Miksi olet sinkku?

Kyselijä-

Aiotko etsiä kumppania vai aiotko olla sinkkuna loppu elämäsi?

55

757

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siksi kun PikkuLikka ei ole vielä tajunnut antautua.

      • Yritin keksiä jonkun edes etäisesti näsäviisaan kommentin, mutta ei tullut mitään mieleen.. hämmentävää. :o


    • sdfdf3333

      Koko ajan etsin. Baari, kirjasto/ymv. ja nettitreffit on kokeiltu. Mistähän seuraavaksi kokeilisi...

    • neito123

      Omasta vapaasta tahdostani olen sinkku ja kivaa riittää. ;)

      • SoliterniuM1977

        Jätä seksi pois, niin pääset siihen tilaan jollaisessa suurin osa miespuolisista sinkuista on. Tosi ihanaa ja kivaa. :D


    • Naista on vaikea iskeä.

      • saakoniintehdä

        Millä ajattelit iskeä.


    • vanahapiika

      Siksi koska en sovellu parisuhteeseen. Minulla ei ole seksuaalista kokemusta ja sen suomaa seksuaalista itsetuntoa ollenkaan ja en ala seurustelemaan koska joutuisin pelkäämään koko ajan, että mies pettäisi mua jonkun itsevarmemman naisen kanssa. Lisäksi olen jo tottunut elämään elämääni tällä tavalla yksikseni, joten vastaus on kyllä. Aion elää sinkkuna lopun elämäni.
      Kukaan ei kuitenkaan halua seksuaalisesti epävarmaa eli kokematonta naista, varsinkin kun ikääkin jo alkaa olla.

      • olet.aarre

        kyllä minun mielestäni olisit täydellinen nainen miehelle niin sitten opettelette miehen kanssa ja pian tiedät mistä tykkäät ja nautit toivottavasti löydät iki oman hemmottelijasi


    • Jos uskoisin herra oikeaan niin sanoisin että en ole tavannut häntä vielä.

      • twistaatte.yhdessä

        mutta sitten kun tapaat niin se on menoa sitten ja sen jälkeen tiedät ja uskot kyllä on se herra oikea


      • En minäkään ole tavannut Juuri Sitä Oikeaa. Kerran halusin yhden kanssa naimisiin rakastuttuani, mutta rakkaus ja avioliitto eivät toteutuneet. Ehkä toisen kosintaan olisin suostunut - niin ainakin puhuin hänen vuosikurssitoveritytölle maaliskuussa tänä vuonna.


      • SININEN.ENKELI kirjoitti:

        En minäkään ole tavannut Juuri Sitä Oikeaa. Kerran halusin yhden kanssa naimisiin rakastuttuani, mutta rakkaus ja avioliitto eivät toteutuneet. Ehkä toisen kosintaan olisin suostunut - niin ainakin puhuin hänen vuosikurssitoveritytölle maaliskuussa tänä vuonna.

        Olen mäkin tavannut muutaman joiden kanssa kokenut mielettömän mind flown. Varsinkin yhden kanssa. En tiennyt semmoista edes olevan. En unohda niitä koskaan, mut samalla tiedän että siinä elettiin ihan hetkessä. Niinä hetkinä tuntee elävänsä ja olevansa täyttä energiaa. Toivottavasti koen vielä joskus sen fiiliksen.


      • sosiaalinen.supliikki
        Nainen_28v kirjoitti:

        Olen mäkin tavannut muutaman joiden kanssa kokenut mielettömän mind flown. Varsinkin yhden kanssa. En tiennyt semmoista edes olevan. En unohda niitä koskaan, mut samalla tiedän että siinä elettiin ihan hetkessä. Niinä hetkinä tuntee elävänsä ja olevansa täyttä energiaa. Toivottavasti koen vielä joskus sen fiiliksen.

        mutta jospa elämäsi mies onkin markoboy niin että otappas yhteyttä häneen


      • sosiaalinen.supliikki kirjoitti:

        mutta jospa elämäsi mies onkin markoboy niin että otappas yhteyttä häneen

        Kuka se on?


