http://www.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/meikit/artikkeli/meita-on-huijattu-miehet-eivat-pidakaan-meikittomista-naisista/5877236
oletko huijannut naista
Mies, pidätkö meikittömistä naisista?
26
419
Vastaukset
Ensinnäkin miksi pitäisi pitää naisista monikossa ainakaan siinä mielessä?.. Noh, jokaisella omat juttunsa ja Monikko on niin tätä päivää monelle ihmiselle.. ;P
Toiseksi.. Tuntuisi aika oudolta, jos kumppani joutuisi meikkaamaan, että hänestä pitäisi.. Ja kumppanin pitäisi kulkea meikeissä ja olla maalattuna eri näköiseksi, kuin hän luonnollisesti on.. ;P
Noh, näitä piisaa.. ja niin kuin sanottu jokaisella omat juttunsa.. ja tarkoituksetkin vaihtelevat, niin miehillä, kuin naisillakin, mitä milläkin haetaan ja keneltä jne.. ;P- kokenutmies--
Kyllä minä pidän. Meikit halventaa naista ja kertoo siitä että naisiella on huono itsetunto.
- kaikkiavedätetään
Huvittaa naisten julkiset kuvat joissa muka ilman meikkiä. Niissä on ihan selvästi meikkiä, vaikka luonnollisemmin laitettu, varmasti jotain kestomeikkejä kuten ripsiväriä ja ainakin kasvovoidetta.
Juu, tämä nyt on kaikin puolin vanha juttu. Ainakaan miehillä ei tunnetusti ole hajuakaan onko naisella meikkiä vai ei, ja minkä verran, ellei sitten ole joku ilmiselvä kirkas huulipuna tai drag/some- meikki kyseessä.. Linkin kuva meikin neljästä eri asteesta oli varsin osuva.
Eikä se meikkaaminenkaan nyt mikään kuolemansynti ole.. varsinkaan pieni ehostus.. mutta se mitä sillä haetaan oikeasti ja keneltä on sitten ihan EriAsia.. Eikä monet tuotteet ainakaan terveyttä edistä.. ;P
Miksi muuten näissä kuvissa aina yritetään toiseen saada mahdollisimman surkea kuva ja toiseen taas mahdollisimman hyvä?.. Olotilaa myöden.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Eikä se meikkaaminenkaan nyt mikään kuolemansynti ole.. varsinkaan pieni ehostus.. mutta se mitä sillä haetaan oikeasti ja keneltä on sitten ihan EriAsia.. Eikä monet tuotteet ainakaan terveyttä edistä.. ;P
Miksi muuten näissä kuvissa aina yritetään toiseen saada mahdollisimman surkea kuva ja toiseen taas mahdollisimman hyvä?.. Olotilaa myöden.. ;PNäin esteetikkona ajattelen, että meikkaaminen menee samaan kategoriaan kuin harkittu pukeutuminenkin: tuottaa iloa itselle ja toivottavasti muillekin olla huolitellun näköinen. Ei meikkaamisessa ole välttämättä kyse mistään sen salamyhkäisemmästä tai paheellisemmasta. :) Eli koska en lähde pieruverskoissa liikenteeseen (voin kyllä käydä pikaisesti lähikaupassa "tule sellaisena kuin olet" -meinigillä ) niin en myöskään halua, että naama on kyseisessä kunnossa.
PikkuLikka kirjoitti:
Näin esteetikkona ajattelen, että meikkaaminen menee samaan kategoriaan kuin harkittu pukeutuminenkin: tuottaa iloa itselle ja toivottavasti muillekin olla huolitellun näköinen. Ei meikkaamisessa ole välttämättä kyse mistään sen salamyhkäisemmästä tai paheellisemmasta. :) Eli koska en lähde pieruverskoissa liikenteeseen (voin kyllä käydä pikaisesti lähikaupassa "tule sellaisena kuin olet" -meinigillä ) niin en myöskään halua, että naama on kyseisessä kunnossa.
