Niin kuin nyt tässäkin:
http://www.talouselama.fi/uutiset/raivo-repesi-naisille-tehtiin-puolet-leveampia-parkkipaikkoja-koska-naiset-eivat-osaa-peruuttaa-6555246
En usko että kukaan mies alkaisi raivoamaan jos me saataisiin leveämmät parkkipaikat, sehän olisi mukavaa mutta siinäkin tapauksessa varmaan naiset nostaisi älämölön kun he eivät saa.
Naiset ei varmaan itsekään ymmärrä miten vaikeaa miesten niitä on miellyttää kun kaikki on aina "ihan epistä!" jos ei ole täsmälleen samalla tavalla kuin miehillä paitsi ne jutut jotka naiset itse haluaa olevan heillä paremmin siksi kun he ovat "heikkoja" naisia.
Miksi naiset raivostuu kun niille ollaan kilttejä?
77
826
Vastaukset
Naiset vihaa aina sitä, kun ne otetaan huomioon.
- kaikenlaistaa
Jep, luin juuri tänään jutun tarjoilija naisesta joka latasi nettiin kuvan siitä kun mies oli antanut reilun tipin.
Nainen oli kirjoittanut juttuun jotain tyyliin että "when weirdos visit your restaurant"
Eli tipin antaminenkin oli negatiivinen asia koska tipin antaja ei ollut komea nuori mies.
Kerroin uutisesta Rouva Ratikalle, joka suhtautuu kiinalaisiin vähän kuin me takavuosina Neuvostoliittoon. Totesi uutisesta, että kerrankin kiinalaiset ovat tehneet jotain järkevää. :-)
Naiset on tottuneet kun niitä kohdellaan huonosti jännämisten toimesta joten ei ne edes halua että joku kohtelee hyvin.
- vihatipunen
Kyllä taitais aika lailla käydä miesten luonnon päälle jos joku epäilisi, että mies ei osaa peruuttaa...Ainakin Suomessa siis. Kiinasta en tiedä. Jos kiinalaiset naiset eivät osaa peruuttaa niin se ei kosketa mua mitenkään.
- Ikis__M
Mulle ainakin ihan sama mitä epäilisivät jos me miehet saisimme leveät ruudut niin että kaupalla käydessä sopisi ovet aukeilemaan viereisissä ruuduissa kolhimatta. Naiset saisi sitten keskenään kapeammissa hakata ovilla toistensa autoja.
- vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
Mulle ainakin ihan sama mitä epäilisivät jos me miehet saisimme leveät ruudut niin että kaupalla käydessä sopisi ovet aukeilemaan viereisissä ruuduissa kolhimatta. Naiset saisi sitten keskenään kapeammissa hakata ovilla toistensa autoja.
Sieltä autosta voi tulla silleen ulos, että ei kolhi toisia autoja. Ja voi ajaa siihen ruudun keskelle. Sille en tietenkään mitään voi jos joku mies on ajanut omassa ruudussaan juuri sille reunalle missä mun autoni on.
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Sieltä autosta voi tulla silleen ulos, että ei kolhi toisia autoja. Ja voi ajaa siihen ruudun keskelle. Sille en tietenkään mitään voi jos joku mies on ajanut omassa ruudussaan juuri sille reunalle missä mun autoni on.
Niin voi tulla mutta kun kaikki ei sitä tajua, enimmäkseen naiset ja niiden jännille tehdyt lapset varsinkin on semmoisia että ne paukkaa ovensa auki yhtään katsomatta onko tilaa. Itse ajan mielellään markettien pihalla semmoiseen paikkaan jossa molemmin puolin tyhjät ruudut mutta ainahan se ei ole mahdollista.
- vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
Niin voi tulla mutta kun kaikki ei sitä tajua, enimmäkseen naiset ja niiden jännille tehdyt lapset varsinkin on semmoisia että ne paukkaa ovensa auki yhtään katsomatta onko tilaa. Itse ajan mielellään markettien pihalla semmoiseen paikkaan jossa molemmin puolin tyhjät ruudut mutta ainahan se ei ole mahdollista.
Entäs vähemmän jännille tehdyt lapset.....
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Entäs vähemmän jännille tehdyt lapset.....
Nekin, kerran minun viereen ajoi joku akka ja sen penska takapenkiltä kaksin jaloin potkaisi täysillä niiden auton oven auki. Onneksi oli tilaa sen verran silloin ettei osunut mutta läheltä meni, akka ei reagoinut mitenkään penskansa oven aukaisu tapaan.
- että.silleen
Ikis__M kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaisi aivan hyvin vaikka kaksinkertaisestikin leveämpi paikka. Enkä mä antaisi muiden ihmisten katseiden tai ajatusten häiritä itseäni... siis jos se paikka olisi saman hintainen kuin muutkin pysäköintiruudut, minä nauttisin ylellisyydestä. Parasta siinä on ettei kukaan muu heitä autonsa ovea mun autoni kylkeen. Minä tiedän omat ajotaitoni jo tarkkaan nykyään... käytyäni metsähallituksen mailla muutaman kerran... olen harjoitellut... esteisellä ajoradalla...jäällä ja öljytyllä radalla.
Vahinko saattaa silti tulla kenelle tahansa... enkä minä kuvittele olevani naispuolinen K.Rossberg tai K.Räikkönen omine taitoineni, jotka ovat puutteelliset verrattuina mestareihin.
Ikis... ajat autos tyhjälle parkkipaikan osuudelle ja lähdet asioillesi. Hetken kuluttua koko parkkialue saattaa olla tupaten täynnä ja kaiken lisäksi viereinen auto jopa osaksi sun parkkiruudussasi. Kyllä silloin olis paljon helpompaa olla ollut jättiruudussa, olis jonkin asteiset poistumis mahdollisuudet olemassa todennäköisesti.
Kuules nyt jännämies, kaikki lapset on samankaltaisia enemmän tai vähemmän ajattelemattomia, raisuja tai jotkut nynnyköitäkin; riippumatta siitä miten ovat alkunsa saaneet! Etkä voi edes aavistaa mitä juuri sun lapsestasi aikuisena tulee vai tuleeko hänestä mitään. Nero, keskinkertainen tavis vai täysi hulttio!
Toki geeni perimällä,kasvatuksella, ympäristöllä, koulutuksella ja kulttuurillakin on oma merkityksensä. Mutt vaikka nämä kaikki olis kohdillaan... luonnevikaisia esiintyy siitäkin huolimatta aina ihmisissä. Amen. - Ikis__M
että.silleen kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaisi aivan hyvin vaikka kaksinkertaisestikin leveämpi paikka. Enkä mä antaisi muiden ihmisten katseiden tai ajatusten häiritä itseäni... siis jos se paikka olisi saman hintainen kuin muutkin pysäköintiruudut, minä nauttisin ylellisyydestä. Parasta siinä on ettei kukaan muu heitä autonsa ovea mun autoni kylkeen. Minä tiedän omat ajotaitoni jo tarkkaan nykyään... käytyäni metsähallituksen mailla muutaman kerran... olen harjoitellut... esteisellä ajoradalla...jäällä ja öljytyllä radalla.
