Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2163

1. Kyllähän+tässä+voidaan+käydä+saivartelemaan+pedofilian+sanakirjamääritelmästä,+mutta+kymmenenvuotias,+jolla+on+kuukautiset+alkaneet+ja+murrosiän+ensimerkit+orastamassa,+on+kaikesta+huolimatta++henkisesti+lapsi.+Pelkkä+kuukautisten+alkaminen,+tai+muun+fyysisen+kypsymisen+alkaminen,++ei+vielä+tee+kenestäkään+kypsää+seksuaaliseen+kanssakäymiseen+jos+ikä+on+lähempänä+kymmentä.+Terveessä+todellisuudessa+kymmenen+vuotiaat+leikkivät+barbeilla,+kiipeilevät+puussa+ja+hyppelevät+hyppynarulla,+eivätkä+harrasta+setämiesten+kanssa+seksiä,+vaikka+joutuvatkin+toisinaan+vaihtamaan+leikkiensä+lomassa+kuukautissiteitä.
  2. Hyvä+kirjoitus,+toivottavasti+avasi+myös+hiukan+niiden+silmiä,+jotka+luulevat,+että+pienirintaiset+vaan+itsekseen+kitisevät+turhasta.Minua+vilpittömästi+ilahdutti+se,+että+tunnut+olevan+sinut+itsesi+ja+asian+kanssa.+Ja+että+olet+myös+oppinut+antamaan+samalla+mitalla+takaisin+silloin+kun+asiatonta+arvostelua+ja+kyseenalaista+"huumoria"+ilmenee.+Nykyäänhän+tuntuu+tosiaan+olevan+niin,+että+on+mukamas+ok+sanoa,+tai+kirjoittaa,+mitä+tahansa,+koska+sehän+on+vain+"huumoria"..+Ennen+vanhaan+"huumorille"+oli+ihan+nimityskin,+vittuilu.+Itse+olen+monesti+liian+kiltti+reagoimaan+millään+lailla,+varsinkaan+tuttujen+ihmisten,+ilkeilyille.+Ilkeän+vastakommentinhan+voisi+toki+aina+heittää,+mutta+jotenkin+en+haluaisi+vajota+samalle+tasolle,+vaikka+on+joskus+niinkin+käynyt..+Tissihikiharja+on+muuten+varsin+manio+lahjaidea.+:)Naisten+taholta+olen+suorien+ilkeilyjen,+mitä+sitäkin+on+osalle+tullut,+sijaan+joutunut+ennemminkin+tisseillä+brassailun+kohteeksi.+Tuntemani+muutamat+tissitädit+ottavat+jatkuvasti,+täysin+epäsopivissa+tilanteissa,+jos+paikalla+on+minä+ja+mieshenkilöitä,+puheeksi+omat+tissinsä.+Alkavat+esim.+keskustella+rintaliivien+hankkimisesta+ja+isoihin+tisseihin+liittyvistä+ongelmista,+esim.+vaikkapa+selkäsärky+tai+liika+huomion+kerääminen+(=+kerjääminen+),"+niin+sullahan+ei+varmaan+tätä+ongelmaa+ole"..+ja+kehuvat+kaikille,+jotka+jaksavat+kuunnella,+miten+eroottisia+ja+vastustamattomia+ovat++ja+miten+mustasukkaisia+omat+miehensä+ovat+heistä..+"onneksi+mulla+rasva+kerääntyy+oikeisiin+paikkoihin"+-tyylisiä+kommentteja..++Verbaalisen+asian+esille+tuomisen+lisäksi+antavien+kaula-aukkojen+ja+liian+pienien+paitojen+käyttäminen+epäsopivissa+tilanteissa+on+tietysti+peruskauraa.+Kaula-aukosta+sitten+kaivellaan+näyttävästi+kommenttiraidan+säestämänä+vaikkapa+sytkäriä,+tupakka-askia..+avaimet,+lompakko,+sixpäkki...+Tavallaan+aika+huvittavaakin+numeron+tekemistä,+mutta+ei+vaan+jaksa+naurattaa.+Pakkohan+se+sitten+on+uskoa,+että+isot+tissit+on+sikamagee+juttu,+kun+kerran+niitä+joka+puolelta+tyrkytetään+ja+kaikki+tuntuvat+olevan+asiasta+samaa+mieltä.+Mukaan+lukien+mies,+joka+jätti+minut+liian+pienten+tissien+takia.+Mikäpä+minä+sitten+olen+tuulimyllyjä+vastaan+taistelemaan.