MrRatikkaa jo Peukutin.. Eli SotaMaski tai liiallinen meikkaaminen, eli kasvojen maalaaminen "uuteen kuosiin" on jotain sellaista, että siitä on ainakin luonnollisuus kaukana.. Ja sen tarkoituskin on hieman Niin&Näin.. Ainakin pääsääntöisesti.. ;P
Ymmärrän pointtisi.. eikä siinä sinällään mitään olekaan, kunhan osaa olla myös oma itsensä sillä omalla luonnollisella naamallaan.. Mitä paremmin nainen on sinut sen kanssa sitä sädehtivämpi luonnonlapsi hän on.. ehostettuna tai ilman ehostusta.. Kai mulla on jonkin sortin fiksaatio mahdollisimman luonnollisiin kasvoihin.. Ja mieluiten vielä mahdollisimman hyvinvoivan, rentoutuneen ja levänneen sellaisiin, kyllä ne muutkin on olotilat kuuluu asiaan, mutta tuolla tavalla ne ovat parhaimmillaan.. Plussaa on tietenkin ne eleet ja ilmeet niissä kasvoissa.. kaikkine TunneSkaaloineen.. ;P
TyrkkyLook on kuitenkin aina vain ja ainoastaan TyrkkyLook.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
MrRatikkaa jo Peukutin.. Eli SotaMaski tai liiallinen meikkaaminen, eli kasvojen maalaaminen "uuteen kuosiin" on jotain sellaista, että siitä on ainakin luonnollisuus kaukana.. Ja sen tarkoituskin on hieman Niin&Näin.. Ainakin pääsääntöisesti.. ;P
Ymmärrän pointtisi.. eikä siinä sinällään mitään olekaan, kunhan osaa olla myös oma itsensä sillä omalla luonnollisella naamallaan.. Mitä paremmin nainen on sinut sen kanssa sitä sädehtivämpi luonnonlapsi hän on.. ehostettuna tai ilman ehostusta.. Kai mulla on jonkin sortin fiksaatio mahdollisimman luonnollisiin kasvoihin.. Ja mieluiten vielä mahdollisimman hyvinvoivan, rentoutuneen ja levänneen sellaisiin, kyllä ne muutkin on olotilat kuuluu asiaan, mutta tuolla tavalla ne ovat parhaimmillaan.. Plussaa on tietenkin ne eleet ja ilmeet niissä kasvoissa.. kaikkine TunneSkaaloineen.. ;P
TyrkkyLook on kuitenkin aina vain ja ainoastaan TyrkkyLook.. ;PKyllä sitten saa olla melkoiset pakkelit naamassa jos meinaat, ettei ilmeitä erottaisi. :D Tosin semmoistahan se kaiketi nykyään on, ainakin just tuolla em some-maailmassa.. Aina ei voi kaikkea tässä nykymenossa ymmärtää..Tai useinkaan paljon mitään..
PikkuLikka kirjoitti:
Kyllä sitten saa olla melkoiset pakkelit naamassa jos meinaat, ettei ilmeitä erottaisi. :D Tosin semmoistahan se kaiketi nykyään on, ainakin just tuolla em some-maailmassa.. Aina ei voi kaikkea tässä nykymenossa ymmärtää..Tai useinkaan paljon mitään..
No en minä nyt tarkoittanutkaan, ettei ilmeitä ja eleitä erottaisi sieltä Maskin Ja UusienKasvojen takaa.. Jäin vain jumiin fiksaatiooni, kun Pohdiskelin hyvin levännyttä Söpöä AamuPeikkoa.. Jolla on Hiukset Pörrössä jne.. Tai Raikkaan suihkun jälkeen.. tai.. tai.. ;P
"Tosin semmoistahan se kaiketi nykyään on, ainakin just tuolla em some-maailmassa.. Aina ei voi kaikkea tässä nykymenossa ymmärtää..Tai useinkaan paljon mitään.."