      • toimi.nainen
        Nainen_28v kirjoitti:

        Kuka se on?

        se kuka pisti tupakin napaansa sönkkökin hänestä villiintyi ja kokeili kynällä omaan napaansa oliko se eilen aloituksessa toimi nopeasti tai sönkkö tai joku muu ehtii ensiksi


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Olen mäkin tavannut muutaman joiden kanssa kokenut mielettömän mind flown. Varsinkin yhden kanssa. En tiennyt semmoista edes olevan. En unohda niitä koskaan, mut samalla tiedän että siinä elettiin ihan hetkessä. Niinä hetkinä tuntee elävänsä ja olevansa täyttä energiaa. Toivottavasti koen vielä joskus sen fiiliksen.

        Minäkin toivon vielä kokevani ainakin yhden suuren ihastuksen ja "mind flown". Saattaa olla pääpyörällä ja aivan hurmoksessa viikkoja tai jopa kuukausia. Rakastuminen on ihanaa! :) :) :) <3


      • lasten.mehu.hetki
        SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Minäkin toivon vielä kokevani ainakin yhden suuren ihastuksen ja "mind flown". Saattaa olla pääpyörällä ja aivan hurmoksessa viikkoja tai jopa kuukausia. Rakastuminen on ihanaa! :) :) :) <3

        etsitkö mustaa enkeliä puolisoksi


      • toimi.nainen kirjoitti:

        se kuka pisti tupakin napaansa sönkkökin hänestä villiintyi ja kokeili kynällä omaan napaansa oliko se eilen aloituksessa toimi nopeasti tai sönkkö tai joku muu ehtii ensiksi

        Tupakoitsija? Ei oikein toimi mun kanssa. :D


      • SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Minäkin toivon vielä kokevani ainakin yhden suuren ihastuksen ja "mind flown". Saattaa olla pääpyörällä ja aivan hurmoksessa viikkoja tai jopa kuukausia. Rakastuminen on ihanaa! :) :) :) <3

        Ohan se. Ja jotenkin se pääsee aina yllättämään. Mä oon ollu elämässäni todella rakastunut vain kaksi kertaa. Lapseni isään en ole ollut samalla tavalla rakastunut. Se oli erilaista. Arkista rakkautta.

        Toki olen ollut ihastunut ja hämmentynyt ja hullaantunut mutta rakastuminen on erilaista kuitenkin...


      • voi.voi.mikä.nainen
        Nainen_28v kirjoitti:

        Ohan se. Ja jotenkin se pääsee aina yllättämään. Mä oon ollu elämässäni todella rakastunut vain kaksi kertaa. Lapseni isään en ole ollut samalla tavalla rakastunut. Se oli erilaista. Arkista rakkautta.

        Toki olen ollut ihastunut ja hämmentynyt ja hullaantunut mutta rakastuminen on erilaista kuitenkin...

        et rakastanut miestä mutta teit kakrun mikä nainen ja nyt lapsi onnesi tiellä no joo ehkä ei ole sitä herra oikeaa sinulle nyt en ole kateellinen puolestasi


      • voi.voi.mikä.nainen kirjoitti:

        et rakastanut miestä mutta teit kakrun mikä nainen ja nyt lapsi onnesi tiellä no joo ehkä ei ole sitä herra oikeaa sinulle nyt en ole kateellinen puolestasi

        Rakkautta on erilaista.

        Lapsi ei ole este millekään. Äitiys on lahja eikä rasite.


      • Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Ohan se. Ja jotenkin se pääsee aina yllättämään. Mä oon ollu elämässäni todella rakastunut vain kaksi kertaa. Lapseni isään en ole ollut samalla tavalla rakastunut. Se oli erilaista. Arkista rakkautta.

