Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sarah169
profiilit
sarah169
sarah169
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
pinserihän on jalostettu monesta eri rodusta. He hee
17.07.2015 15:18
Noh, lukihäiriöni ei pahemmin tähänkäänasti ketään ole häirinnyt. Teksteistä saa kumminkin selvää ja ne on totuudenmukaisia. Näillämennään (hymyilee).
21.01.2015 10:51
Mielestäni jokainen meistä niin chat, kuin keskustelusivujenkin asiakkaista, voisi mennä omaan itseensä ja ajatella mitä kirjoittaa. Palautuslomake on sitävarten, että voi luotsista antaa, hyviä ja huonojakommentteja. Luotsit ei ainakaan voi suoranaisesti sanoa takaisin, mitä haluaisi, häneen kohdistuneisiin törkykommentteihin. Tämä on yleistä chatinpuolella, määrätythenkilöt päivittäin kritisoivat luotseja jopa törkeällätavalla, luotsien on vain kestettävä. Luotsitkin on ihmisiä, jotkut heistä kestää enemmän kritiikkiä, kuin toiset. Olen seurannut millaisen paineen alla luotsit joutuvat määrätyissähuoneissa työskentelemään ja se ei suinkaan ole helppoa. Luotsi on yksin ja jos esim 10 kritisoi on siinä jo kestämistä. Nostan hattuani pitkäaikaisille luotseille, jotka ovat vapaaehtoistyössään joutuneet kuulemaan, vaikka mitä törkyä ja ovat sen kestäneet.
21.01.2015 10:07
Kysymys ei ole suomi24 palveluista, tai siitä etten hyväksyisi toimintaa. Kyllä ne taatusti parhaansa yrittävät ja onhan kyse myöskin chatinkin puolesta, ei pelkästään keskustelusivuista. Minä ymmärrän, että muutosprosessi vie aikaa enemmän kuin 1kk. Minulla on sähköposti toiminut moitteettomasti.
19.01.2015 15:45
Moi! Olen tuota jo aikaisemminkin ehdottanut. Kaikille tuo ei mene jakeluun. itselläni on muitakin sähköpostiosoitteita.
19.01.2015 12:54
stuxnet. Kuules missäännimessä tuota sääntöä ei saa poistaa. Miksi edes ehdotat moista. aattele nyt tarkemmin, chatinkin puolelta.
19.01.2015 12:49
Minun sähköpostini toimii moitteettomasti. 14.1.2015 klo:13.21
14.01.2015 13:21
Voihan lihavuus johtua sairaudestakin tai lääkkeistä, joita henkilö käyttää. Lihavuuden ei aina tarvitse olla itseaiheutettua.
19.12.2014 17:52
Olen uusi chatin käyttäjä. Kiertelin eilen eri huoneissa, kokemus aika pöyristyttävä. Todellakin huoneissa, nuoret ja aikuiset sekaisin, valvontaa ei pahemmin ollut huoneissa., illalla valvontaa kuitenkin oli jonkunverran. Punaiselle rynnättiin, joka huoneessa ja esitettiin mitä typerämpiä kysymyksiä, jopa sex pyydettiin, maksua vastaan. Onneksi tuo ruksi on olemassa ja sitä tulen käyttämään jatkossakin.
17.07.2014 10:12
1 / 1