Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Arvaa uudestaan..
05.04.2016 23:40
Täh, eikö maailma pyörikään pelkästään minun ympärillä.. No, olkoon menneksi, mutta vähän kyllä tekee pahaa.
05.04.2016 23:29
Mun sormi sai taas erektion.. et ikinä arvaa mikä niistä.
05.04.2016 23:17
Niih.. surullista, mutta kovin tuttua.
05.04.2016 23:02
Ei täällä mun mielestä ole kauheasti linkkailtu tissinaisten kuvia.
4. Jälkeenjäänyt pillun vonkaaminen.
05.04.2016 22:48
50-50 kuulostaa ihan reilulta.
05.04.2016 22:42
TOP 3
1. Naisten syyttäminen kaikesta mikä maailmassa ja omassa elämässä on pielessä.
2. Joidenkin palstalaisten haluttomuus keskustella mistään asiallisesti.
3. Linkit Iltalehden "julkkiksia" koskeviin "artikkeleihin".
05.04.2016 22:13
Olettamuksilla on sikäli arvo, että kokemuksen kautta ihminen oppii ymmärtämään asioita ja tietämys syvenee . Jos me nyt vaikka puhuttaisiin tanskalaisista ja kertoisit olevasi tanskasta, niin olisihan sinun tietosi ja kokemuksesi tanskalaisuudesta syvällisemmällä tasolla kuin minun jonka olen vain tyyliin kirjasta lukenut.
Olet oikeassa.. eräs tuttavallani sairastui rintasyöpään kolmekymppisenä. Onneksi hänelle rinnat eivät ole ikinä olleet kynnyskysymys mihinkään ja lapsikin oli jo hankittu.
04.04.2016 22:01
Niin, merkittävä eriparisuus laskettaneen lääketieteellisten keissien piiriin, mutta harvemmalla silarien hankkijalla on kaiketi kuitenkaan kyse siitä.. enemmän luulisin olevan imetyksen/iän/riippumisen takia korjattavia sekä koon kasvattajia. Myönnän kyllä että minulla ei ole faktatietoa tilastoista.
Ihmettele ihan vaan kaikessa rauhassa. Itselläsi on varmaankin normaalit rinnat, ja se on asia mistä kannattaa olla iloinen, niin ei voi millään edellyttääkään, että käsittäisit tätä asiaa.
04.04.2016 21:36
Naisten miesmaku ei nyt sinänsä kuulu tähän asiaan.
Tarkoitin edellisellä kommentillani sitä, että heteronaiset tarkastelevat toisia naisia esteettiseltä kantilta ja miehet puolestaan seksuaalisesta näkökulmasta ja tämän vuoksi näkemykset saattavat olla eriäviä.
Sitäpaitsi, valtaosa miehistä haluaa yhtälailla sen hoikan, mutta kurvikkaan naisen.. Naisen pituus on asia, jolla ei välttämättä ole niin suurta merkitystä miehelle. Olet oikeassa, että treenaamalla voi vaikuttaa jonkin verran vartalon malliin, mutta esim luuston rakennetta ei pysty muuttamaan tai tisseja kasvattamaan, jos ne ei itsekseen kasva.. Ilman kirurgin veistä. Jos tissien koolla ei olisi merkitystä, mitään silikonitissejä ei olisi olemassakaan, muuten kuin lääketieteellisissä tapauksissa.
04.04.2016 14:23
"Siis Vanessa on liikaa miehiä miellyttävä ja seksikäs, etkä halua olla sellainen, vai mitä ihmettä tarkoitat?"
Täh, liikaa? Joo, nyt putosin kärryiltä.
04.04.2016 14:10
Ujoudesta on mahdollista opetella pois, tai ainakin oppia hallitsemaan sitä.. täytyy vähin erin altistaa itseään erilaisille sosiaalisille tilanteille ja ihmisille. Itselle auttoi myös sen tajuaminen, että suuri osa ihmisistä on sisimmältään ihan yhtä epävarmoja ja haavoittuvia kuin itsekin, vaikka päällisin puolin ehkä antavatkin itsestään toisenlaisen vaikutelman. Esimerkiksi toisen osapuolen vaikkapa välttelevä, tai jopa töykeältä vaikuttava käytös saattaa olla yritys peitellä epävarmuutta ja ujoutta.. Toki yleisujous ja lähestymisujous ovat hiukan eri asia.
03.04.2016 23:11
Siinä tapauksessa, että se on molemmille osapuolille ok järjestely..Parisuhteessahan pitäisi pystyä neuvottelemaan molempia osapuolia koskevat tasapuoliset säännöt ja järjestelyt, olipa asia sitten mikä hyvänsä.
03.04.2016 22:10
Eikös se nyt ole tullut selväksi jo aikoja sitten ja muutamaankin kertaan, että en harrasta kakkareikähommia? Vastaus kysymykseesi on siis ei, en ole jäänyt kaipaamaan tuhkaluukutusta.
03.04.2016 22:07
No, kyseinen old school- malli ei ole välttämättä pahasta, yhteiskunnan rakenteet ja perheet pysyvät kasassa ja kaikki saavat mitä haluavat.. vaikka sitä perspanoakin.. mutta järjestelyn pitäisi sitten toki koskea molempia osapuolia tasapuolisesti.
03.04.2016 21:56
Ei varmaankaan harkitsisi.. maksullisia naisia ja rakastajattariahan on ollut olemassa maailman sivu ja käytäntö on, että sitä mitä ei saa kotoa, haetaan ohessa muualta.. Onhan kotona kuitenkin kätevä ja ilmainen siivoaja/lastenhoitaja.
03.04.2016 21:42
Niin, ja lisäksi hän kuuntelee sankariheviä.. :) mutta en nyt laskisi noita isoiksi miinuksiksi, sehän on ihan sööttiä.
03.04.2016 21:29
Silmälasit miehellä eivät vaikuta ainakaan minuun negatiivisesti, tuskin kovin moneen muuhunkaan naiseen. Komea mies on komea laseilla tai ilman ja ei-komea.. väitän että joissain tapauksissa lasit voivat jopa kohentaa henkilön ulkonäköä. Olettaen tietenkin, että lasit ovat kantajansa kasvoihin sopivan malliset.
03.04.2016 21:19
Minä tajuan kyllä ihan hyvin. (Hetero)naisilla on erilainen maku naisten suhteen ja sen suhteen mikä on tyylikästä tai kaunista, kuin mitä miehillä. Miesten seksuaalisista mieltymyksistä tässä nyt on ollut kokoajan puhe, eikä siitä mikä on tyylikästä.
03.04.2016 00:55
Ihan yleisestä mielenkiinnosta kysyisin onko siihen joku erityinen syy miksi olet sinkku?
03.04.2016 00:23
63 / 109