        Toki olen ollut ihastunut ja hämmentynyt ja hullaantunut mutta rakastuminen on erilaista kuitenkin...

        Tuota minä kyllä aina naisissa ihmettelen että miten ne voi tehdä lapsen miehen kanssa johon eivät ole edes rakastuneet ja tuo taitaa olla ihan yleistäkin.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Tuota minä kyllä aina naisissa ihmettelen että miten ne voi tehdä lapsen miehen kanssa johon eivät ole edes rakastuneet ja tuo taitaa olla ihan yleistäkin.

        Turvallisuusliitto? Mukavuusliitto? Ja kyllä. Vaikuttaa yleiseltä. Ja kyllä miehetkin samaa harrastavat.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Rakkautta on erilaista.

        Lapsi ei ole este millekään. Äitiys on lahja eikä rasite.

        Nainen_28v: "Rakkautta on erilaista."

        Olen samaa mieltä.

        Kreikkalaisilla oli kaksi rakkaudennuolija ampuvaa Erotes nimellä kulkevaa veljesjumalaa: Eros ja Anteros. Eros on hullaantuvan intohimoisen haluavan rakkauden nuoli ampuja Rakkauden jumala. Hänen veljensä ampuu puolestaan hivenen vastakohtaisia (ant-eros) nuolia, jossa tavallaan uhraudutaan rakkaudessa ja annetaan sille toiselle vastarakkautta. Piccadilly Circuksessa Lontoossa on tämä Anteroksen patsas, josta wikipedia sanoo englanniksi seuraavaa: ""In Greek mythology, Anteros (Ancient Greek: Ἀντέρως, Antérōs) was the god of requited love, literally "love returned" or "counter-love" and also the punisher of those who scorn love and the advances of others, or the avenger of unrequited love... ...The lover, inspired by beauty, is filled with divine love and "filling the soul of the loved one with love in return." As a result, the loved one falls in love with the lover, though the love is only spoken of as friendship. They experience pain when the two are apart, and relief when they are together, the mirror image of the lover's feelings, is anteros, or "counter-love."[3]""

        Kreikkalaisilla rakkautta eroksen, rakastumisen ja vetovoiman, lisäksi on myös filia, storge, agape, epithymia... nimillä. On siis monenlaisia rakkauksia. Kaikki ei ole mitään romanttista tai eroottista rakkautta miehen ja naisen välillä! :)


      • lasten.mehu.hetki kirjoitti:

        etsitkö mustaa enkeliä puolisoksi

        En etsi Mustaa Enkeliä puolisoksi. Ehkä haluan nyt olla sinkku, vaikka muutama päivä sitten haaveilin treffeistä yhden kanssa. Nyt minulle riittävät ystävät, joita on molempia sukupuolia. Tänään esimerkiksi juttelin ja söin yhden kivan naisen kanssa. Lisäksi soitin yhdelle miehelle.

        Valkoinen tai Kirkas Enkeli minulle saattaisi sopiva paremmin kuin Musta! ;)


      • SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Nainen_28v: "Rakkautta on erilaista."

        Olen samaa mieltä.

        Kreikkalaisilla oli kaksi rakkaudennuolija ampuvaa Erotes nimellä kulkevaa veljesjumalaa: Eros ja Anteros. Eros on hullaantuvan intohimoisen haluavan rakkauden nuoli ampuja Rakkauden jumala. Hänen veljensä ampuu puolestaan hivenen vastakohtaisia (ant-eros) nuolia, jossa tavallaan uhraudutaan rakkaudessa ja annetaan sille toiselle vastarakkautta. Piccadilly Circuksessa Lontoossa on tämä Anteroksen patsas, josta wikipedia sanoo englanniksi seuraavaa: ""In Greek mythology, Anteros (Ancient Greek: Ἀντέρως, Antérōs) was the god of requited love, literally "love returned" or "counter-love" and also the punisher of those who scorn love and the advances of others, or the avenger of unrequited love... ...The lover, inspired by beauty, is filled with divine love and "filling the soul of the loved one with love in return." As a result, the loved one falls in love with the lover, though the love is only spoken of as friendship. They experience pain when the two are apart, and relief when they are together, the mirror image of the lover's feelings, is anteros, or "counter-love."[3]""