Sulla on Mun ajatukset.. Ainakin tässä asiassa.. ;P- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
TyrkkyLook on kuitenkin aina vain ja ainoastaan TyrkkyLook.. ;PPesin juuri naamani käydessäni suihkussa, joten kelpaisin varmaan nyt juttusille kanssasi. Vieläkö sä valvot?
Luen hetken vielä palstaa ja menen sitt nukkumaan, jos juttuseuraa ei löydy....
Hyvää, yötä! että.silleen kirjoitti:
Pesin juuri naamani käydessäni suihkussa, joten kelpaisin varmaan nyt juttusille kanssasi. Vieläkö sä valvot?
Luen hetken vielä palstaa ja menen sitt nukkumaan, jos juttuseuraa ei löydy....
Hyvää, yötä!Juuh.. Viekkuun Tuhisemaan vaan.. ;P
Älkääkä ottako nyt niin kirjaimellisesti kaikkea.. Vaikka AamuPörröLook paras Look onkin.. ;P
Pitäis varmaan mennä Nukkuu.. mut kai mä täällä taas vielä jonkin aikaa häröilen.. ;P
Hyvää Yötä ja HyviäSyviä Unia.. =)- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Juuh.. Viekkuun Tuhisemaan vaan.. ;P
Älkääkä ottako nyt niin kirjaimellisesti kaikkea.. Vaikka AamuPörröLook paras Look onkin.. ;P
Pitäis varmaan mennä Nukkuu.. mut kai mä täällä taas vielä jonkin aikaa häröilen.. ;P
Hyvää Yötä ja HyviäSyviä Unia.. =)Hei, nyt ett katoa samantien. Ei olla vähään aikaan turistu kuulumisia. Mä olin tänään 50-vuotissynttäreillä. Alkoivat klo 18.00 ja jatkuvat vielä jatkoilla, jonne en lähtenyt mukaan. Porukkaa arviolta 120-150 henkeä... tuli ja meni ja ne jotka olivat koko illan. Oli ohjelmaa... monenmoista! Mukana ainakin 2 tähtiartistia... kävivät onnittelemassa ja lauloivat päivänsankarille sekä vieraille muutaman kappaleen.
Kuten tämän...https://www.youtube.com/watch?v=ezO1T_uKzQk
Runon lausuntaa ja Stand up -komiikkaa Taikuri ym.
Loppuillasta 4 miehen ja yhden naisen orkesteri soitti tanssimusiikkia ja niitä tasseja oli laidasta laitaan: valsseja, sambaa, tangoa, jenkkaa 2 letkajenkaakin hypittiin. Hauskaa oli!
Seisovasta pöydästä sai noutaa suolaista lämmintä (esim. lihapullat, gripsit) ym. Kahvitarjoilu oli toisessa salissa: pullaa,pipareita,täytekakkua ja kuivakakkua ym.
Minä en päivänsankaria tuntenut, minut pyydettiin mukaan veljen työkaverille seuralaiseksi. Veljeni ja hänen vaimonsa olivat juhlissa kutsuttuina mukana . Minä sain mukavan illan "toisten siivellä". Pientä naposteltavaa seuralaiseni kantoi mulle koko illan, kun vielä ruokaa oli tarjolla! (n. 2h)
Minun oli pakko kieltää häntä syöttämästä mua ähkyyn asti! - että.silleen
"Juuh.. Viekkuun Tuhisemaan vaan.. ;P"
Tjaa, taisit mennä jonkun toisen viekkuun Tuhisemaan... ei sua ainakaa täällä näy, eikä palstalta löydy! =)))
Teen nyt johtopäätöksen tästä.... ja meen omaan sänkyyni nukkumaan!