Vahinko saattaa silti tulla kenelle tahansa... enkä minä kuvittele olevani naispuolinen K.Rossberg tai K.Räikkönen omine taitoineni, jotka ovat puutteelliset verrattuina mestareihin.
Ikis... ajat autos tyhjälle parkkipaikan osuudelle ja lähdet asioillesi. Hetken kuluttua koko parkkialue saattaa olla tupaten täynnä ja kaiken lisäksi viereinen auto jopa osaksi sun parkkiruudussasi. Kyllä silloin olis paljon helpompaa olla ollut jättiruudussa, olis jonkin asteiset poistumis mahdollisuudet olemassa todennäköisesti.
Kuules nyt jännämies, kaikki lapset on samankaltaisia enemmän tai vähemmän ajattelemattomia, raisuja tai jotkut nynnyköitäkin; riippumatta siitä miten ovat alkunsa saaneet! Etkä voi edes aavistaa mitä juuri sun lapsestasi aikuisena tulee vai tuleeko hänestä mitään. Nero, keskinkertainen tavis vai täysi hulttio!
Toki geeni perimällä,kasvatuksella, ympäristöllä, koulutuksella ja kulttuurillakin on oma merkityksensä. Mutt vaikka nämä kaikki olis kohdillaan... luonnevikaisia esiintyy siitäkin huolimatta aina ihmisissä. Amen."Ikis... ajat autos tyhjälle parkkipaikan osuudelle ja lähdet asioillesi. Hetken kuluttua koko parkkialue saattaa olla tupaten täynnä ja kaiken lisäksi viereinen auto jopa osaksi sun parkkiruudussasi. Kyllä silloin olis paljon helpompaa olla ollut jättiruudussa, olis jonkin asteiset poistumis mahdollisuudet olemassa todennäköisesti."
Juurikin noin ja siksi minäkin mielelläni käyttäisin leveämpiä ruutuja jos vain olisi mahdollisuus ja siitä tuo avauskin kun ihmetyttää tuo kelpaamattomuus kun semmoisiin olisi mahdollisuus. - että.silleen
Ikis__M kirjoitti:
"Ikis... ajat autos tyhjälle parkkipaikan osuudelle ja lähdet asioillesi. Hetken kuluttua koko parkkialue saattaa olla tupaten täynnä ja kaiken lisäksi viereinen auto jopa osaksi sun parkkiruudussasi. Kyllä silloin olis paljon helpompaa olla ollut jättiruudussa, olis jonkin asteiset poistumis mahdollisuudet olemassa todennäköisesti."
Juurikin noin ja siksi minäkin mielelläni käyttäisin leveämpiä ruutuja jos vain olisi mahdollisuus ja siitä tuo avauskin kun ihmetyttää tuo kelpaamattomuus kun semmoisiin olisi mahdollisuus.Yli leveä parkkipaikka... vaikka kretuliininen...
Sehän olisi pelkkää luxusta. Nyt on noita perheparkkeja... mulla ei ole asiaa niihin. Invapaikkoja, mutt silloin pitää olla siihen oikeuttava todistus ikuunaan... mulla ei ole. Mulla on kaks kertaa ollut asukkaamme kyydissä... käyty vaate ostoksilla... toisella kertaa ortopediset kengät hankittiin.. ja ajoin kylmästi perheparkkiin.
Invapaikalle en uskaltautunut vaikka pyörätuolipotilas oli kyyditettävänä. Mulla ei ole lupaa asukkaiden kyyditsemiseen, vaikka en sitä maksusta tehnytkään.
En halua alkaa sevittelemään miks ja mitä varten en tilannut invataxsia!
Samalla matkalla hain lihakaupasta tilaamani lihat... (mummu osti itselleen rusinauunimakkaraa koko meno-paluun) Hain apteekista valmiiksi pakatut tilaamani lääkkeet... ainoastaan maksoin ne kassalla. (ei jonotusta)
Mummu sai ostaa itse valikoimansa 3 puseroa, verryttelypuvun ja makkarapaketin, samalla hän kävi kauppakeskuksessa ja lihaliikkeessä! Ei ollut viimeisen 4 vuoden sisällä käynyt itse ostoksilla! Se oli hänelle elämys! Jotkin asiat ovat pienestä kiinni. - Ikis__M
että.silleen kirjoitti:
Yli leveä parkkipaikka... vaikka kretuliininen...
Sehän olisi pelkkää luxusta. Nyt on noita perheparkkeja... mulla ei ole asiaa niihin. Invapaikkoja, mutt silloin pitää olla siihen oikeuttava todistus ikuunaan... mulla ei ole. Mulla on kaks kertaa ollut asukkaamme kyydissä... käyty vaate ostoksilla... toisella kertaa ortopediset kengät hankittiin.. ja ajoin kylmästi perheparkkiin.
Invapaikalle en uskaltautunut vaikka pyörätuolipotilas oli kyyditettävänä. Mulla ei ole lupaa asukkaiden kyyditsemiseen, vaikka en sitä maksusta tehnytkään.
En halua alkaa sevittelemään miks ja mitä varten en tilannut invataxsia!
Samalla matkalla hain lihakaupasta tilaamani lihat... (mummu osti itselleen rusinauunimakkaraa koko meno-paluun) Hain apteekista valmiiksi pakatut tilaamani lääkkeet... ainoastaan maksoin ne kassalla. (ei jonotusta)
Mummu sai ostaa itse valikoimansa 3 puseroa, verryttelypuvun ja makkarapaketin, samalla hän kävi kauppakeskuksessa ja lihaliikkeessä! Ei ollut viimeisen 4 vuoden sisällä käynyt itse ostoksilla! Se oli hänelle elämys! Jotkin asiat ovat pienestä kiinni.Hienoa kansalaistottelemattomuutta, mummi sai elämyksen ja sinä hyvän mielen, julma olisi tuomari joka tuollaisen luvattomuuden lähtisi tuomitsemaan :)
- että.silleen
Ikis__M kirjoitti:
Hienoa kansalaistottelemattomuutta, mummi sai elämyksen ja sinä hyvän mielen, julma olisi tuomari joka tuollaisen luvattomuuden lähtisi tuomitsemaan :)
Mikä tuomari? Lappuliisa sen kirjoittaa ja niille on ihan turha selittää yhtään mitään! Tuntuu sille ett heillä on jokin provikka palkinto: kirjoitetuista sakoista.
Olen saanut yhden aiheettoman pysäköinti sakon heiltä, eivätkä peruneet sitä, vaikka mä tulin paikalle pysäköinti maksulappu kädessä.
