Karu arki koettaa ulkkiksellekin suominaisen kanssa:
http://www.iltalehti.fi/satakysymystaseksista/2016020621078137_qs.shtml?_ga=1.192782058.1592888966.1442091653
Alkuunhan ne on ulkkismiehelle ihania löysine moraaleineen mutta tahti muuttuu aikaa myöten:
"Suomalaiset naiset ovat aluksi ihania ja seksuaalisesti estottomia, mutta kun suhde vakiintuu, heistä tulee mahdottomia. He vaativat mieheltä koko ajan enemmän, he komentelevat, seksiä harrastetaan silloin kun heitä kiinnostaa, mutta ei muuten."
Terapeutti-Antti yrittää kääntää miehen syyksi koko jutun:
"Jos sinusta tuntuu jokaisessa suhteessa, että samat asiat toisessa häiritsevät, mieti omaa rooliasi, suhtautumistasi ja ennakkokäsityksiäsi."
Eli jos kaikki miehen kohtaamat naiset ovat pilalla vika onkin muka miehessä ja sen odotuksissa eikä niissä naisissa?
Ehkä tuosta naisten maskuliintumisesta johtuu sekin että ne ei enää edes halua miehiä vaan toisia naisia:
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2016053121655633_se.shtml
"Miksi suomalaiset naiset ovat epänaisellisia?"
90
1388
Vastaukset
Naiset on ihan homoja.
- tarralenkkari161
Totta kai seksiä harrastetaan vain, kun kumpaakin kiinnostaa.
- Ikis__M
paitsi jos miestä ei kiinnosta kun nainen on muuttunut epänaiselliseksi äitiytensä ristipaineissa tulee "aika jutella" eikä siinä paina lasten hyvinvoinnit ja muut ja siihen riittää yksikin kerta kun naisten mielestä miehen pitää olla kuin kone tai se on pilalla eikä naisella ole mitään menetettävää erossakaan.
- tarralenkkari161
Jos ei halua kumppaniaan, niin siitä täytyy keskustella ja tarvittaessa erota. Miksi olla suhteessa pelkästään lasten vuoksi? Eivät lapset siitä häiriinny, jos vanhemmat eivät ole parisuhteessa.
- Ikis__M
tarralenkkari161 kirjoitti:
Jos ei halua kumppaniaan, niin siitä täytyy keskustella ja tarvittaessa erota. Miksi olla suhteessa pelkästään lasten vuoksi? Eivät lapset siitä häiriinny, jos vanhemmat eivät ole parisuhteessa.
Eivätkö, oletkos ihan varma? Se jätetty mies ainakin hyvin usein häiriintyy, tulee raha-, alko- ja muut ongelmat.
Ikis__M kirjoitti:
paitsi jos miestä ei kiinnosta kun nainen on muuttunut epänaiselliseksi äitiytensä ristipaineissa tulee "aika jutella" eikä siinä paina lasten hyvinvoinnit ja muut ja siihen riittää yksikin kerta kun naisten mielestä miehen pitää olla kuin kone tai se on pilalla eikä naisella ole mitään menetettävää erossakaan.
Ja millä perusteella naisesta tulee äitinä epänaisellinen???
Moni nainen kokee seksuaalisen täyttymyksen lapsen saatuaan.
Tää kuulostaa taas ihan kuralta. :)- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Ja millä perusteella naisesta tulee äitinä epänaisellinen???
Moni nainen kokee seksuaalisen täyttymyksen lapsen saatuaan.
Tää kuulostaa taas ihan kuralta. :)Ei automaattisesti mutta monestihan niin taitaa käydä, tulee mummotukkaa, etäännytään miehestä jne. ja sitten alkaakin olla jo kohta lähtölaskennan aika jos ei mies tee riittävästi liiton pelastamiseksi, järjestä romanttisia illallisia jne.
Ikis__M kirjoitti:
Ei automaattisesti mutta monestihan niin taitaa käydä, tulee mummotukkaa, etäännytään miehestä jne. ja sitten alkaakin olla jo kohta lähtölaskennan aika jos ei mies tee riittävästi liiton pelastamiseksi, järjestä romanttisia illallisia jne.
Hmm.... millainen on mummotukka? Tätitukka on sellainen helppo ja semilyhyt.
Jos nainen etääntyy miehestä niin millä se liittyy naisen epänaisellisuuteen?
Siinä on miehellä aikamoiset mahdollisuudet ja riskit joko olla tilanteen kingi tai hylkiö kun lähdetään lapsielämää elämään.- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Siinä on miehellä aikamoiset mahdollisuudet ja riskit joko olla tilanteen kingi tai hylkiö kun lähdetään lapsielämää elämään.Varmaan tarkoitin samaa asiaa, tätitukka joo :D
Niin no onhan se naisellista jos nainen suikkaa suukon, halaa tms, tavoin osoittaa välittävänsä.
Tuo on varmaan totta mutta sellaisiakin tarinoita taita olla aika paljon että nainen omii lapsen itselleen ja samaan aikaan unohtaa miehen, siinä on varmaan sitten vähän hankala kingistellä. - vihatipunen
Nainen_28v kirjoitti:
Siinä on miehellä aikamoiset mahdollisuudet ja riskit joko olla tilanteen kingi tai hylkiö kun lähdetään lapsielämää elämään.Mulle tulee sanasta mummotukka mieleen sellainen tiukka permis, mikä mummoilla usein on. Että tuskin äitiys aiheuttaa sellaista, että hiukset lyhenevät ja menevät pienelle kiharalle.
Ikis__M kirjoitti:
Varmaan tarkoitin samaa asiaa, tätitukka joo :D
Niin no onhan se naisellista jos nainen suikkaa suukon, halaa tms, tavoin osoittaa välittävänsä.
Tuo on varmaan totta mutta sellaisiakin tarinoita taita olla aika paljon että nainen omii lapsen itselleen ja samaan aikaan unohtaa miehen, siinä on varmaan sitten vähän hankala kingistellä.Väittäisin että sekään ei ole vain naisen vika. ;) sellainen tapahtuu vain jos mies on vetäytyvää ja passiivista sorttia. Miehenkin on otettava roolinsa isänä ja puolisona. Muuten peli on menetetty.
Mä elin vaan lapselleni aluksi. Se oli niin kuin vika kiila meidän välissä. Vaikka sen piti olla ihan muuta. Oli me = minä ja lapsi. Ja mies. Nyt toki on kaksi x me eli isä ja lapsi sekä äiti ja lapsi.
Nainenkaan ei jaksa kauaa välittää ja hyysätä, jos ei saa vastakaikua...vihatipunen kirjoitti:
Mulle tulee sanasta mummotukka mieleen sellainen tiukka permis, mikä mummoilla usein on. Että tuskin äitiys aiheuttaa sellaista, että hiukset lyhenevät ja menevät pienelle kiharalle.
Kyllä äitiys aiheuttaa harmaita hiuksia mutta pitäs varmaan vetästä tusina että tulos olis ihan tuollainen kuontalo.
- tarralenkkari161
Ikis__M kirjoitti:
Eivätkö, oletkos ihan varma? Se jätetty mies ainakin hyvin usein häiriintyy, tulee raha-, alko- ja muut ongelmat.
Miksi se "jätetty" häiriintyisi. Hänhän pääsi eroon epähaluttavasta kumppanistaan.
