Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Boy_2k1
profiilit
Boy_2k1
Boy_2k1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+se+valinta+ole.+Kolikolla+menee,+fifty/sixty.
19.02.2019 22:37
Ei+niitä+näy+saavan,+keskity+siihen+yhteen+kaverisuhteeseen+tai+hanki+harrastus.+Harrastuksista+olen+saanut+yllättävän+paljon+kavereita,+toisaalta+ne+kaikki+on+myöhemmin+kadonnut+johonkin..+Mutta+se+on+taas+ihan+oma+syy.
Tärkeintä+on+(ehkä+hieman+kliseisesti)+tottua+olemaan+itsensä+kanssa,+pärjäämään+yksin+mutta+ottaa+toisaalta+ihmiset+joiden+kanssa+tulee+toimeen+avosylin+vastaan.+Olen+itse+huomannut,+että+jos+pitää+itsestään+ainakin+jossain+määrin,+voi+pärjätä+paremmin+muiden+ihmisten+kanssa.
19.02.2019 22:26
Kunhan+on+vaatteet+eikä+näytä+ihan+pummilta.+Toisaalta+ilman+vaatteita+kääntää+pään+ihan+varmasti...
Mutta+tosissaan,+siistit+ja+suunnilleen+istuvat+vaatteet+ovat+yleensä+hyviä,+farkut+tai+verkkarit+ei+vaikuta+kunhan+asu+on+yhteensopiva.+Vahvat+meikit+ja+värit+on+aina+kiinnittäny+oman+huomion,+erityisesti+keltainen+paidoissa/huppareissa+mikä+näyttää+nykyään+olevan+melko+suosittu.
Minihameet+on+aina+sään+suosiessa+hyvä+vaihtoehto,+samoin+farkkutakit.+Kesämekot+tms.+on+vielä+asia+erikseen.+Talvella+en+osaa+sanoa.
Nämä+ajatukset+siis+jos+on+sunnilleen+terve+ja+kohtuullisessa+kunnossa.+Yli-/alipainoisille+ja+muille+selvästi+poikkeaville+on+toki+omat+pointtinsa.
19.02.2019 22:22
Ootko edellee samal nimel?
09.11.2015 18:17
1 / 1