- Piera on kuollut jo joskus 1997 (?). Tunsin hyvin hänet. Saabisti oli viimeisen päälle. Ja aina vaihtoi uuteen. Mistä olet häntä oppinut tuntemaan?
- Tuollainen ongelma on juuri nyt esillä. Auto on vuoden 04 mallinen ja pari päivää sitten ongelma pompsahti esiin. Hienoa että jaksoit päivittää ongelman ratkaisun vielä vuosienkin jälkeen, se auttaa monia kun ongelmaa kohtaa voi fokusoida mainitsemillesi ongelmakohdille.
- Asiaton kommentti!
- Osta ihmeessä jos halvalla lähtee. Ei ruostu tuo malli enää, itselläni -04 270 e cdi 300 000 km eikä mitään ongelmia-
- Kävin itse ajamassa muutama viikko sitten 530 farkku X. Siistin näköinen auto. Penkkiä en oikein saanut hyvälle tuntumalle, piti olla parhaimmat istuimet. Aikaisemmin koeajoon X3, siinä oli sport istuimet ja ne olivat parhaimmat mitä olen kokenut.
Hyvä auto ajaa. Motarilla oli levoton ohjaamisen tunne, koko ajan sai ohjailla ja urille herkähkö. Myyjä tosin kertoi että syynä olisivat Runflat -renkaat. Olen aina ajanut MB:llä, ja ajattelin vaihtaa ja kokeilla bemaria.
Olen kuullut bemareiden vioista, joitakin vuosia sitten imuläpät luiskahtivat koneeseen, se kai lienee korjattu. Mutta nuo viat ovat isoja, joista aloittaja kertoo. Eli pitääpi tosin miettiä hankkiako bemaria.
BMWforumille tosiaan kannattaa kertoa, ehkä joku saattaa tietää. - Hello!
Missäpäin tämä sijaitsee?
t. Tapani