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Väittäisin että sekään ei ole vain naisen vika. ;) sellainen tapahtuu vain jos mies on vetäytyvää ja passiivista sorttia. Miehenkin on otettava roolinsa isänä ja puolisona. Muuten peli on menetetty.
Mä elin vaan lapselleni aluksi. Se oli niin kuin vika kiila meidän välissä. Vaikka sen piti olla ihan muuta. Oli me = minä ja lapsi. Ja mies. Nyt toki on kaksi x me eli isä ja lapsi sekä äiti ja lapsi.
Nainenkaan ei jaksa kauaa välittää ja hyysätä, jos ei saa vastakaikua...Mikään ei ole koskaan naisen vika siis :D
- Ikis__M
Miksi se "jätetty" häiriintyisi. Hänhän pääsi eroon epähaluttavasta kumppanistaan.
Siksi kun jos se halusi vain sen perheen sellaisen naisen kanssa jollainen se nainen oli aiemmin.
Ikis__M kirjoitti:
Mikään ei ole koskaan naisen vika siis :D
Mikään ei ole vain naisen vika, parisuhteessa on aina kaksi syyllistä. :);)
Nainen_28v kirjoitti:
Mikään ei ole vain naisen vika, parisuhteessa on aina kaksi syyllistä. :);)
LehmänSontaa....Joskus on kaksi syyllistä....ei aina.... ;P
Sano mitä sanot, mutta Näin Se VAIN On.... ;P
Sama pätee moneen muuhunkin asiaan....eli ei pelkästään parisuhteeseen ja jokainen SelväJärkinen käsittää tämän asian......myös ne jotka eivät tätä syystä tai toisesta tunnusta.... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
LehmänSontaa....Joskus on kaksi syyllistä....ei aina.... ;P
Sano mitä sanot, mutta Näin Se VAIN On.... ;P
Sama pätee moneen muuhunkin asiaan....eli ei pelkästään parisuhteeseen ja jokainen SelväJärkinen käsittää tämän asian......myös ne jotka eivät tätä syystä tai toisesta tunnusta.... ;PEi sinun elämänkatsomuksesi ole ainoa oikea ;) Kukas nyt ajattelee hemmetin mustavalkoisesti.
Nainen_28v kirjoitti:
Ei sinun elämänkatsomuksesi ole ainoa oikea ;) Kukas nyt ajattelee hemmetin mustavalkoisesti.
Ei siinä ole mitään mustavalkoista....sinun juttusi tosin on....JosEtHuomaa?.... ;P
Sinulla yksi vaihtoehto.....minulla monia....SnaiJaatKo?.. ;P
"Ei sinun elämänkatsomuksesi ole ainoa oikea"
Kyse ei ole mistään katsomuksesta....vaan Faktoista....voinhan minäkin tehdä esimerkiksi kenellä mitä vain ja sanoa, että molemmat ovat syyllisiä jne..jne.. ;P
Älä ole niin UrPo.... ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
Ei siinä ole mitään mustavalkoista....sinun juttusi tosin on....JosEtHuomaa?.... ;P
Sinulla yksi vaihtoehto.....minulla monia....SnaiJaatKo?.. ;P
"Ei sinun elämänkatsomuksesi ole ainoa oikea"
Kyse ei ole mistään katsomuksesta....vaan Faktoista....voinhan minäkin tehdä esimerkiksi kenellä mitä vain ja sanoa, että molemmat ovat syyllisiä jne..jne.. ;P
Älä ole niin UrPo.... ;DFaktatkin voivat elää lähteen mukaan.
Tässä puhuttiin parisuhteesta. Kukaan ei kuse suhdetta yksin. Kaksi siihen tarvitaan. Syyllisten osoittelu on loppupeleissä aika vitun turhaa ja keskenkasvuista.
Siihen kuka on urpo on myös monta mielipidettä, ymmärtänet mitä tarkoitan.Nainen_28v kirjoitti:
Faktatkin voivat elää lähteen mukaan.
Tässä puhuttiin parisuhteesta. Kukaan ei kuse suhdetta yksin. Kaksi siihen tarvitaan. Syyllisten osoittelu on loppupeleissä aika vitun turhaa ja keskenkasvuista.
Siihen kuka on urpo on myös monta mielipidettä, ymmärtänet mitä tarkoitan." Syyllisten osoittelu on loppupeleissä aika vitun turhaa ja keskenkasvuista."
Todellakin varsinkin jos peilistä katsoo syyllinen.....ainakin jotkut siihen sortuvat....joten SeliSeli... ;P
Mitään ei opi jos virheitään ei ikinä tunnusta....jotkut eivät tosin edes välitä eivätkä näe edes syytä muutokseen, koska ovat mitä ovat ja omalla luonteellaan tietävät olevansa vahvoilla ainakin, kun valikoivat sopivanlaisen kumppanin itsensä kanssa suhteeseen....tosin monien tälläisten kanssa puhutaan monesti kumppaneista... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
" Syyllisten osoittelu on loppupeleissä aika vitun turhaa ja keskenkasvuista."
Todellakin varsinkin jos peilistä katsoo syyllinen.....ainakin jotkut siihen sortuvat....joten SeliSeli... ;P
Mitään ei opi jos virheitään ei ikinä tunnusta....jotkut eivät tosin edes välitä eivätkä näe edes syytä muutokseen, koska ovat mitä ovat ja omalla luonteellaan tietävät olevansa vahvoilla ainakin, kun valikoivat sopivanlaisen kumppanin itsensä kanssa suhteeseen....tosin monien tälläisten kanssa puhutaan monesti kumppaneista... ;PTää ei liity muhun taas mitenkään. :) oon enemmänkin sellainen mietiskelijä kuin suin päin tyyppi.
Kuten sanottu, ei parisuhde-elämässä ole hyvää ja pahaa. Tekopyhää. Sillähän saakin synninpäästön että leimaa vastapuolen roistoksi. :DDDNainen_28v kirjoitti:
Siinä on miehellä aikamoiset mahdollisuudet ja riskit joko olla tilanteen kingi tai hylkiö kun lähdetään lapsielämää elämään.Tein mielenkiintoisia kokeita
Googletin sanan tätitukka
https://www.google.com/search?q=tätitukka&espv=2&biw=1920&bih=979&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiCzaTSjYbNAhXCBsAKHYShDcgQ_AUIBigB
ja mummotukka :-D
https://www.google.com/search?q=tyypillinen äiti&espv=2&biw=1920&bih=979&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiZ7N7VjIbNAhWEWBQKHfV7B5sQ_AUIBigB#tbm=isch&q=mummotukkaBEM kirjoitti:
Tein mielenkiintoisia kokeita
Googletin sanan tätitukka
https://www.google.com/search?q=tätitukka&espv=2&biw=1920&bih=979&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiCzaTSjYbNAhXCBsAKHYShDcgQ_AUIBigB
ja mummotukka :-D
https://www.google.com/search?q=tyypillinen äiti&espv=2&biw=1920&bih=979&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiZ7N7VjIbNAhWEWBQKHfV7B5sQ_AUIBigB#tbm=isch&q=mummotukkaHahahaa :D
Eli tätitukka vaan nyt on sellainen mikä on tädin päässä ;)
Ja mummotukka on kuuminta hottia ;)
(Täytyy kyllä todeta että minun mummoillani on molemmilla ollut todella hyvät hiukset, ei mummokäkkärää, ja tädeilläkin on kaikilla pitkähköt hiukset :D)Nainen_28v kirjoitti:
Hahahaa :D
Eli tätitukka vaan nyt on sellainen mikä on tädin päässä ;)
Ja mummotukka on kuuminta hottia ;)
(Täytyy kyllä todeta että minun mummoillani on molemmilla ollut todella hyvät hiukset, ei mummokäkkärää, ja tädeilläkin on kaikilla pitkähköt hiukset :D)Kyllä nuo ministerin ja presidentin tukkamallit kuvastaa aika hyvin käsitystäni tätitukasta. Tosin minun nuoruudessani tädeillä oli vielä sellaiset papilioteilla käherretyt hiukset.
http://www.helsinki.fi/kansalaismuisti/pitajanmaki/tarinat/kuvat/koulukuvat/Pitajanmaen_ala-aste1980-luku.jpeg
Silloin oli myös nuorilla naisilla tätitukat.