Olin ostamassa pysäköintiaikaa kun, nämä hyväkkäät kirjoitti mulle jo sakkolappua! Siinä virastossa on ainakin hyvin aktiivisia työntekijöitä, jos jotain positiivista heistä haluan sanoa. - Ikis__M
että.silleen kirjoitti:
Mikä tuomari? Lappuliisa sen kirjoittaa ja niille on ihan turha selittää yhtään mitään! Tuntuu sille ett heillä on jokin provikka palkinto: kirjoitetuista sakoista.
Olen saanut yhden aiheettoman pysäköinti sakon heiltä, eivätkä peruneet sitä, vaikka mä tulin paikalle pysäköinti maksulappu kädessä.
Olin ostamassa pysäköintiaikaa kun, nämä hyväkkäät kirjoitti mulle jo sakkolappua! Siinä virastossa on ainakin hyvin aktiivisia työntekijöitä, jos jotain positiivista heistä haluan sanoa.No joo ne liisat voi tosiaan tuomita kenttäoikeudessa. Kannattaa valittaa kirjallisesti tuollaisissa epäselvissä tapauksissa, pari sakkoa olen saanut muunnettua huomautuksiksi siten.
- Eräs__Mies
@Vihatipunen. Ööö kyllä me miehetkin osaamme kolhia autoa kun koitamme tehdä ns. taskuun peruutusta. Ei se ole pelkkä naisten "etuoikeus".
Youtubeen kandee laittaa hakusanoiksi "Michelle Mouton", osaa sitä naisetkin ajaa rallia, ei siinä mitään....:-)
- flowersreally
En mä vaan uskaltais edes yrittää peruuttaa polkupyörällä.
Minä voin kyllä tunnustaa, että en oikeasti osaa peruuttaa ja suurella kiitollisuudella tervehtisin leveämpiä parkkiruutuja.. Olen peruuttanut mm. ojaan, lumipenkkaan ja toisen auton kylkeen.. No, en sentään oman auton kylkeen. :/
- Ikis__M
Tuo on ihan oikea asenne, tuolla kiinassakin olisi varmaan naisia joista olisi mukavaa kun ei tarvitsisi niin jännittää ruutuun ajoa mutta paikalliset raivofemakot tahtoo tehdä niiden elämän vaikeaksi.
Ikis__M kirjoitti:
Tuo on ihan oikea asenne, tuolla kiinassakin olisi varmaan naisia joista olisi mukavaa kun ei tarvitsisi niin jännittää ruutuun ajoa mutta paikalliset raivofemakot tahtoo tehdä niiden elämän vaikeaksi.
Ehkä pointti tuossa raivossa on se, että ne on spesifisti naisille suunnattuja ja vielä nössön pinkkejä.. Kaikki kun naiset eivät kuitenkaan ole huonoja peruuttajia, vaikka jotkut onkin. Leveämmille ruuduille on kyllä tilausta, mutta ehkä ne voisi olla ihan yleiseen jakoon sukupuolesta riippumatta kaikille jotka kokevat peruutustaitonsa heikoiksi.. Tosin kukaan mies ei kyllä ikinä tunnustaisi inkivisitionkaan käsittelyssä, että peruutus-tai ajotaidoissaan olisi kohentamisen varaa.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Ehkä pointti tuossa raivossa on se, että ne on spesifisti naisille suunnattuja ja vielä nössön pinkkejä.. Kaikki kun naiset eivät kuitenkaan ole huonoja peruuttajia, vaikka jotkut onkin. Leveämmille ruuduille on kyllä tilausta, mutta ehkä ne voisi olla ihan yleiseen jakoon sukupuolesta riippumatta kaikille jotka kokevat peruutustaitonsa heikoiksi.. Tosin kukaan mies ei kyllä ikinä tunnustaisi inkivisitionkaan käsittelyssä, että peruutus-tai ajotaidoissaan olisi kohentamisen varaa.
Niin mutta kun sekin pitäisi ymmärtää että jotenkinhan ne on merkattava ja paremmin säästyvät naisten käyttöön kun ovat pinkkejä, muutenhan miehet valtaisi ne itselleen. Ainakin minä käyttäisin jos olisi sukupuolineutraalit mutta jos selkeästi naisille merkatut vaikka sitten pinkillä värillä niin sitten en kehtaisi.
Ikis__M kirjoitti:
Niin mutta kun sekin pitäisi ymmärtää että jotenkinhan ne on merkattava ja paremmin säästyvät naisten käyttöön kun ovat pinkkejä, muutenhan miehet valtaisi ne itselleen. Ainakin minä käyttäisin jos olisi sukupuolineutraalit mutta jos selkeästi naisille merkatut vaikka sitten pinkillä värillä niin sitten en kehtaisi.
Mutta ei pinkkiin ruutuun kyllä kehtaa kukaan nainenkaan parkkeerata, lukuun ottamatta ehkä Tuksua ja Paris Hiltonia, siksi raivo.
- flowersreally
PikkuLikka kirjoitti:
Pinkkiparkkeja oli vain ~2% kaikista parkkipaikoista. Ehkä naiset kokivat olevansa vip-asiakkaita.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Mutta ei pinkkiin ruutuun kyllä kehtaa kukaan nainenkaan parkkeerata, lukuun ottamatta ehkä Tuksua ja Paris Hiltonia, siksi raivo.
Prkle teidän kanssa, ihan niin kuin tuolla avauksessa "Ihan epistä kun on pinkit ruudut!", mikä väri olisi hyvä? Minun puolesta saisitte varastaa vaikka sinisen kun se sitten vaan kaikille kelpaisi mutta arvaan ettei, joku sitten kuitenkin tahtoisi pinkin.
Ikis__M kirjoitti:
Prkle teidän kanssa, ihan niin kuin tuolla avauksessa "Ihan epistä kun on pinkit ruudut!", mikä väri olisi hyvä? Minun puolesta saisitte varastaa vaikka sinisen kun se sitten vaan kaikille kelpaisi mutta arvaan ettei, joku sitten kuitenkin tahtoisi pinkin.
Jotkut sukupuolineutraalit sateenkaaren väriset ruudut voisi olla hyvät, jäisi sitten sitä liikkumavaraa erilaisille kuskeille.. hmm.. "Erilaiset kuskit".
Siellä ruudun liepeillä voisi sitten vielä olla joku päivystävä jännämies, jolta voisi tarvittaessa saada peruuttamisopastusta.- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Jotkut sukupuolineutraalit sateenkaaren väriset ruudut voisi olla hyvät, jäisi sitten sitä liikkumavaraa erilaisille kuskeille.. hmm.. "Erilaiset kuskit".