        Kreikkalaisilla rakkautta eroksen, rakastumisen ja vetovoiman, lisäksi on myös filia, storge, agape, epithymia... nimillä. On siis monenlaisia rakkauksia. Kaikki ei ole mitään romanttista tai eroottista rakkautta miehen ja naisen välillä! :)

        Just....pitäisi siis aina varmistaa mikä nuoli siihen toiseen osapuoleen on osunut.. ;D
        No ilmankos nämä asiat ovat monelle, niin Hirrrrveen vaikeita.....ja näyttää oudolta tälläisen OudonOtuksen Silmistä katsottuna... ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Just....pitäisi siis aina varmistaa mikä nuoli siihen toiseen osapuoleen on osunut.. ;D
        No ilmankos nämä asiat ovat monelle, niin Hirrrrveen vaikeita.....ja näyttää oudolta tälläisen OudonOtuksen Silmistä katsottuna... ;P

        Ei se aivan niin ole ja sitä paitsi "Erotes" on vain kreikkalaisten vertauskuvallista höpinää. Kreikkalaiset mytologiallaan yrittivät kuvata todellista maailmaa.

        Mutta pointini on se, että rakkautta on monenlaisia ja tavallaan rakkaudennuolia. Jotkut ampuu kreikkalaisten mukaan Eros (Rakastuminen, Vetovoima, Halu) ja joissakin nuolissa ampujana on Anteros (Vastarakkaus).

        Tulin vain nettiystäväni "Nainen_28v":n avuksi keskusteluun tukemalla häntä siinä, että rakkauksia on monenlaisia. "Erotes" kaksikko nousi ensimmäisenä mieleen häntä tukiessani.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Erotes

        ""The Erotes (/əˈroʊtiːz/) are a collective of winged gods associated with love and sex in Greek mythology. They are part of Aphrodite's retinue. Erotes (Greek ἔρωτες) is the plural of Eros ("Love, Desire"), who as a singular deity has a more complex mythology.

        Other named Erotes are Anteros ("Love Returned"),[1] Himeros ("Impetuous Love" or "Pressing Desire") and Pothos ("Desire, Longing," especially for one who is absent).""


      • 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

        Olen mäkin tavannut muutaman joiden kanssa kokenut mielettömän mind flown. Varsinkin yhden kanssa. En tiennyt semmoista edes olevan. En unohda niitä koskaan, mut samalla tiedän että siinä elettiin ihan hetkessä. Niinä hetkinä tuntee elävänsä ja olevansa täyttä energiaa. Toivottavasti koen vielä joskus sen fiiliksen.

        Ehket vain ole parisuhdemateriaalia? Koet vahvempana hetkessä elämisen ja kokemuksien hankkimisen irtosuhteilun/panosuhteilun kautta.


      • 12121212 kirjoitti:

        Ehket vain ole parisuhdemateriaalia? Koet vahvempana hetkessä elämisen ja kokemuksien hankkimisen irtosuhteilun/panosuhteilun kautta.

        Voi jesse sentään.

        Mä en usko mihinkään parisuhdematskuun, vaan erilaisiin tilanteisiin, mihin ihminen sopeutuu. About ensimmäisen vuoden eron jälkeen hypin seinille. Yksinolo oli liian outoa. Mutta kaikkeen tottuu. Myös suhteessa olemiseen tottuu.

        Ja myös suhteessa voi nauttia hetkestä. Ja hetkestä voi nauttia aika tavalla muissakin asioissa kuin panossa vaikka siinä se onkin erittäin konkreettista.