Tuo mummotukkahaku oli kyllä yllätys. Nuoria naisia pitkine tukkineen, joiden väri oli vain harmaa.BEM kirjoitti:
Kyllä nuo ministerin ja presidentin tukkamallit kuvastaa aika hyvin käsitystäni tätitukasta. Tosin minun nuoruudessani tädeillä oli vielä sellaiset papilioteilla käherretyt hiukset.
http://www.helsinki.fi/kansalaismuisti/pitajanmaki/tarinat/kuvat/koulukuvat/Pitajanmaen_ala-aste1980-luku.jpeg
Silloin oli myös nuorilla naisilla tätitukat.
Tuo mummotukkahaku oli kyllä yllätys. Nuoria naisia pitkine tukkineen, joiden väri oli vain harmaa.Henk.koht. kaikki mihin liittyy papiliotit tai pehmennys on ihan kamalaa. xD
Harmaa on taas ollut muotia. Ja nimenomaan sellainen monisävy, joka on todella vaikea tehdä.
Musta se näyttää rumalta ellei ole kyse luonnon harmaan sävytyksestä. ;):)- 715
Nainen_28v kirjoitti:
Faktatkin voivat elää lähteen mukaan.
Siihen kuka on urpo on myös monta mielipidettä, ymmärtänet mitä tarkoitan.Minä petin puolisoani ihan omasta halustani ja suhde päättyi. Miten puolisoni oli syyllinen suhteen päättymiseen?
Sinänsä mukava asia, kun tavallaan annoit synninpäästön minulle. En olekaan yksin syyllinen tapahtumiin. Nainen_28v kirjoitti:
Tää ei liity muhun taas mitenkään. :) oon enemmänkin sellainen mietiskelijä kuin suin päin tyyppi.
Kuten sanottu, ei parisuhde-elämässä ole hyvää ja pahaa. Tekopyhää. Sillähän saakin synninpäästön että leimaa vastapuolen roistoksi. :DDD"Kuten sanottu, ei parisuhde-elämässä ole hyvää ja pahaa."
SeliSeli.....Noh, toivottavasti muistat tuon aina....äläs syyttele jos saat kunnon outoilihan ja persestelijän suhteeseen joskus kanssasi.....muista nämä puheesi ja mielipiteesi....mikään mitä hän tekee väärin ei ole hänen syynsä vaan myös sinun syysi, vaikka näin ei olisikaan, jolloin et voi häntä syyttää, koska sinun pitää tajuta sinun itsesi olevan syyllinen.... ;P
Ihan periaatteessa pitää hieman toivoa, että sulle näin kävisikin ja isosti, niin saat sitten paremman kokemuspohjan asiasta/asioista...... ;PIkis__M kirjoitti:
Voin kertoa, että isyys aiheuttaa ristipaineita myös miehelle. Ettei vain äidille. Se koko perheen muodostuminen vaatii molemmilta uudenlaista kykyä asennoitua ja asettua toistensakin saappaisiin. Minä minä asenne pitää unohtaa, jos mielii parisuhteessa jatkaa vielä lastenkin jälkeen. :)
Kun on lapsia, sitäkin tärkeämpää on muistaa kumppania ettei se unohdu, sillä kumpikin kumppani saa varmasti osansa paineista. Jollei toinen ole sorttia luikin karkuun kaikesta vastuusta...
Mutta tottahan se on, ei rättiväsyneenä jaksa seksi kiinnostaa siinä määrin kuin pirteänä. Miestäkään...vaatii siis molemminpuolista halua ymmärtää mitä toinen käy läpi. Itsesääli olisi helppo tie viedä suhde tuhoon, kannattaako se, tuskin.sönkkö kirjoitti:
Voin kertoa, että isyys aiheuttaa ristipaineita myös miehelle. Ettei vain äidille. Se koko perheen muodostuminen vaatii molemmilta uudenlaista kykyä asennoitua ja asettua toistensakin saappaisiin. Minä minä asenne pitää unohtaa, jos mielii parisuhteessa jatkaa vielä lastenkin jälkeen. :)
Kun on lapsia, sitäkin tärkeämpää on muistaa kumppania ettei se unohdu, sillä kumpikin kumppani saa varmasti osansa paineista. Jollei toinen ole sorttia luikin karkuun kaikesta vastuusta...
Mutta tottahan se on, ei rättiväsyneenä jaksa seksi kiinnostaa siinä määrin kuin pirteänä. Miestäkään...vaatii siis molemminpuolista halua ymmärtää mitä toinen käy läpi. Itsesääli olisi helppo tie viedä suhde tuhoon, kannattaako se, tuskin.Ja lisättäköön, että sen ulkonäön ympärillä eri ihmisiä kiinnostaa pyöriä erilailla. Itse aloin uudelleen hiukan panostamaan ulkonäkööni tämän toisen lapsen jälkeen, kun ei enää tarvinut joka ikinen yö heräillä monta kertaa. Eli pikkasen enemmän lepoakin saa ihmeitä aikaan, jaksaa panostaa paremmin. :)
En kuitenkaan ole enää nykyään sitä sorttia, joka tykkää istua peilin edessä ja puunata itseäni. Eikä ulkonäkö näyttele enää samassa roolissa missä nuorena ja epävarmana omasta tyylistä. :)- tarralenkkari161
Ikis__M kirjoitti:
Siksi kun jos se halusi vain sen perheen sellaisen naisen kanssa jollainen se nainen oli aiemmin.
Se on voi voi. Ihmiset muuttuvat. Miksi kukaan haluaisi jatkaa suhdetta ihmisen kanssa, jota ei pidä haluttavana/joka ei pidä sinua haluttavana? Miksei olla sitten vain ystäviä?
715 kirjoitti:
Minä petin puolisoani ihan omasta halustani ja suhde päättyi. Miten puolisoni oli syyllinen suhteen päättymiseen?
Sinänsä mukava asia, kun tavallaan annoit synninpäästön minulle. En olekaan yksin syyllinen tapahtumiin.Et tietenkään ole yksin syyllinen. Täysin onnellisessa suhteessa ei hairahdella. Ei sellaisia suhteita ole jossa toinen on täysin taivaissa ja toinen nussii muualla. Ellei puhuta ensihuumasta.
- Ikis__M
Se on voi voi. Ihmiset muuttuvat. Miksi kukaan haluaisi jatkaa suhdetta ihmisen kanssa, jota ei pidä haluttavana/joka ei pidä sinua haluttavana? Miksei olla sitten vain ystäviä?
Ehkä se ei ole niin helppoa pelkästään mielihalujensa mukaan toimia kun on juuri tehty lapset, rakennettu talot jne., sitä varmaan voi joustaa jos vain perhe pysyy kasassa kun olisi katastrofi erotakin.