Siellä ruudun liepeillä voisi sitten vielä olla joku päivystävä jännämies, jolta voisi tarvittaessa saada peruuttamisopastusta.Sateenkaariprideruudut, niille nyt ei ainakaan kukaan normaali kehtaisi ajaa :D Tuossa peruutusopastuksessa voisikin olla ideaa, eikös niistä sankoin joukoin maahan tulleista "pakolaisista" iso osa ollutkin autonkuljettajia? Siinähän niille olisi hommaa kun päivystäisivät markettien pihalla peruutusapua antamassa. Varmaan olisi myös semmoisia rasistinaisia jotka ennakkoluuloisuuttaan ei uskaltaisi autoaan luovuttaa mutta suvaitsevaisemmat naiset varmaan antaisi avaimet mielellään parkkiavustajalle. Näin se kotoutus alkaa toimimaan kun ideoidaan :)
Ikis__M kirjoitti:
Sateenkaariprideruudut, niille nyt ei ainakaan kukaan normaali kehtaisi ajaa :D Tuossa peruutusopastuksessa voisikin olla ideaa, eikös niistä sankoin joukoin maahan tulleista "pakolaisista" iso osa ollutkin autonkuljettajia? Siinähän niille olisi hommaa kun päivystäisivät markettien pihalla peruutusapua antamassa. Varmaan olisi myös semmoisia rasistinaisia jotka ennakkoluuloisuuttaan ei uskaltaisi autoaan luovuttaa mutta suvaitsevaisemmat naiset varmaan antaisi avaimet mielellään parkkiavustajalle. Näin se kotoutus alkaa toimimaan kun ideoidaan :)
Kyllä mun mielestä, jos ihan tarkkoja ollaan, heteromiehetkin pitäisi hyväksyä tasapuolisesti mukaan sateenkaariperheeseen ja suoda mahdollisuus peruuttaa rohkeasti ja häpeilemättä kyseiseen prideruutuun.
Parkkipalvelu olisi kyllä oikeasti hyvä ajatus, mutta joku hämärä cittarin parkkihalli täynnä kyseisiä hahmoja, koura ojossa hamuamassa auton avaimia, kuulostaa kyllä hiukan pelottavalle.- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Kyllä mun mielestä, jos ihan tarkkoja ollaan, heteromiehetkin pitäisi hyväksyä tasapuolisesti mukaan sateenkaariperheeseen ja suoda mahdollisuus peruuttaa rohkeasti ja häpeilemättä kyseiseen prideruutuun.
Parkkipalvelu olisi kyllä oikeasti hyvä ajatus, mutta joku hämärä cittarin parkkihalli täynnä kyseisiä hahmoja, koura ojossa hamuamassa auton avaimia, kuulostaa kyllä hiukan pelottavalle.Kyllä minä luulen että jos prideruudut tulee niin sitten meistä miehistä valtaosa ei niitä kahmi itselleen.
Ei saa olla noin epäluuloinen ja siinähän sitä tulisi jännitystä elämään :D Ikis__M kirjoitti:
Kyllä minä luulen että jos prideruudut tulee niin sitten meistä miehistä valtaosa ei niitä kahmi itselleen.
Ei saa olla noin epäluuloinen ja siinähän sitä tulisi jännitystä elämään :DRomanttinen jännitys, hupsut sekaannukset ja onnelliseen loppuun päättyvät vastoinkäymiset on eri asia kuin kuoleman pelko. :I
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Romanttinen jännitys, hupsut sekaannukset ja onnelliseen loppuun päättyvät vastoinkäymiset on eri asia kuin kuoleman pelko. :I
Tuo kai totta. Pitäisiköhän tuo parkkiavustus sitten rajoittaa vain meillä on unelma -ihmisiin, saataisiin kätevästi kartoitettua kansakunnan todellinen suvaitsevaisuus kun nähtäisiin kuinka moni käytännön elämässä todella luottaa niin paljon että luovuttaa autonsa. Vastapainona voisi olla sitten odinilaisten parkkiapu toisessa reunaa pihaa niin kansalaiset näkisi että nekin on ihan kivoja tyyppejä kun avustaisivat parkissa, nostaisivat mummin ostokset autoon jne.
Ikis__M kirjoitti:
Tuo kai totta. Pitäisiköhän tuo parkkiavustus sitten rajoittaa vain meillä on unelma -ihmisiin, saataisiin kätevästi kartoitettua kansakunnan todellinen suvaitsevaisuus kun nähtäisiin kuinka moni käytännön elämässä todella luottaa niin paljon että luovuttaa autonsa. Vastapainona voisi olla sitten odinilaisten parkkiapu toisessa reunaa pihaa niin kansalaiset näkisi että nekin on ihan kivoja tyyppejä kun avustaisivat parkissa, nostaisivat mummin ostokset autoon jne.
Huh.. alkaa kuulostaa melkoiselta kauhukabinetilta.. ehkä on kumminkin parempi unohtaa koko parkkiapu ja opetella suosiolla peruuttamaan itse.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Huh.. alkaa kuulostaa melkoiselta kauhukabinetilta.. ehkä on kumminkin parempi unohtaa koko parkkiapu ja opetella suosiolla peruuttamaan itse.
Ehkä se tosiaan olisi yleisen rauhan säilymisen kannalta parasta sinun uhrautua :D Ei ole sitten iso-otsikkoista uutisjuttua mamujen ja odinilaisten yhteenotosta prisman parkkiksella kun ne kumminkin alkaisi riitelemään avustettavista.
Onhan meillä Suomessakin perheparkit, leveämmät ruudut kuin normaalisti. Mikä on pelkästään hyvä asia, saa lapset istuimiin paremmin ja ei ole heti toisen auton kylki ottamassa osumaa, jos lapsi tempaisee oven selälleen.
Noin muuten en ymmärrä mitä vaikeaa on autolla peruuttamisessa tai ylipäänsä autolla ajamisessa. Helpompaa kuin fillarilla ajaminen. :)Ei autolla ajaminen olekaan vaikeaa, niin kauan kun ollaan menossa eteenpäin. Mutta peruuttamien.. niin noloa.
- Ikis__M
"Mikä on pelkästään hyvä asia, saa lapset istuimiin paremmin ja ei ole heti toisen auton kylki ottamassa osumaa, jos lapsi tempaisee oven selälleen."
No niinpä, lapsia myös voisi vanhemmat opastaa kauniiseen ovien aukaisuun autosta poistuttaessa oltiin sitten perhe- tai tavallisessa parkissa. - että.silleen
PikkuLikka kirjoitti:
Ei autolla ajaminen olekaan vaikeaa, niin kauan kun ollaan menossa eteenpäin. Mutta peruuttamien.. niin noloa.
Ei millään pahalla mutt kannattaa harjoitella, harjoitella, harjoitella ja arvaa mitä?
Harjoitella kun vähänkin on aikaa siihen ja sopiva paikka.
Jonkun marketin tyhjä parkkipaikka illalla... sieltä löytyy tyhjiä ruutuja ja siirtelet autoasi eri ruutuihin... muutamiem metrien välillä. Käyt aina tarkistamassa itse ulkona: missä kohdassa ruutua sun autosi todella on... kun sen olet parkkeeranut peruttaen sen. Pitäisi olla keskellä ruutua... optimallisesti otettuna-> olet oppinut.