        Yksi päivän parhaista hetkistä on ottaa lapsi illalla syliin ja sanoa että mä rakastan sua. Ja hiljentyä hetkeksi sylikkäin ennen kuin se nukahtaa.


      • ätmittelijä

      • Nainen_28v kirjoitti:

        Voi jesse sentään.

        Mä en usko mihinkään parisuhdematskuun, vaan erilaisiin tilanteisiin, mihin ihminen sopeutuu. About ensimmäisen vuoden eron jälkeen hypin seinille. Yksinolo oli liian outoa. Mutta kaikkeen tottuu. Myös suhteessa olemiseen tottuu.

        Ja myös suhteessa voi nauttia hetkestä. Ja hetkestä voi nauttia aika tavalla muissakin asioissa kuin panossa vaikka siinä se onkin erittäin konkreettista.

        Yksi päivän parhaista hetkistä on ottaa lapsi illalla syliin ja sanoa että mä rakastan sua. Ja hiljentyä hetkeksi sylikkäin ennen kuin se nukahtaa.

        Nainen_28v: "Yksi päivän parhaista hetkistä on ottaa lapsi illalla syliin ja sanoa että mä rakastan sua. Ja hiljentyä hetkeksi sylikkäin ennen kuin se nukahtaa."

        Minustakin lapset on elämänsuola. Minua kerran kosketti, kun sain siskon yksi vuotiaan syliini kuivattavaksi pesun jälkeen. Oli kesä ja yksivuotias etsi käsillään kaula-aukosta tissiäni, sillä hänet olivat vähän aikaisemmin vieroitettu tissistä. Minua hellytti vauva ja olisin halunnut ruokkia vauvaa äitinä. Sitä paitsi vauvat haisevat myös tosi hyvältä ja ihanalta! :D



      • SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Nainen_28v: "Yksi päivän parhaista hetkistä on ottaa lapsi illalla syliin ja sanoa että mä rakastan sua. Ja hiljentyä hetkeksi sylikkäin ennen kuin se nukahtaa."

        Minustakin lapset on elämänsuola. Minua kerran kosketti, kun sain siskon yksi vuotiaan syliini kuivattavaksi pesun jälkeen. Oli kesä ja yksivuotias etsi käsillään kaula-aukosta tissiäni, sillä hänet olivat vähän aikaisemmin vieroitettu tissistä. Minua hellytti vauva ja olisin halunnut ruokkia vauvaa äitinä. Sitä paitsi vauvat haisevat myös tosi hyvältä ja ihanalta! :D

        Mulla on kanssa lähipiirissä pieni vauva. Olen pitänyt sitä paljon sylissä ja muistellut oman pojan vauva-aikaa.

        Tämä lapsi on samantyylinen kuin poikani oli vauvana.

        Mitään vauvakuumetta ei ole mutta taito löytyy edelleen.

        Lapset elää vahvasti hetkessä ja osaa nauttia ihmeellisistä asioista aidosti. Aikuisilla on lapsilta paljon opittavaa.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mulla on kanssa lähipiirissä pieni vauva. Olen pitänyt sitä paljon sylissä ja muistellut oman pojan vauva-aikaa.

        Tämä lapsi on samantyylinen kuin poikani oli vauvana.

        Mitään vauvakuumetta ei ole mutta taito löytyy edelleen.

        Lapset elää vahvasti hetkessä ja osaa nauttia ihmeellisistä asioista aidosti. Aikuisilla on lapsilta paljon opittavaa.

        Nainen_28v : "Mitään vauvakuumetta ei ole mutta taito löytyy edelleen."