NuuskaMuikkune kirjoitti:
"Kuten sanottu, ei parisuhde-elämässä ole hyvää ja pahaa."
SeliSeli.....Noh, toivottavasti muistat tuon aina....äläs syyttele jos saat kunnon outoilihan ja persestelijän suhteeseen joskus kanssasi.....muista nämä puheesi ja mielipiteesi....mikään mitä hän tekee väärin ei ole hänen syynsä vaan myös sinun syysi, vaikka näin ei olisikaan, jolloin et voi häntä syyttää, koska sinun pitää tajuta sinun itsesi olevan syyllinen.... ;P
Ihan periaatteessa pitää hieman toivoa, että sulle näin kävisikin ja isosti, niin saat sitten paremman kokemuspohjan asiasta/asioista...... ;PVitustako sinä tiedät minun kokemuksistani.
Seuraava olisi sitten mies joka hakkaa, raiskaa, vie loputkin rahat ja lapsen.
Ihminen on vastuussa itsestään. Myös parisuhteessa. Turha siinä on uhriutua. Pitää nousta ylös ja pitää huoli ettei samaa tapahdu uudestaan.Nainen_28v kirjoitti:
Vitustako sinä tiedät minun kokemuksistani.
Seuraava olisi sitten mies joka hakkaa, raiskaa, vie loputkin rahat ja lapsen.
Ihminen on vastuussa itsestään. Myös parisuhteessa. Turha siinä on uhriutua. Pitää nousta ylös ja pitää huoli ettei samaa tapahdu uudestaan.Jaahas....MäntySuovan ja JuuriHarjan tarpeessa Neidin Suu.... ;P
SeliSeli....Turha siinä on yrittää värittää mustaa valkoiseksi....ei se siitä miksikään muutu... ;DNainen_28v kirjoitti:
Et tietenkään ole yksin syyllinen. Täysin onnellisessa suhteessa ei hairahdella. Ei sellaisia suhteita ole jossa toinen on täysin taivaissa ja toinen nussii muualla. Ellei puhuta ensihuumasta.
Voi että mitä SontaaSuollat..... =DDD
Kyllä se nyt vaan on niin, että joskus on molemmissa ja toisinaan taas ei........jos ns. huono persoona tai muuten vain "minäminäminä" luonne on täysin poikkeavan persoonan kanssa suhteessa, niin kyllä se nyt vaan useimmiten on niin, että se toinen on se Perseilijä ja syyllinen.....
Sano mitä sanot, mutta näin on....... ;P- 410
Nainen_28v kirjoitti:
Et tietenkään ole yksin syyllinen. Täysin onnellisessa suhteessa ei hairahdella. Ei sellaisia suhteita ole jossa toinen on täysin taivaissa ja toinen nussii muualla. Ellei puhuta ensihuumasta.
Ikävä tuhota sun illuusio, mutta minulla ei ollut mitään syytä pettää. Täysin itsekkäästä syystä niin tein. Tilaisuus teki varkaan.
410 kirjoitti:
Ikävä tuhota sun illuusio, mutta minulla ei ollut mitään syytä pettää. Täysin itsekkäästä syystä niin tein. Tilaisuus teki varkaan.
En usko sinua. Aina on jokin agenda. Etkä tuhoa mitään illuusiota.
Voi että mitä SontaaSuollat..... =DDD
Kyllä se nyt vaan on niin, että joskus on molemmissa ja toisinaan taas ei........jos ns. huono persoona tai muuten vain "minäminäminä" luonne on täysin poikkeavan persoonan kanssa suhteessa, niin kyllä se nyt vaan useimmiten on niin, että se toinen on se Perseilijä ja syyllinen.....
Sano mitä sanot, mutta näin on....... ;PMielipide-eroista voi vain kiistellä.
Sun totuutesi ei ole mun totuus.Nainen_28v kirjoitti:
Mielipide-eroista voi vain kiistellä.
Sun totuutesi ei ole mun totuus.SeliSeli......kaikki voi aina selittää juuri siksi mikä on itselle parhainta.....ja näin useat toimivatkin... ;P
Mutta Totuus on silti totuus.....vaikka vänkäisit kuinka kovin.... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
SeliSeli......kaikki voi aina selittää juuri siksi mikä on itselle parhainta.....ja näin useat toimivatkin... ;P
Mutta Totuus on silti totuus.....vaikka vänkäisit kuinka kovin.... ;PSinä tuputat omaa teoriaasi kuin joku kirkon paasaaja.
En ole samaa mieltä eikä se muuksi muutu.Nainen_28v kirjoitti:
Sinä tuputat omaa teoriaasi kuin joku kirkon paasaaja.
En ole samaa mieltä eikä se muuksi muutu.Ei se ole teoriaa vaan totuudesta puhun, eikä se sinun SeliSelittelyillä muuksi muutu... ;D
Ei se ole teoriaa vaan totuudesta puhun, eikä se sinun SeliSelittelyillä muuksi muutu... ;D
Erittäin harva asia on totuus. Tämä ei ole.
Nainen_28v kirjoitti:
Erittäin harva asia on totuus. Tämä ei ole.
SeliSeli....Todellakin On... ;D
- Ex----------PUA
Sitä kutsutaan vastuuksi, vaan eihän itsekäs ja tyhmä femakko sellaista ymmärrä, vaan koska apinan pitää saada joko kurkotella uutta oksaa tai sitten toimia itsekkäästi suhtteessaa, ei ole mitään väliä sillä että lapsi joutuu kasvamaan ilman molempia vanhempiaan.
Esim.raiskaajista ja ongelmakäytökösistä miehistä monet ovat YH:n penikoita. Perhe pelastaa monelta ongelmalta.
Vaan feminismihän on yhteiskunnan syöpä, ja tässäkin asissa tunnistamma puun hedelmistään.
Ulkomaalaiset naiset ovatkin paljon kauniimpia ja luonteeltaan paljon ihanimpia kuin suomi harakat
- vihatipunen
Montako tunnet?
Onneksi matkailu avartaa.. kenties Englantiin, Ranskan maaseudulle tai johonkin Amerikkalaiseen ostoskeskukseen, nyt ensi alkuun.. tulet yllättymään.
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Onneksi matkailu avartaa.. kenties Englantiin, Ranskan maaseudulle tai johonkin Amerikkalaiseen ostoskeskukseen, nyt ensi alkuun.. tulet yllättymään.
Niin, pitkälti sama tilanne kuin Suomessa. Jenkkilässä huonompi, Ranskan maaseudulla vähän parempi, Englannin maaseudulla en ole käynyt.
Edustavan näköiset naiset keskittyvät samoihin paikkoihin kuin raha ja status, eli kaupunkeihin. Koska ulkomailla kaupungit ovat isompia, se näkyy keskustoissa parveilevien huoliteltujen naisten tasokkuudessa. 12121212 kirjoitti:
Niin, pitkälti sama tilanne kuin Suomessa. Jenkkilässä huonompi, Ranskan maaseudulla vähän parempi, Englannin maaseudulla en ole käynyt.
Edustavan näköiset naiset keskittyvät samoihin paikkoihin kuin raha ja status, eli kaupunkeihin. Koska ulkomailla kaupungit ovat isompia, se näkyy keskustoissa parveilevien huoliteltujen naisten tasokkuudessa.Terve menoa!