Ihan ilmaista itseopiskeltua taitoa se on, vaatii vain viitseliäisyyttä sinulta! että.silleen kirjoitti:
Ei millään pahalla mutt kannattaa harjoitella, harjoitella, harjoitella ja arvaa mitä?
Jonkun marketin tyhjä parkkipaikka illalla... sieltä löytyy tyhjiä ruutuja ja siirtelet autoasi eri ruutuihin... muutamiem metrien välillä. Käyt aina tarkistamassa itse ulkona: missä kohdassa ruutua sun autosi todella on... kun sen olet parkkeeranut peruttaen sen. Pitäisi olla keskellä ruutua... optimallisesti otettuna-> olet oppinut.
Ihan ilmaista itseopiskeltua taitoa se on, vaatii vain viitseliäisyyttä sinulta!Riippuu ruudustakin, kannattaako ajaa keskelle vai ei. Jos on tukeva emäntä kartturin paikalla, niin sille pitää jättää vähän enemmän tilaa. Jos on hoikempi tapaus, niin sitten se taipunee ulos avaamatta ovea levälleen ja auton voi jättää keskelle. Ja sitten jos on kapea parkkiruutu, niin on vaan varauduttava raivokohtaukseen ja pyydettävä kartturia poistumaan 3 metriä ennen kuin auto on ruudussa.
- Ikis__M
että.silleen kirjoitti:
Ihan ilmaista itseopiskeltua taitoa se on, vaatii vain viitseliäisyyttä sinulta!Hyviä neuvoja on nuo. Lisään vielä sen että jos pikkiksellä on mahdollisuus saada joku sellainen joka osaa kaveriksi harjoittelukeikalle niin se voi antaa vinkkejä ja neuvoa jos huomaa jonkun piintyneen tavan mistä pitää päästä eroon. Itse joskus serkkua opastin niin sillä oli suurin virhe itseluottamuksen puute, osasi ihan hyvin mutta se piti vain jonkun sanoa sille ja jotain ihan pikkuvinkkiä peilin kautta peruutuksiin antaa.
että.silleen kirjoitti:
Ihan ilmaista itseopiskeltua taitoa se on, vaatii vain viitseliäisyyttä sinulta!Niin, tiedän.. mutta kyseinen homma kuuluu kategoriaan vastenmieliset asiat joista tietää, että ne pitäisi hoitaa, mutta joita on mahdollista lykätä hamaan tulevaisuuteen.. Ja niin aikanaan teinkin. Tällä hetkellä ei ole onneksi autoa, niin en ole vaaraksi kenellekään.. tai millekään, mutta eipä ole sitten mahdollisuutta myöskään harjoitella sitä peruuttamista.
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Niin, tiedän.. mutta kyseinen homma kuuluu kategoriaan vastenmieliset asiat joista tietää, että ne pitäisi hoitaa, mutta joita on mahdollista lykätä hamaan tulevaisuuteen.. Ja niin aikanaan teinkin. Tällä hetkellä ei ole onneksi autoa, niin en ole vaaraksi kenellekään.. tai millekään, mutta eipä ole sitten mahdollisuutta myöskään harjoitella sitä peruuttamista.
Vamppaa joku palstamiehistä lainaamaan sinulle autoa.
Ikis__M kirjoitti:
Hyviä neuvoja on nuo. Lisään vielä sen että jos pikkiksellä on mahdollisuus saada joku sellainen joka osaa kaveriksi harjoittelukeikalle niin se voi antaa vinkkejä ja neuvoa jos huomaa jonkun piintyneen tavan mistä pitää päästä eroon. Itse joskus serkkua opastin niin sillä oli suurin virhe itseluottamuksen puute, osasi ihan hyvin mutta se piti vain jonkun sanoa sille ja jotain ihan pikkuvinkkiä peilin kautta peruutuksiin antaa.
Tuossa on kyllä totuuden siemen, hermoista on paljon kiinni.. Sitten kun on pari kertaa tyrinyt kunnolla, ei enää pysty suhtautumaan asiallisesti tilanteeseen. Epämiellyttävistä kokemuksista ja tuntemuksista seuraa ennen pitkää kyseisen tilanteen välttely, mistä puolestaan seuraa, että mitään kehitystä asian suhteen ei pääse tapahtumaan ja sirkus jatkuu.
12121212 kirjoitti:
Sä varmaan salkunhoitajana olet palstan paras peruuttaja. Kun ettekös te etuperin ajaessakin pidä katseen tiukasti taustapeilissä :P
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Tuossa on kyllä totuuden siemen, hermoista on paljon kiinni.. Sitten kun on pari kertaa tyrinyt kunnolla, ei enää pysty suhtautumaan asiallisesti tilanteeseen. Epämiellyttävistä kokemuksista ja tuntemuksista seuraa ennen pitkää kyseisen tilanteen välttely, mistä puolestaan seuraa, että mitään kehitystä asian suhteen ei pääse tapahtumaan ja sirkus jatkuu.
Näinpä se varmaan on mutta kannattaa tosiaan opetella, se minun serkkukin "oppi" ihan helposti taskuun peruutukset ja muut kun olin rohkaisemassa, ei ollut vaan itsekseen edes yrittänyt autokoulun jälkeen juurikin tuon välttelyn vuoksi.
12121212 kirjoitti:
Juu, täällä on varmasti paljon hyvin vakuutettuja vapaaehtoisia tarjolla. :)
- 12121212
scrg kirjoitti:
Sä varmaan salkunhoitajana olet palstan paras peruuttaja. Kun ettekös te etuperin ajaessakin pidä katseen tiukasti taustapeilissä :P
Hah. En muuten omista autoa.
PikkuLikka kirjoitti:
Mulla olisi sellainen romutuspalkkion arvoinen rekisterissä oleva kosla, jolla saisi harjoitella Mäkkärin parkkipaikalla, kunhan syö ensin kiltisti amerikkalaista kulttuuri-imperialismia vähintään bigmac-aterian verran. Mutta pari muuta vapaaehtoista vielä tarvitaan, että olisi nekin autot, jotka sijoitetaan viereisiin ruutuihin.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Mihin sinä myt muka jossain aukealla laajalla parkkiksella törmäisit? Laita haku palstalle niin taatusti joku siellä isolla kirkolla asuva kiltti & kunnollinen palstamies tarttuu syöttiin ilmoittautuu ajo-opettajaksi :)
12121212 kirjoitti:
Hah. En muuten omista autoa.
Hah. Tuskin sä niitä salkkujakaan omistat, paljon kivempihän se on toisten omaisuutta ajaa.
scrg kirjoitti:
Mulla olisi sellainen romutuspalkkion arvoinen rekisterissä oleva kosla, jolla saisi harjoitella Mäkkärin parkkipaikalla, kunhan syö ensin kiltisti amerikkalaista kulttuuri-imperialismia vähintään bigmac-aterian verran. Mutta pari muuta vapaaehtoista vielä tarvitaan, että olisi nekin autot, jotka sijoitetaan viereisiin ruutuihin.