        Kiva, kun taitoa löytyy. Minäkin olen monta kertaa esimerkiksi vaihtanut vaippoja. Mulla oli tässä vauvakuume vähän aikaa sitten. Ostelin vauvalehti paljon ja vanhemmuus kiinnosti. Ehkä onneksi ei tullut sopivaa henkilöä silloin vastaan, joten vielä olen sinkkuna. :)

        "Lapset elää vahvasti hetkessä ja osaa nauttia ihmeellisistä asioista aidosti. Aikuisilla on lapsilta paljon opittavaa." Pitää paikkansa ja lapset ovat hauskoja. Siskon poika sanoi 5 v:nä, että hänestä tulee isona dinosaurus. Siskoni sanoi, että ei se ole mahdollista. Hetken mietittyään poika sanoi, että hänestä tulee isona Pokemon-kouluttaja! :D

        Yksi sukulaislapsi kysyi tädiltään: "Pelkäsitkö sinä täti silloin pienenä, kun kadulla käveli vastaan dinosauruksia?" Siihen teinitäti vastasi: "Henri, kulta en minä aivan niin vanha ole mitä sinä luulet." Lapset on hauskoja ja ihania! :)


      • SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Nainen_28v : "Mitään vauvakuumetta ei ole mutta taito löytyy edelleen."

        Kiva, kun taitoa löytyy. Minäkin olen monta kertaa esimerkiksi vaihtanut vaippoja. Mulla oli tässä vauvakuume vähän aikaa sitten. Ostelin vauvalehti paljon ja vanhemmuus kiinnosti. Ehkä onneksi ei tullut sopivaa henkilöä silloin vastaan, joten vielä olen sinkkuna. :)

        "Lapset elää vahvasti hetkessä ja osaa nauttia ihmeellisistä asioista aidosti. Aikuisilla on lapsilta paljon opittavaa." Pitää paikkansa ja lapset ovat hauskoja. Siskon poika sanoi 5 v:nä, että hänestä tulee isona dinosaurus. Siskoni sanoi, että ei se ole mahdollista. Hetken mietittyään poika sanoi, että hänestä tulee isona Pokemon-kouluttaja! :D

        Yksi sukulaislapsi kysyi tädiltään: "Pelkäsitkö sinä täti silloin pienenä, kun kadulla käveli vastaan dinosauruksia?" Siihen teinitäti vastasi: "Henri, kulta en minä aivan niin vanha ole mitä sinä luulet." Lapset on hauskoja ja ihania! :)

        Kyllähän sieltä tulee välillä niin kovaa kysymystä, että ei tiedä miten päin olisi.

        Miksi pitää mennä tarhaan?
        Miksi äidin pitää mennä töihin?
        Miksi äidin pitää mennä jumppaan?
        Miksi isi ei käy meillä kylässä?
        Miksi mummo on niin äkäinen?
        Miksi mummo antoi serkulle karkin ja minulle ei?

        Onko tämä tehty puusta?
        Miksi meidän talo on niin korkea?
        Miten tämä laulu menee?
        Mikä tuon hahmon nimi on tässä piirretyssä?
        Mikä kala tuo on?
        Minkä linnun ääni tuo on?

        Äidin vastaus: "Älä mieti aikuisten asioita" tai "Katsotaan googlesta". :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kyllähän sieltä tulee välillä niin kovaa kysymystä, että ei tiedä miten päin olisi.

        Miksi pitää mennä tarhaan?
        Miksi äidin pitää mennä töihin?
        Miksi äidin pitää mennä jumppaan?
        Miksi isi ei käy meillä kylässä?
        Miksi mummo on niin äkäinen?
        Miksi mummo antoi serkulle karkin ja minulle ei?

        Onko tämä tehty puusta?
        Miksi meidän talo on niin korkea?
        Miten tämä laulu menee?
        Mikä tuon hahmon nimi on tässä piirretyssä?
        Mikä kala tuo on?
        Minkä linnun ääni tuo on?

