Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän+tässä+voidaan+käydä+saivartelemaan+pedofilian+sanakirjamääritelmästä,+mutta+kymmenenvuotias,+jolla+on+kuukautiset+alkaneet+ja+murrosiän+ensimerkit+orastamassa,+on+kaikesta+huolimatta++henkisesti+lapsi.+Pelkkä+kuukautisten+alkaminen,+tai+muun+fyysisen+kypsymisen+alkaminen,++ei+vielä+tee+kenestäkään+kypsää+seksuaaliseen+kanssakäymiseen+jos+ikä+on+lähempänä+kymmentä.+Terveessä+todellisuudessa+kymmenen+vuotiaat+leikkivät+barbeilla,+kiipeilevät+puussa+ja+hyppelevät+hyppynarulla,+eivätkä+harrasta+setämiesten+kanssa+seksiä,+vaikka+joutuvatkin+toisinaan+vaihtamaan+leikkiensä+lomassa+kuukautissiteitä.
26.06.2016 22:08
Älä+puhu+tyhmiä.+Yhdeksän+tai+kymmenen+vuotiaalla+voi+jo+olla+kuukautiset+ja+siten+ainakin+periaatteellinen+mahdollisuus+tulla+raskaaksi,+mutta+sen+ikäinen+on+kuitenkin+täysin+LAPSI.
26.06.2016 20:57
Kyllä,+juurikin+näin+ja+tästä+syystä+"tissittömille"+irvailu+ja+kiusaaminen+onkin+suurempi+"rikos"+kuin+isojen+kommentointi,+vaikkei+asiallista+toimintaa+missään+nimessä+sekään.+Semmoista+käsitettä+edes+tuskin+on,+kuin+liian+isot+rinnat,+liian+pienistä+kyllä+jaksetaan+huomautella+ja+vihjailla.
17.06.2016 08:59
Kaikenlaisen+ulkonäön+mollaamisen+perimmäinen+lopputulos+on+tietenkin+sama,+joku+pahoittaa+mielensä.+Jos+nyt+jotain+eroja+tilanteisiin+haluaa+hakea,+niin+toiset+ominaisuudet+ovat+yleisten+kauneusihanteiden+mukaan+toivotumpia+kuin+toiset+ja+esim.+jos+hoikkaa+naista+haukutaan+luuviuluksi,+hän+kuitenkin+tietää+olevansa+standardien+mukainen+ja+hänellä+on+ikään+kuin+kollektiivin+tuki+ja+yleiset+mieltymykset+takanaan,+toisin+kuin+naisella,+jota+haukutaan+punkeroksi.++Eli+vaikka+kiusaaminen+ja+nimittely+aina+satuttaa,+jotkut+pilkat+kenties+iskevät+tehokkaamin+maaliinsa+kuin+toiset?
16.06.2016 22:54
Ikävä+tuottaa+pettymys,+juttu+ei+ole+keksitty.+Edellisestä+kirjoittajasta+en+tietenkään+pysty+tietämään.+Toki+tässä+kärjistän+asiaa+tehdäkseni+pointin+selväksi,+ei+kenenkään+tissivakoon+mahdu+sixpäkkiä,+mutta+ei+kärjistäminen+asian+ydintä+ja+faktoja+muuksi+muuta.
Olen+tässä+yrittänyt+itsekin+ymmärtää,+miksi+kyseinen+mies+edes+alunperin+kiinnostui+minusta,+kun+en+kerran+selvästikään+vastannut+hänelle+mieleistä+naistyyppiä.+Kaipa+toisinaan+voi+vaan+käydä+niin,+että+ihmisessä+on+jotain+kiinnostavia+piirteitä,+jotka+tiettyyn+rajaan+saakka+kompensoivat+jonkun+muun+asian+puuttumista,+mutta+jotka+ei+sitten+kuitenkaan+pidemmän+päälle+riitä.+
Sen+verran+minäkin+käsitän,+että+kiusaajilla+on+jonkilaisia+ongelmia+itsensä+kanssa,+syitä+siihen+voi+vain+arvailla,+mutta+jatkuva+itsetehostus+ja+huomion+hakeminen+epäasiallisissa+tilanteissa+ei+tietenkään+ole+normaalia+käytöstä..+Tai+ylipäätäänkään+kenenkään+ihmisen+ulkonäön+negatiivinen+kommentointi+ja+pilkkaaminen.
