunut mutta vastapuoli ei ole niin siitä ole tullut mitään.

      Opiskelen ja liikun sekä minulla on terveet elämäntavat.
      pidän huolta itsestäni ml seksi

      hakusessa pysyvä suhde-yhdenillanjuttuja ollut mutta ne on niitä.

      Ehkä en ole löytänyt tai se oikea minua :)

      • RedBlues

        "hakusessa pysyvä suhde-yhdenillanjuttuja ollut mutta ne on niitä."

        Vakavan suhteen ja yhdenillanjuttujen ihmiset ovat eri porukkaa. Jos harrastat yhdenillanjuttuja, löydät ns. antelijaita tyttöjä, jotka luonnollisesti myös harrastavat yhdenillanjuttuja. Jos haluaa suhdetta, pitää opetella kärsivällisyyttä, eli ei seksiä heti suhteen alkuun.

        Naiset, jotka ovat fiksuja, mukavia ja hyvännäköisiä, eivät kiinnostu yhdenillanjuttujen harrastajista. Olen 26-v. nainen ja keskustellut paljon tästä asiasta omassa kaveripiirissäni. Ei siis pidä paikkaansa, että naiset kiinnostuisivat ns. pelimiehistä. Liiallinen "kokemus" ei todellakaan viehätä. Käsittääkseni kovin moni kunnollinen mieskään ei halua suhdetta naisen kanssa, jolla on hyvin paljon "kokemusta".


    • is

      Sinulla on oikein hyviä periaatteita ja pidä niistä kiinni, koska tuo sopiva kaveri
      tulee taatusti löytymään ehkä yllättävästäkin paikasta. Kapakasta ja tanssipaikoista
      et tule häntä tapaamaan. Tapaamispaikka tulee olemaan aivan tavallinen ja kuitenki yllätyksellinen. Malta odotella aivan rauhassa. Hyvää kesän odotusta.

    • keep going

      Sinun pitää etsiä itellesi miestä samoista "piireistä", missä itse pyörit. Kulttuuririennoista, taidenäyttelyistä, elokuvateattereista jne. Sieltä varmasti löytyy samanHenkisiä ihmisiä, kuin sinä. Rohkeasti juttelemaan small talkkia seuraavalle potentiaalisen näköiselle miehelle. Jos ei onnaa, jatka yritystä. Joskus vielä tärppää.

    • kulman takaa tullut

      En tiiä miten tänne eksyin keskiviikkoaamuna mut ku tääl oon ni jotenki pakko jotain sanoo..! Esim et Huoh nää painojutut täälä. En nyt väitä ollenkaa sitä et painolla ei olis mitää merkitystä mut ainakaa sun painos ei oo mitään vikaa..! Tiijän monta naista jotka on vielä painavampia ja silti säteileviä ja hurmaavia. Tärkeintä on se et miten itsensä kantaa ja miten hymyilee. Erittäin tärkeetä just et hymyilee!

      Ihmiset kiinnittää huomiota ulkonäköön, se on fakta. Mut ookkote huomannu yhen asian; hyvännäkönen ihminen saattaa muuttua täysin mitäänsanomattomaks jos sen juttujen taso on 0. Tavallisen näkösestä ihmisestä taas voi yhtäkkiä tulla maailman kaunein/komein ja ihmeellisin pelkästään persoonan kautta. Joskus tavallisen näkösessä naamassa saattaa löytyä maailman upein silmäpari, toisella taas kädet onku kullasta veistetty.

      Okei viimesin meni aika runollisen yliampuvaks tiedän ja myönnän. Mut siis pointtina se vaan et en usko et mitenkää sun paino (niinku joidenki mielestä) on syynä mihinkään. Usein kuulee tarinoita et ku on laihtunu ni sit alko vienti; yleensä painonpudotukseen liittyy myös myönteinen itsetunnon kehitys ja kasvava itsevarmuus, joka edesauttaa tässä asiassa. Uskaltaa tehä ite alotteita vaikka flirttailemalla, ja uskaltaa kävellä selkä suorassa. Sillä viestittää tasapainoista kuvaa itsestään. Ja se jos mikä kiinnostaa.