Hittolainen, nyt alkaa kuulostaa jo hyvälle! Siitä tulee murhaa.. :D Mutta en taida taipua siihen bigmac-ateraan. En ole syönyt pesukarhuja tms nisäkkäitä, mistä ne pihvit nyt sitten tehdäänkään, vuosi kausiin. Johonkin kana-ateriaan voisin ehkä venyä..
- 12121212
scrg kirjoitti:
Hah. Tuskin sä niitä salkkujakaan omistat, paljon kivempihän se on toisten omaisuutta ajaa.
Onhan se, kun siitä saa palkkaakin (ja bonarit).
PikkuLikka kirjoitti:
Hittolainen, nyt alkaa kuulostaa jo hyvälle! Siitä tulee murhaa.. :D Mutta en taida taipua siihen bigmac-ateraan. En ole syönyt pesukarhuja tms nisäkkäitä, mistä ne pihvit nyt sitten tehdäänkään, vuosi kausiin. Johonkin kana-ateriaan voisin ehkä venyä..
Pesukarhu?:D Kana on broileri on lentokyvytön sisätiloissa asuva häkkilintu. McDonaldsin nauta sen sijaan on Puolan tai Saksan maaseudulla elävä iloisesti märehtivä ja piereskelevä vesseli. Sisäfileet sun muut menee ala carte listoille valkoisilta pöytäliinoilta syötäväksi, mutta kun osat 2, 3 ja 10 ei muka muuhun kelpaa, niin Ronald-setä tekee niistä pihvejä.
http://www.keittotaito.com/naudan_ruhon_tarkeimmat_osat.html
Joten Bigmac tai Quarterpounder on nieltävä tai ei tule kauppoja.:)Ikis__M kirjoitti:
"Mikä on pelkästään hyvä asia, saa lapset istuimiin paremmin ja ei ole heti toisen auton kylki ottamassa osumaa, jos lapsi tempaisee oven selälleen."
No niinpä, lapsia myös voisi vanhemmat opastaa kauniiseen ovien aukaisuun autosta poistuttaessa oltiin sitten perhe- tai tavallisessa parkissa.Tottakai täytyykin opastaa, ne vaan ei hallitse vielä voimakäyttöä sen oven aukaisun kanssa kuten aikuiset. Pienemmät ainakaan. Se taito kehittyy iän myötä. :)
Meillä on vielä lapsilukot käytössä, ettei lapsi edes saa itse ovea auki. Voisi nimittäin avata ajossakin sen oven muuten. :)PikkuLikka kirjoitti:
Ei autolla ajaminen olekaan vaikeaa, niin kauan kun ollaan menossa eteenpäin. Mutta peruuttamien.. niin noloa.
Juu, se peruuttaminen vaatii hahmottamista, auton mittasuhteiden ja etäisyyksien kanssa. Peiliperuutus taas tuottaa monille ongelmia, kun ajatellaan että näkyvä kuva olisi jotenkin kääntynyt, vaikka kaikki siellä takana on juuri kuten peilistä näkyy. :)
Kyllähän se hiukan harjoittelua ensiksi vaatii. Vallankin jos harvemmin ajelee, niin ihan ymmärrettävää ettei kaikki heti tunnu helpolle. :)sönkkö kirjoitti:
Juu, se peruuttaminen vaatii hahmottamista, auton mittasuhteiden ja etäisyyksien kanssa. Peiliperuutus taas tuottaa monille ongelmia, kun ajatellaan että näkyvä kuva olisi jotenkin kääntynyt, vaikka kaikki siellä takana on juuri kuten peilistä näkyy. :)
Kyllähän se hiukan harjoittelua ensiksi vaatii. Vallankin jos harvemmin ajelee, niin ihan ymmärrettävää ettei kaikki heti tunnu helpolle. :)Piti vielä sanoa, että mulla autokoulussa unohtivat opettaa peruuttamisen. Vasta inssiin mennessä kyseli mites se pruuttaminen sujuikaan. Kiireesti isolle parkkikselle sitten harjoittelemaan hetkeä ennen inssinajoa.
Mä olin kyllä jo kotona peruuttamista harjoitellut isän kanssa, kokeneena autokuskina sain varmaan häneltä ne parhaimmat ohjeet joiden turvin ollaan säästytty liikenteessä kolhuitta ja päästy aina turvallisesti paikasta toiseen. Niin autolla kun moottoripyörälläkin. :)sönkkö kirjoitti:
Kyllähän se hiukan harjoittelua ensiksi vaatii. Vallankin jos harvemmin ajelee, niin ihan ymmärrettävää ettei kaikki heti tunnu helpolle. :)No niin, tuossahan se tulikin aikalailla tiivistettynä, mikä mättää. En vaan osaa hahmottaa auton mittasuhteita ja peilit tuntuvat vääristävän etäisyyksiä. Taskuparkkikin on periaatteessa helppo, mutta en ikinä uskalla ajaa tarpeeksi lähelle edellä olevan auton kylkeä, koska en yhtään hahmota kuinka likellä olen, ja jos ei uskalla mennä tarpeeksi lähelle, peruuttaminen ruutuun ei onnistu..
scrg kirjoitti:
Pesukarhu?:D Kana on broileri on lentokyvytön sisätiloissa asuva häkkilintu. McDonaldsin nauta sen sijaan on Puolan tai Saksan maaseudulla elävä iloisesti märehtivä ja piereskelevä vesseli. Sisäfileet sun muut menee ala carte listoille valkoisilta pöytäliinoilta syötäväksi, mutta kun osat 2, 3 ja 10 ei muka muuhun kelpaa, niin Ronald-setä tekee niistä pihvejä.
http://www.keittotaito.com/naudan_ruhon_tarkeimmat_osat.html
Joten Bigmac tai Quarterpounder on nieltävä tai ei tule kauppoja.:)Oho, nyt pistit pirulliset ehdot. Jo pelkkä ajatus jostain quarterpounderista sattuu sieluun ja tottumattomaan masuun..
Kyllähän se eittämättä niin on, että siipikarja on selkeästi tehotuotannon maailmassa huonoimmassa asemassa. Ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan epälooginen otus ja pidän satunnaista kanan syöntiäni pienempänä pahana, kuin punaisen lihan syömistä.. kaikki itsekkäätkin näkökannat huomioon ottaen. Periaatteessahan siis kaikki elolliset olennot ovat yhtä arvokkaita luojan ja lihamyllyn edessä, mutta toiset on silti kuitenkin pikkihitusen arvokkaampia kuin toiset.. ehkä.. Ei vaan tunnu hyvältä syödä kilttiä ja kunnollista lehmää, linnut sen sijaan ovat enimmäkseen puutarhakalusteisiin paskovia, rosvoilevia,vittumaisia räpistelijöitä, joten niitä ei käy ihan niin paljon sääliksi.. :( Mäkkärin "kana" voisi siis pudota (taivaalta?), mutta..