        Äidin vastaus: "Älä mieti aikuisten asioita" tai "Katsotaan googlesta". :D

        Nainen:28v: ""Äidin vastaus: "Älä mieti aikuisten asioita" tai "Katsotaan googlesta". :D ""
        Itsekin olen miettinyt - minkälaista elämä olisi, jos minulla olisi pieni kyselijä, josta pitäisi huolehtia. Lapsille on vaikea vastata. Itse menin tässä eskariin vapaaehtoisena leikkimään lasten kanssa. Ne oli 6-vuotiaita ja niillä oli paljon kysyttävää. Pojille piti kääntää Pokemon-kortteja, joista ne kyselivät paljon. Silloin sai eskarissa vastata paljon kaikenlaista.

        Minkä ikäinen kyselevä poikasi on? Nuo kysymykset eivät aivan pikkupojalta vaikuta?


      • SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Nainen:28v: ""Äidin vastaus: "Älä mieti aikuisten asioita" tai "Katsotaan googlesta". :D ""
        Itsekin olen miettinyt - minkälaista elämä olisi, jos minulla olisi pieni kyselijä, josta pitäisi huolehtia. Lapsille on vaikea vastata. Itse menin tässä eskariin vapaaehtoisena leikkimään lasten kanssa. Ne oli 6-vuotiaita ja niillä oli paljon kysyttävää. Pojille piti kääntää Pokemon-kortteja, joista ne kyselivät paljon. Silloin sai eskarissa vastata paljon kaikenlaista.

        Minkä ikäinen kyselevä poikasi on? Nuo kysymykset eivät aivan pikkupojalta vaikuta?

        Välillä se yllättää todella vaikeillakin kysymyksillä. Välillä se on todella empaattinen ja huolii aikuisten asioita.

        Ikää on 4,5v. :)


      • Nainen_28v : "Välillä se yllättää todella vaikeillakin kysymyksillä. Välillä se on todella empaattinen ja huolii aikuisten asioita."

        Oikeastaan olen vähän kateellinen. Minäkin haluaisin vastata vaikeisiin kysymyksiin ja mennä tuon ikäisen kanssa elokuviin vaikka. Kiva ikä tuo 4,5 vuotta. Itse kävin tänään Angry Birds elokuvassa. Lapset olivat 4-8-vuotiaita. Mukana oli pääasiassa noin 30-vuotiaita äitejä lasten kanssa katsomassa. Poikia oli elokuvissa vähän enemmän kuin tyttöjä.

        Ihan kiva elämys. Jos minulla olisi ollut samanikäinen poika kuin Sinulla - niin olisin mennyt hänen kanssansa elokuviin. Se oli ihan sopiva sen ikäiselle. Ei mestariteos, mutta olisi ollut elämys kumminkin äiti-poika-akselilla tai vanhempi-lapsi-suhteessa. Olisi ollut yhteinen kokemus, jossa oli huumoria niin lapsille kuin aikuisille. :)

        Kiva kun kerroit tarkalleen lapsesi iän. Viisivuotissynttärit on sitten vuoden vaihteessa! Se taitaa olla hieno ikä pojan elämässä! :D


    • Pitkän tähtäyksen suunnitelmani on edennyt niin hitaasti

    • tänään.9.eri.miestä

      moi olen niina 36v siksi sinkku koska olen nettityttö ja tinderityttö tykkään hässiä olen puoli ammattilainen välil otan rahaa ja välil ihan muuten vain etsin pano seuraa ennen tutut sano niinaksi nykyään pilluksi miksi ihmettelen

      • Hahahaa :D Persoonallisuushäiriö iskee. ;)


    • eimullamuuta

      Suomessa ei ole iskemiskulttuuria. Naiset ei puhu mitään jos mies lähestyy jos ne haluaa miehen iskevän ja miehen pitää olla ajatusten lukija ja tietää kaikki naiset haaveet ja toiveet.

    • Ei ole vielä löytynyt. Ainakin oon nyt selvittäny lisää itselle, mitä sit oikeasti haluan toisesta... eli se paras ystävä haussa...