16.06.2016 22:00
Ällöttävä+ajatus,+nakuravintola..+Eikä+edes+sitten+kuitenkaan+olla++nakuna,+vaan+paperiset+alushousut+jalassa.+:)
Minun+mielestä+ruoka+ja+alastomuus+eivät+kuulu+yhteen,+vaan+ruokailutilanteeseen+on+kohteliasta+pukeutua+asiallisesti.+On+vastenmielistä,+että+näin+kesäaikaan+joutuu+toisinaan+syödessään+sietämään+harkitsemattomien+kanssaruokailijoiden+liian+niukkojen+kesärihmankiertämien+aukoista+tirsuavaa+punakkaa+ja+hikistä+lihaa.
13.06.2016 23:58
Hyvä+kirjoitus,+toivottavasti+avasi+myös+hiukan+niiden+silmiä,+jotka+luulevat,+että+pienirintaiset+vaan+itsekseen+kitisevät+turhasta.
Minua+vilpittömästi+ilahdutti+se,+että+tunnut+olevan+sinut+itsesi+ja+asian+kanssa.+Ja+että+olet+myös+oppinut+antamaan+samalla+mitalla+takaisin+silloin+kun+asiatonta+arvostelua+ja+kyseenalaista+"huumoria"+ilmenee.+Nykyäänhän+tuntuu+tosiaan+olevan+niin,+että+on+mukamas+ok+sanoa,+tai+kirjoittaa,+mitä+tahansa,+koska+sehän+on+vain+"huumoria"..+Ennen+vanhaan+"huumorille"+oli+ihan+nimityskin,+vittuilu.+Itse+olen+monesti+liian+kiltti+reagoimaan+millään+lailla,+varsinkaan+tuttujen+ihmisten,+ilkeilyille.+Ilkeän+vastakommentinhan+voisi+toki+aina+heittää,+mutta+jotenkin+en+haluaisi+vajota+samalle+tasolle,+vaikka+on+joskus+niinkin+käynyt..+Tissihikiharja+on+muuten+varsin+manio+lahjaidea.+:)
Naisten+taholta+olen+suorien+ilkeilyjen,+mitä+sitäkin+on+osalle+tullut,+sijaan+joutunut+ennemminkin+tisseillä+brassailun+kohteeksi.+Tuntemani+muutamat+tissitädit+ottavat+jatkuvasti,+täysin+epäsopivissa+tilanteissa,+jos+paikalla+on+minä+ja+mieshenkilöitä,+puheeksi+omat+tissinsä.+Alkavat+esim.+keskustella+rintaliivien+hankkimisesta+ja+isoihin+tisseihin+liittyvistä+ongelmista,+esim.+vaikkapa+selkäsärky+tai+liika+huomion+kerääminen+(=+kerjääminen+),"+niin+sullahan+ei+varmaan+tätä+ongelmaa+ole"..+ja+kehuvat+kaikille,+jotka+jaksavat+kuunnella,+miten+eroottisia+ja+vastustamattomia+ovat++ja+miten+mustasukkaisia+omat+miehensä+ovat+heistä..+"onneksi+mulla+rasva+kerääntyy+oikeisiin+paikkoihin"+-tyylisiä+kommentteja..++
Verbaalisen+asian+esille+tuomisen+lisäksi+antavien+kaula-aukkojen+ja+liian+pienien+paitojen+käyttäminen+epäsopivissa+tilanteissa+on+tietysti+peruskauraa.+Kaula-aukosta+sitten+kaivellaan+näyttävästi+kommenttiraidan+säestämänä+vaikkapa+sytkäriä,+tupakka-askia..+avaimet,+lompakko,+sixpäkki...+Tavallaan+aika+huvittavaakin+numeron+tekemistä,+mutta+ei+vaan+jaksa+naurattaa.+Pakkohan+se+sitten+on+uskoa,+että+isot+tissit+on+sikamagee+juttu,+kun+kerran+niitä+joka+puolelta+tyrkytetään+ja+kaikki+tuntuvat+olevan+asiasta+samaa+mieltä.+Mukaan+lukien+mies,+joka+jätti+minut+liian+pienten+tissien+takia.+Mikäpä+minä+sitten+olen+tuulimyllyjä+vastaan+taistelemaan.