      Ehkä oot sivuuttanu monta tilanetta ujoutesi vuoksi? Et oo nähny toisten ihmisten pienten vihjeiden läpi? Tai et oo uskaltanu nähdä tai ees kuvitella mitään ku pelkäät mahdollisesti torjuntaa tai mitä nyt ujo ihminen voikaan sitten pelätä. Syitä on lukematon määrä. Ehkä voisit pienesti miettiä pelkäätkö mitään ja pohtia mahdollista ongelmakohtaa ja panostaa siihen. Ainakaan listaamissa ominaisuuksissasi ei ollut mitään vikaa. Uskon että ne miellyttäisivät monia! Mutta kun ihminen on niin paljon enemmän kuin lista ominaisuuksia tai asioita mistä pitää, niin itsetutkiskelu ei ole koskaan pahasta:)

      Mutta ennen kaikkea, selkä suoraan, hymy kasvoille ja eteenpäin! Elämä on niin paljo enemmän ku murehtimista siitä et saako miehen vai ei. Se on tässä ja nyt, joka sekunnissa. Ja milloinkaan ei voi tietää mitä seuraavaks tapahtuu ja minkä kulman takana kohtalo kävelee vastaan, elämä on arvaamatonta.....!:)

      Ihanaa kevättä ja kesää!

    • Yksi vinkki

      Kokeile jotain aivan uutta, joka sinua itseäsi kiinnostaa, mutta jossa et heti ole kuin kala vedessä. Sielu pitää tämmöisestä ja voi johtaa yllättäen sen Oikean luo.

    • Olis kiva tietää

      En jaksanut kaikkia kirjoituksia lukea, kun niitä on kohtuu paljon. Mutta ketjun aloittaja vaikuttaa kirjoituksensa mukaan normaalilta naiselta, jolla elämänarvot vaikuttavat olevan kohdallaan, mutta jostain syystä on jäänyt elämään yksin, eikä saa luotua pysyvää parisuhdetta.
      Olisi erittäin mielenkiintoista tietää, minkä verran parisuhteita on takana ja millaisiin syihin suhteet ovat päättyneet? Onko suhteen lopettajana toiminut vastapuoli, vaiko ketjun aloittaja itse? Mitä on parisuhteelta odottanut, ja mitä sille on itse antanut? Millaisten ihmisten kanssa pääsääntöisesti on suhdetta rakentanut?
      Näillä asioilla on merkitystä, kun lähdetään hakemaan vastausta kysymykseen "miksi en kelpaa". Yleensä vastaus löytyy yllättävänkin läheltä ja yksinkertaisista asioista.

    • Merja-Kristiina

      Suomessa on liian vähän miehiä. Itse matkustin aikoinaan Wieniin kieliharjoittelijaksi muutamaksi kuukaudeksi ja sieltä se mies löytyi alta aikayksikön - kiva mies vielä kaiken lisäksi ja varakaskin. Ei ollut ongelmia eikä rähinöitä eikä kritiikkiä mistään. Työvoimatoimisto tietää näistä ulkomaan harjoittelupaikoista. Ikäsi puolestakin voisit tehdä vielä varmasti tämäntyyppisen yrityksen. Mene siellä kansainvälisille ylioppilasklubeille - ja ystäviä tulee - kaikista maista. Tsemppiä!

    • memmuli48

      En myöskään löydä miestä,mutta enpä missään käykkään,kun lenkillä juoksen,netistä ei ainakaan löydy oikeeta,sen jo nähnyt,parivuotta roikkunut jos missä treffipalstoilla!olen 48v,nuorekas,ihan kiva muija!liikun paljon!eli pitää vaan alkaa käymään ns.isku paikoissa,en kyllä juo,mutta voihan sitä baariin mennä:=)170/52

    • Olet lihava.

      Muuta syytä en näe

    • ???

      Joko oot käynyt treffeillä, kun täällä on sinulle tullut treffiehdotuksia?

      Jos et ole niin taitaa olla peiliin katsomisen paikka.

    • petevee

      Pitäiskö sinun hieman unohtaa tottuttu ja jo kaavamaiseksi ehkä muodostunut ajatus- sekä toimintamalli. Ei niin, että toimisit vastoin periaatteitasi tai moraalista ajatusmaailmaasi, vaan niin että kokeilisit hieman rajojen ylitystä. Kurkkaisit ikäänkuin nurkan taakse...

      Sanoit pitäväsi mm. seksistä vakituisessa suhteessa. Et voi tietää toimiiko se ellet kokeile ennen "pidemmän" suhteen aloittamista sitä jonkin aikaa. Vasta silloin voi sanoa että seksi toimii jos vielä tulisimman alkuhuuman jälkeenkin tuntee poltteen ja halun yhtä tulisena kuin alussa. Voin vakuuttaa, että näin voi olla vuosienkin jälkeen. Toki matkaan mahtuu aina matalasuhdanteita, mutta noususuhdanne palkitsee kaiken moninkertaisesti.

      Pieni flirtti sopivassa paikassa (epäsopivaa ei tule itselläni mieleen) toimii aina. Jos ei tänään, niin se kuitenkin huomioidaan ja voit kokea yllätyksiä myöhemmin. Samoin ystävällinen hymy, silmäkontaksti sekä koko kehon elekieli kertovat toisille sinusta paljon ja olen aivan varma että jos et ole asettanut turhan tiukkoja ennekkovaatimuksia kanditaatilesi, tulet onnistumaan.