Uusi juttu muuten minulle nauta-artikkelista: "Naudanliha on raavaan eli lehmän, sonnin tai härän, vasikan, mullin tai hiehon liha." Termi "raavas mies" avautuu ihan uudessa valossa. Ah, oppia ikä kaikki.. on se vaan hianoo.PikkuLikka kirjoitti:
Oho, nyt pistit pirulliset ehdot. Jo pelkkä ajatus jostain quarterpounderista sattuu sieluun ja tottumattomaan masuun..
Kyllähän se eittämättä niin on, että siipikarja on selkeästi tehotuotannon maailmassa huonoimmassa asemassa. Ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan epälooginen otus ja pidän satunnaista kanan syöntiäni pienempänä pahana, kuin punaisen lihan syömistä.. kaikki itsekkäätkin näkökannat huomioon ottaen. Periaatteessahan siis kaikki elolliset olennot ovat yhtä arvokkaita luojan ja lihamyllyn edessä, mutta toiset on silti kuitenkin pikkihitusen arvokkaampia kuin toiset.. ehkä.. Ei vaan tunnu hyvältä syödä kilttiä ja kunnollista lehmää, linnut sen sijaan ovat enimmäkseen puutarhakalusteisiin paskovia, rosvoilevia,vittumaisia räpistelijöitä, joten niitä ei käy ihan niin paljon sääliksi.. :( Mäkkärin "kana" voisi siis pudota (taivaalta?), mutta..
Uusi juttu muuten minulle nauta-artikkelista: "Naudanliha on raavaan eli lehmän, sonnin tai härän, vasikan, mullin tai hiehon liha." Termi "raavas mies" avautuu ihan uudessa valossa. Ah, oppia ikä kaikki.. on se vaan hianoo."linnut sen sijaan ovat enimmäkseen puutarhakalusteisiin paskovia, rosvoilevia,vittumaisia räpistelijöitä, joten niitä ei käy ihan niin paljon sääliksi.. "
No huhhuh... ;P
Juuri tuollaisia kaikki linnut aina ovat... ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
"linnut sen sijaan ovat enimmäkseen puutarhakalusteisiin paskovia, rosvoilevia,vittumaisia räpistelijöitä, joten niitä ei käy ihan niin paljon sääliksi.. "
No huhhuh... ;P
Juuri tuollaisia kaikki linnut aina ovat... ;DKyllä. Ne siivekkäät mulkerot änkeää tänne joka kevät ja vie kaikki meidän naiset. Taas on pesät täynnä munia, saatana.
PikkuLikka kirjoitti:
Kyllä. Ne siivekkäät mulkerot änkeää tänne joka kevät ja vie kaikki meidän naiset. Taas on pesät täynnä munia, saatana.
Pikkis on Mainiolla tuulella tänään.. Anna palaa, kun on noin HyväFlow... ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Pikkis on Mainiolla tuulella tänään.. Anna palaa, kun on noin HyväFlow... ;D
Joo, kumma kyllä en ole yhtään itkenyt tai kiukutellut itsekseni tänään.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Oho, nyt pistit pirulliset ehdot. Jo pelkkä ajatus jostain quarterpounderista sattuu sieluun ja tottumattomaan masuun..
Uusi juttu muuten minulle nauta-artikkelista: "Naudanliha on raavaan eli lehmän, sonnin tai härän, vasikan, mullin tai hiehon liha." Termi "raavas mies" avautuu ihan uudessa valossa. Ah, oppia ikä kaikki.. on se vaan hianoo."linnut sen sijaan ovat enimmäkseen puutarhakalusteisiin paskovia, rosvoilevia,vittumaisia räpistelijöitä, joten niitä ei käy ihan niin paljon sääliksi.. :("
Jos ne on lokkeja niin ne tosiaan on tuota kaikkea ja ehkä onneksesi sulla ei ole autoa, se erityisesti sieppaa kun lennosta paskovat katolle. PikkuLikka kirjoitti:
Joo, kumma kyllä en ole yhtään itkenyt tai kiukutellut itsekseni tänään.
Ai sullakin on joskus tuollaista....herkkien juttuja ainakin tuo herkistely.....Kyyneleet on merkki Tunteista ja vieläpä monenlaisista...jotkut Kyyneleet ovat mukavampia, kuin toiset.. Ne surulliset tai jotkut muut ikävät kyyneleet eivät tunnu, niin kivoilta, kun ne toiset.....en oikein tiedä mistä tämä johtuu.....Samanlaisia TunneTippoja ne kuitenkin on, enkä ole niissä mitään muuta eroa huomannut, kuin että aiheuttavat erillaisia olotiloja... ;P
HassujaJuttuja.... ;DIkis__M kirjoitti:
"linnut sen sijaan ovat enimmäkseen puutarhakalusteisiin paskovia, rosvoilevia,vittumaisia räpistelijöitä, joten niitä ei käy ihan niin paljon sääliksi.. :("
Jos ne on lokkeja niin ne tosiaan on tuota kaikkea ja ehkä onneksesi sulla ei ole autoa, se erityisesti sieppaa kun lennosta paskovat katolle.Kyllähän se näin jalankulkijanakin sieppaa aika paljon kun paskovat niskaan. Onneksi linnunpaska on kaksiväristä niin se näkyy tasapuolisesti kaikilla pinnoilla.
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Ai sullakin on joskus tuollaista....herkkien juttuja ainakin tuo herkistely.....Kyyneleet on merkki Tunteista ja vieläpä monenlaisista...jotkut Kyyneleet ovat mukavampia, kuin toiset.. Ne surulliset tai jotkut muut ikävät kyyneleet eivät tunnu, niin kivoilta, kun ne toiset.....en oikein tiedä mistä tämä johtuu.....Samanlaisia TunneTippoja ne kuitenkin on, enkä ole niissä mitään muuta eroa huomannut, kuin että aiheuttavat erillaisia olotiloja... ;P
HassujaJuttuja.... ;DJoo, on semmoista esiintynyt"joskus", tunnetippojen liikaeritystä.. Joku rauhasvaiva varmaan sekin.
PikkuLikka kirjoitti:
Uusi juttu muuten minulle nauta-artikkelista: "Naudanliha on raavaan eli lehmän, sonnin tai härän, vasikan, mullin tai hiehon liha." Termi "raavas mies" avautuu ihan uudessa valossa. Ah, oppia ikä kaikki.. on se vaan hianoo.Nauta lajina on olemassa elääkseen symbioosissa ihmisen kanssa. Se luovuttaa maitoja, lihaa, biokaasua ja nahkoja , mutta saa vastineeksi suojatun elämän ja ison alan maapalloa joko laidunmaana tai jopa niin, että ihminen toimii sille orjana, joka viljelee ruuan ja kantaa valmiina eteen. Sama asia tietysti kaikkien tuotantoeläinten kanssa, mutta yleensä niin, että mitä tehokkaammin eläin muuttaa kasvisruokaa eläinproteiiniksi, sitä ankeammassa vankeudessa se elää.