- retryyuyurtyuytu
12121212 kirjoitti:
Edustavan näköiset naiset keskittyvät samoihin paikkoihin kuin raha ja status, eli kaupunkeihin. Koska ulkomailla kaupungit ovat isompia, se näkyy keskustoissa parveilevien huoliteltujen naisten tasokkuudessa.Ei tarvi mennä, kun suomenlahden toiselle puolelle on meiniki heti parempi.
- ihania.ovat
kyllä tänään olen nähnyt super seksikkäitä suominaisia niin ei voi nainen kauniimmaksi tulla
- Hyvä-hyvä
On se hienoa, että meillä täällä palstalla on kaikkia ammattilaisia fiksumpi Ilkis.
- Ikis__M
Kieltämättä totta, jos minua kuunneltaisiin ja asiat menisi niin kuin tahtoisin maailma olisi paljon parempi paikka kaikille :)
- Ex----------PUA
Olen kanssasi samaa mieltä, hyvä ystäväni IkisM todisti sen jälleen. :)
- Rose_91
Varmaan itse tarkoitit eri asiaa, mutta on vikaa silloin miehessäkin, jos mystisesti kaikki hänen tapaamansa naiset ovat huonoja. Vikaa on nimittäin silloin miehen valinnoissa. Oli kyseessä mies tai nainen niin jos aina ihastuu vääränlaisiin tyyppeihin niin kyllä silloin kannattaisi miettiä miksi näin käy koska ainoa yhdistävä tekijä on ihastuja itse.
- Ikis__M
Niin mutta jos kansakunnan naisista on vaikka 99% prosenttia huonoja on ihan mahdollista ettei mies ole päässyt tekemisiin sen hyvän yhden prosentin kanssa, siinä mielessä tuon ulkkiksen tuska on ihan ymmärettävää ja mahdollista.
- Rose_91
Ikis__M kirjoitti:
Niin mutta jos kansakunnan naisista on vaikka 99% prosenttia huonoja on ihan mahdollista ettei mies ole päässyt tekemisiin sen hyvän yhden prosentin kanssa, siinä mielessä tuon ulkkiksen tuska on ihan ymmärettävää ja mahdollista.
Toki on ehkä helpompaa syyttää vastakkaista sukupuolta kaikista ongelmista, mutta on melko epätodennäköistä, että 99% naisista olisi huonoja. Aivan kuin on epätodennäköistä, että 99% miehistä olisi huonoja.
- Ex----------PUA
EI, vika ei ole miehessä.
Nainen valitsee, joten nainen on se jolla on valta ja sen tuoma vastuu.
Mies taas tulee valituksi, eikä se ole hänen vastuullaan.
Eihän se väkivaltainen parisuhdekaan ole koskaan sen naisen vastuulla, joka valitsee jännämiehen. ;)
SE, että tuota tapahtuu usein, tarkoittaa vain sitä, että useat naiset ovat tuollaisia.
- kaikkeasitäonollu
Perinteestä johtuu, esm.-60 luvulla jos naisella oli punainen takki, se oli huonon naisen merkki.Punainen tukka myös.
Yhtäällä naisilta odotetaan luonnollisuutta ("miksi meikkaatte, miksi ette ole sellaisia kuin olette, meikkaaminen on miesten kusettamista"), toisaalta pitäisi kuitenkin olla "edustavan näköinen". Kaikki keillä on odotuksia siitä, miltä toisen ihmisen pitäisi näyttää: tunkekaa odotukset vaikka omaan perseeseenne. Tämä koskee niin naisia kuin miehiäkin. Jos joku ei miellytä, niin voisi olla hyvä antaa olla ja mennä eteenpäin.
Uskon, että hyvässä ja tasapainoisessa suhteessa kumpikin osapuoli haluaa näyttää toiselle hyvältä (mitä se ikinä tarkoittaakaan), ja toisaalta sellaisessa suhteessa se pinta alkaa menettää merkitystään. Toisen upeus tiedetään ja tunnetaan, vaikkei sitä koko aikaa korostettaisikaan. Ja toisaalta jos kyseessä ei ole parisuhde, vaan kadulla kulkevat satunnaiset ihmiset tai vaikka työpaikan muut työntekijät ärsyttävät, niin kannattaa muistaa, mitkä ne omat valtuudet on puuttua toisen olemiseen (= eipä juuri millaisetkaan).
Nojoo, meni vähän aiheen sivuun. Tohon itse juttuun sanoisin, että kyllä terapeutin vastaus oli ihan validi. Jos hyvin ja estottomasti alkanut suhde muuttuu huonoksi, niin veikkaan että osapuolet ovat esimerkiksi moittineet toisiaan tai suhtautuneet muutoin negatiivisesti toisen estottomuuteen, niin että se estottomuus on voinut alkaa hävettää. Ei välttämättä juuri näin, mutta jotain kommunikaation muutosta todennäköisesti on taustalla.- löpötilöplöp
"Nojoo, meni vähän aiheen sivuun. Tohon itse juttuun sanoisin, että kyllä terapeutin vastaus oli ihan validi. Jos hyvin ja estottomasti alkanut suhde muuttuu huonoksi, niin veikkaan että osapuolet ovat esimerkiksi moittineet toisiaan tai suhtautuneet muutoin negatiivisesti toisen estottomuuteen, niin että se estottomuus on voinut alkaa hävettää. Ei välttämättä juuri näin, mutta jotain kommunikaation muutosta todennäköisesti on taustalla."
Vitut on.
Se on nimenomaan pallittoman terapeutin feministinen heitto miehelle eli tyyliin:
Katso peiliin, naisissa ei voi olla vikaa.
Joku vitun nössö siellä taas antamassa terapeutti ohjeita ilman.
Tietysti kaltaisesi itkufeministi sanoo sitä validiksi.
"Kaikki keillä on odotuksia siitä, miltä toisen ihmisen pitäisi näyttää: tunkekaa odotukset vaikka omaan perseeseenne. Tämä koskee niin naisia kuin miehiäkin. Jos joku ei miellytä, niin voisi olla hyvä antaa olla ja mennä eteenpäin.
Uskon, että hyvässä ja tasapainoisessa suhteessa kumpikin osapuoli haluaa näyttää toiselle hyvältä (mitä se ikinä tarkoittaakaan), ja toisaalta sellaisessa suhteessa se pinta alkaa menettää merkitystään"
Eli rassutat taas täyttä paskaa.
Ensin sanot että odotukset pitää työntää omaan perseeseen ja sitten kuitenkin toteat että niitä odotusarvoja on toisen pinnalle kunnes ne alkavat menettää jossain vaiheessa merkitystä.
Perinteistä feministin kaksoisstandardeihin perustuvaa epäloogista paskaa. löpötilöplöp kirjoitti:
"Nojoo, meni vähän aiheen sivuun. Tohon itse juttuun sanoisin, että kyllä terapeutin vastaus oli ihan validi. Jos hyvin ja estottomasti alkanut suhde muuttuu huonoksi, niin veikkaan että osapuolet ovat esimerkiksi moittineet toisiaan tai suhtautuneet muutoin negatiivisesti toisen estottomuuteen, niin että se estottomuus on voinut alkaa hävettää. Ei välttämättä juuri näin, mutta jotain kommunikaation muutosta todennäköisesti on taustalla."
Vitut on.
Se on nimenomaan pallittoman terapeutin feministinen heitto miehelle eli tyyliin:
Katso peiliin, naisissa ei voi olla vikaa.