      Lykkyä pyttyyn ja kuittaa kun olet onnistunut.

    • Kuvottavaa

      Kyllä itkettää tää suomimiesten tilanne, ku heidän pitää tulla jonnekki sinkut palstalle tekemään treffiehdotusta ylipainoiselle tuntemattomalle naiselle, kun eivät saa naista.

      Mikä teitä naisia vaivaa, kun olette ajaneet miehet tähän pisteeseen?

    • hei vaan! vaikutat tosi kunnolliselta naiselta. itsekkin olen hakemassa parisuhde kumppania eli mun tapauksessa naista vaikkapa elämänkumppaniksi.
      jos kiinnostaa niin mulla on oma facebook-sivu nimellä kari lepistö , jos haluat tai kiinnostaa.

    • markkinoille vaan

      Deittinettiin ilmoitus ja sitten käymään tarjokkaita läpi. Karseimmat tapaukset karsiutuvat jo ekan viestin perusteella, ja jatkossa sitten livetapaamisessa arviolta noin joka sadas arpa voittaa. Ellei käy säkä.

      Livemaailmassa suomalaiset miehet ovat sen verran kohteliaita etteivät halau häiritä, joten arkikulmilta ei ihan helposti löydy. Häiriköt tietysti erikseen..

    • George Clooneyn veli

      Kiinnostaiskos leidiä tällainen 57 vuotias mies, joka sporttinen, komea ja nuorekas?

    • misua nam

      kyllä se sullekkin löytyy,kunhan ei hättäile.aina on typykä mennyt käyttöön.ja tuo aktiivinen seksi elämä on elämän suola ai ai namia

    • vapaaehtoisuustyötä

      Ymmärrän kyllä hyvin pointtisi. Löydän kyllä täydellisesti itseni tuosta tekstistä.

      Tässä sinkkumiehenä elellessä on henkinen kasvaminen ja kypsyminen vienyt vapaaehtoistoimintaan. Ja juuri kirjallisuuden avulla ja apukeinona.

      Materia ei kiinnosta turhaa, syvälliset ajattelut vei mennessään.

      Uskoa ei tullut elämään, oli jotenkin liian vähän minun kohdalla. Suuri perfektionismi ja heikompi epävarmuuden sietokyky vain tarvitsee faktaa ja vie helposti uusiin tutkimuksiin, uteliaisuus on vahvaa.

      Komiikka on varsin vahva, korpifilosofiaa. Lienetkö tarkoittanut tuota mustalla huumorilla?

      Eli on meitä miehiäkin kirjallisuuden ja humanismin suunnalla.

    • Hmm...

      Ehkä tuo kun pidät liiaksi seksistä. Itse olen mies enkä todellakaan haluaisi harrastaa suhteessa useinkaan seksiä, sillä minulla ei ole biologista tarvetta tähän. Tekisin sen naiseni takia, mutta en varmasti jaksaisi kovin usein. En tiedä ovatko muut miehet samanlaisia?

    • Kevätpanoissa 2012

      Yksinäisyys haetaan sanon sen suoraan kansallisiin Jumala sanoisi pitää muutakin ajatella. Yksinäisyys on pidäkkeetöntä antutumista kasvun eri ajankohtiin ja pahuuttakin se voi olla kysyttäessä miksi yksin sitten se voi olla raiskaamista ja ei sitten ellei mutta yksin jää yksi ja toinen ... Kelvotonten ihmisten kokonaiskuva yksinäisyys ja ei yksinäisyys, olen kokemassa itsetyydyytyksen kautta .

      • Selibatorinen dildol

        Suomalaisen 1952 alkaen sanoisin yksinäisyys on aikaa ja kaduttavaa aikaa ajautua varmoissa yhteisöissä, porukoissa, porisevissa yli äyräiden ja kaupunkien metropolien kuumassa sykkeessä ja huurussa ja kosteudessa, voisiko olla olevampaa mielen ja osani ihmetyttää tänään, siemenesteisillä ja kaikkialla nuoruutta ja kivespusseilla ja joka paikassa olisi olla olematta paras, yksinäisyys? Selitä: Olisinko olematta ahkera siemenestehittelijä yksin? Olematta sanavalmis ja itsenäinen katteettomana? Normaalisuomalaisuus hakemisessa, entä raamattukansalaisuus? Olisko yksinäisyys parempaa ja siunatumpaa mailmantähtien yläpuolella kaikessa yksinäisyydessä?