  3. Kyllä,+olen+todellakin+tarkkaillut+asiaa+paljon.++Kauanko?+Suurin+piirtein+siitä+saakka+kun+teininä,+ja+lopullisesti+parikymppisenä,+jouduin+kohtaaman+sen+seikan,+että+muille+kasvoi+tissit+ja+minulle+ei.+Tottakai+maailman+kauneimpien+naisten+joukkoon+mahtuu+myös+pienirintaisia,+mutta+se+ei+silti+poista+sitä+tosiseikkaa,+että+rintavammat+tuntuvat+aina+vaan+olevan+kovemmassa+kurssissa.+Pienirintaisen+tulee+olla+todella+kauniskasvoinen+ja+-kroppainen+kompensoidakseen+kyseistä+"puutetta+",++isotissinen+voi+olla+muilta+osin+vaatimattomampikin+ja+olla+silti+seksuaalisesti+halutumpi.+Sama+tuntuu+pätevän+myös+arkielämässä.+Ihmisarvon+tms.+pätevyyden+kanssahan+tällä+nyt+ei+ole+tietenkään+mitään+tekemistä.Mitä+Jenni+Vartiaseen+tulee,+minusta+hän+on+oikein+kaunis+nainen,+mutta+rumaa+tekstiä+ja+kommentteja+hänestäkin+on+kirjoitettu+juurikin+pienirintaisuuden+takia.+Rumat+kommentit+eivät+jää+vain+nettiin+tai+lehtien+sivuille,+vaan+olen+itsekin+joutunut+ikävien+kommenttien+kohteeksi+ja+tiedän+näin+käyneen+myös+muille+pienirintaisille.Minun++"daisarit",+just..+:D++Jos+minulla+olisi+ns.+"daisarit"+niin,+kirmailisin+kenties+tälläkin+hetkellä+tissitopissa+jossain+vihreillä+niityillä+sateenkaaren+päässä,+niin+kuin+muutkin+tissituskasta+mitään+tietämättömät+onnekkaat,+uhraamatta+pienintäkään+ajatusta+tälle+asialle.+Ikävää,+että+sinun+on+vaikea+ymmärtää,+tai+hyväksyä,+että+tässä+todellisuudessa,+paskan+palautteen+ja+ikävien+kokemusten+siivittämänä,+pienirintaisuus+todellakin+saattaa+aiheuttaa+ahdistusta+ja+riittämättömyyden+tunteita,+jopa+siinä+määrin,+että+jotkut+sitten+lopulta+päätyvät+leikkaukseen.+Onko+tämä+asia+jonkilainen+tabu,+mitä+ei+saisi+tuoda+esiin?
  4. Juu+ei.+En+tiedä+onko+kyse+sattumasta,+varmaankin,+vai+onko+tuo+toinen+henkilö+kenties+vieraillut+palstalla+ja+tykästynyt+nimimerkkiin,+se+olisi+outoa,+mutta+en+todellakaan+ole+tyrkyllä+missään+deittisivustolla.++Emme+siis+ole+sama+henkilö,++en+ole+noin+vanha,+tai+pitkä,+enkä+puhu+italiaa,+tai+hoitele+ihmisiä+työkseni..+ja+miehellä+saisi+olla+ikää+n.+30-40v.++(+Tämä+ei+ollut+seuranhakuilmoitus.)
  5. Oo..+söpöä.+:)