Joku vitun nössö siellä taas antamassa terapeutti ohjeita ilman.
Tietysti kaltaisesi itkufeministi sanoo sitä validiksi.
"Kaikki keillä on odotuksia siitä, miltä toisen ihmisen pitäisi näyttää: tunkekaa odotukset vaikka omaan perseeseenne. Tämä koskee niin naisia kuin miehiäkin. Jos joku ei miellytä, niin voisi olla hyvä antaa olla ja mennä eteenpäin.
Uskon, että hyvässä ja tasapainoisessa suhteessa kumpikin osapuoli haluaa näyttää toiselle hyvältä (mitä se ikinä tarkoittaakaan), ja toisaalta sellaisessa suhteessa se pinta alkaa menettää merkitystään"
Eli rassutat taas täyttä paskaa.
Ensin sanot että odotukset pitää työntää omaan perseeseen ja sitten kuitenkin toteat että niitä odotusarvoja on toisen pinnalle kunnes ne alkavat menettää jossain vaiheessa merkitystä.
Perinteistä feministin kaksoisstandardeihin perustuvaa epäloogista paskaa."Perinteistä feministin kaksoisstandardeihin perustuvaa epäloogista paskaa."
- Eipä omakaan kommenttisi juuri parempaa laatua edusta.
"Katso peiliin, naisissa ei voi olla vikaa."
- Älä vedä mutkia suoriksi. Terapeutin sanoma oli ennemminkin: "Katso peiliin, sinussaKIN voi olla vikaa."
"Ensin sanot että odotukset pitää työntää omaan perseeseen ja sitten kuitenkin toteat että niitä odotusarvoja on toisen pinnalle kunnes ne alkavat menettää jossain vaiheessa merkitystä."
- Miten yksinkertainen asia on niin vaikeaa käsittää? Tottakai ihminen ihastuu/rakastuu itseään ulkoisesti ja sisäisesti miellyttävään ihmiseen (painotukset tässä vaihtelee). Pinnalla on aluksi merkitystä. Se vain, että et voi mennä vaatimaan toisilta, että sinun pitää näyttää tältä ja tältä kelvataksesi minulle, olipa kyseessä puoliso, kollega, ihminen kadulla. Homma menee siten, että kohtaat jonkun kivan ihmisen, joka lähtökohtaisesti miellyttää sinua ja sitten katellaan, mitä siitä kehittyy. Tällöin mitään vaatimuksia ei ole esitetty, eikä toisen oikeutta päättää itsestään loukattu.
Älä ole noin saatanan tyhmä.
- tavismies35
Naiset täällä on tylyjä ja vaikeita eikä niille voi oikein puhua. Ulkomailla naiset hymyilee kun niille aloittaa puhumisen, esim portugalissa naiset oli tosi iloisia ja jutteli heti kun kysyi jotain ja yks nainen jopa pyysi kotiinsa ,tarjosi viiniä vaikka ei tuntenut minua. Ne on suvaitsevaisia ja ennakkoluulottomia eikä ne katso naamavärkkiävaan haluaa tutustua. Olin interreilaamassa niin tapasin monia ihania naisia jjoiden kanssa oltiin kaveri heti ja ne oli kiinnostunut mun jutuista. Suomessa ei voi mennä juttelee naisille vaan ne on kyllä tosi ennakkoluuloisia ja siksi suomalaiset on juroja ja ujoja ja epäsosiaalisia.
- löpötilöplöp
"terapeuttien" varsinkin näiden erikois- ja seksuaaliterepeuttien yms. vitun homeopatia kyykeittotohtoreiden juttuja ei pidä koskaan lukea tosissaan.
Kyse on vähän kuin yrittäisi saada parisuhdeohjeita lukemalla horoskooppeja.
Hyvällä tuurilla sattuu oikeeseen kun tarpeeksi epämääräistä joristaa joka sopii kaikille, mutta muuten näillä ihmisillä ei ole mitään pätevyyttä eikä kokemusta suhteista tai kykyä ottaa kantaa mihinkään sukupuolikeskusteluun. - löpötilöplöp
Minua ei haittaa jos nainen on vaikka hieman "poikamainen" tai "epänaisellinen" ,mutta mitään jätkämäisyyttä tai rasvaista äijämäisyyttä en naisesta hae.
Toisin sanottuna ympärimakaaminen, kaljan kittaaminen yms. paskahuora käytös ei sovi naiselle jota pidän NAISENA.
Lisäksi suomalaisten naisten kannattaisi opetella jo asenteissa yksi asia:
Miehen miellyttäminen.
Se kun on yksi parisuhteen peruspilareista että sitä toista joutuu miellyttämään.
Jos ei suostu siihen niin sitten voi alkaa lesboksi tai hypätä kaivoon.
Naisten perseilyn ja vaatimusten perässä juokseminen samalla kun nainen ei yritä edes olla "nainen" niin mitä vittua se mies siitä suhteesta saa muuta kuin haukut?
Naisen tekeminen tyytyväiseksi että tämä saa olla oma itsensä eli vanheneva ja läskistyvä persjalkainen suomensukuinen huara ei nyt vain maita kenellekkään fiksulle miehelle."Lisäksi suomalaisten naisten kannattaisi opetella jo asenteissa yksi asia:
Miehen miellyttäminen.
Se kun on yksi parisuhteen peruspilareista että sitä toista joutuu miellyttämään."
- Joo, itselle mieleistä ihmistä haluaa miellyttää ihan lähtökohtaisesti varmaan jokainen. Jos kuitenkin käy niin, että se suhde ei vastaa molempien toiveisiin, eikä asioista osata järkevästi keskustella, niin tuloksena on se, että miellyttämisenhalu loppuu molemmilta osapuolilta. Naisia voi aina syyttää, että mikset miellytä miestäsi olemalla sitä ja tätä, mutta milloinpa mies oppisi katsomaan itseään kriittisesti? Onko se esimerkiksi naisen miellyttämistä, että teettää tällä kaikki kotityöt? Tai pitää jollain muulla tavalla itsestäänselvyytenä? Piittaako siitä, että nainenkin saa seksuaalista tyydytystä? Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.
Ihan turhaa tehdä tästäkin taistelu naisten ja miesten välille, kun oikeasti ne on yksilöt jotka suhteensa kämmää. Välillä nais- ja välillä miesyksilöt. Sukupuolikysymys tämä kuitenkaan ei ole.Marrrnie kirjoitti:
"Lisäksi suomalaisten naisten kannattaisi opetella jo asenteissa yksi asia:
Miehen miellyttäminen.
Se kun on yksi parisuhteen peruspilareista että sitä toista joutuu miellyttämään."
- Joo, itselle mieleistä ihmistä haluaa miellyttää ihan lähtökohtaisesti varmaan jokainen. Jos kuitenkin käy niin, että se suhde ei vastaa molempien toiveisiin, eikä asioista osata järkevästi keskustella, niin tuloksena on se, että miellyttämisenhalu loppuu molemmilta osapuolilta. Naisia voi aina syyttää, että mikset miellytä miestäsi olemalla sitä ja tätä, mutta milloinpa mies oppisi katsomaan itseään kriittisesti? Onko se esimerkiksi naisen miellyttämistä, että teettää tällä kaikki kotityöt? Tai pitää jollain muulla tavalla itsestäänselvyytenä? Piittaako siitä, että nainenkin saa seksuaalista tyydytystä? Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.
