Lyhytkasvuisia syrjitään

Atm32

20

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

Meitä? Oletko sinä siis lyhytkasvuinen? Lyhyt on eri asia kuin lyhytkasvuisuus.

• Minä pilkkaan vain 150-175 senttisiä miehiä. Lyhyemmät ja pidemmät jätän rauhaan.

• owieroijwfök

Alle 150cm et pilkkaa, kun kuvittelet olevasi muita parempi ja yli 175cm et pilkkaa, kun saisit selkääsi niiltä. Aika nolo vässykkä olet.

• owieroijwfök kirjoitti:

Alle 150cm et pilkkaa, kun kuvittelet olevasi muita parempi ja yli 175cm et pilkkaa, kun saisit selkääsi niiltä. Aika nolo vässykkä olet.

Ja sinä olet huumorintajuton tosikko.

• oiwlkfpoke
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ja sinä olet huumorintajuton tosikko.

Ainoa hyväksyttävä huumorintaju on siis sellainen kun sinulla?

• oiwlkfpoke kirjoitti:

Ainoa hyväksyttävä huumorintaju on siis sellainen kun sinulla?

Oliko pakko kommentoida, jos et vitsiä ymmärtänyt? Etenkin tietäen tämän palstan ja ikuisen itkun lyhyiden miesten syrjimisestä? Oletko ensimmäistä kertaa pastalla vai autisti?

• Rekkakuski_
        Ratikkakuski kirjoitti:

Oliko pakko kommentoida, jos et vitsiä ymmärtänyt? Etenkin tietäen tämän palstan ja ikuisen itkun lyhyiden miesten syrjimisestä? Oletko ensimmäistä kertaa pastalla vai autisti?

Sulla on kuvaava nimimerkki mitä autistisuuteen tulee, mutta olet tyypillinen henkilö Joka kuvittelee, että mitä tahansa voi sanoa kenestä tahansa kunhan muistaa loppuun sanoa " se oli vitsi"

• Rekkakuski_ kirjoitti:

Sulla on kuvaava nimimerkki mitä autistisuuteen tulee, mutta olet tyypillinen henkilö Joka kuvittelee, että mitä tahansa voi sanoa kenestä tahansa kunhan muistaa loppuun sanoa " se oli vitsi"

"Reippahasti käymme rekkoin alle" sanoi entinenkin mies.

• Alle 168 cm mies on lyhytkasvuinen

• Says who? :)

Ei ole mun mielestä. :P

• Eräs ystäväni mainitsi yhteisen tuttavamme, sanoi häntä kääpiöksi. Tuo tuttavamme on samanpituinen kuin minä, eli 160 cm.

Kyllä söi naista tuommoinen.

Vaan hyvähän hänen on haukkua, kun on melkein kaksi metriä itse.

Mutta silti...

Olisihan se kiva olla 170 cm. Vaan minkä mahtaa, pätkä mikä pätkä.

• Naisten pieni koko ja sirous ovat positiivisia ominaisuuksia suurimmalle osalle miehistä.

Minulla on yksi naispuolinen kaveri, joka on 180 senttiä pitkä. Voi sitä itkun ja parkumisen määrää vuosien varsilta, kun ei löytynyt tarpeeksi pitkää miestä. Hän ei sen enempää näyttänyt kelpaavan kuin itse halunneenkaan itseään lyhyempää miestä.

Ja sinä haluaisit olla pidempi. Miksi ihmeessä?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Naisten pieni koko ja sirous ovat positiivisia ominaisuuksia suurimmalle osalle miehistä.

Minulla on yksi naispuolinen kaveri, joka on 180 senttiä pitkä. Voi sitä itkun ja parkumisen määrää vuosien varsilta, kun ei löytynyt tarpeeksi pitkää miestä. Hän ei sen enempää näyttänyt kelpaavan kuin itse halunneenkaan itseään lyhyempää miestä.

Ja sinä haluaisit olla pidempi. Miksi ihmeessä?

Näin lyhyenä saa aina varvistella että saa juomalasin astiahyllyn takaosasta, verhojen laitto vaatii melkein tikapuut, kuin myös lampun vaihtaminen.

Monet tuolit ovat niin korkeita ja syviä, että jos haluaa istua tuolissa kunnolla, jalat heiluvat ilmassa ja olo on kuin Liisalla Ihmemaassa.

...Auton penkin säätäminen, kauppojen ylähyllyt jne. Jne..

Huoh, olihan tuossa alkajaisiksi.

• Rouva Ratikka on 154 ja valittaa samoista ongelmista. Tosin niillä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen kysymyksen kanssa.

• Sinun kysymykseesi vastaus, - jotta noita ongelmia ei olisi. Tuli mieleen vielä yksi... Vaatteet..

Mitä aloittajan esittämään kysymykseen tulee, kerroin hetkestäni kääpiönä, antaakseni vertaistukea. Kääpiöys on katsojan silmässä.

P.S. Minusta nuo pikku-ihmiset oli suloisia.

• Minulle on käynyt toistuvasti ihan vastaava tilanne. Eräs naispuolinen tuttu jaksaa jatkuvasti päivitellä, miten eräs meidän yhteinen tuttavamme on niin lyhyt. Tuttava muistaa säännöllisesti toivoa, ettei hän oma tyttärensä jäisi missään tapauksessa niin lyhyeksi kuin meidän yhteinen tuttavanainen. Minä siinä vieressä sitten kuuntelen maanrajasta hänen päivittelyään ja olen jokseenkin saman pituinen kuin tuo kauhistuttava liian lyhyt nainen.

Hämmentävästi olen vasta nyt pitkälti aikuisiällä törmännyt useampaankin ihmiseen, joille toisten pituus, tai siis lyhyys, tuntuu olevan jonkinlainen ongelma.