      • Runkkaamis 2012
        Selibatorinen dildol kirjoitti:

        Suomalaisen 1952 alkaen sanoisin yksinäisyys on aikaa ja kaduttavaa aikaa ajautua varmoissa yhteisöissä, porukoissa, porisevissa yli äyräiden ja kaupunkien metropolien kuumassa sykkeessä ja huurussa ja kosteudessa, voisiko olla olevampaa mielen ja osani ihmetyttää tänään, siemenesteisillä ja kaikkialla nuoruutta ja kivespusseilla ja joka paikassa olisi olla olematta paras, yksinäisyys? Selitä: Olisinko olematta ahkera siemenestehittelijä yksin? Olematta sanavalmis ja itsenäinen katteettomana? Normaalisuomalaisuus hakemisessa, entä raamattukansalaisuus? Olisko yksinäisyys parempaa ja siunatumpaa mailmantähtien yläpuolella kaikessa yksinäisyydessä?

        Yksinäisyys on paras!


      • ei onanisti ei ei
        Runkkaamis 2012 kirjoitti:

        Yksinäisyys on paras!

        Tiedostoissa sanotaan yksinäisyys on: "HYVÄKSIKÄYTÖN SEURAUSTEN SUMMA" voidaan katsoa ei yksinäisyyden sisältävän, pahuutta? Hyvä yksinäisyys ja uskovaisuus voi olla paremmin siedettävissä? Kaikki yksinäisyys siedetään jo kohtalaisesti, mailman loistokkaimmatkin ovat esim. Jumala mainitaan yksinäisimmäksi, meillä menisi yksin oikeastaan oikein hyvin silai medän Jumalan kanssa vaikka sata 18-100 vuotta olisikin yksinäisyyttä, haen mandaattia ja statusta mahtaava masturbatorinen pohjoisen pallonpuoliskon avaruuskone, naiseni, voisitteko olla poissaq dildolta ja runkkaamiselta?


      • Ei panoja 2012
        ei onanisti ei ei kirjoitti:

        Tiedostoissa sanotaan yksinäisyys on: "HYVÄKSIKÄYTÖN SEURAUSTEN SUMMA" voidaan katsoa ei yksinäisyyden sisältävän, pahuutta? Hyvä yksinäisyys ja uskovaisuus voi olla paremmin siedettävissä? Kaikki yksinäisyys siedetään jo kohtalaisesti, mailman loistokkaimmatkin ovat esim. Jumala mainitaan yksinäisimmäksi, meillä menisi yksin oikeastaan oikein hyvin silai medän Jumalan kanssa vaikka sata 18-100 vuotta olisikin yksinäisyyttä, haen mandaattia ja statusta mahtaava masturbatorinen pohjoisen pallonpuoliskon avaruuskone, naiseni, voisitteko olla poissaq dildolta ja runkkaamiselta?

        Mitä tarkoittava akateeminen intellektuaali RUNKKAAMINEN ONANIA ITSETYYDYTYS MASTURBATORINEN, "miksi onanias heittisiemenensä, mitä Herra tarkoittaa" .....? Siemennesteiden luikkamista se on kuulkaas kaikki tytöt ja sitten muistellaan ja sitten taas ja ellei asiaan saa Raamattupoikkeavaa esitystä suhteessa onanio niin jo on elämä ajettiu luikkaa alas? Naiset? Tytöt? Kysyn? Missä mies 60 ja yksin niin yksin niin kuulusis rikkaas kaikki, mitä? Saunassa? Vessassa? Vuoteessa Japaniklaisen vilin tapaan? Olisiko? MUUTA?


      • METROSSA EI
        Selibatorinen dildol kirjoitti:

        Suomalaisen 1952 alkaen sanoisin yksinäisyys on aikaa ja kaduttavaa aikaa ajautua varmoissa yhteisöissä, porukoissa, porisevissa yli äyräiden ja kaupunkien metropolien kuumassa sykkeessä ja huurussa ja kosteudessa, voisiko olla olevampaa mielen ja osani ihmetyttää tänään, siemenesteisillä ja kaikkialla nuoruutta ja kivespusseilla ja joka paikassa olisi olla olematta paras, yksinäisyys? Selitä: Olisinko olematta ahkera siemenestehittelijä yksin? Olematta sanavalmis ja itsenäinen katteettomana? Normaalisuomalaisuus hakemisessa, entä raamattukansalaisuus? Olisko yksinäisyys parempaa ja siunatumpaa mailmantähtien yläpuolella kaikessa yksinäisyydessä?

        Tarkoitusten METROPOL toiveiden itkua parkua hammasten esiintyä tehtävässä ei tarkoitus se tarkoitettu, eikä metropol dildoilijoille, missä vuode dildoilijoille? Mutta, kysyä saa missä esiintyy salassa ja ilmi Missi H? Näen yksinäisyyden, suosia ...