(tyynyjeni viekkuun)
Hyvää yötä, kaikille palstalaisille! - että.silleen
että.silleen kirjoitti:
Tjaa, taisit mennä jonkun toisen viekkuun Tuhisemaan... ei sua ainakaa täällä näy, eikä palstalta löydy! =)))
(tyynyjeni viekkuun)
Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!Jottei tule sulle nyt väärinkäsitystä tästäkin, niin tämä oli VAIN pientä leikkimielistä kiusoittelua, jonka itse aloitit... ainoastaan siihen vastasin!
Löytyy tuota epäluuloisuutta sulta ihan tarpeeksi muutenkin huomasin, yllättäin.
Enkä odota vastausta tähän! että.silleen kirjoitti:
(tyynyjeni viekkuun)
Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!Juuh.. Tyynyä halailin jo tuolloin Ihan Täpönä.. ;P
No olipas teillä isot karkelot.. Ei mulle Mitään niin erikoista kuulu.. ;Pettä.silleen kirjoitti:
Jottei tule sulle nyt väärinkäsitystä tästäkin, niin tämä oli VAIN pientä leikkimielistä kiusoittelua, jonka itse aloitit... ainoastaan siihen vastasin!
Löytyy tuota epäluuloisuutta sulta ihan tarpeeksi muutenkin huomasin, yllättäin.
Enkä odota vastausta tähän!MitN Nii?.. ;P
En mä Mitään KiuSoottele.. ;P
Mitäs sä olet taas Huomannut MukaMas?.. ;P
Kevyt ehostus kaunistaa naista, mutta kun moni keski-ikäinenkin vetää sotamaskin naamalleen.
- naisista
Kyllä pidän. Minulle naisen meikittömyys on merkki terveestä itsetunnosta. Sitäpaitsi meikit sottaa ja maistuu pahallePidän myös tatuoimattomista ja lävistyksettömistä.
- niin.varmaan
Epäilen ettet sinäkään (kuten eivät muutkaan miehet) erota onko naisella kevyt meikki vai ei. Normaalisti miehet tarkoittavat näitä kevyesti meikattuja tapauksia, kun he väittävät tykkäävänsä meikittömistä naisista.
- atännä
niin.varmaan kirjoitti:
Epäilen ettet sinäkään (kuten eivät muutkaan miehet) erota onko naisella kevyt meikki vai ei. Normaalisti miehet tarkoittavat näitä kevyesti meikattuja tapauksia, kun he väittävät tykkäävänsä meikittömistä naisista.
Sieppikin on nätimpi vähemmillä maaleilla, mutta tuostakaan "meikittömästä" kuvasta ei puutu kuin huulipuna. Muuten täys sotamaalaus:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001155433.html - atännä
atännä kirjoitti:
Sieppikin on nätimpi vähemmillä maaleilla, mutta tuostakaan "meikittömästä" kuvasta ei puutu kuin huulipuna. Muuten täys sotamaalaus:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001155433.htmlKorjaan, RÄIKEÄ huulipuna ;)
Kyllä mä ainaskin tykkään naisista meikeillä ja ilman. Todella raskas meikki vain tuo sellaisen fiiliksen, että kyseessä on teatteriesitys ja että naisen elämä on jatkuvaa esittämistä.
- helmiä.sioille
Jos nainen ei viehätä meikittömänä, on hyvin pieni mahdollisuus(oikeastaan olematon), että viehättäisi meikattunakaan.
- Ikis__M
Olen aina täälläkin meikittömyysketjuissa ollut sitä mieltä ettei se haittaa jos nainen tykkää meikata ja laittautua, on ihan ok jos nainen kaunistautuu, laittaa vähän huulipunaa jne. Jos menee överiksi se on sitten taas ihan oma juttunsa mutta ne on niitä ääri-ilmiöitä sitten. Jos nainen on nätti ilman meikkiäkin sekin on ok.
- kylläsenäinon
Horomeikillä saa aina. Siksi en meikkaa.
- Luolasukeltaja
Kyllä joo.
Siis siinä näkee mitä aamulla saa.
( Hihitystä )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864