Raavas mies on täysikasvuinen. Suomeksi se tarkoittaa kaikkia täysi-ikäisiä miehiä, paitsi niitä, jotka pumppailee rautaa kuntosaleilla. Niillä kun on vielä se kasviravinnon muuttaminen eläinproteiiniksi-vaihe kesken.scrg kirjoitti:
Nauta lajina on olemassa elääkseen symbioosissa ihmisen kanssa. Se luovuttaa maitoja, lihaa, biokaasua ja nahkoja , mutta saa vastineeksi suojatun elämän ja ison alan maapalloa joko laidunmaana tai jopa niin, että ihminen toimii sille orjana, joka viljelee ruuan ja kantaa valmiina eteen. Sama asia tietysti kaikkien tuotantoeläinten kanssa, mutta yleensä niin, että mitä tehokkaammin eläin muuttaa kasvisruokaa eläinproteiiniksi, sitä ankeammassa vankeudessa se elää.
Raavas mies on täysikasvuinen. Suomeksi se tarkoittaa kaikkia täysi-ikäisiä miehiä, paitsi niitä, jotka pumppailee rautaa kuntosaleilla. Niillä kun on vielä se kasviravinnon muuttaminen eläinproteiiniksi-vaihe kesken.Täyty varmaan alkaa asennoitua toisella tapaa ja pitää tiukasti mielessä, että ihminen on tosiasiassa nautakarjan altis orja.. Yöunethan tässä vielä menee.
Auton parkkeeraus poikittain ajosuuntaan nähden olevaan ruutuun on mielenkiintoinen luonnetesti, joka jakaa ihmiset 80/20 jaolla kahteen ryhmään ja nainen tekee kyllä vaikutuksen jos kuuluu siihen 20% ryhmään.
Taskuparkkeeraus sitten luultavasti jakaa kuskit myös kahteen ryhmään: niihin jotka parkkeeraa taskuun ja niihin jotka etsii enemmän tilaa.- Itse666
Suhtaudun välinpitämättömästi kaikkiin. Ei ole tullut mitään ongelmia.
Naiset osaa ähkiä jännämiesten alla mutta eivät osaa peruuttaa autoa.
- Ex----------PUA
Kuvitelkaa, että tämä sukupuoli saa äänestää.
No, tuollainen masokimisitsetuho kyllä kertoo hyvin sen, miksi meille päästetään valkoisen naisen suurimpia luontaisia vihollisia, vieläpä valkoisen naisen tahdosta.
Ei hyvää päivää!- että.silleen
Tietääkseni olen valkoinen nainen... eikä kyllä mun tahtoani ole kukaan kysellyt. Mun kielteisyyteni asiaa kohtaan tuntee kyllä kaikki, olen sen verran usein asian kyllä ilmaissut.
Ja kuvitelkaa minäkin saan äänestää! Totta hiivatissa... antaahan ne sinunkin äänestää ja kulkea vielä vapaana ilman valvontaa... vastuuntunnotonta menoa tältä nykyiseltä hallitukselta. Sä tarvitsisit vähintään nilkkapannan, kulun seurantaan.
Eikä todellakaan ole hyvä päivä tänään! - Ex----------PUA
että.silleen kirjoitti:
Tietääkseni olen valkoinen nainen... eikä kyllä mun tahtoani ole kukaan kysellyt. Mun kielteisyyteni asiaa kohtaan tuntee kyllä kaikki, olen sen verran usein asian kyllä ilmaissut.
Ja kuvitelkaa minäkin saan äänestää! Totta hiivatissa... antaahan ne sinunkin äänestää ja kulkea vielä vapaana ilman valvontaa... vastuuntunnotonta menoa tältä nykyiseltä hallitukselta. Sä tarvitsisit vähintään nilkkapannan, kulun seurantaan.
Eikä todellakaan ole hyvä päivä tänään!Totta kai antaa, koska olen mies ja kykenen älylliseen aivotoimintaan, tosin kuin te tunteelliset naiset, jotka haalitte maahan monikulttuurisia raiskaajia ja raivostutte jos joku on teitä kohtaan avualias.
Miehet ovat luoneet sivilisaation, te naiset kuljette perässä, joko kiipien sosiaalisesti tai sitten ryhdytte feministeiksi jotka ulisette kun teitä ei arvosteta katselijoina, kuten tekijöitä arvostetaan tekijöinä.
Ei kuule sellainen, EI! - 106
Ex----------PUA kirjoitti:
Totta kai antaa, koska olen mies ja kykenen älylliseen aivotoimintaan, tosin kuin te tunteelliset naiset, jotka haalitte maahan monikulttuurisia raiskaajia ja raivostutte jos joku on teitä kohtaan avualias.
Miehet ovat luoneet sivilisaation, te naiset kuljette perässä, joko kiipien sosiaalisesti tai sitten ryhdytte feministeiksi jotka ulisette kun teitä ei arvosteta katselijoina, kuten tekijöitä arvostetaan tekijöinä.
Ei kuule sellainen, EI!Näitä kommenttejasi lukiessa on vaikea uskoa, että kykenet älylliseen aivotoimintaan.
- että.silleen
Ex----------PUA kirjoitti:
Totta kai antaa, koska olen mies ja kykenen älylliseen aivotoimintaan, tosin kuin te tunteelliset naiset, jotka haalitte maahan monikulttuurisia raiskaajia ja raivostutte jos joku on teitä kohtaan avualias.
Ei kuule sellainen, EI!"Koska olen mies ja kykenen älylliseen aivotoimintaan..."
Todistaisitko sä puheesi konkreettisesti ja kommentoisit näistä suvakki Leideistä: Timo Soini, Alexander Stubb ja Juha Sipilä, kovin maskuliinisen näköisiä kurppia nuo kyllä ovat, mutt järkevänä miehenä tuskin ulkomuodon annat vaikuttaa asiaan... No?
Vai kuvitteletko sinä ett mulla flikka paralla;olis enemmän arvovaltaa kuin TRIOlla?
Minä olen feministi ihan sun määritelmäsi pohjalta... ainakaan en ole piikkilanka feministi! Todisteeksi kai kelpaa ett keskustelen sinunkin kanssasi.. mutt vain silloin; kun sinä siihen kykenet.
- tarralenkkari161
Oisko niin, ettei tässä jutussa ole kyse parkkipaikoista, vaan alentuvasta kohtelusta. Ei alentuva paapominen ole kilttiä, vaan seksististä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244252Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132958Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22940Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43935PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117763- 37754
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38746- 107699
- 135667