    • olet ylipainoinen

      165 cm ja 70 kg - sinä OLET ylipainoinen, 15 kg ylipainoa sinulla on. ja jos syöt kuin sika ja käyt kuntosalille se ei paljon auta. Olen itse 170 cm ja 60 kg ja en ole mitä "holliwoodin laiha" tai anorexinen näköinen, ja toki minulta löyty mies ja lapset. Siis yritä pudota painoa ensiin.

      • ____

        Ja mitä vielä..
        Luvut eivät oikeasti kerro mitään. 165 senttiä ja 70 kiloa kuulostaa aivan sopusuhtaiselta, eikä haittaisi jos olisi vielä kiloja enemmänkin.
        Vain noin niukasti informoiduista mitoista ei oikeasti voi päätellä, onko ihminen ylipainoinen vai ei. Tuohon painoon voi sisältyä aivan hyvin siroluinen lihaskimppu kuten myös hieman raskasluustoisempi anorektikko.


    • laurenne35

      Hei,
      Olen hieman vanhempi, pituisesi nainen, ja painan hieman enemmän kuin sinä. Harrastan aika aktiivisesti urheilua, joten en ole täysin pullamössö ;-) Myös minulla on samantyyppisiä harrastuksia kuin sinulla ja olen uskossa.
      Nämä ed.mainitut asiat eivät ainakaan ole vähentäneet miesflaksia.

    • some111

      Painoindeksilaskurin mukaan olet ylipainoinen. Ellet sitten ole todella lihaksikas, jolloin lihakset painavat.

      • tebuxxroll

        joo sitä mäki sanoin, ja mielummin laiha ku pyöree.. terkuin jätkä500


    • U_oN85

      Enpä ois varmaa tähän päiväänkää mennessä ollu miehen kanssa ilman kännejä. Valitettavasti noi humalatilat altistaa tutustumisen vastakkaiseen sukupuoleen, mutta eri asai MILLAISIIN....

      Serkkuni on 23 ja neitsyt - eikä ihme, kun ei ole ikinä juonut (eikä polttanut)... valitettava tosi asia, että viinalla saa miestä Suomessa! O_o Vai mitä mieltä olette? Jos ei baareissa, käy, niin missä muualla sitä tulisi tuosta vaan miehen kanssa keskusteltua.. ne kun ovat niitä virallisia"metsästyspaikkoja"..

    • Lykkyä tykö

      Ala omatoimiseksi ja itse ala "iskeen" sopivaa miestä,mutta älä ole liian tyrkky mutta näytä vihdeää valoa.Ehkä miehet pelkää sinunlaistasi kunnon tyttöö mutta omanaan varmasti haluaisi pitää jos uskaltaisi tutustua.

    • kyl se siitä :)

      10 kiloo painosta pois ja peppu heilumaan!

    • sinkkuna

      >Moi, uskoisin että meillä olisi yhdessä tulevaisuus edessä. Olen myöskin sinkku
      mies.

    • tsuidas

      katoin netistä semmosen ohjelman jossa neljä naista muutti elämäänsä. Yks oli miestennielijä, vaihtoi miestä ku alushousuja eikä kestäny kenenkään kanssa. Sitten se stailattiin uuteen uskoon...ja alkoi käydä uudenlainen flaksi, ja uudenlaisia miehiä! Se tyttö antoi vääränlaisia signaaleja pukeutumisellaan miehille, se sai vaan niitä lurjuksia joita se sitten käytti ja heitti.
      Eli katoppa tyyliäs ja annatko vääriä viestejä!
      ( mun ukko sanoi kerraan että sen kaveri pelkäsi mua kun olin niin virkanaisen näköinen! omasta mielestäni annoin sporttisen kuvan!)

    • Hanegh

      mitä sinä tuota litaniaasi tänne laitat - pistä se treffipalstalle niin saat seuraa.

    • Tigru notkea

      160 cm, paino 89 kg ja hyvän näköinen ,. Hyvin menee vaikka on painoa.

    • minävaan_

      Täällä ne miehet vaan valittaa suomalaisten naisten ulkonäöstä. Olen huomannut (kuten varmastiu moni muukin nainen), että monet miehet on rumia eikä pidä ulkonästään huolta. kauniita naisia on siis paljon enemmän kuin komeita miehiä, täällä suomessa.

    • Mies 182cm 72kg

      Vaikeapa tuota on noin lyhyen kuvauksen perusteella päätellä mikset löydä miestä elämääsi. Ainoat asiat mitä minulla tulee näin parin sekunnin pohtimisen myötä mieleeni ovat tuo lievä ylipaino ja ehkä myös se ettet itse varmaankaan ota aktiivisesti yhteyttä sinua kiinnostaviin mieheen. Näitä kahta asiaa kohentamalla löydät varmasti miehen jonka kanssa voit alkaa suhteeseen.

