Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suurin+osa+palstakiukusta+loppuu+heti+kun+kurpittelu+ja+lutkittelu+loppuu.
02.06.2016 21:14
Sinne+meni+minun+peukkuneitsyys,+harmi+että+tämmöiselle+ikävälle+jutulle+piti+nyt+sitten.
02.06.2016 21:11
Sen+reidet+on+minusta+ihan+normaalin+näköiset,+mutta+tuo+peräpeiliin+tungettu+rantapallo+on+naurettava.
Varmaan+jonkinlainen+ruumiinkuvan+häiriö+kyseessä,+kun+ei+tajua+menneensä+liian+pitkälle.+Tuntuu+olevan+yleinen+ongelma+jenkkijulkimoiden+keskuudessa,+yksi+kerrallaan+onnistuvat+ennen+pitkää+tuhoamaan+leikkauksilla+ulkonäkönsä.
01.06.2016 22:13
Tuntuu,+että+Englannissa+on+tosiaan+aika+vilkas+lähestymiskulttuuri,+ainakin+verrattuna+kotimaiseen..+Jopa+minua+lähestyttiin+useampaan+otteeseen+kun+olin+itsekseni+liikenteessä.+Merkille+pantavaa+oli,+että+lähestyjät+olivat+kautta+linjan+kohteliaita,+fiksusti+käyttäytyviä+ja+selvin+päin,+jopa+eräs+museossa+jutulle+tullut+irlantilainen.
01.06.2016 22:04
Täyty varmaan alkaa asennoitua toisella tapaa ja pitää tiukasti mielessä, että ihminen on tosiasiassa nautakarjan altis orja.. Yöunethan tässä vielä menee.
01.06.2016 00:27
Joo, on semmoista esiintynyt"joskus", tunnetippojen liikaeritystä.. Joku rauhasvaiva varmaan sekin.
01.06.2016 00:15
Kyllähän se näin jalankulkijanakin sieppaa aika paljon kun paskovat niskaan. Onneksi linnunpaska on kaksiväristä niin se näkyy tasapuolisesti kaikilla pinnoilla.
01.06.2016 00:07
Hymy on käsittääkseni ystävällinen lähestymisen ele ja singnaali: "Hei olen ystävällisillä aikeilla liikenteessä".. Pelin avauksen jälkeen asiat voivat päätyä jotakuinkin minne suuntaan vaan tilanteesta riippuen.. Usein ihmiset haluavat toisistaan jotain, juttuseuraa, palveluksia ja apua, pummata rahaa jne.. toisinaan vain ohittaa kohteliaasti rappukäytävässä.
01.06.2016 00:03
Joo, kumma kyllä en ole yhtään itkenyt tai kiukutellut itsekseni tänään.
31.05.2016 23:27
Kyllä. Ne siivekkäät mulkerot änkeää tänne joka kevät ja vie kaikki meidän naiset. Taas on pesät täynnä munia, saatana.
31.05.2016 23:10
Onneksi matkailu avartaa.. kenties Englantiin, Ranskan maaseudulle tai johonkin Amerikkalaiseen ostoskeskukseen, nyt ensi alkuun.. tulet yllättymään.
31.05.2016 23:01
Oho, nyt pistit pirulliset ehdot. Jo pelkkä ajatus jostain quarterpounderista sattuu sieluun ja tottumattomaan masuun..
Kyllähän se eittämättä niin on, että siipikarja on selkeästi tehotuotannon maailmassa huonoimmassa asemassa. Ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan epälooginen otus ja pidän satunnaista kanan syöntiäni pienempänä pahana, kuin punaisen lihan syömistä.. kaikki itsekkäätkin näkökannat huomioon ottaen. Periaatteessahan siis kaikki elolliset olennot ovat yhtä arvokkaita luojan ja lihamyllyn edessä, mutta toiset on silti kuitenkin pikkihitusen arvokkaampia kuin toiset.. ehkä.. Ei vaan tunnu hyvältä syödä kilttiä ja kunnollista lehmää, linnut sen sijaan ovat enimmäkseen puutarhakalusteisiin paskovia, rosvoilevia,vittumaisia räpistelijöitä, joten niitä ei käy ihan niin paljon sääliksi.. :( Mäkkärin "kana" voisi siis pudota (taivaalta?), mutta..
Uusi juttu muuten minulle nauta-artikkelista: "Naudanliha on raavaan eli lehmän, sonnin tai härän, vasikan, mullin tai hiehon liha." Termi "raavas mies" avautuu ihan uudessa valossa. Ah, oppia ikä kaikki.. on se vaan hianoo.
31.05.2016 22:39
No niin, tuossahan se tulikin aikalailla tiivistettynä, mikä mättää. En vaan osaa hahmottaa auton mittasuhteita ja peilit tuntuvat vääristävän etäisyyksiä. Taskuparkkikin on periaatteessa helppo, mutta en ikinä uskalla ajaa tarpeeksi lähelle edellä olevan auton kylkeä, koska en yhtään hahmota kuinka likellä olen, ja jos ei uskalla mennä tarpeeksi lähelle, peruuttaminen ruutuun ei onnistu..
31.05.2016 22:19
Tässä kohtaa tekisi mieleni siteerata feikkilenkkari666:ta, mutta antaa nyt olla..
31.05.2016 22:08
Yritin keksiä jonkun edes etäisesti näsäviisaan kommentin, mutta ei tullut mitään mieleen.. hämmentävää. :o
31.05.2016 22:03
Voi sentäs, nyt alkoi jo vähän naurattaakin, mutta ihan hyvällä tavalla..;)
Enemmät juonimiset pitää tällä erää jättää huomiseen, öitäpä öitä.
31.05.2016 00:32
Hittolainen, nyt alkaa kuulostaa jo hyvälle! Siitä tulee murhaa.. :D Mutta en taida taipua siihen bigmac-ateraan. En ole syönyt pesukarhuja tms nisäkkäitä, mistä ne pihvit nyt sitten tehdäänkään, vuosi kausiin. Johonkin kana-ateriaan voisin ehkä venyä..
31.05.2016 00:02
Huh.. alkaa kuulostaa melkoiselta kauhukabinetilta.. ehkä on kumminkin parempi unohtaa koko parkkiapu ja opetella suosiolla peruuttamaan itse.
30.05.2016 23:45
Juu, täällä on varmasti paljon hyvin vakuutettuja vapaaehtoisia tarjolla. :)
30.05.2016 23:41
No niin tulinkin.. ja hymyilen pirullisen maireasti juuri tälläkin hetkellä.
30.05.2016 23:37
47 / 109