Ihan turhaa tehdä tästäkin taistelu naisten ja miesten välille, kun oikeasti ne on yksilöt jotka suhteensa kämmää. Välillä nais- ja välillä miesyksilöt. Sukupuolikysymys tämä kuitenkaan ei ole."Ihan turhaa tehdä tästäkin taistelu naisten ja miesten välille, kun oikeasti ne on yksilöt jotka suhteensa kämmää. Välillä nais- ja välillä miesyksilöt. Sukupuolikysymys tämä kuitenkaan ei ole."
120% prosenttisesti totta.......molemmista sukupuolista löytyy vastinparinsa....toivottavasti löytävät itsensä itsensä kaltaisen kanssa suhteesta, jolloin kaikki menee niin kuin kuuluukin (jos suhteeseen päätyy)......niin hyvässä, kuin pahassa.... ;P- Ex----------PUA
Tämä!
Ei mitään lisättävää.
Tiivistät monen miehen mielen erinomaisesti tähän yhteen kirjoitukseen.
- Bi-nainen
"Naisellisuus" on vastakkainen toiselle tärkeälle arvolle. Suomessa arvostetaan yleisesti käytännöllisyyttä, monet naisellisina pidetyt asiat, esim. itsensä koristelu vähentävät sitä käytännöllisyyttä.
Lyhyt tukka -> helpompi pitää puhtaana eikä tule silmille kun tekee jotain.
Matalat kengät -> paremmat selälle, varsinkin jos täytyy kantaa jotain
Paksut muodottomat vaatteet -> lämpimät talvella, Suomessa on pitkä talvi
Lisäksi: naisellinen ulkonäkö houkuttelee perskärpäsiä (häiriköiviä äijiä), rekkalesbolookissa saa olla rauhassa. Siksi moni heteronainenkin sen jälkimmäisen valitsee.- Ex----------PUA
"Siksi moni heteronainenkin sen jälkimmäisen valitsee."
:D Hahahahaha! Totta kai, sitähän tuo aloituksen ulkkiskin ylistää suominaisissa.
Tyypillinen itsepetoksessa elävä feministi.
Kukaan heteromies ei halua sellaista.
Jokaionen heteromies haluaa
Mistä puhut kertoo naisten hypergamiasta, ja tyytymis-suhteista, joihin miehet joutuvat koska se on ainoa mahdollisuus saada parisuhde.
Minä en tyytynyt, ja minun nainen nimenomaan naisellisuuteensa panostava parikymppinen ja en voisi olla tyytyväisempi siihen että päätin valita MGTOW tai kuitti-järjestelyn. En uskonut kurppaprogandaa, ja voitin.
Tuo on sinun mallisi on sama, kuin sanoisi että afrikkalaiset nälkäänäkevät nyt tykkäävät juoda viemärivettä, ei siksi että heillä olisi jano ja heillä ei ole muuttakaan vaan ihan maun vuoksi, ja siksi että sen raikkaan ja puhtaan veden äärellä on niin moni muu. - 456456
Sinun mallisi taas on se, että kaikkien oletetaan automaattisesti arvostavan samoja asioita elämässä ja heillä on samanlaiset arvot.
Jos joku kehtaa poiketa tästä, on hän huonompi ihmisenä.
Juu, pidä vain parikymppinen huoliteltu akkas itselläsi, ei voisi vähempää kiinnostaa. :)
(Onpahan taas yksi tolvana vähemmän markkinoilla).
Jäin vaan miettimään, että oliko tuo ulkomaalainen mies ajatellut, että seksiin suostuminen aina kun mies haluaa on naisellisuuden merkki? Jos, niin erikoinen käsitys naisellisuudesta. :)
Naisen pitäisi alistua olemaan "palvelija"...alempi arvoinen ihminen tahtojensa suhteen. Mun mielestä naisellisuus on ihan kaikkea muuta, kun toisen mielistelyä ja jalkarätteilyä.- Ikis__M
Veikkaisin että kun se on suhteen alussa tottunut siihen että nainen on halukas ja himoitsee häntä tottunut näkemään sen naisellisena käytöksenä, ei tajunnut että suomilutkat on kaikille ulkkiksille sellaisia, ja sitten kun alkaa vaatimukset ja pesä kylmenee näkee sen sitten epänaisellisena kun mirri ei lämpenekään entiseen malliin kaltaisensa machon edessä.
Ikis__M kirjoitti:
Veikkaisin että kun se on suhteen alussa tottunut siihen että nainen on halukas ja himoitsee häntä tottunut näkemään sen naisellisena käytöksenä, ei tajunnut että suomilutkat on kaikille ulkkiksille sellaisia, ja sitten kun alkaa vaatimukset ja pesä kylmenee näkee sen sitten epänaisellisena kun mirri ei lämpenekään entiseen malliin kaltaisensa machon edessä.
Mä luulen, että naiset ylipäänsä alussa ovat kovinkin kiihkeitä, olipa se mies mistä päin maailmaa tahansa. Se on kaiketi ihan normaalia alkuhuumaa. :)
- Eräkettu
sönkkö kirjoitti:
Mä luulen, että naiset ylipäänsä alussa ovat kovinkin kiihkeitä, olipa se mies mistä päin maailmaa tahansa. Se on kaiketi ihan normaalia alkuhuumaa. :)
Totta... Ei ne heti ole anteliaana.
On niin flirttiä mutta ne karkaa pois jos vahingossa sanoo tuhmuuksia. Eräkettu kirjoitti:
Totta... Ei ne heti ole anteliaana.
On niin flirttiä mutta ne karkaa pois jos vahingossa sanoo tuhmuuksia.Kai ne sitten, jotka tuhmuuksista tykkää jää jatkoille? :)
- ätmittelijä
Yksinkertainen kysymys.
Naisen pitää saada muuttua huonommaksi kuin suhteen alussa, koska se nyt vain on niin ettei jaksa panostaa ulkonäköön.
Saako mies sitten muuttua huonommaksi? Jos mies vaikka lopettaakin työt ja keskittyy pelaamaan pleikkaria? Tai muuttuu itsevarmasta alistuvaksi hiirulaiseksi?
Jos miehen täytyy pysyä miehekkäänä, naisen täytyy pysyä naisellisena.- ketmittelijä
Itse alistuin vuosien varrella, ja avioliitto meni puihin. Hieman ennen eroa ryhdistäydyin, mutta se ei auttanut enää.
Eron jälkeen sain kuulla päihtyneeltä naiselta suorat sanat: En osannut määrätä ja olla mies. 5 min myöhemmin määräilin kuulemma kaikesta enkä osannut kuunnella.
Ihme paskaselityksiä. En sopinut uusiin sosiaalisiin piireihin. Rehellistä naista arvostaisin.
(Ja tosiaan minä en ollut se rupsahtanut, myöhemmin hänkin löysi paikkansa. Paljon alempana sosiaalisessa hierarkiassa kuin oli kuvitellut.)
- Eräkettu
Suomalaiset naiset käyttäytyy kuin 3 maailman miehet...
Se ei ole seksikästä. - ei.monimutkaista
Naisellisuuden ja epänaisellisuuden määrittely on aika vaikeaa kun jokaisella on kyseisistä piirteistä omat mielikuvansa.
Jos naisellisuudella tarkoitetaan tiettyä pukeutumistapaa tai tapaa olla jotenkin pehmeä ja avuton, ei niitä piirteitä suomalaisesta naisesta ehkä niin paljon löydy.