    • aahg

      aika hyvältä vaikuttaa:)tuon perusteella en ymmärrä kyl minäkään miksi et ole löytänyt miestä.
      t.mies 28w

    • tuossa kun lukee selostusta tulee mieleen että olet liian täydellinen, totahan miehet pelästyy tai ei usko edes todeksi..varsinkin kun et juo et polta (hyvä asia!) mutta mies varmaan jompaakumpaa tekee ja ajattelee sinun kritisoivan..

    • oi niitä aikoja

      muka lievä ylipaino olis syynä, kylläpä on miehet kranttuja, ei ihme, et on sinkkuja...eikös miehet pidä vähän pyöreistä, itse olen kuullut näin..

      • totuus_asioista

        Kannattaa "hiukan" perehtyä naisten vaatimuksiin ja tulla vasta sitten huutelemaan miesten vaatimuksista. On meinaan "hiukan" eri tasoa nuo naisten kriteerit ja 100% varmuudella sen takia tuokin nainen sinkkuna elelee. Niitä täydellisiä isomunaisia rikkaita komeita pitkiä tummia juristi-lääkäri-lentäjä-urheilijoita kun ei ihan jokaiselle naiselle riitä.


    • uskova 75

      No kaikissahan meissä joku vika on. Kukaan ei ole täydellinen. Tuosta lyhyestä kuvauksestasi on aika vaikea sanoa mikä se vika on sinun tapauksessa. Juuri eronneena uudelle suhteelle ois kyllä tilaus.

    • Jarkko....
    • Läskiperhonen

      Olet lihava naiseksi painosi pitäs olla korkeintaan 50 kiloa

    • MITTÄÄN VIKKAA?

      voisiko junan eteen juosta ?

      • Miksiihmeessä

        Siihen ei ole syytä.


      • Ihan jees.

        ai mua oli täällä 2 kpl tv. ap


    • Ikisinkkuus

      pahastako? Miksi pitäisi löytää tai edes yrittää etsiä puoliso? Maailmassa paljon hyviä ja mukavia asioita joissa "lämpöinen parisuhde" vain tiellä. Kyllä suomalaisen naisen kanssa voi olla 10v. yhdessä ja todeta eron jälkeen, ettei tunnettu.

      Tietty eritavalla asiaan suhtautuisi, jos ei olisi ollut pitkään kenenkään kanssa, mutta ihan turha asiasta sinun on kantaa huolta. Mutta omasta ja todella monen puolesta voin todeta monen roikkuvan "suhteessa" ihan vääristä syistä. Waste of time. Ole oma itsesi ja kelpaat kyllä, tunnut ihan passelilta naiselta. Ja ihmisen pitää myös osata olla yksin, ja monasti se onkin parempi vaihtoehto.

    • ikisinkku36

      Tänne vaan yks pyöree nainen. Mulle kelpaa aivan hyvin??

    • Ikuinen sinkkumies

      Minä olen 20 vuotias työssä oleva mies ja sinkku (arvattavasti). En mikään atleetti enkä älykkö, mutta ahkera senkin edestä ja osaan kaikenmaailman kotihommat kuten siivoukset, mankeloinnit, kokkailut jne. Aina kuulee, että naiset valittaa sitä kun mies ei osaa tai halua osallistua kotitöihin tai mies on alkoholisoitunut, väkivaltainen ja liian mustasukkainen. No minä osaan nuo hommat ja en ole liian mustasukkainen enkä ollenkaan väkivaltainen, mutta eipä ole silti kukaan kelpuuttanut ilmeisesti ulkonäköni takia ja en ole tumma akateemikko jonka tulot on eliitin tasoa.

      En juo, en polta enkä käytä huumeita ja huumorintajua löytyy, mutta ei siltikään kelpaa kun naisten nykyiset kriteerit miehille on mitä on.

      Itselleni riittää se, että nainen osaa laittaa ruokaa ja osaa tehdä myös kotitöitä eikä ole laiska alkoholisoitunut sohvaperuna joka ottaa nokkiinsa pienestäkin kritiikistä. Tupakalle ja/tai alkoholille haiseva nainen kun ei ole mitenkään erityisen miellyttävää seuraa varsinkaan jos on vielä päissäänkin. Turn Off on myös valehtelevat, kaksinaamaiset, itsekkäät ja manipuloivat naiset. Moiset henkilöt ovat oksettavia. No ulkonäkö asiana kyllä on se, että jos nainen hyppää jo sinne 80-100kg tai yli niin ei sekään ole miellyttävää kuten ei myöskään ''luurangot''. Paras on hoikka, pyöreä tai urheilullinen nainen. Ei kuitenkaa sellainen jolla lihakset on kuin ladonovet.