13.06.2016 23:42
Kyllä,+olen+todellakin+tarkkaillut+asiaa+paljon.++Kauanko?+Suurin+piirtein+siitä+saakka+kun+teininä,+ja+lopullisesti+parikymppisenä,+jouduin+kohtaaman+sen+seikan,+että+muille+kasvoi+tissit+ja+minulle+ei.+
Tottakai+maailman+kauneimpien+naisten+joukkoon+mahtuu+myös+pienirintaisia,+mutta+se+ei+silti+poista+sitä+tosiseikkaa,+että+rintavammat+tuntuvat+aina+vaan+olevan+kovemmassa+kurssissa.+Pienirintaisen+tulee+olla+todella+kauniskasvoinen+ja+-kroppainen+kompensoidakseen+kyseistä+"puutetta+",++isotissinen+voi+olla+muilta+osin+vaatimattomampikin+ja+olla+silti+seksuaalisesti+halutumpi.+Sama+tuntuu+pätevän+myös+arkielämässä.+Ihmisarvon+tms.+pätevyyden+kanssahan+tällä+nyt+ei+ole+tietenkään+mitään+tekemistä.
Mitä+Jenni+Vartiaseen+tulee,+minusta+hän+on+oikein+kaunis+nainen,+mutta+rumaa+tekstiä+ja+kommentteja+hänestäkin+on+kirjoitettu+juurikin+pienirintaisuuden+takia.+Rumat+kommentit+eivät+jää+vain+nettiin+tai+lehtien+sivuille,+vaan+olen+itsekin+joutunut+ikävien+kommenttien+kohteeksi+ja+tiedän+näin+käyneen+myös+muille+pienirintaisille.
Minun++"daisarit",+just..+:D++Jos+minulla+olisi+ns.+"daisarit"+niin,+kirmailisin+kenties+tälläkin+hetkellä+tissitopissa+jossain+vihreillä+niityillä+sateenkaaren+päässä,+niin+kuin+muutkin+tissituskasta+mitään+tietämättömät+onnekkaat,+uhraamatta+pienintäkään+ajatusta+tälle+asialle.+
Ikävää,+että+sinun+on+vaikea+ymmärtää,+tai+hyväksyä,+että+tässä+todellisuudessa,+paskan+palautteen+ja+ikävien+kokemusten+siivittämänä,+pienirintaisuus+todellakin+saattaa+aiheuttaa+ahdistusta+ja+riittämättömyyden+tunteita,+jopa+siinä+määrin,+että+jotkut+sitten+lopulta+päätyvät+leikkaukseen.+Onko+tämä+asia+jonkilainen+tabu,+mitä+ei+saisi+tuoda+esiin?
12.06.2016 21:40
Kyllä+sitten+saa+olla+melkoiset+pakkelit+naamassa+jos+meinaat,+ettei+ilmeitä+erottaisi.+:D+Tosin+semmoistahan+se+kaiketi+nykyään+on,+ainakin+just+tuolla+em+some-maailmassa..+Aina+ei+voi+kaikkea+tässä+nykymenossa+ymmärtää..Tai+useinkaan+paljon+mitään..
12.06.2016 00:29
On+tuossa+varmaan+jotain+perää.+Jos+ihmisen+persoonassa+on+jotain+häiritsevää,+jotkut+ulkoisetkin+piirteet+saattavat+korostua,+varsinkin+sellaiset,+mitä+henkilö+pitää+jollain+tapaa+negatiivisina+ominaisuuksina.+Mukavassa+ihmisessä+vastaavat+fyysiset+ominaisuudet+eivät+ehkä+sitten+tunnu+niin+häiritseviltä.+Tai+eivät+ainakaan+sitten+sano+sitä+ääneen.