Pukeudumme käytännöllisesti. Kun ulkoillaan, on päällä säänkestävää ja kun juhlitaan, on päällä katseenkestävää. Kulttuuriimme ei myöskään kuulu naisen avuttomuuden korostaminen ja miehen miehisyyden korostaminen. Suomalainen mies on riittävän miehekäs, jotta ei naisen tarvitse esittää heikompaa kuin on, että miehen miehisyys korostuisi.
Siitä tätitukan arvostelusta olisi myös hyvä päästä vähitellen jo eroon. Tukka lyhenee naisilla viimeistään kun se iän myötä ohenee. Ei miesten kaljuuntumisestakaan kukaan totea, että ei saisi olla tuollainen tyyli. Minkä nainenkaan sille voi, että tukka ohenee iän myötä eikä se enää riitä pitkänä hulmuavaksi kiharapehkoksi. Ei se ole mikään feminismin tai epänaisellisuuden osoitus, että vanhenee.
Kovin vaikeaksi täällä yritetään myös miesten ja naisten roolit ja yhteiselämä tehdä. Toisen kunnioittaminen ja halua ilahduttaa toista riittävät todella pitkälle suhteissa. Oma tytär nauroi, että hän ei tunne ketään toista pariskuntaa, jotka kinastelevat siitä kumpi saa siivota toisen puolesta. No, tuntee tai ei, mutta hyvin on liitto sujunut kun kumpikin yrittää tehdä toisen puolesta mahdollisimman paljon. - Ex----------PUA
Itse kanssa muistan, miten sellainen "espanjalainen ATM" joskus minulle tuota kertoili, että suomalaiset naaiset ovat ihan uskomattoman helppoja. Se vielä kyseli, että saisikohan sellaisesta itselleen vaimon.
Myönsin, että suomalainen nainen on saastainen huora, jonka perusteet seksin kieltämiseen ovat yhtä huonot kuin sen antamiseen.
Vaimoa ei sellaisesta naisesta saa kuin paperilla. Jokainen ymmärtää miksi.
Mutta tässä taas moni palstatotuus vain paukkuu:
- Suomalainen nainen on maailman suurin lutka
- Suomalainen nainen on paskaa vaimomatskua ja elää vain itselleen, itkien sitten miksi suhteensa eivät kestä
- Suomalaisen naisen ainoa anti suhteisiin on seksi, mutta sitten ulistaan kun muita puolia ei oteta huomioon - sillä niitä ei vain naisella ole.
- Feministien miesvihan omaksuminen: "suurin synti on miellyttää miestään". Onko naiset oikeasti noin tanan tyhmiä, että ne usko tuon lisäävän heidän haluttavuutta? Toki, joki koiranpentumainen aisuri nyt ottaa kaikkea paskaa vastaan (tälläinen on naisista "hyvällä itsetunolla varustettu mies", sillä "hyvä itsetunto" on koodisana nahjukselle joka tottelee naista kritiikittömästi) mutta ssitten hypergamisena olentona nainen ihmettelee, miksi se itseään tasokkaampi mies ei katsele jotain jäljeenjäänyttä ja itsekeskeistä tyrannia mikä nainen on.
- Tästä seuraa uskomaton kateus menestyviä, naisellisia ja antavia naisia kohtaan, jotka eivät vihaa miehiä vaan saavat suhteensa kestämään - mistäköhän johtuisi? - JuhaniSavo
lapsi on naisen harrastus! Mies voi harrastaa vaikka masturbointia sillä aikaa.
- Epänaisellinenko
Suomalaisten palkoilla on vaikeaa kustantaa kuntosalikorttia, kauneushoitoja, kampaamopalveluita, meikkejä, ihonhoitotuotteita ja terveellistä ruokavaliota. Kaiken lisäksi jos pukeudutkin naisellisesti, ootkin huora, tyrkky ja itsepäinen prinsessa. Mutta kun pukeutuukin käytännöllisiin vaatteisiin, ootkin tätimäinen ja tyylitön. Mikään ei ikinä kelpaa. En taida tosin itse olla se oikea nainen näin raskaan musiikin ystävänä ja ammattini (vartija) puolesta ja kaiken lisäksi oon kiinnostunut armeijan suorittamisesta, koska haluan rajavartijaksi. Toki mulla on paksut, mustat ja pitkät hiukset, käytän tummaa meikkiä ja osaan pukea päälleni sen mekon ja laittaa korkkarit jalkaan. Ongelmana vaan on ollut pituuteni (176 cm), minkä takia oonkin vapaata riistaa. Mikäpä siis oon sanomaan vaikka täytänkin nuo naisellisuuden kriteerit eli käyn salilla, oon urheilullinen (harrastan koripalloa), hoidan ihoani ihotyypilleni sopivailla tuotteilla, käyn kampaajalla muutaman kerran vuodessa, kosmetologillakin käyn kerran vuodessa enkä ole ylipainoinen.
- dhdfhdf
Suurimmat turn-offit ovat ammattisi (vartija) ja halusi suorittaa armeija eikä tuo pituus. Pituutesi on pelkkää plussaa. Varmaan olet miettinyt poliisinkin uraa, mutta se on ehdoton nounou.
Onko kotipaikkakunnallasi kaupungin tai kunnan kuntosaleja? Niissä on yleensä halvemmat hinnat kuin yksityisillä saleilla. Terveellisen ruokavalion ylläpitäminen ei ole kallista, mutta ruoanlaitto vaatii enemmän aikaa. - epänaisellinenko
dhdfhdf kirjoitti:
Suurimmat turn-offit ovat ammattisi (vartija) ja halusi suorittaa armeija eikä tuo pituus. Pituutesi on pelkkää plussaa. Varmaan olet miettinyt poliisinkin uraa, mutta se on ehdoton nounou.
Onko kotipaikkakunnallasi kaupungin tai kunnan kuntosaleja? Niissä on yleensä halvemmat hinnat kuin yksityisillä saleilla. Terveellisen ruokavalion ylläpitäminen ei ole kallista, mutta ruoanlaitto vaatii enemmän aikaa.Kyllä käyn kaupungin salilla. Suurimmaksi osaksi käynkin Lidlissä , joten säästyyhän sitä rahaa vähän. Onko urheilullisessa naisessa sitten jotain vikaa? Mun naamaa ja kroppaa on kehuttu, mutta sitten kun pituus tulee esiin niin siihen se sitten jääkin. Tosin nykään olen varattu ja seurustelen pari senttiä lyhyemmän miehen kanssa mutta mitäpä sitä pituuseroa murehtimaan, kun olemme molemmat urheilullisia, käymme yhdessä salilla ja lenkillä ja molemmilla on omat urheiluharrastukset, mulla koripallo ja miehellä taas se on jalkapallo. Mitäs vikaa ammatissani on ? Olen pienestä pitäen pitänyt lapsuuden sankarina Lara Croftia. Onhan ne itsepuolustustaidot kuule nykypäivän Suomessa hyödyksi ihan näiden matujenkin kannalta ;) Nehän viepi meidän/teidän (miten nyt haluatte sanoa, olen kuitenkin hetero) naiset.
- oletnopea
Löysitkö yhdessä yössä jonkun jalkapallistin vierellesi?
- Eräkettu
Niin eihän ne jollekki espanjattarelle naisellisuudessa pärjää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242503
- 951556
- 1211334
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa341080Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24912- 52902
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil212871- 34805