      • Valtoimenaan.

        zerkalo;katso peiliin,niin näet janoisen maailman,mihin mihin ei minkään joen vedet riitä.


    • ikisinkku36

      Minäkin osaan kotitöitä tehdä. Imuroin ja moppaan pölyt pois usein.En ole lainkaan mustasukkainen, en huuda enkä riehi edes humalassa. olen tasaopainoinen luonteeltani. Baareissa en ole tänä vuonna käynyt kertaakaan joten en ole alkoholin suurkuluttaja. että tällästä olis tarjolla...

    • björnin ilta.

      Tarua ja totta.Ahne ja kyltymätön.Pyyteliäs,huumorini on olematon,jopa määrittelemätön.Huvikseen nauran kaikelle.Nykymeno saa aika-ajoin kyyneleet silmiin.Visusti pienokaiseni pidän piilossa.On jokseenkin hupaisaa olla olemassa.

    • Lämpimiä tuulia.

      Sinun on löydettävä Martti Luther.Parempi naida kuin palaa.Oliko sanoja Paavali vai joku toinen pitkän matkan kulkija?Tallustaessa elää.Abu Hafs Umar ibn IIbrahim Khayyam toteaakin;-Voi sydäntä,joka ei pala tulessa,jota rakkaus ei lyö tuskillaan!Päivä,joka kuluu rakkaudetta,on valunut hukkaan...

    • näkymä,Paavo.

      Kun meri laineillaan löytää ystävän.tällä voimattomalla tallustelijan tiellä olenko hiekanjyvänen,jota armas aalto singauttelee valosta varjoon.Hän.hurmaavan kaunis,musertavan,peräti miehisen dynaamisen vartalon omaava vellovien juhlien kuningatar ilmiömäisen viekkaan poskessaan väreilevän hymyn juovittavana lausuukin;Paavo,huimaava tulokas,annamme tilaa,Tee Suomi.

    • en jaskanut lukea kaikkea, mutta luin painosi ja ikäsi niin tiedän vastauksen.

      olet vanha ja lihava.

      PS. olet myös lyhyt

    • Wanha kettu

      Ihan mahdotonta näillä palstoilla sanoa miksi sinulla ei ole käynyt flaksi. Vaikutat noiden antamisiesi speksien mukaan jopa tavallista kiinnostavammalta naiselta. ehkä et käy sellaisissa paikoissa, joissa mihiä pyörii? Yksi mahdollisuus on nettideittailu. Sitä kautta voi tutustua miehiin aika helposti...tai ainakin naisiin saa netin kautta yhteyttä suhteellisen iisisti, jos vain vähänkään osaa kirjoittaa ja ilmaista ajatuksiaan. Ja kyllä ne miehet treffeille haluavat, sen takiahan ne nettiprofiilin ovat itselleen väsänneet. Mitä sitten siitä eteenpäin, se on sinusta kiinni.

      Viimeisenä vinkkinä sanoisin, että käytä sitä huumoria. Älykkyys ja huumori ovat erittäin seksikkäitä piirteitä. Naisessakin.

    • Chunky_ass

      No ehkä tuo huisi ylipainoisuus saattaa karsia niitä ns "alfa-uroksia" mahdollisuuksiesi piiristä. Ja niitä kai MIEHILLÄ tarkoitetaan, kun täällä kahelipalstalla kirjoitellaan

    • MITTÄÄN` VIKKAA !

      Hei, vastasit nimimerkillä :sinkkuna 9.5.2012 14:38) Olen kiinnostunut sinusta.
      Voitaisko vaihtaa osoitteita.

    • Setä.

      Ana piluu.

    • yksin kotona

      Mä tahdon nais ystävän. Mulla ei ole yhtään nais ystävää ollut moneen vuoteen.Eikä muitakaan ystäviä. Olen varmaan maailman suurin luuseri jota kukaan ei halua tuntea edes. Käyn joka päivä salilla mut ei siitäkään ole paljoo iloa mut aika senään kuluu jotenkin. Olen myös ruma joten se on varmaan suurin syy siihen ettei mulla ole ketään kaveria.

    • sinkku 47

      Jos jotain turhaa niin myös hyviä kommentteja.
      Ja oli aivan ihania vapaita miehiä tarjolla sulle, olisin myös kiinnostunut mutta kun ovat liian nuoria...

    • Simppelisti jos olet ihan liian ronkeli? Et helposti löydä sitä samaa mitä itse olet. Minulla puoliso akateemisesti koulutettu MMM tittelillä, minä rasvakoura, duunari, autokuski, talonrakentaja, portsari...yms...ns. monitoimimies... emäntä tienaa n. 1,5x enemmän kuin minä...vielä en ole tullut kateelliseksi hänelle...