12.06.2016 00:25
No,+kukaan+ei+ole+täydellinen..+
Jotkut+ovat+hyvinkin+valmiita+joustamaan..
https://www.youtube.com/watch?v=mGBJg4GceHQ
12.06.2016 00:20
Tietenkin+minulla+on,+kuten+kaikilla+muillakin+täällä,+kaikenlaista+henkilökohtaista+salattavaa,+mutta+tämä+ei+nyt+ollut+semmoinen+juttu.+Kyseessä+on+todellakin+joku+muu.+
Sinähän+voisitkin+vaikka+uteliaisuuttasi+ottaa+siihen+yhteyttä?
11.06.2016 23:44
Näin+esteetikkona+ajattelen,+että+meikkaaminen+menee+samaan+kategoriaan+kuin+harkittu+pukeutuminenkin:+tuottaa+iloa+itselle+ja+toivottavasti+muillekin+olla+huolitellun+näköinen.+Ei+meikkaamisessa+ole+välttämättä+kyse+mistään+sen+salamyhkäisemmästä+tai+paheellisemmasta.+:)+Eli+koska+en+lähde+pieruverskoissa+liikenteeseen+(voin+kyllä+käydä+pikaisesti+lähikaupassa++"tule+sellaisena+kuin+olet"+-meinigillä+)+niin+en+myöskään+halua,+että+naama+on+kyseisessä+kunnossa.
11.06.2016 23:36
Juu,+tämä+nyt+on+kaikin+puolin+vanha+juttu.+Ainakaan+miehillä+ei+tunnetusti+ole+hajuakaan+onko+naisella+meikkiä+vai+ei,+ja+minkä+verran,+ellei+sitten+ole+joku+ilmiselvä+kirkas+huulipuna+tai+drag/some-+meikki+kyseessä..+Linkin+kuva+meikin+neljästä+eri+asteesta+oli+varsin+osuva.
11.06.2016 23:17
Minulle+on+käynyt++toistuvasti+ihan+vastaava+tilanne.+Eräs+naispuolinen+tuttu+jaksaa+jatkuvasti+päivitellä,+miten+eräs+meidän+yhteinen+tuttavamme+on+niin+lyhyt.+Tuttava+muistaa+säännöllisesti+toivoa,+ettei+hän+oma+tyttärensä+jäisi+missään+tapauksessa+niin+lyhyeksi+kuin+meidän+yhteinen+tuttavanainen.+Minä+siinä+vieressä+sitten+kuuntelen++maanrajasta+hänen+päivittelyään+ja+olen+jokseenkin+saman+pituinen+kuin+tuo+kauhistuttava+liian+lyhyt+nainen.+
Hämmentävästi+olen+vasta+nyt+pitkälti+aikuisiällä+törmännyt+useampaankin+ihmiseen,+joille+toisten+pituus,+tai+siis+lyhyys,+tuntuu+olevan+jonkinlainen+ongelma.
11.06.2016 23:10
Fillarin+vein+viimeksi+pyöräliikkeeseen+paikattavaksi,+mutta+henkinen+sisäkumi+vuotaa+edelleen.
11.06.2016 22:34
Juu+ei.+En+tiedä+onko+kyse+sattumasta,+varmaankin,+vai+onko+tuo+toinen+henkilö+kenties+vieraillut+palstalla+ja+tykästynyt+nimimerkkiin,+se+olisi+outoa,+mutta+en+todellakaan+ole+tyrkyllä+missään+deittisivustolla.++Emme+siis+ole+sama+henkilö,++en+ole+noin+vanha,+tai+pitkä,+enkä+puhu+italiaa,+tai+hoitele+ihmisiä+työkseni..+ja+miehellä+saisi+olla+ikää+n.+30-40v.++(+Tämä+ei+ollut+seuranhakuilmoitus.)
11.06.2016 22:17
Toisinaan+on+hauskaa+tekeytyä+tahallisesti+hiukan+yksinkertaisemmaksi+kuin+on,+vaikka+useinkaan+se+ei+ole+mahdollista..+:D
Jos+on+noin+väsy,+pitää+mennä+nukkumaan..+Mä+ainaskin+meen.++Öitä.+:)
11.06.2016 00:09
Oo..+söpöä.+:)
10.06.2016 23:21
Joo,+minä+aina+haluan+repiä+kylpyammeen+lattiasta+ja+hakata+naamaa+peiliin+kun+joku+pimu+änkeää+kylään.+:)
10.06.2016 23:19
42 / 109