• kissa.kuningatar
        PikkuLikka kirjoitti:

Minulle on käynyt toistuvasti ihan vastaava tilanne. Eräs naispuolinen tuttu jaksaa jatkuvasti päivitellä, miten eräs meidän yhteinen tuttavamme on niin lyhyt. Tuttava muistaa säännöllisesti toivoa, ettei hän oma tyttärensä jäisi missään tapauksessa niin lyhyeksi kuin meidän yhteinen tuttavanainen. Minä siinä vieressä sitten kuuntelen maanrajasta hänen päivittelyään ja olen jokseenkin saman pituinen kuin tuo kauhistuttava liian lyhyt nainen.

Hämmentävästi olen vasta nyt pitkälti aikuisiällä törmännyt useampaankin ihmiseen, joille toisten pituus, tai siis lyhyys, tuntuu olevan jonkinlainen ongelma.

Onkohan tässä kyseessä eräänlainen "optinen harha". -Jos henkilöstä ei oikein pidä, hän näyttää joko liian lyhyeltä tai liian pitkältä...!

Vähän niinkuin tavallisen näköisen henkilön saattaa nähdä erityisen rumana, jos luonne on vastenmielinen.

Illan päätteeksi surkeaa kyökkipsykkaa ;-p

Terv. Kissakuningatar ulos heitettynä.

• kissa.kuningatar kirjoitti:

Onkohan tässä kyseessä eräänlainen "optinen harha". -Jos henkilöstä ei oikein pidä, hän näyttää joko liian lyhyeltä tai liian pitkältä...!

Vähän niinkuin tavallisen näköisen henkilön saattaa nähdä erityisen rumana, jos luonne on vastenmielinen.

Illan päätteeksi surkeaa kyökkipsykkaa ;-p

Terv. Kissakuningatar ulos heitettynä.

On tuossa varmaan jotain perää. Jos ihmisen persoonassa on jotain häiritsevää, jotkut ulkoisetkin piirteet saattavat korostua, varsinkin sellaiset, mitä henkilö pitää jollain tapaa negatiivisina ominaisuuksina. Mukavassa ihmisessä vastaavat fyysiset ominaisuudet eivät ehkä sitten tunnu niin häiritseviltä. Tai eivät ainakaan sitten sano sitä ääneen.

• ottakaa.opiksi

Kun ensimmäisen kerran puhuin Paulon kanssa, hän oli mielestäni erittäin ärsyttävä. Hän käytti todella huonoja iskurepliikkejä, Katycia kertoo.

Katycia ei heti rakastunut Pauloon.

Mutta pienen kipinnän jälkeen rakkaus kuitenkin syttyi parin välille ja he alkoivat seurustella. Nyt he ovat olleet yhdessä kahdeksan vuotta.

• ujoistapojistatykkäävä

Aina on niitäkin jotka tykkää. Mun ystävä on itse 175cm kaunis laiha nainen ja hän on aina tykännyt lyhyistä miehistä. Mä kutsunki häntä Jessica Rabbitiksi kun hänellä on vielä punainen pitkä tukkakin. Että tiedoks vaan pojat, sellanenki naaras on liikkeellä pääkaupunkiseudulla, mutta ei häntäkään kapakoista löydä..

Sitte tääl Turun suunnalla on yks J:llä alkava tosi pikkuruinen (jopa tyttömäisen näköinen) mies, joka on pahin kyläpukki mitä tiedän =D
      Joka viikonloppu eri nainen sillä. On se vissin viime vuosina vähän rauhoittunut kun sillä alkaa jo ikä painaa kun yli 35v. Tää on mun veljen kavereita, en itse tosiaankaan ole sen vierestä heräillyt. On vaan niin uskomaton tapaus, jätkä on niin pieni että sen kadottaa väkijoukkoon, mutta naisia on ollut ku Ron Jeremyllä konsanaan. Ainiin, ei oo muuten mikään rikas jätkä tää, ettei oo siitä rahastakaan kyse. Ihan tehdashommissa ja vähän väliä työttömänä. Joillakin vaan on loistava persoona ;)

Yrittäkää muistaa, että aina on poikkeuksiakin, vaikka toki suurin osa naisista tykkääkin pitkistä rotevista miehistä ja suurin osa miehistä pienikokoisista naisista jne. Kuitenkin aina on niitäkin, joilla on erilaiset mieltymykset tai jotka eivät rankkaa ihmisiä ulkoisin perustein noin vaan. Ihmiset tuppaavat pikemminkin itse tuomitsemaan itsensä jo etukäteen. Ujoista pojista tykkäävänä olen sen huomannut oikein erityisesti. Vaikka mulla kiinnostusta olisikin, on vaikea saada heidät uskomaan se..
      Olen seurustellut lihavan lyhyehkön miehen kanssa ja jopa kahden peräkammarin pojankin kanssa. Mä suorastaan tykkään vähän ujoista ja kokemattomista miehistä, mitä kokemattomampi sen parempi =) On tosi kiihottavaa sujahtaa sellaisen kokemattoman kolmekymppisen syliin, joka ihan tutajaa jännityksestä, hihii.
      En tykkää yhtään niistä riikinkukoista, jotka kävelevät rinta rottingilla ylväänä että "oujee, everybody wants meeee", nöy nöy. Muhun ei ollenkaan natsaa sellanen, päinvastoin on kiva palautella niitä tyyppejä takas maanpinnalle kun luulevat saavansa naisen ku naisen. Yök sanon minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8656
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3001
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      15
      1383
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1028
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      68
      1017
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      26
      961
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      933
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      923
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      870
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      864
    Aihe