      • anz79

        Miksi aina naisia haukutaan ronkeleiksi? Miksi ihmeessä pitäisi valita vaan "joku", joka sattuu ekana vastaan tulemaan.

        Ja aloittajalle sanoisin... Sinussa ei ole mitään vikaa.Ja unohda nuo painoa koskevat kommentit. Näiden s24 miesten painovaatimukset on ihan mahdottomia.


    • Princess*)

      Tämä on aivan totta, itse suorastaan ihmettelen sellaisia naisia jotka tuosta vaan ottaa suunnilleen ensimmäisen vastaan tulijan, itse olen valikoiva myönnän. Ps miehet valikoi naisiaan ihan samalla tavalla!

    • Missä vika?

      Ja minä tahdon PILLUA! Miksi en ole saanut?

    • hyvä mies kelpais.

      Jos nainen haluaa "hyvän miehen" tai mies "hyvän naisen" eivät ne kriteerit silloin koske pituutta tai painoa niinkään.

      Olen pitkien vanhempien pitkä ja jo syntymästä rotevahko nainen, 175cm ja 80-85kg nyt aikuisena. Tämä ON normaalipainoni joka pysyy normaalilla liikunnalla ja ruokahalun mukaisella ruualla ilman herkuttelua. Kolme kertaa olen laihtunut n.70-kiloiseksi, kaikki sairastumisten takia. Esim sappikivileikkausta odottaessani söin hyvin varovasti ja oksentelin krampeissani jos tuli väärin syötyä. Olin todella hoikan näköinen, minulla on paksut lihakset (varsinkin reidet ja käsivarret hartiat). Parannuttuani paino palautui alussa mainittuihin lukuihin.

      Olen vahva ja muodoiltani kaunis, harrastan uintia, melontaa ja vaellusta rinkka selässä. Se joka moittii minua ylipainoiseksi tai lihavaksi ei tiedä mistä puhuu...luulee kai että kaikenrotuiset koirat pitää saada vinttikoiran mittoihin!

      • Lihavuus

        Onhan se mahdollista, mutta mietipä nyt oikeasti tuota painoa - onhan tuo naiseksi, olkoon 175 cm tai ei (mikä ei nyt edes mikään amazoninmitta ole) aika helvetisti. Ei se ole yleistä, saati tavallista. Kyllä aloittaja todennäköisesti on aikamoinen punkero, vaikka sinä tiivislihaisena painaisitkin enemmän kuin keskiverto mies.

        Tämän takia niihin deitti-ilmoituksiin on hyvä pistää jokin tuore kuva, josta näkee että kyseessä ei ole sotanorsu vaikka painoa on, tai että kyseessä ei ole ns. laihaläski vaikka painoa ei olisi. Jaa että mikä on laihaläski? No sellainen, jolla ei niitä lihaksia ole lainkaan, vaan paino muodostuu luusta, nahasta ja läskeistä, ja lopputulos on jopa kuvottavampi kuin vain tukeva mimmi, jolla sitä lihastakin on.

        Miehet eivät katso painoa, jos on visuaalistakin dataa saatavilla. Vain naiset kyttäävät painoaan, ja tästä syystä sitten on näitä laihaläskejä, jotka kokevat itsensä hoikaksi, kun BMI:kin niin sanoo. Mutta jos ei kuvamateriaalia ole saatavilla, on pakko mennä tilastojen mukaan ja päätellä, että yksi suuri aloituspostaajan ongelmista on ylipaino.


    • Anonyymi

      Aivan uskomaton miten elämä on niin kuin pahin vankila suomessa!
      Itsekin olen normaali , puhdas , hyvää pukeutuva , hyvin terve, 55 ikäinen valkoinen lääkäri mies, en juo, enkä polta, enkä mitään pahoja tapoja.
      Olin 18 naimisissa ja silloin niin paljon eri naisia jopa väkisin halusivat minut!
      Olen uskollinen ja haluaisin vaan yksi uskollinen hyvän naisen.
      Nyt yli 10 vuotta avioeroni jälkeen en saanut yksikään naista jopa kahviin juomiseen, seksistä puhumattakaan!!!!
      Haluan niin kauheasti seksin mutta en myös haluan osta sitä koska tunnen kovasti paha siitä ja myös enkä halua yhden yön naisia.
      En koskaan käy baarissa , mutta kaupoissa lähestyin naisiin ja he aina hylkä ja jopa käyttäytyy loukkavasti!
      Tilanteeni vuoksi en voi myös mennä pois suomesta.
      Tämä on oikea helvetti!!!

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe