Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alefa15
profiilit
Alefa15
Alefa15
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Naurattaa kommentti, että ...pitää olla työtä tarjolla.... Kuka sen määrää? Kenellä on velvollisuus työllistää joku ihminen? Yrittäjät on riistäjiä.... noh, ketkäs ne niitä työpaikkoja luovat, valtioko? Eipä kauan Oy Suomi Ab pyörisi jos ei olisi yrittäjiä.... Itse olen sitä mieltä, että jos on valmis tekemään, niin töitä on. Mutta jos koko ajan tuijotetaan siihen että minun on saatava sitä ja tätä, jo heti alussa, ei varmaan löydy töitä. En tee tuota, enkä tätä, haluan tehdä tätä, minä, minä, minä...Kannattaa edelleen pysyä kotona. Itse olen tehnyt ihan kaikenlaisia hommia, kun uhkasi työttömys menin "turvatyöpaikkaan" eli henkiöstövuokrauksen kautta ravintola/hotellinvastaanotto työtä tekemään. En ollut ikinä ennen ollut ravintolassa, mutta ajattelin,e ttä ihmisiähän nuo muutkin on jotka tätä tekee. Joten opin työn. Samalla koko ajan hain töitä. Yrittäjätkin ottavat mieluummin töihin ihmisen, joka on työssä, jossakin edes, kuin monta vuotta kotona. Joten kun vaan joku työ kelpais, niin se parempi työpaikkakin aukee. Satavarmasti! Niin ja olen koulutukseltani YTM, mutta työ kelpaa edelleen, ihan kaikenlainen. Olen ensinnäkin oppinut ihan kamalasti erilaisia asioita ja jokainen työpaikka on antanut todella paljon muutakin kuin vain rahaa, mm. miellettömät verkostot.
22.11.2015 00:45
Tutustupa tällaiseen ekirjaan, niin rupee tapahtumaan
http://www.sinullakinonoikeusvaurastua.fi/dariak/
20.11.2015 20:50
1 / 1