    • Irwinberlin

      EN aio enää etsiä joka miehen tapauksessa tarkoittaa että yksin ollaan loppuikä.

      Kolmekymppiselle lapsettomalle miehelle joka ei pidä ylipainosta ja joka ei sopeudu kaikkiin normeihin kuten statuksen metsästys ja lauma-apinointi niin sen "oikean" löytyminen on Suomessa käytännössä mahdotonta.

      Naisen löytäminen ei sinällään olisi ongelma, mutta että olisi edes sinne päin kumppaniehdokkaana niin....ei onnistu.

      Puhumattakaan että kolmekymppisen mittarilla olen varsin kokematon suhde ja seksiasioissa.

      Toisin sanottuna jos joku sattuu kohdalle joka on äärimmäisen epätodennäköistä niin:
      Fuck off.

    • vanhapoika40plus

      Lopetin naisenhankkimispyrkimykset jo kymmenen vuotta sitten koska ne eivät tuottaneet tulosta. En aio jatkossakaan tehdä asian eteen mitään, koska mikään ei ole muuttunut aiemmasta.

      En oikein tiedä miksi ihmisellä pitäisi olla kumppani. Jatkuuhan silloin tietenkin ihmiskunnan taival, mutta maailmassa on miljardeja muitakin ihmisiä.

    • vapaamies32-

      Käyn huorissa ja saan ainakin seksiä. Tuskin seurustelen koskaan.

    • SoliterniuM1977

      Mä elän elämääni ja toivon, että vastaan tulisi joku ihana nainen jonka kanssa alkaisi luonnollisesti vaan jotenkin synkkaamaan. Koska jos etsimällä alat etsimään naista, niiin se tuntuu vaan jotenkin väkinäiseltä. Ensin parempi ehkä luonnollisesti ystävystyä naisen kanssa. Sitten katsoo miten se kehittyy. Joten ehkä keskityn uusien naispuolisten ystävien hankkimiseen. Toivo elää ainakin vielä.

    • Ikis__M

      En taida jaksaa etsiä ja siitä johtuen varmaankin sitten sinkku loppuelämäni. Jonkinlaista suhdeviritystä saattaa tulla ihan vahingossa jos sattuu johonkin mielenkiintoiseen törmäämään mutta luulenpa ettei ainakaan saman katon alle asumaan taida viitsiä ketään ottaa, vaatisi varmaan liikaa kompromisseja.

    • eräsnainen87

      Olen ollut muutaman kuukauden sinkku, halut katossa ja yhden varatun miehen kanssa olen tämän ajan säätänytkin... Ajatus parisuhteesta kauhistuttaa, en ole valmis sitoutumaan. Vaikka toisaalta ystävät menevät naimisiin ja saavat lapsia, mutta minä uudestaan ja uudestaan sössin omat suhteeni. En jaksa nähdä vaivaa uusien ihmisten tapaamiseen, enemmänkin menee flirttailuksi ja pelleilyksi, en taida vain olla vielä valmis löytämään "sitä oikeaa" eikä sellaisia sopivia ole vastaan tullutkaan.

    • eikoskaanenää

      Sinkkuja säälitään, en ymmärrä. Jos on kokenut vaikean väkivaltaisen parisuhteen, sinkkuus on kuin orjuudesta vapautuminen.

    • 30mies03

      Tuskin koskaan tulen enää seurustelemaan. Myöhästyin junasta jonka kyljessä luki elämä. Pohjalta on vaikea ponnistaa. Sakalle ei ole kysyntää, markkinat määrävät ei voi mitään.

    • Eräkettu

      Omasta valinnasta.

      En mie kestä naista 24/7 samojen seinien sisällä.

    • Eräkettu

      Kyllä noita kaikenvärisiä naisia riittää... Sellanen sopiva naaras on sitte harvinaisempi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1914
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      243
      1592
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1527
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      53
      1426
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1348
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1160
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1152
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1143
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe