Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vvek
profiilit
vvek
vvek
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Piera+on+kuollut+jo+joskus+1997+(?).+Tunsin+hyvin+hänet.+Saabisti+oli+viimeisen+päälle.+Ja+aina+vaihtoi+uuteen.+Mistä+olet+häntä+oppinut+tuntemaan?
19.08.2020 23:02
Tuollainen+ongelma+on+juuri+nyt+esillä.+Auto+on+vuoden+04+mallinen+ja+pari+päivää+sitten+ongelma+pompsahti+esiin.+Hienoa+että+jaksoit+päivittää+ongelman+ratkaisun+vielä+vuosienkin+jälkeen,+se+auttaa+monia+kun+ongelmaa+kohtaa+voi+fokusoida+mainitsemillesi+ongelmakohdille.
23.07.2017 10:22
Asiaton+kommentti!
23.07.2017 10:19
Osta ihmeessä jos halvalla lähtee. Ei ruostu tuo malli enää, itselläni -04 270 e cdi 300 000 km eikä mitään ongelmia-
29.08.2014 22:35
Kävin itse ajamassa muutama viikko sitten 530 farkku X. Siistin näköinen auto. Penkkiä en oikein saanut hyvälle tuntumalle, piti olla parhaimmat istuimet. Aikaisemmin koeajoon X3, siinä oli sport istuimet ja ne olivat parhaimmat mitä olen kokenut.
Hyvä auto ajaa. Motarilla oli levoton ohjaamisen tunne, koko ajan sai ohjailla ja urille herkähkö. Myyjä tosin kertoi että syynä olisivat Runflat -renkaat. Olen aina ajanut MB:llä, ja ajattelin vaihtaa ja kokeilla bemaria.
Olen kuullut bemareiden vioista, joitakin vuosia sitten imuläpät luiskahtivat koneeseen, se kai lienee korjattu. Mutta nuo viat ovat isoja, joista aloittaja kertoo. Eli pitääpi tosin miettiä hankkiako bemaria.
BMWforumille tosiaan kannattaa kertoa, ehkä joku saattaa tietää.
12.06.2014 18:14
Hello!
Missäpäin tämä sijaitsee?
t. Tapani
01.07.2012 21:39
1 / 1